"Егіндікөл жалпы
орта білім беретін мектебі"
КММ
(білім беру ұйымының
атауы)
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындысы бойынша талдау
туралы мәлімет
_ТЖБ
№1,биология пәні
бойынша
Сынып:
7
Оқушылар
саны:8
Педагог: Базарбай Т.
С.
Мақсаты: ТЖБ нәтижесін
талдау
Пән
|
Орындаған
|
Макс
балл
|
ЖБ
балдарының пайыздық мазмұны
|
Сапа %
|
Үлгерім %
|
|
төмен
|
орта
|
жақсы
|
жоғары
|
0-39%
|
40-64%
|
65-84%
|
85-100%
|
|
|
Оқушылар саны
|
БЖБ
|
8
|
30
|
0
|
6
|
2
|
0
|
100%
|
100%
|
|
Мақсатты
меңгергендер
|
Қ00и0ындық тудырған
мақсаттар
|
БЖБ
|
7.3.2.2 - экожүйеге жағымсыз
әсер ететін адам
тіршілігінің салаларына
мысалдар келтіру
7.3.1.3 - қоректік тізбектер
және қоректік
торларды құрастыру
7.3.2.4 - жергілікті өңірдің
Қазақстан
Республикасының Қызыл кітабына
енгізілген жануарлары мен өсімдіктеріне мысал келтіру
7.3.1.1 - жергілікті жер
экожүйесі қоршаған орта факторларының тірі ағзалардың тіршілік
әрекеті
мен таралуына әсерін
зерттеу
7.3.2.1 - адам мен экожүйе
арасындағы қарым-
қатынастарды
сипаттау
|
7.3.1.4 - экологиялық сукцессия
үдерісін сипаттау
|
|
|
|
ЖББ
нәтижесін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін
көрсетті:
Жоғары :
85-100%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету).
Жақсы :
65-84%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету).
Адилова
Фатима (22б. 73%) Жүсіпұлы Дастан (24б. 80%)
Орта (С):
40-64%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)
Аманкелдиева
Диляра (18б. 60%) Орал Айым (14б. 46%) Махсот Ырысбек (17б.
56%)Абузар Әкежан (13б. 43%)Абузар Мерхат (18б. 60%) Сулеш Нұрислам
(18б. 60%)
Төмен (Н):
0-39%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету).
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға
туындаған қиындықтар тізбесі:
7.3.1.4 - экологиялық сукцессия
үдерісін сипаттау
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған
қиындықтардың себептері:
экологиялық сукцессия үдерісін сипаттай
алмауы
3.
Жоспарланған түзету жұмысы:
- қиындық
туғызған тапсырмалар бойынша түсіндіру жұмыстарын
жүргізу;
- қателермен жұмыс
жасау және қосымша тапсырмалар
беру
Күні:
23.10.2024
Педагогтің (Т.А.Ә.): Базарбай Т. С.
____________________