Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
Жаңа
білім
Бекіту
Кері
байланыс
|
Сабаққа
дайындық
Психологиялық ахуалды
қалыптастыру
Біз де жақсы
баламыз,
Өсті
ақыл-санамыз.
Жарқырасын
күніміз,
Жайнап өссін
гүліміз.
Жақсы
ниет-тілекпен
Бастаймыз сабақ бүгін
біз.
Өткенді
қайталау
«Құм мінезі» тақырыбын
пысықтау.
Құмға не Барханға өз
атыңнан хат жаз немесе Құмның атынан Барханға хат
жаз.
Табиғатқа көмектесу
үшін өзің қандай әрекеттер
жасадың?
Жаңа
тақырып
Өлең жолдары арқылы бүгінгі
өтілетін тақырыпты
анықтау.
Гүл өсірсең
терлеп,
Мұның аты –
еңбек.
Кесте тіксең
зерлеп,
Мұның аты –
еңбек.
Сабағыңды
жөндеп,
әзірлесең
еңбек.
Қиындықтың
бәрін,
Еңбек қана
жеңбек!
Сендер үшін еңбек ету қажет
пе, әлде қажет емес пе? Өз пікірлеріңді
білдіріңдер.
– Олай болса, балалар, бүгін біз
Р.Мәженқызының “Есік қаққан еңбек” мәтінімен
танысамыз.
Автормен танысу
айдары
Райхан Мәженқызы (07.05.1956
ж.т., Алматы облысы, Райымбек ауданы, Сарыжаз селосында дүниеге
келен.) – жазушы, баспагер, ғалым. 1978 жылы Қазақтың Абай атындағы
педагогика институтының математика факультетін
бітірген.
Оқу мақсатын таныстыру
Түсініп
оқы
А)
Мәтінмен
жұмыс.
-Мәтінді түсініп, тізбектей
оқыңдар.
Дұрыс жауапты
таңда.
А) Еңбек Қара қоңызға
құмтөбеге шығуды үйретті.
Ә) Еңбек Қара қоңызға су тауып
ішуді үйретті.
Б) Еңбек Қара
қоңызды Суға
апарды.
-
Еңбек пингвинге не
үйретті?
-
Еңбек немен дос
болды?
-
Теңіз мысығының еңбегі
қандай?
-
Еңбек Үндістанның тәттіқұмар
балаларына не үйретті?
-
Дәуіт бақшада немен
айналысады?
-
Ал Тырна
ше?
-Тіршілік үшін еңбектену
керектігін қоңыз қалай
түсінді?
-
Барлық жан-жануар Еңбекті не
үшін жақсы көреді?
ЕРТЕГІНІҢ ОҚИҒА ЖЕЛІСІН
ДҰРЫС ОРНАЛАСТЫР
Сәйкестендіру.
1 Үндістанның тәттіқұмар
балалары.
2 Дәуіт пен
Тырна.
3 Еңбектің әлемді
шарлауы.
4 Африкадағы Қара
қоңыз.
5 Антарктидадағы пингвин мен
теңіз мысығы.
1-тапсырма.
Еңбектің рөліне еніп, ертегі
мазмұнына оқиға қосып айт.
Мысалы: Еңбек Қазақстанға да
келді. Мұңдағы адамдар...
Оқушыларға ҚБ тапсырмалары
таратылады. ЕРТЕГІ МАЗМҰНЫНА СӘЙКЕС
МАҚАЛ-МӘТЕЛДІ ТАП.
Ас – адамның
қуаты.
Қорытындыла»
айдары
-Жазушы саяхатшы Еңбек арқылы
нені көрсетпекші болды?
Ж: Жазушы Еңбек арқылы бүкіл
тіршілік иесі еңбектенетінін
айтты.
Үйге
тапсырма:
Сурет бойынша
жұмыс.
|
Өлең жолын
айтады.
Өткенді
қайталайды
Кесте бойынша пікір
айтады
Автормен
танысады
Өз ойын
айтады
Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап
береді
Оқиға желісін дұрыс
орналастырады.
Жаңа кейіпкер қосып
айтады
Сәйкес мақалды
табады
Сабақты
қорытындылайды
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
жасайды
|
Мадақтау
ҚБ:
«Домбыра»
Дескриптор:
Сұраққа жауап береді – 1
б
Шығармашылық тапсырманы
орындайды – 1 б
ҚБ:
«Жарайсың!»
ҚБ:
«Домбыра»
Дескриптор:
Өз пікірін
айтады-1Б
Табиғатты сақтау туралы
өзіндік пікірі бар-1Б
ҚБ:
«Домбыра»
Дескриптор:
Өзіндік пікірлерін
айтады.1Б
ҚБ:
«Домбыра»
Дескриптор:
- Мәтінді түсініп
оқиды;
- Мәтін мазмұнын
талдайды.
Дескриптор:
1. Сұрақтарға толық
жауап береді.
2. Мәтіннің мазмұнын
өз сезімдерімен байланыстырып баяндайды. –
1Б
ҚБ:
«Домбыра»
Дескриптор:
Ертегінің оқиға желісін дұрыс
орналастырады- 1Б
Дескриптор: Тақырыпқа сай ойын
жүйелі жеткізе алады; -1Б Сөйлеу нормаларын
сақтайды-1Б.
ҚБ:
«Домбыра»
Дескриптор:
Ертегі мазмұнына сай мақалды
табады.- 1Б
Дескриптор:
Өз ойын толық
жеткізеді-1Б
Тіршілік көзі еңбекте екенін
түсінеді-1Б
Сабақтан алған әсерлерін
жазады
|
Суреттер
Презентация
Құм туралы
суреттер
Табиғат бейнеленген
сурет
Автордың
суреті
Суреттер
Оқулық
Оқулық
Суреттер
Домбыра
суреті
стикерлер
|