Материалдар / Төле би "Ердің бақыты- әйел"

Төле би "Ердің бақыты- әйел"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздармен тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2020
861
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Қазақ әдебиеті

Бөлім: Атадан қалған асыл сөз

Мектеп: «Бауыржан Момышұлы атындағы орта мектеп»КММ

Күні: 15.03.2019ж

Мұғалімнің аты-жөні: Букашева Е.С.

Сынып:9

Қатысқандар:30

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Төле би «Ердің бақыты - әйел»

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Т/Ж3 3 9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау

Б/С2 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: шығарманың мазмұнын айтады, талқылай алады, даналық сөздерді теріп жазады


Оқушылардың басым көпшілігі орындай алады: шығарманың тақырыбы мен идеясын біледі, кейіпкерлер бейнесін талдайды, қазақы әдет- ғұрыпты, салт- дәстүрді, ырымдарды табады.

Кейбір оқушылар орындай алады: кейіпкерлер бейнесін талдайды, ұрпақтар сабақтастығын заманауи тұрғыда салыстырады, жаңашылдығына баға береді.


Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: шығарманың мазмұнын айтады, кейіпкерлер бейнесін талдайды, заманауи тұрғыда салыстырады, жаңашылдығына баға береді.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: би, бақыт, келін, қонақ, алты алаш


Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер:

Менің ойымша; пікіріме мынадай дәлелдер келтіремін; оның мынадай себептері бар; себебін былай түсіндіремін


Талқылауға арналған сұрақтар: Төле би кім? Данагүлдің бойынан қандай қасиеттерді байқадың?

Не себепті... деп ойлайсыз?

Ишара:

Ойлау деңгейлері

Блум таксономиясы ( білу түсіну, талдау)

Белсенді оқу әдіс- тәсілдері

Хикаят картасы, суреттер сөйлейді, торлы диаграмма, Т кестесі, сана саяжолы

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» ұлттық идеясының 6-шы құндылығы «Тарих, мәдениет пен тілдің біртұтастығы»

Тарих пен мәдениетті біледі, қазақтың салт- дәстүрін, әдет- ғұрпымен танысады, үлкенді құрметтеуге үйретеді, имандылыққа тәрбиелейді.


Пәнаралық байланыс

Тарих, өзін- өзі тану

АКТ қолдану дағдылары

PowerPoint таныстырылымы,

Алдыңғы оқу

7 мин

Әнет баба Не арсыз? Не ғайып? Не даусыз?

Бүгінгі күнмен байланысырып «Қос жазба күнделігін» толтырады.

9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар




Басы

10мин.



Психологиялық ахуал қалыптастыру

«Шырақпен тілек айту» әдісі 3мин Отбасының шырайын келтіріп, шырағын сөндірмей, жылуын беретін, сәулесін шашатын, нұрын төгетін, ошақтын отын өшірмейтін- әйел. Ендеше осы от, шырақ сөздерін қатыстырып бір ауыз тілек айту

«Молекула» әдісі бойынша топқа біріктіру

1 топ Бала би

2 топ Дана би

3 топ Қарлығаш би

Төле бидің толғауының үзіндісін оқу арқылы сабақтың тақырыбын ашамын

Әйелің жақсы болса ,

Бірінші –иманың

Екінші- жиғаның

Үшінші – ырысыңның тұрағы

Кімнің толғауы?

Кім туралы айтылған?


Шеңберге тұру


Сабақтың ортасы 20 мин

Ж «Суреттер сөйлейді» әдісі - 10 мин Төле би кесенесі, ескерткіштер, туған жерін көрсету арқылы оқушылар Төле бидің өмір дерегін айтады.



Мәтінді аудио арқылы тыңдатамын.

Ж.Ж «Конверттегі сұрақ» әдісі арқылы ой шақыру

Мәтін не туралы?

Шешендік сөз не туралы?

Мәтінде қандай мағынасы қиын сөздер бар?

Төле би көркем шығармада қалай бейнеленген?

Дескриптор

Сұрақтарға жауап береді.

Төле би туралы ақпарат біледі.

ҚБ: Ауызекі баға


ТЖ. 10 мин

Барлығы:

Мәтін мазмұны бойынша қысқаша «Хикаят картасын» құрастырады. Мәтін ішіндегі әр кейіпкердің іс- әрекетіне қатысты даналық сөздерді теріп жазады. Мысалы: Асыл пышақ қап түбінде жатпайды.


Дескриптор:

Шығарманың мазмұнын түсінеді.

Оқиға желісі бойынша мазмұндайды.

Кейіпкерлерге қатысты даналық сөздерді теріп жазады

ҚБ: өзара бағалау


ТЖ. Көпшілігі: «Торлы диаграмма» құрастырады.

Көркем шығармадағы кейіпкерлер бейнесін ашады. Данагүл, Төле би, Алакөз ұстанған қазақтың салт- дәстүрлері мен әдет- ғұрыптарын табады.

Овал 1

Ердің бақыты- әйел




Овал 2

Тақырыбы


Овал 3

Идеясы





Овал 5

Төле би


Овал 6

Данагүлүл


Овал 7

Алакөз


Овал 8

Бай




Овал 12

Овал 9 Овал 10 Овал 11

Овал 40 Овал 41

Овал 42



Дескриптор:

Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды.

Кейіпкерлер бейнесін талдайды.

Кейіпкерлер ұстанған салт- дәстүр, әдет- ғұрыпты табады.

ҚБ: Бір минуттық эссе

БИ бол, би болмасаң да би түсетін үй бол Дангүл

Ер сыйлаған есікте қалмас

Асыл пышақ қап түбінде жатпайды

Төле би еліне қадірлі. Төле би Алакөздің үйіне барғанда бай келіп өзі сәлем бередіТөле биде асқан байлық жоқ. Бірақ бай да кедей де қалың ел құрметтейді 2 Әділ би өзінің даналығымен өткір тілімен дау дамайды шешетін қара қлды қақ жаратын әділ би екендігін байқадық. Шығарманың басында Түркімен елінен елші келіп дау дамайды шешіп беруін сұрайды. «Ердің бақыты әйел екенін айтып, өз баласына жақсы жар іздейді . Қыз таңдағанда байлығына қарамайды. Қазақы салт-дәстүрді ұстанатын , адам баласын бай , кедей деп бөлмей тең көретін әділ адам. «БАТА беру, жақсы келін і здеу

Данагүл- байдың қыздары мен бірге жүрген кедейдің қызы . Бірақ топ қыздардың ішінен өзінің асқан ақылдылығымен көрінеді. Ер азаматтарды құрметтейтін тәрбиелі үлкеннің алдын кесіп өтпейтін кішіпейіл ізетті, Төле биге ақылдылығымен сыпайы лығымен әдептілігімен тектілігін көрсетті. «Иіліп сәлемберу. Алдын кеспеу

Алакөз - қырық жамау қараша үйде тұратын , ішерге тамағы жоқ, соярға малы жоқ сіңірі шыққан кедей. Бірақ қонақ келсе қуанышпен жақсы көңіл күймен қарсы алатын ақжарқын ақ көңіл ащық адам

Бай Төке біздің үйге неге түспедіңіз мына балаңызды ұялтқаныңыз қалай денегн сөзінің өзінен бай болса да, жасы үлкенді құрметтейтін Ала көздің үйіне өзі келіп сәлем бергенінен ұлкенді сыйлайтын азамат екені байқалды.



ТЖ

Кейбірі:

«Т кестесі» әдісі арқылы оқушыларға тапсырма беріледі.Алакөз бен бай, Данагүл мен бүгінгі заманның қыздарын салыстырады. Сұрақ: Данагүл бойында қызға тән қандай қасиеттер байқалды?

Қазіргі заманның қыздары қандай?

Алакөз қандай адам?

Бай қандай адам?

Ердің бақыты- әйел

Прямая соединительная линия 1 Прямая соединительная линия 2

Данагүл Бүгінгі заманның

қыздары




Дескриптор:

Кейіпкерлер бейнесін талдайды.

Заманауи тұрғыда салыстырады.

Жаңашылдығына баға береді.

ҚБ: Қате түсінікі тексеру әдісі



Фотосуреттер

сілтеме: el.kz

үнтаспа, оқулық
















ватман, түрлі-түсті қарындаштар

хикаят картасы

Схема 1










Сабақтың соңы

7мин





















Кері байланыс

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ