Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақ әдебиеті пәні бойынша 9-сынып қазақ әдебиеті пәні бойын тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмалары

    Код_________

    Бөлім

    Тақырып

    Оқу мақсаттары

    Тапсырма түрлері

    Балл

    Түсіну және жауап беру

    І. Жансүгіров "Құлагер" поэмасы


    Б. Майлин "Шұғаның белгісі" хикаяты


    Ғ. Мүсірепов "Ұлпан" романы


    Т. Айбергенов "Сағыныш" өлеңі


    Ф. Оңғарсынова "Өлең, мен сені аялап өтем"

    9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттіккомпозициялық талдау жасау;

    9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;

    9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

    Жауап

    нұсқаларынан

    бір дұрысын

    таңдау/жабық

    сұрақтар

    5

    Анализ және

    интерпретация

    9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;

    9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық стилистикалық тұтастырушы

    ретіндегі рөліне талдау жасау;

    9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

    Қысқа

    жауапты қажет

    ететін ашық

    сұрақтар

    15

    Бағалау және

    салыстыру

    9.3.1.1 шығарманы басқа өнер

    түрлеріндегі осы мазмұндас

    туындылармен салыстырып,

    тарихи және көркемдік құндылығын бағалау.

    Толық

    жауапты қажет

    ететін сұрақтар

    10




    Барлығы

    30


    1. «Құлагер» поэмасынан алынған өлең жолдарын поэма бөлімдерімен сәйкестендір.

    1. 1-А, 2-В, 3-С

    2. 1-В, 2-С, 3-А

    3. 1-С, 2-А, 3-В

    4. 1-С, 2-В, 3-А


    Shape3 Shape7 Shape4 Shape2 Shape5

    А

    Shape6

    1

    3

    В

    С

    2

    2.Бейімбет Майлиннің «Шұғаның белгісі» повесіндегі сюжеттің шарықтау шегін анықтаңыз.

    1. Шұғаның өлімі.

    2. Шұғаның қатты құса боп ауруға шалдығуы.

    3. Шұғаның аурудан айығуы.

    4. Әбдірахманның өлімі.

    3. Ғ. Мүсірепов "Ұлпан" романы бойынша берілген мінездеме қай кейіпкерге тән?

    Аға сұлтан кеңесінің ең беделді биі. Әділ де қатал би атанған адам.Ұзақ ойланады, байламын бір-ақ кесіп айтады.Ұры-қарыға, шылық-былыққа қатал адам.

    1. Артықбай

    2. Есеней

    3. Ұлпан

    4. Мүсіреп

    4. Төлеген Айбергеновтың «Сағыныш» өлеңінен алынған үзіндідегі бос орындарды өз

    қалауыңызша толтырыңыз. [1]

    Сағыныш деген ..., бола да берер артық-кем,

    Ал нағыз ... араның балы бар тіптен.

    Мен мынау ... қара тасты да сағынам,

    Қаланып қалса тәртіппен.
    5. Ф.Оңғарсынованың «Өлең, мен сені аялап өтем» өлеңінің қай жолдарында бақытты сәттерді өлеңмен байланыстырып суреттейді?

    1. Жүрегім сыздаған кезде,
      жаным мұздаған кезде
      мен сені саялаймын.


    1. Өмірдің өткелдерінен
      қиындық көп көргеніммен,
      өртеніп от басқаныммен,
      өзіңмен қоштаспадым мен.


    1. Ажалмен айқасқан сәтте
      қыршын жас көз ілгенін көріп,

    алдыңа лапылдап келем,
    жарылуға жақындап келем.


    1. Біреудің күлкісін көріп,
      бақыттының түр-түсін көріп,
      шаттанып қалған шағымда,

    қуаныштан дірілдеп денем,
    алдыңа күлімдеп келем.


    1. Өмірдің өткелдерінен
      қиындық көп көргеніммен,
      өртеніп от басқаныммен,
      өзіңмен қоштаспадым мен. [1]

    6. «Құлагер» поэмасы бойынша берілген үзінділердегі кейіпкер тілі қалай суреттелген? Анықтаңыз.

    [3]

    Поэмадан үзінді

    Түсіндірме

    Естісем бұрын даңқын Көк неменің

    Алтайдың жүйрігі онан жоқ – дегенін.

    Жолықпай иесіне жүрген болса,

    Осы жол Көкшолақты бөктеремін.


    Көзіңнен айналайын тостағандай...






    Жеріңе қамшы тимес ...,

    Қандай жан шекесінен қағып кеттің?..

    Басыңды итке неге иіскеттің?..



    7Shape8

    Әдебиеттегі психологизм тәсілдері

    . Б. Майлиннің «Шұғаның белгісі» повесі бойынша берілген үзінділердегі псхологизм қандай тәсілдермен берілген? [4]



    Үзінді

    Психологизм тәсілі

    ...Ажарында бір түрлі кейістік бар еді. Хатты ашып оқыды. Құдай берген өлеңді аясын ба, ұзыннан- ұзақ жазған. Сондағы Шұғаға жазған хаты:

    «...Сіз бір айсыз нұрландырған аспанды,

    Буландырған, уландырған жас жанды.

    Біз бір ғаріп паналаған саяңда

    Жас жүректе мықты жара басталды».


    - Апырым-ай! Қайда барасындар, - деді Шұға.

    - Болысқа айдап барады, - деді Әбдірахман.

    Шұғаның көзінен жас мөлдіреп қоя берді. Арбаның үстіндегі мен де еріксіз жыладым. Зәйкүл шіркін қорқақтау еді, жалтаң-жалтаң қарады да:

    - Ойбай, тентекжан-ау, жүр, ауылдың адамдары жүгіріп келеді, - деп шелегін жерден көтеріп-ақ алды.


    - Ой, Шұға десе, Шұға еді-ау... - десті.

    Ауылдың адамдары жиылған қалпымен келіп Әбдірахманға естіртті. Әбдірахман жыламады, сұп-сұр болып қатты да қалды. Бәріміз де көңіл айтқан болдық.


    8. Ғ. Мүсіреповтың «Ұлпан» романында Есеней қай оқиғада өткенге шегініс жасайды, өткен оқиғаны есіне алады? [4]

    _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    9. Т.Айбергеновтің «Сағыныш» өлеңіндегі автор бейнесін анықтаңыз. Берілген үзіндіде автордың өмірге деген құштарлығы мен сағынышы қалай байқалды? [4]

    О, шіркін, менің сағынышымдай көлемі шексіз болса аудан,

    Ондағы жандар көз ашпас еді-ау, сағыну менен шаршаудан.

    Сүйем мен сені, сүйем мен сені, көкірегі ыстық беу, дүние,

    Тұратын түгел сағыну менен аңсаудан.

    _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    10. Ағымсалы Дүзелхановтың шығармашылығында арқау болған образдардың бірі – қазақ әйелінің бейнесі. Cуретшінің композициялық идеясын Ғ. Мүсіреповтің «Ұлпан» романындағы Ұлпан бейнесімен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалаңыз. [10]

    Ағымсалы Дүзелханов

    Қазақ әйелінің бейнесі.

    Ұлпан бейнесі

    Ағымсалы Дүзелханов

    Ұлпан өзін Есенейден жоғары қоймайды, артық сезінбейді, байлықты малданып, айналасына ызғарын шашып, бекер өктемдік қылмайды. Өйткені, оның бойында «Қырық есекке жүк болатын» сайқалдық, күншілдік, ардан безу жоқ. «Жеті жылдан бері малымен болып кеткен адамның әділ би деген атағы көмескі тарта бастап еді. Ұлпанның атағымен бірге қайта көтерілді. Ұлпан олай ойлай қоймаса да, Есеней солай сезінді.

    – Ақнарым, сен мені адам қыла бастадың, – деді аттанарда.

    – Жоқ, Есеней, сен көлеңкең күндік жерге түсетін бәйтерексің. Мен сенің саяңда шырылдаған бозторғаймын. Менің құдайдан бірінші тілегім сенің амандығың! – деді Ұлпан. – Сенсіз мен кім болар едім?.. »

    «...Жас әйел Ұлпан асқан ақылды адам еді. Өз айтарын әуелі Есенейге айтқызып алып, өз байламын әуелі Есенейге байлатып алып жүр. Есеней де «мына қатын былай деп еді» деп Ұлпанның атын шығара сөйлейді...»

    «Бұл әйел жалғыз Есенейді ғана бағындырып алған жоқ, бес болыс Керей-Уақтың руларына түгел беделі бар адам. Әуелі Александар II патшамыздың реформасын жасады. Есенейдің барлық жерін еліне бөліп берді. Бөліп бергенде қандай ауыл-

    ауылға қыстауды да, егіндік-шабындық жерді де тұтас берді. Бұл араның қазағына егін салдырды. Шөп шаптырды, қыстау салғызды. Сондықтан бұл елді жартылай отырықшы дей аламыз».

    Венн диаграммасы

    Қазақ әйелінің бейнесі Ұлпан бейнесі

    Ерекшелігі

    Ортақ қасиеті

    Ерекшелігі




















    Балл қою кестесі

    Тапсырма

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нұрлан Талдау
    11 Наурыз 2024
    911
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ТЖБ 3-тоқсан 9-сынып қазақ әдебиеті жауабымен

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ТЖБ 3-тоқсан 9-сынып қазақ әдебиеті жауабымен

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ТЖБ 3-тоқсан 9-сынып қазақ әдебиеті жауабымен
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақ әдебиеті пәні бойынша 9-сынып қазақ әдебиеті пәні бойын тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмалары

    Код_________

    Бөлім

    Тақырып

    Оқу мақсаттары

    Тапсырма түрлері

    Балл

    Түсіну және жауап беру

    І. Жансүгіров "Құлагер" поэмасы


    Б. Майлин "Шұғаның белгісі" хикаяты


    Ғ. Мүсірепов "Ұлпан" романы


    Т. Айбергенов "Сағыныш" өлеңі


    Ф. Оңғарсынова "Өлең, мен сені аялап өтем"

    9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттіккомпозициялық талдау жасау;

    9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;

    9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

    Жауап

    нұсқаларынан

    бір дұрысын

    таңдау/жабық

    сұрақтар

    5

    Анализ және

    интерпретация

    9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;

    9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық стилистикалық тұтастырушы

    ретіндегі рөліне талдау жасау;

    9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

    Қысқа

    жауапты қажет

    ететін ашық

    сұрақтар

    15

    Бағалау және

    салыстыру

    9.3.1.1 шығарманы басқа өнер

    түрлеріндегі осы мазмұндас

    туындылармен салыстырып,

    тарихи және көркемдік құндылығын бағалау.

    Толық

    жауапты қажет

    ететін сұрақтар

    10




    Барлығы

    30


    1. «Құлагер» поэмасынан алынған өлең жолдарын поэма бөлімдерімен сәйкестендір.

    1. 1-А, 2-В, 3-С

    2. 1-В, 2-С, 3-А

    3. 1-С, 2-А, 3-В

    4. 1-С, 2-В, 3-А


    Shape3 Shape7 Shape4 Shape2 Shape5

    А

    Shape6

    1

    3

    В

    С

    2

    2.Бейімбет Майлиннің «Шұғаның белгісі» повесіндегі сюжеттің шарықтау шегін анықтаңыз.

    1. Шұғаның өлімі.

    2. Шұғаның қатты құса боп ауруға шалдығуы.

    3. Шұғаның аурудан айығуы.

    4. Әбдірахманның өлімі.

    3. Ғ. Мүсірепов "Ұлпан" романы бойынша берілген мінездеме қай кейіпкерге тән?

    Аға сұлтан кеңесінің ең беделді биі. Әділ де қатал би атанған адам.Ұзақ ойланады, байламын бір-ақ кесіп айтады.Ұры-қарыға, шылық-былыққа қатал адам.

    1. Артықбай

    2. Есеней

    3. Ұлпан

    4. Мүсіреп

    4. Төлеген Айбергеновтың «Сағыныш» өлеңінен алынған үзіндідегі бос орындарды өз

    қалауыңызша толтырыңыз. [1]

    Сағыныш деген ..., бола да берер артық-кем,

    Ал нағыз ... араның балы бар тіптен.

    Мен мынау ... қара тасты да сағынам,

    Қаланып қалса тәртіппен.
    5. Ф.Оңғарсынованың «Өлең, мен сені аялап өтем» өлеңінің қай жолдарында бақытты сәттерді өлеңмен байланыстырып суреттейді?

    1. Жүрегім сыздаған кезде,
      жаным мұздаған кезде
      мен сені саялаймын.


    1. Өмірдің өткелдерінен
      қиындық көп көргеніммен,
      өртеніп от басқаныммен,
      өзіңмен қоштаспадым мен.


    1. Ажалмен айқасқан сәтте
      қыршын жас көз ілгенін көріп,

    алдыңа лапылдап келем,
    жарылуға жақындап келем.


    1. Біреудің күлкісін көріп,
      бақыттының түр-түсін көріп,
      шаттанып қалған шағымда,

    қуаныштан дірілдеп денем,
    алдыңа күлімдеп келем.


    1. Өмірдің өткелдерінен
      қиындық көп көргеніммен,
      өртеніп от басқаныммен,
      өзіңмен қоштаспадым мен. [1]

    6. «Құлагер» поэмасы бойынша берілген үзінділердегі кейіпкер тілі қалай суреттелген? Анықтаңыз.

    [3]

    Поэмадан үзінді

    Түсіндірме

    Естісем бұрын даңқын Көк неменің

    Алтайдың жүйрігі онан жоқ – дегенін.

    Жолықпай иесіне жүрген болса,

    Осы жол Көкшолақты бөктеремін.


    Көзіңнен айналайын тостағандай...






    Жеріңе қамшы тимес ...,

    Қандай жан шекесінен қағып кеттің?..

    Басыңды итке неге иіскеттің?..



    7Shape8

    Әдебиеттегі психологизм тәсілдері

    . Б. Майлиннің «Шұғаның белгісі» повесі бойынша берілген үзінділердегі псхологизм қандай тәсілдермен берілген? [4]



    Үзінді

    Психологизм тәсілі

    ...Ажарында бір түрлі кейістік бар еді. Хатты ашып оқыды. Құдай берген өлеңді аясын ба, ұзыннан- ұзақ жазған. Сондағы Шұғаға жазған хаты:

    «...Сіз бір айсыз нұрландырған аспанды,

    Буландырған, уландырған жас жанды.

    Біз бір ғаріп паналаған саяңда

    Жас жүректе мықты жара басталды».


    - Апырым-ай! Қайда барасындар, - деді Шұға.

    - Болысқа айдап барады, - деді Әбдірахман.

    Шұғаның көзінен жас мөлдіреп қоя берді. Арбаның үстіндегі мен де еріксіз жыладым. Зәйкүл шіркін қорқақтау еді, жалтаң-жалтаң қарады да:

    - Ойбай, тентекжан-ау, жүр, ауылдың адамдары жүгіріп келеді, - деп шелегін жерден көтеріп-ақ алды.


    - Ой, Шұға десе, Шұға еді-ау... - десті.

    Ауылдың адамдары жиылған қалпымен келіп Әбдірахманға естіртті. Әбдірахман жыламады, сұп-сұр болып қатты да қалды. Бәріміз де көңіл айтқан болдық.


    8. Ғ. Мүсіреповтың «Ұлпан» романында Есеней қай оқиғада өткенге шегініс жасайды, өткен оқиғаны есіне алады? [4]

    _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    9. Т.Айбергеновтің «Сағыныш» өлеңіндегі автор бейнесін анықтаңыз. Берілген үзіндіде автордың өмірге деген құштарлығы мен сағынышы қалай байқалды? [4]

    О, шіркін, менің сағынышымдай көлемі шексіз болса аудан,

    Ондағы жандар көз ашпас еді-ау, сағыну менен шаршаудан.

    Сүйем мен сені, сүйем мен сені, көкірегі ыстық беу, дүние,

    Тұратын түгел сағыну менен аңсаудан.

    _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    10. Ағымсалы Дүзелхановтың шығармашылығында арқау болған образдардың бірі – қазақ әйелінің бейнесі. Cуретшінің композициялық идеясын Ғ. Мүсіреповтің «Ұлпан» романындағы Ұлпан бейнесімен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалаңыз. [10]

    Ағымсалы Дүзелханов

    Қазақ әйелінің бейнесі.

    Ұлпан бейнесі

    Ағымсалы Дүзелханов

    Ұлпан өзін Есенейден жоғары қоймайды, артық сезінбейді, байлықты малданып, айналасына ызғарын шашып, бекер өктемдік қылмайды. Өйткені, оның бойында «Қырық есекке жүк болатын» сайқалдық, күншілдік, ардан безу жоқ. «Жеті жылдан бері малымен болып кеткен адамның әділ би деген атағы көмескі тарта бастап еді. Ұлпанның атағымен бірге қайта көтерілді. Ұлпан олай ойлай қоймаса да, Есеней солай сезінді.

    – Ақнарым, сен мені адам қыла бастадың, – деді аттанарда.

    – Жоқ, Есеней, сен көлеңкең күндік жерге түсетін бәйтерексің. Мен сенің саяңда шырылдаған бозторғаймын. Менің құдайдан бірінші тілегім сенің амандығың! – деді Ұлпан. – Сенсіз мен кім болар едім?.. »

    «...Жас әйел Ұлпан асқан ақылды адам еді. Өз айтарын әуелі Есенейге айтқызып алып, өз байламын әуелі Есенейге байлатып алып жүр. Есеней де «мына қатын былай деп еді» деп Ұлпанның атын шығара сөйлейді...»

    «Бұл әйел жалғыз Есенейді ғана бағындырып алған жоқ, бес болыс Керей-Уақтың руларына түгел беделі бар адам. Әуелі Александар II патшамыздың реформасын жасады. Есенейдің барлық жерін еліне бөліп берді. Бөліп бергенде қандай ауыл-

    ауылға қыстауды да, егіндік-шабындық жерді де тұтас берді. Бұл араның қазағына егін салдырды. Шөп шаптырды, қыстау салғызды. Сондықтан бұл елді жартылай отырықшы дей аламыз».

    Венн диаграммасы

    Қазақ әйелінің бейнесі Ұлпан бейнесі

    Ерекшелігі

    Ортақ қасиеті

    Ерекшелігі




















    Балл қою кестесі

    Тапсырма

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Барлық материалдар 9 сынып
    11.03.2024
    911
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нұрлан Талдау
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации