Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Сабақтың тақырыбы,
мақсаттарымен таныстыру:
«Серпілген сауал»
әдісі
Өткен сабаққа шолу жасау үшін
оқушыларға өрбіту сұрақтары
лақтырылады.
1. Қазақ тілінде
қанша сөз табы бар?
2. Зат есім деген
не?
3.Зат есім қалай
түрленеді?
4.Сын есім деген
не?
|
Сәлемдесу
Сұрақтарға жауап
береді. Өткен сабақтан алған білімдерін
пысықтайды
|
Платформа жүйесінің пайыздық
есептеу нәтижесі
|
Қазақ тілі
оқулығы
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа сабақтың
тақырыбы:
Тіршілікке қолайлы
ғаламшар
Тірек сөздер мен жетекші
сұрақтар арқылы негізгі ойды
анықтау;
Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін
оқу, нақты ақпаратты табу үшін
оқу;
4-тапсырма.
Сын есімдерді құрамына
қарай екіге топтап жазыңдар.
5-тапсырма.
Суретке қарап, сын
есімдерді қатыстырып бірнеше сөйлем
жазыңдар.
Ютуб желісі арқылы
Юпитер мен Сатурн туралы қосымша мәліметтер
беремін.
Жекелеген оқушылармен
жұмыс жүргіземін (жеке жұмыс)
Бекіту:
-
Сын есімге мысал
келтір
-
Дара және күрделі сын
есімдерге мысал келтір.
-
Сөйлем
құра.
|
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады
Дара және күрделі
сын есімдерді бөліп жазады.
Юпитер, Сатурн
туралы сөйлем құрайды.
Берілген
тапсырмаларды орындайды.
Сұрақтарға жауап
береді.
|
Платформа жүйесінің
пайыздық есептеу нәтижесі
«Мадақтау сөз»
әдісі.
1-10 баллдық жүйе бойынша
бағаланады
|
Қазақ тілі
оқулығы,
ұялы
телефон,
интернет,
Копьютер,
Ноутбук
|
Сабақтың
соңы
|
Рефлексия
БББ
Үйге
тапсырма:
Қазақ тіліндегі сын есім
туралы мәліметті оқу. Тапсырманы
орындау.
|
Орындаған жұмыстарының
нәтижесін сабақтың соңында бақылай
алады
|
Платформа жүйесінің пайыздық
есептеу нәтижесі
|
Online.mektep-Bilim
land,
Қазақ тілі
оқулығы
|