Материалдар / Тізбек бөлігі үшін Ом заңы

Тізбек бөлігі үшін Ом заңы

Материал туралы қысқаша түсінік
Тізбек бөлігі үшін Ом заңы сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2019
752
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Тексерілді:
Пәні: Физика Мектеп: Майбұлақ ЖОМ
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Ташимбетова Балжан
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Тұрақты электр тогы
Сынып: 8 «А»Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы: Тiзбек бөлiгi үшiн Ом заңы
Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме) 8.4.2.6 – тізбек бөлігі үшін Ом заңын есептер шығаруда қолдану
Сабақ мақсатыТізбек бөлігі үшін Ом заңын есептер шығаруда қолдану
Бағалау критериіТізбек бөлігі үшін Ом заңын есептер шығаруда қолдана алады.
Тілдік мақсаттарГальваникалық элемент-гальванический элемент- cell Заряд-заряд-charge Өткізгіш-проводник-conductor Өткізгіштік-проводимость-conductivity
Құндылықтарға баулуЖалпыға бірдей еңбек қоғамы еңбек өнімділігін арттыру.
Пәнаралық байланысматематика-математикалық түрлендірулер арқылы есептер шығару
Алдыңғы білімЖаратылыстанудан электр тогы туралы түсінік бар
Сабақ барысы
Жоспарланған сабақ кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы



























Сабақтың ортасы

1 Ұйымдастыру.Оқушылармен сәлемдесу және түгелдеу.Амандасып алған соң, оқушылардың назарын жаңа тақырыпты меңгеруге шоғырландырамын.Артығын алып таста: Оқушыларға суреттер жинағын (сабақ тақырыбымен байланысты) көрсетемін. Олар қай сурет қатысты емес екенін анықтауы керек.









Берілген суреттер бойынша Пазлдар жинап топқа бөлінеді (3 топ)«Әткеншек» әдісі топтық жұмыс.Әр топқа түрлі суреттер беріледі, тапсырма бір болады.Құрылымдасқан тапсырмалар: №1.Амперметр шкаласының әр бөлігінің құнын және оның қандай ток күшін көрсетіп тұрғанын анықта. Дескриптор:1. амперметр шкаласының бөлік құнын табады; 2. тізбектегі ток күшін анықтайды;№2.Вольтметр шкаласының әр бөлігінің құнын анықта. Батареяның полюстеріндегі кернеу қандай? Дескриптор: 1. вольтметр шкаласының бөлік құнын анықтайды; 2. батарея полюстеріндегі кернеуді анықтайды.№3.Кернеуді анықтаңыздар: а) лампадағы; Дескриптор:1. лампадағы кернеуді анықтайды. Тапсырмаларды орындап болған соң, әр топ келесі топтың жауаптарына «2 жұлдыз 1 тілек»әдісі арқылы ауызша кері байланыс береді. №4.Ом заңын өмірде қолдануына мысалдар келтіре отырып, есептер құрастыруТапсырма I ,U шамалардың көрсетуін жаз. Ом заңын қолданып, R кедергіні тап Дескриптор 1.Ток күшінің көрсетуін жазады; 2. Анықталған кедергінің мәнін қойып кернеуді табады; 3. R=R1 +R2 U кернеу мәнін қойып ток күшін табады; 4. R= R1 +R2 /R1 R2=6/9=2/3 I ток күшінің мәнін пайдаланып Uкернеуді табадыТапсырмаларды орындап болған соң, әр топ келесі топтың жауаптарына бағдаршам арқылы ауызша кері байланыс береді. Бірін-бірі бағалайды. «Кластер» әдісі бойынша оқушылар сабақта өтілген материалдарды тиянақтайды. Бұл әдістің көмегімен оқушылардың ақпаратты жинау және сын тұрғысынан ойлау дағдысын дамытамын.



Дескриптор:
  • Ток күшінің параметрлерін жазады;
  • Кернеудің параметрлерін жазады;
  • Кедергінің параметрлерін жазады


  • АКТ слайд Амперметр, вольтметр, сымдар, кілт, резистор, реостат





    Сабақтың аяғы





    Ой қорыту БББ кестесі«табыс сатысы» кері байланысСабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, жабыстырадыПлакат
    Саралау – Сіз жоспарда қолдауды қалай басымырақ көрсетуді жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың меңгерген білімдерін қалай тексеруді жоспарға енгізіп отырсыз? Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын қорғау
    Ұзындығы 100 м, көлденең қимасының ауданы 0,5 мм2 , ұштарына 6,8 В кернеу қосылған мыс өткізгіштің бойымен өтетін ток күшін табыңыз. Дескриптор: мыстың меншікті кедергісін кестеден табады, ХБЖ-іне түрлендіреді; - өткізгіштің кедергісінің формуласын қолданып, кедергіні есептейді; - Ом заңы арқылы ток күшін табады.Қалыптастырушы бағалау (күлегештермен және кері байланыс беру арқылы)Қауіпсіздік техника ережелерін қатаң сақтау
    Сабақ бойынша рефлексияОқу мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жетпесе неге? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

    Жалпы бағалауСабақтың екі көрінісі жақсы өтті (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)? 1:2:Сабақты жақсартуға ненің әсері тиуі мүмкін (оқыту мен қатар оқу туралы да ойланыңыз)? 1

    2:

    Сабақ барысында мен сыныппен бөлек оқушылар туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек?























    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ