Материалдар / Тіршілік көзі еңбекте. Есік қаққан Еңбек
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тіршілік көзі еңбекте. Есік қаққан Еңбек

Материал туралы қысқаша түсінік
4-сыныпқа әдебиеттік оқу пәнінен ҚМЖ
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін.

Директордың ОІЖО:


Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Әдебиеттік оқу

Бөлім:

Қоршаған ортаны қорғау

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

70сабақ. Тіршілік көзі еңбекте. Есік қаққан Еңбек

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.​1.​5.​1 өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру

4.3.2.1 таныс мәтінге жаңа кейіпкерлер қосу, жаңа сюжеттер енгізу

Сабақтың мақсаты

Өз ойын, сезімін, көзқарасын ұқсас оқиғалармен салыстырады, мәтінге жаңа кейіпкер қосады.

Құндылықтар

АР-ҰЯТ: Адал еңбекті құрметтеу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру






Өткен білімді еске түсіру










Жаңа білім


































































Бекіту





















Кері байланыс

Сабаққа дайындық

Психологиялық ахуалды қалыптастыру

Біз де жақсы баламыз,

Өсті ақыл-санамыз.

Жарқырасын күніміз,

Жайнап өссін гүліміз.

Жақсы ниет-тілекпен

Бастаймыз сабақ бүгін біз.


Өткенді қайталау

«Құм мінезі» тақырыбын пысықтау.

  • Мәтін кейіпкерлерін ата.

  • Қойшы Бархан құм даланың қандай өзгерістерін көрді?

Құмға не Барханға өз атыңнан хат жаз немесе Құмның атынан Барханға хат жаз.

Табиғатқа көмектесу үшін өзің қандай әрекеттер жасадың?

Жаңа тақырып

Өлең жолдары арқылы бүгінгі өтілетін тақырыпты анықтау.

Гүл өсірсең терлеп,

Мұның аты – еңбек.

Кесте тіксең зерлеп,

Мұның аты – еңбек.

Сабағыңды жөндеп,

әзірлесең еңбек.

Қиындықтың бәрін,

Еңбек қана жеңбек!

  • Өлеңде не туралы айтылған?

Сендер үшін еңбек ету қажет пе, әлде қажет емес пе? Өз пікірлеріңді білдіріңдер.


Олай болса, балалар, бүгін біз Р.Мәженқызының “Есік қаққан еңбек” мәтінімен танысамыз.

Автормен танысу айдары

Райхан Мәженқызы (07.05.1956 ж.т., Алматы облысы, Райымбек ауданы, Сарыжаз селосында дүниеге келен.) – жазушы, баспагер, ғалым. 1978 жылы Қазақтың Абай атындағы педагогика институтының математика факультетін бітірген.


Оқу мақсатын таныстыру


Түсініп оқы

А) Мәтінмен жұмыс.

-Мәтінді түсініп, тізбектей оқыңдар.


Дұрыс жауапты таңда.

А) Еңбек Қара қоңызға құмтөбеге шығуды үйретті.

Ә) Еңбек Қара қоңызға су тауып ішуді үйретті.

Б) Еңбек Қара қоңызды Суға апарды.


  • Еңбек пингвинге не үйретті?

  • Еңбек немен дос болды?

  • Теңіз мысығының еңбегі қандай?

  • Еңбек Үндістанның тәттіқұмар балаларына не үйретті?

  • Дәуіт бақшада немен айналысады?

  • Ал Тырна ше?

-Тіршілік үшін еңбектену керектігін қоңыз қалай түсінді?

- Барлық жан-жануар Еңбекті не үшін жақсы көреді?


ЕРТЕГІНІҢ ОҚИҒА ЖЕЛІСІН ДҰРЫС ОРНАЛАСТЫР

Сәйкестендіру.

1 Үндістанның тәттіқұмар балалары.

2 Дәуіт пен Тырна.

3 Еңбектің әлемді шарлауы.

4 Африкадағы Қара қоңыз.

5 Антарктидадағы пингвин мен теңіз мысығы.


1-тапсырма.

Еңбектің рөліне еніп, ертегі мазмұнына оқиға қосып айт.


Мысалы: Еңбек Қазақстанға да келді. Мұңдағы адамдар...


Оқушыларға ҚБ тапсырмалары таратылады. ЕРТЕГІ МАЗМҰНЫНА СӘЙКЕС МАҚАЛ-МӘТЕЛДІ ТАП.

  • Еңбек ер атандырады.

  • Еңбек етсең ерінбей, тояды қарның тіленбей.

  • Ат – адамның қанаты,

Ас – адамның қуаты.


Қорытындыла» айдары

-Жазушы саяхатшы Еңбек арқылы нені көрсетпекші болды?


Ж: Жазушы Еңбек арқылы бүкіл тіршілік иесі еңбектенетінін айтты.



Үйге тапсырма:

Сурет бойынша жұмыс.




Өлең жолын айтады.










Өткенді қайталайды





















Кесте бойынша пікір айтады



Автормен танысады















Өз ойын айтады





Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап береді










Оқиға желісін дұрыс орналастырады.








Жаңа кейіпкер қосып айтады






Сәйкес мақалды табады









Сабақты қорытындылайды






Үй тапсырмасын алады







Кері байланыс жасайды


Мадақтау








ҚБ: «Домбыра»

Дескриптор:

Сұраққа жауап береді – 1 б

Шығармашылық тапсырманы орындайды – 1 б

ҚБ: «Жарайсың!»



ҚБ: «Домбыра»

Дескриптор:

Өз пікірін айтады-1Б

Табиғатты сақтау туралы өзіндік пікірі бар-1Б









ҚБ: «Домбыра»

Дескриптор:

Өзіндік пікірлерін айтады.1Б
















ҚБ: «Домбыра»

Дескриптор:

- Мәтінді түсініп оқиды;

- Мәтін мазмұнын талдайды.


Дескриптор:

1. Сұрақтарға толық жауап береді.

2. Мәтіннің мазмұнын өз сезімдерімен байланыстырып баяндайды. – 1Б









ҚБ: «Домбыра»


Дескриптор:

Ертегінің оқиға желісін дұрыс орналастырады- 1Б






Дескриптор: Тақырыпқа сай ойын жүйелі жеткізе алады; -1Б Сөйлеу нормаларын сақтайды-1Б.



ҚБ: «Домбыра»


Дескриптор:

Ертегі мазмұнына сай мақалды табады.- 1Б






Дескриптор:

Өз ойын толық жеткізеді-1Б

Тіршілік көзі еңбекте екенін түсінеді-1Б








Сабақтан алған әсерлерін жазады




Суреттер







Презентация

Құм туралы суреттер






Табиғат бейнеленген сурет

















Автордың суреті







Суреттер









Оқулық






















Оқулық









Суреттер


Домбыра суреті



















стикерлер






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!