Тжб бжб талдау 2 сынып 1 тоқсан

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Тжб бжб талдау 2 сынып 1 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
Талдау бжб тжб
Материалдың қысқаша нұсқасы

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

     1- тоқсан Математика пәні бойынша

Сынып:2

Оқушылар саны:

Педагог:

Мақсаты: 2.5.2.1. Екі таңбалы сандардың графикалық моделін құру, разрядтық кестені қолдану.

2.1.2.6. 40 + 17, 57 40, 57 17, 35 ± 12 жағдайларында ондықтан аттамай, екі таңбалы сандарды ауызша қосу мен азайтуды орындау

2.1.2.4. Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу кестесін құру, білу және қолдану.

2.1.2.3.*Тиімді есептеу үшін қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қолдану.

.2.1.6. Екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу.

2.1.2.3 Тиімді есептеу үшін қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қолдану

2.5.1.8. Барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде модельдеу.

2.1.3.4.** Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін олардың арақатынасына сүйеніп түрлендіру

2.1.3.2.** Ұзындық (м)/масса (ц) өлшем бірліктерін қолданып өлшеу.

2.1.3.4.** Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру.

ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау




Оқушы саны


Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны



Сапа %



Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

1

2

3

4

5

6

7

8

БЖБ 1








БЖБ 2








ТЖБ











Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

Екі таңбалы сандардың графикалық моделін құру, разрядтық кестені қолдану.

40 + 17, 57 40, 57 17, 35 ± 12 жағдайларында ондықтан аттамай, екі таңбалы сандарды ауызша қосу мен азайтуды орында

Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу кестесін құру, білу және қолдану.

Тиімді есептеу үшін қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қолдану.

Екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу.

Тиімді есептеу үшін қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қолдану

Барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде модельдеу.

Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу кестесін құру, білу және қолдану.


Екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу

БЖБ 2

Барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер түрінде модельдеу.

Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін олардың арақатынасына сүйеніп түрлендіру

Ұзындық (м)/масса (ц) өлшем бірліктерін қолданып өлшеу.

Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру.

Ұзындық (м)/масса (ц) өлшем бірліктерін қолданып өлшеу.

Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру.

ТЖБ

Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу кестесін құру, білу және қолдану.

Тиімді есептеу үшін қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қолдану.

Екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу.

Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін олардың арақатынасына сүйеніп түрлендіру

Ұзындық (м)/масса (ц) өлшем бірліктерін қолданып өлшеу.


Екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу.

Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін олардың арақатынасына сүйеніп түрлендіру



      1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап қосу кестесін құру, білу және қолдану.Екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу. Ұзындық (м)/масса (ц) өлшем бірліктерін қолданып өлшеу.Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру. Артық,кем табу есептерінде.Шартты есептерден қиналды.


      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіруді дұрыс пайдалана алмау.

      3. Жоспарланған түзету жұмысы:Алға қарай Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіруге тапсырмаларға есептер көп шығару.



     Күні ________________ Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда)____________

























Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

      1- тоқсан Қазақ тілі пәні бойынша

Сынып:2

Оқушылар саны:

Педагог:

Мақсаты: 2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау:

2.3.6.1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап,оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу:


2.1.3.1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, Монолог-диалогке қатысу

2.4.1.2 у, и,й әріптерінің емлесін сақтап жазу:

2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру:

2.2.5.1 дереккөздерден ( сөздік,анықтамалық,энциклопедия ) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу.

2.4.1.2 у ,и, й әріптерінің емлесін сақтап жазу.

2.4.1.1 я, ю әріптерінің емлесін сақтап жазу

2.4.1.3 дауыссыз дыбыс түрлерін (қатаң, үнді,ұяң ) ажырату және дауыссыз п -б, қ-ғ , к-г дыбыстарының емлесін сақтап жазу.

2.4.1.4 дауыссыз л,р,ң дыбыстарының емлесін сақтап жазу

2.3.1.1 мұғалім көмегімен жеке сурет ( сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау , әңгімелеу) мәтіндерін құрап жазу.










ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау




Оқушы саны


Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны



Сапа %



Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

1

2

3

4

5

6

7

8

БЖБ 1








БЖБ 2








ТЖБ











Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау:

2.3.6.1 бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап,оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу:


2.1.3.1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, Монолог-диалогке қатысу

2.4.1.2 у, и,й әріптерінің емлесін сақтап жазу:


Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау:

у, и,й әріптерінің емлесін сақтап жазу



БЖБ 2

2.4.1.3 дауыссыз дыбыс түрлерін (қатаң, үнді,ұяң ) ажырату және дауыссыз п -б, қ-ғ , к-г дыбыстарының емлесін сақтап жазу.

2.4.1.3 дауыссыз дыбыс түрлерін (қатаң, үнді,ұяң ) ажырату және дауыссыз п -б, қ-ғ , к-г дыбыстарының емлесін сақтап жазу

2.4.1.4 дауыссыз л,р,ң дыбыстарының емлесін сақтап жазу

2.3.1.1 мұғалім көмегімен жеке сурет ( сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау , әңгімелеу) мәтіндерін құрап жазу.




Дауыссыз дыбыс түрлерін (қатаң, үнді,ұяң ) ажырату және дауыссыз п -б, қ-ғ , к-г дыбыстарының емлесін сақтап жазу


ТЖБ

2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау:

2.1.2.1 мәтіннің тақыырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау

2.1.3.1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу

2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

2.4.1.4 дауыссыз л,р,ң дыбыстарының емлесін сақтап жазу

2.3.5.1 жіберілген пунктуациялық , орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып,түзету және құраған сөйлемін толықтыру

Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау:

Мәтіннің тақыырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау

дауыссыз л,р,ң дыбыстарының емлесін сақтап жазу



      1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау:

Мәтіннің тақыырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау

дауыссыз л,р,ң дыбыстарының емлесін сақтап жазу


      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау:Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау.Дауыссыз л,р,ң дыбыстарының емлесін сақтап жазды шатастыру.


      3. Жоспарланған түзету жұмысы:Дауыссыз б, қ-ғ , к-г, л,р,ң дыбыстарының емлесін сақтап жазуға көп жаттығу жұмысын орындау.



     Күні ________________ Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда)____________














Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

      1- тоқсан Әдебиет пәні бойынша

Сынып:2

Оқушылар саны:

Педагог:

Мақсаты: 2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін

мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін

мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру



ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау




Оқушы саны


Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны



Сапа %



Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

1

2

3

4

5

6

7

8

БЖБ 1








БЖБ 2








ТЖБ











Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін

мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

Тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу,


Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру


БЖБ 2

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру


ТЖБ

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

Шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу




      1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу,


Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру




      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу




      3. Жоспарланған түзету жұмысы:1.Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құруға тапсырма орындау

2.Тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу.






     Күні ________________ Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда)____________















Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

      1- тоқсан Дүниетану пәні бойынша

Сынып:2

Оқушылар саны:

Педагог:

Мақсаты: 2.1.1.2 мысалдар келтіре отырып, өз отбасындағы әдеп нормаларын түсіндіру

2.1.5.1 өз өмірінен мысалдар келтіру негізінде құқықты, міндетті және жауапкершілікті ажырату

2.1.5.2 қоғамға қызмет етудің әлеуметтік маңыздылығын түсіндіру

2.1.5.1 өз өмірінен мысалдар келтіру негізінде құқықты, міндетті және жауапкершілікті ажырату



ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау




Оқушы саны


Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны



Сапа %



Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

1

2

3

4

5

6

7

8

БЖБ 1








БЖБ 2








ТЖБ











Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

2.1.1.1 қоршаған әлем құбылыстары, процестері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау

Қоршаған әлем құбылыстары, процестері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау

БЖБ 2

2.2.2.1 жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер, бауырымен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер

Жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер, бауырымен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер

ТЖБ

2.2.2.1 жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер, бауырымен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер

Жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер, бауырымен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер


      1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Қоғамға қызмет етудің әлеуметтік маңыздылығын түсіндіру

Өз өмірінен мысалдар келтіру негізінде құқықты, міндетті және жауапкершілікті ажырату




      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Қоғамға қызмет етудің әлеуметтік маңыздылығын түсіндіру

Өз өмірінен мысалдар келтіру негізінде құқықты, міндетті және жауапкершілікті ажырату.




      3. Жоспарланған түзету жұмысы: Осы аталған тақырыптар бойынша көбірек тапсырма орындау,



    Күні ________________ Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда)____________

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

      1- тоқсан Жаратылыстану пәні бойынша

Сынып:2

Оқушылар саны:

Педагог:

Мақсаты: : 2.1.1.1 қоршаған әлем құбылыстары, процестері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау

        1. өсімдік топтарын тіршілік ортасына және қоршаған ортаның жағдайларына (ылғал) бейімделу жолдары бойынша салыстыру;

        1. өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттау;

2.2.1.5 өз өлкесінің өсімдік топтарын сипаттау;

2.2.2.1 жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер, бауырымен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер;

        1. 2.2.2.3 жануарлардың көбею жолдарын түсіндіру;

ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау




Оқушы саны


Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны



Сапа %



Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

1

2

3

4

5

6

7

8

БЖБ 1








БЖБ 2








ТЖБ











Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

        1. бейімделу жолдары бойынша салыстыру;

        1. өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттау;

2.2.1.5 өз өлкесінің өсімдік топтарын сипаттау;

2.2.2.1 жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер, бауырымен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер;


Бейімделу жолдары бойынша салыстыру;


Өз өлкесінің өсімдік топтарын сипаттау;

Жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер, бауырымен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер;


БЖБ 2

2.2.2.1 жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер, бауырымен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер;


Бейімделу жолдары бойынша салыстыру;


Өз өлкесінің өсімдік топтарын сипаттау;


ТЖБ

2.2.2.1 жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер, бауырымен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер;


Жануарлардың көбею жолдарын түсіндіру;


      1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:1. Бейімделу жолдары бойынша салыстыру 2.Қоршаған әлем құбылыстары, процестері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау.

3.Жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер, бауырымен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер





      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Қоршаған әлем құбылыстары, процестері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтауда




      3. Жоспарланған түзету жұмысы: Осы аталған тақырыптар бойынша көбірек тапсырма орындау






    Күні ________________ Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда)____________










































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.01.2025
100
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі