Білім беру саласы: Коммункация
Оқу қызметі: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: Төлдермен тілдесу
Мақсаты: Балалардың тілдерін дамыта отырып,ата-бабамыздан келе жатқан кәсіпке мағлұмат беру,төрт түлік малдың пірлері мен оның пайдасына тоқталу,төрт түлік малды қадірлеуге тәрбиелеу.
Қажетті көрнекіліктер мен құрал-жабдықтар: Төрт түлік малдың және төлдерінің суреттері,төрт түлік пірлері,жайлау суреттері,сүт,қымыз,жүннен тоқылған киімдер.
Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап,ойын,жұмбақтар шешу
Билингвальды компонент: үй жануарлары-домашние животные
Сөздік жұмыс: пірі,төлі,енесі
|
Оқу қызметінің кезеңдері |
Педагогтың қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Қане біздер қол ұстасып, Күлімдесіп қарайық. Бір-бірімізге «сәлем» айтып Шүбірлесіп тарайық. |
Шаттық шеңберіне тұрады |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Балалар мен сендерге жұмбақтар жасырайын ,сол жұмбақтарды шешсеңдер,бүгінгі оқу қызметіміздің тақырыбы шығады. Басында таяғы бар Төрт аяғы бар Сегіз тұяғы бар, Иегінде сақалы бар Бұл қай жануар? Жарайсыңдар,балалар! Ешкінің пайдасы-ең бірінші жүні.Жүніне қарай «ангор» деген ерекше түрі бар.Оның жүнінен биялай,күртеше,орамал тоқылады.Сүті өте пайдалы,кішкентай балаларға береді. Аласа ғана бойы бар, Айналдырып киген тоны бар Бұл қай жануар? Қойдың пайдасына келсек,терісі пайдалы,еті тәтті,қойдың жүнінен көрпе,күртеше,қолғап,байпақ тоқиды,киіз басады. Екі айнасы бар Төрт тармағы бар Бір шыбыртқысы бар, Қай жануар? Балалар,сиырдың ерекшелігі көп сүт береді.Сүтінен тәтті айран,құрт,ірімшік,май жасайды.Сонымен ,біздің бүгінгі тақырыбымыз қандай болды? Ал, енді балалар,төрт түліктің төлдерін қалай атайтынын көрейік. Сиыр төлі-бұзау Жылқы төлі-құлын Ешкі төлі-лақ Қой төлі-қозы Түйе төлі-бота. Сахналық көрініс:«Төлдер айтысы» (Төлдер айтысып болған соң Шопан |
ешкі қой сиыр Төрт түлік мал |
|
|
ата келеді) Шопан ата:Сендер бостан-босқа таласпаңдар,мен сендердің барлығыңды жақсы көремін.Адам үшін барлығың да керексіңдер.Сендерсіз адам қалай өмір сүреді?Одан да жүріңдер.Сендер жайлы балалардың не білетінін көріп қайталық. Тәрбиеші:Әрине,Шопан ата жақсы келдіңіз.Енді біздің балалар төрт түліктің пірлерінің аталуын және қалай шақыратынын айтып береді. Сергіту сәті: Құлағы кішкентай Тұяғы кішкентай Көзі жұлдыздай Жүні құндыздай Ақ емес,шұбар лақ Ойынға құмар лақ Шақырсаң келеді Би билеп береді. Ойын:«Мынау ненің дауысы?» Мен сендерге үй жануарларының дыбысын қоямын,сендер соны тауып айтасыңдар. |
Балалар өз білгендерін айтады. Тәрбиешіге қарап қимылдарды жасайды. Шыққан дауыстарды қайсысы қай жануардікі екенін айтады. |
|
Рефлексиялық-түзетушілік |
Балалар,жануарларды ұруға,тебуге бола ма? Ал ,енді балалар,Шопан атаға қорытынды ретінде «Жайлау » көрінісін жапсырып,сыйлық жасаймыз. |
Жоқ. Тәрбиешіге қарап жапсырады |
Күтілетін нәтижелер:
Жасайды: Төрт түлік түрлерін,қайда жүретінін,пайдасын.
Түсінеді: Төрт түліктің төлдерін және қалай дыбыстайтындарын
Қолданады: Жануарларды күтуді,бағуды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Төлдермен тілдесу" ашық оқу қызметі
"Төлдермен тілдесу" ашық оқу қызметі
Білім беру саласы: Коммункация
Оқу қызметі: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: Төлдермен тілдесу
Мақсаты: Балалардың тілдерін дамыта отырып,ата-бабамыздан келе жатқан кәсіпке мағлұмат беру,төрт түлік малдың пірлері мен оның пайдасына тоқталу,төрт түлік малды қадірлеуге тәрбиелеу.
Қажетті көрнекіліктер мен құрал-жабдықтар: Төрт түлік малдың және төлдерінің суреттері,төрт түлік пірлері,жайлау суреттері,сүт,қымыз,жүннен тоқылған киімдер.
Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап,ойын,жұмбақтар шешу
Билингвальды компонент: үй жануарлары-домашние животные
Сөздік жұмыс: пірі,төлі,енесі
|
Оқу қызметінің кезеңдері |
Педагогтың қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Қане біздер қол ұстасып, Күлімдесіп қарайық. Бір-бірімізге «сәлем» айтып Шүбірлесіп тарайық. |
Шаттық шеңберіне тұрады |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Балалар мен сендерге жұмбақтар жасырайын ,сол жұмбақтарды шешсеңдер,бүгінгі оқу қызметіміздің тақырыбы шығады. Басында таяғы бар Төрт аяғы бар Сегіз тұяғы бар, Иегінде сақалы бар Бұл қай жануар? Жарайсыңдар,балалар! Ешкінің пайдасы-ең бірінші жүні.Жүніне қарай «ангор» деген ерекше түрі бар.Оның жүнінен биялай,күртеше,орамал тоқылады.Сүті өте пайдалы,кішкентай балаларға береді. Аласа ғана бойы бар, Айналдырып киген тоны бар Бұл қай жануар? Қойдың пайдасына келсек,терісі пайдалы,еті тәтті,қойдың жүнінен көрпе,күртеше,қолғап,байпақ тоқиды,киіз басады. Екі айнасы бар Төрт тармағы бар Бір шыбыртқысы бар, Қай жануар? Балалар,сиырдың ерекшелігі көп сүт береді.Сүтінен тәтті айран,құрт,ірімшік,май жасайды.Сонымен ,біздің бүгінгі тақырыбымыз қандай болды? Ал, енді балалар,төрт түліктің төлдерін қалай атайтынын көрейік. Сиыр төлі-бұзау Жылқы төлі-құлын Ешкі төлі-лақ Қой төлі-қозы Түйе төлі-бота. Сахналық көрініс:«Төлдер айтысы» (Төлдер айтысып болған соң Шопан |
ешкі қой сиыр Төрт түлік мал |
|
|
ата келеді) Шопан ата:Сендер бостан-босқа таласпаңдар,мен сендердің барлығыңды жақсы көремін.Адам үшін барлығың да керексіңдер.Сендерсіз адам қалай өмір сүреді?Одан да жүріңдер.Сендер жайлы балалардың не білетінін көріп қайталық. Тәрбиеші:Әрине,Шопан ата жақсы келдіңіз.Енді біздің балалар төрт түліктің пірлерінің аталуын және қалай шақыратынын айтып береді. Сергіту сәті: Құлағы кішкентай Тұяғы кішкентай Көзі жұлдыздай Жүні құндыздай Ақ емес,шұбар лақ Ойынға құмар лақ Шақырсаң келеді Би билеп береді. Ойын:«Мынау ненің дауысы?» Мен сендерге үй жануарларының дыбысын қоямын,сендер соны тауып айтасыңдар. |
Балалар өз білгендерін айтады. Тәрбиешіге қарап қимылдарды жасайды. Шыққан дауыстарды қайсысы қай жануардікі екенін айтады. |
|
Рефлексиялық-түзетушілік |
Балалар,жануарларды ұруға,тебуге бола ма? Ал ,енді балалар,Шопан атаға қорытынды ретінде «Жайлау » көрінісін жапсырып,сыйлық жасаймыз. |
Жоқ. Тәрбиешіге қарап жапсырады |
Күтілетін нәтижелер:
Жасайды: Төрт түлік түрлерін,қайда жүретінін,пайдасын.
Түсінеді: Төрт түліктің төлдерін және қалай дыбыстайтындарын
Қолданады: Жануарларды күтуді,бағуды.
шағым қалдыра аласыз













