Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 10.1С Ықтималдық


    «Қызылтаң» жоббм


    Оқытушының аты-жөні:

    Күні: 19.12.22ж

    Сынып: 10 Алгебра


    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Толық ықтималдық формуласы және Байес формуласы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.3.2.6 Байес формуласын білу және оны есептер шығаруда қолдану

    Сабақтың мақсаты

    -Байес формуласын сипаттайды;

    -Есептер шығаруда Байес формуласын қолданады;

    -Тақырыпқа байланысты есептер құрастырады.

    Бағалау критерийі

    -Байес формуласын біледі;

    -Байес формуласын есептер шығаруда қолдана алады;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    7 мин



    І.Ұйымдастыру

    Сәлемдесу. Сыныпты түгелдеу. Жағымды ахуал қалыптастыру.


    Үй тапсырмасын тексеру: №27.8 және 27.13 есеп


    II. «Сұрақ менен, жауап сенен» әдісі арқылы оқиға ықтималдығы тақырыбына шолу жасап, қайталау сұрақтарын қоя отырып, алға жетелеймін:

    1. Оқиға дегеніміз не?

    (Оқиғаның орындалатыны немесе орындалмайтыны туралы айтуға болатын құбылыс. Оқиғалар А,В,С т.б әріптермен белгіленеді. Оқиғалар АҚИҚАТ, КЕЗДЕЙСОҚ, МҮМКІН ЕМЕС оқиғаларға бөлінеді.)

    2. Үйлесімсіз оқиға дегеніміз не?

    (Егер екі кездейсоқ оқиғалар бір сынақ нәтижесінде қатар орындалуы мүмкін емес болса, онда бұларды)

    3. Үйлесімді оқиға дегеніміз не?

    (Екі кездейсоқ оқиғалар бір сынақ нәтижесінде қатар орындалатын болса)

    4. Қосу және көбейту теоремалары

    (Үйлесімсіз А және В оқиғаларының қосындысының ықтималдылығы олардың ықтималдылықтарының қосындысына тең Р(А+В)=Р(А)+Р(В)

    (Екі өзара тәуелсіз оқиғалардың ықтималдылығы олардың ықтималдылықтарының көбейтіндісіне тең болады Р(АВ)=Р(А)*Р(В))

    5. Оқиғаның ықтималдылығы қандай мәндерге тең бола алады?

    (Ақиқат оқиғаның ықтималдылығы 1-ге тең

    Мүмкін емес оқиға ықтималдылығы 0-ге тең

    Кездейсоқ оқиғаның ықтималдылығы 0 мен 1-дің арасындағы оң санға тең)

    6. Шартты ықтималдылық дегеніміз не?

    (Бір оқиғаның орындалғаны белгілі болған жағдайда екінші оқиғаның орындалу ықтималдылығы. Р(В/А) белгіленеді.)

    7. А оқиғасының шартты ықтималдылығы дегеніміз не?

    (В оқиғасы орындалған жағдайда А оқиғасының орындалуының шартты ықтималдылығы.)

    8. Терулердің түрлерін атаңдар.

    9. Қайталанбайтын терулер формуласы

    10. Қайталанатын терудің формуласы.


    III. Топқа бөлу. «Мозайка» әдісі арқылы оқушыларды топтарға біріктіремін. Оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру мақсатында, оқушыларға сурет қиындылары беріледі. Осы суреттерді құрастыру арқылы 3 топқа бөлінеді.


    I.Оқиғаның қосындысы

    II.Оқиғаның айырымы

    III.Оқиғаның көбейтіндісі


    Презентация

    1 слайд.



    «Алгебра және анализ бастамалары» Ә.Н. Шыныбеков, Д.Ә. Шыныбеков, Алматы «Атамұра» 2019, 120,125 бет


    Сурет қиындылары

    Сабақтың ортасы

    10 мин





























    8 мин

























































    5 мин










































    5 мин

    IІІ.Жаңа материалды меңгеру.

    Байес формуласы

    Байес формуласы ықтималдықтарды көбейту теоремасы мен толық ықтималдық формуласының салдары болып табылады.

    Егер А оқиғасы толық топ құратын, бірікпейтін оқиғаларының (жорулардың) біреуімен бірге пайда болатын болса, онда әрбір жорудың шартты ықтималдығы үшін

    Осы формуланы Байес формуласы дейді.

    Байес Томас (1702-1761)- ағылшын математигі, Лондондағы

    король ұйымының мүшесі.

    Оқулықтағы 1 мысал арқылы оқушыларға тақырыпты түсіндіріп өтемін. өткен сабақпен байланыстыра отырып,

    Р(А)= m/n P(B)=k/n

    m – A оқиғасына қолайлы

    k – B оқиғасына қолайлы

    n - толық топты құрайтын оқиғалар саны


    ІV. ЖЕКЕ ЖҰМЫС: «Бір есеп менен, бір есеп сендерден» әдісі: Қалыптастырушы бағалауға арналған жеке тапсырмалар.

    А-деңгей.

    Үш қорапта шарлар бар. Бірінші қорапта 4 қызыл, 3 сары, екінші қорапта 5 қызыл, 2 сары, үшінші қорапта 2 қызыл, 5 сары. Кездейсоқ бір қорап таңдап алынады да, таңдап алынған қораптан кездейсоқ бір шар алынады. 1) Алынған шардың қызыл болуының; 2) қызыл шардың екінші қораптан алынуының ықтималдылығын табыңдар.


    Бағалау критерийі

    Дескрипторы

    -Байес формуласын есептер шығаруда қолдана алады.

    -оқиғаларды анықтайды;

    -үйлесімсіз және толық оқиғаларды анықтайды;

    -толық ықтималдықтың формуласын қолданады;

    -Байес формуласын қолданады.








    V. ТОПТЫҚ ЖҰМЫС. «Ұтысты есеп» әдісі

    Қорапты таңдау арқылы есебін шығарып, ұтысты ұтып алады.

    А-деңгей.


    Оқ ату жарысына үш атқыш қатысты. Нысанға оқты бірінші атқыштың тигізу ықтималдылығы – 0,3, екінші атқыштың тигізу ықтималдылығы – 0,8, үшінші атқыштың тигізу ықтималдылығы – 0,5. Егер үшеуінің біреуі атып, нысанаға тигізгені белгілі болса, онда оқты үшінші атқыштың атуының ықтималдылығын табыңдар.


    Бағалау критерийі

    Дескрипторы

    -Байес формуласын есептер шығаруда қолдана алады;

    -оқиғаларды анықтайды;

    -үйлесімсіз оқиғаларды анықтайды;

    -оқиғалардың ықтималдықтарын табады;

    - көбейту және қосу теоремаларын қолданады;

    -Байес формуласына салады.

    В-деңгей.

    Үш автомат тізбектей жалғанған. Бірінші, екінші, үшінші автоматтардың істен шығу ықтималдылығы сәйкес, 0,2; 0,15 және 0,1 – ге тең болса, онда тізбектің істен шығуы ықтималдылықтарын табыңдар.


    Бағалау критерийі

    Дескрипторы

    -Байес формуласын есептер шығаруда қолдана алады;

    -оқиғаларды анықтайды;

    -үйлесімсіз оқиғаларды анықтайды;

    -оқиғалардың ықтималдықтарын табады;

    - көбейту және қосу теоремаларын қолданады;

    -Байес формуласына салады.


    С-деңгей.

    Төрт қорапта шарлар бар: Бірінші қорапта 1 ақ, 1 қызыл, екінші қорапта 2 ақ , 3 қызыл, үшінші қорапта 3 ақ, 5 қызыл, төртінші қорапта

    4 ақ, 7 қызыл. Қораптардың таңдап алу ықтималдылықтары P(A1) =1/10; P(A2) =2/10; P(A3) =3/10; P(A4) =4/10; Кездейсоқ бір қорап таңдап алып, таңдап алынған қораптан кездейсоқ бір шар алынды. Алынған шардың 1) ақ; 2) қызыл болуының ықтималдылығын табыңдар.

    Бағалау критерийі

    Дескрипторы

    -Байес формуласын есептер шығаруда қолдана алады;

    -оқиғаларды анықтайды;

    -үйлесімсіз оқиғаларды анықтайды;

    -оқиғалардың ықтималдықтарын табады;

    -Байес формуласын қолданады.

    Әр топ бір-бірінің жұмыстарының артықшылығы мен кемшіліктерін айтып өз пікірлерін білдіріп, ұсыныстарын білдіреді.


    VІ. Саралаудың «Дереккөздер» тәсілі бойынша оқушылардың жан-жақты ізденіп, ұйымшылдықпен, бір-біріне көмектесе отырып жұптық жұмыс жасауын қамтамасыз етемін. Берілген тапсырманы орындау барысында оқушылар бүгінгі тақырыпқа толығымен шолу жасайды.


    Бөлікке дәл келетіндей қиықтарды сәйкес жауаптармен орналастырады.


    Сұрақтары

    Жауабы

    Байес формуласы


    Толық ықтималдық формуласы


    Көбейту теоремасы



    Қосу теоремасы


    P(A+B)=P(A)+P(B)-P(AB)



    априорлық ықтималдық

    ықтималдықтары тәжириебеге дейін белгілі деп есептелінеді де, априорлық ықтималдық деп аталынады.

    апостериорлық ықтималдық

    - апостериорлық ықтималдық деп атайды. (Латынның a posteriori- тәжиірибеден соң деген мағынаға)


    Бағалау критерийі

    Дескрипторы

    -Байес формуласын біледі;


    -берілген сұрақтардың жауабтарын табады;

    -сұраққа сәйкес жауапты көрсетеді. 2 балл


    Тақтадағы дайын жауаптар арқылы бір-бірінің жұмыстарын бағалайды.

    Кері байланыс: Оқушылармен диалог қуру арқылы оқушылардың тақырыпты қалай түсінгенін анықтаймын. Қателіктерін дұрыстап, түсіндіріп отырамын.

    Презентация

    2 слайд.



    Ә.Н.Шыныбеков, Д.Ә. Шыныбеков, Р.Н. Жұмабаев Алгебра және анализ бастамалары, 10-сынып, Алматы «Атамұра» 2019,124 бет










    септер «Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика элементтері»

    М.Х.Хамитов, 11 бет



    Үлестірме қағаздары





















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Қаражанова Алуа Ұланқызы
    07 Ақпан 2023
    870
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Толық ықтималдылық формуласы. Байес формуласы.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Толық ықтималдылық формуласы. Байес формуласы.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұл тақырыптың өмірде еш қажеті жоқ десеңіздер қателесесіздер. Бұл формуланы медицина саласында жұмыс істейтінде өте көп қолданады. Мысалы қан тобын анықтауда.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 10.1С Ықтималдық


    «Қызылтаң» жоббм


    Оқытушының аты-жөні:

    Күні: 19.12.22ж

    Сынып: 10 Алгебра


    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Толық ықтималдық формуласы және Байес формуласы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.3.2.6 Байес формуласын білу және оны есептер шығаруда қолдану

    Сабақтың мақсаты

    -Байес формуласын сипаттайды;

    -Есептер шығаруда Байес формуласын қолданады;

    -Тақырыпқа байланысты есептер құрастырады.

    Бағалау критерийі

    -Байес формуласын біледі;

    -Байес формуласын есептер шығаруда қолдана алады;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    7 мин



    І.Ұйымдастыру

    Сәлемдесу. Сыныпты түгелдеу. Жағымды ахуал қалыптастыру.


    Үй тапсырмасын тексеру: №27.8 және 27.13 есеп


    II. «Сұрақ менен, жауап сенен» әдісі арқылы оқиға ықтималдығы тақырыбына шолу жасап, қайталау сұрақтарын қоя отырып, алға жетелеймін:

    1. Оқиға дегеніміз не?

    (Оқиғаның орындалатыны немесе орындалмайтыны туралы айтуға болатын құбылыс. Оқиғалар А,В,С т.б әріптермен белгіленеді. Оқиғалар АҚИҚАТ, КЕЗДЕЙСОҚ, МҮМКІН ЕМЕС оқиғаларға бөлінеді.)

    2. Үйлесімсіз оқиға дегеніміз не?

    (Егер екі кездейсоқ оқиғалар бір сынақ нәтижесінде қатар орындалуы мүмкін емес болса, онда бұларды)

    3. Үйлесімді оқиға дегеніміз не?

    (Екі кездейсоқ оқиғалар бір сынақ нәтижесінде қатар орындалатын болса)

    4. Қосу және көбейту теоремалары

    (Үйлесімсіз А және В оқиғаларының қосындысының ықтималдылығы олардың ықтималдылықтарының қосындысына тең Р(А+В)=Р(А)+Р(В)

    (Екі өзара тәуелсіз оқиғалардың ықтималдылығы олардың ықтималдылықтарының көбейтіндісіне тең болады Р(АВ)=Р(А)*Р(В))

    5. Оқиғаның ықтималдылығы қандай мәндерге тең бола алады?

    (Ақиқат оқиғаның ықтималдылығы 1-ге тең

    Мүмкін емес оқиға ықтималдылығы 0-ге тең

    Кездейсоқ оқиғаның ықтималдылығы 0 мен 1-дің арасындағы оң санға тең)

    6. Шартты ықтималдылық дегеніміз не?

    (Бір оқиғаның орындалғаны белгілі болған жағдайда екінші оқиғаның орындалу ықтималдылығы. Р(В/А) белгіленеді.)

    7. А оқиғасының шартты ықтималдылығы дегеніміз не?

    (В оқиғасы орындалған жағдайда А оқиғасының орындалуының шартты ықтималдылығы.)

    8. Терулердің түрлерін атаңдар.

    9. Қайталанбайтын терулер формуласы

    10. Қайталанатын терудің формуласы.


    III. Топқа бөлу. «Мозайка» әдісі арқылы оқушыларды топтарға біріктіремін. Оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру мақсатында, оқушыларға сурет қиындылары беріледі. Осы суреттерді құрастыру арқылы 3 топқа бөлінеді.


    I.Оқиғаның қосындысы

    II.Оқиғаның айырымы

    III.Оқиғаның көбейтіндісі


    Презентация

    1 слайд.



    «Алгебра және анализ бастамалары» Ә.Н. Шыныбеков, Д.Ә. Шыныбеков, Алматы «Атамұра» 2019, 120,125 бет


    Сурет қиындылары

    Сабақтың ортасы

    10 мин





























    8 мин

























































    5 мин










































    5 мин

    IІІ.Жаңа материалды меңгеру.

    Байес формуласы

    Байес формуласы ықтималдықтарды көбейту теоремасы мен толық ықтималдық формуласының салдары болып табылады.

    Егер А оқиғасы толық топ құратын, бірікпейтін оқиғаларының (жорулардың) біреуімен бірге пайда болатын болса, онда әрбір жорудың шартты ықтималдығы үшін

    Осы формуланы Байес формуласы дейді.

    Байес Томас (1702-1761)- ағылшын математигі, Лондондағы

    король ұйымының мүшесі.

    Оқулықтағы 1 мысал арқылы оқушыларға тақырыпты түсіндіріп өтемін. өткен сабақпен байланыстыра отырып,

    Р(А)= m/n P(B)=k/n

    m – A оқиғасына қолайлы

    k – B оқиғасына қолайлы

    n - толық топты құрайтын оқиғалар саны


    ІV. ЖЕКЕ ЖҰМЫС: «Бір есеп менен, бір есеп сендерден» әдісі: Қалыптастырушы бағалауға арналған жеке тапсырмалар.

    А-деңгей.

    Үш қорапта шарлар бар. Бірінші қорапта 4 қызыл, 3 сары, екінші қорапта 5 қызыл, 2 сары, үшінші қорапта 2 қызыл, 5 сары. Кездейсоқ бір қорап таңдап алынады да, таңдап алынған қораптан кездейсоқ бір шар алынады. 1) Алынған шардың қызыл болуының; 2) қызыл шардың екінші қораптан алынуының ықтималдылығын табыңдар.


    Бағалау критерийі

    Дескрипторы

    -Байес формуласын есептер шығаруда қолдана алады.

    -оқиғаларды анықтайды;

    -үйлесімсіз және толық оқиғаларды анықтайды;

    -толық ықтималдықтың формуласын қолданады;

    -Байес формуласын қолданады.








    V. ТОПТЫҚ ЖҰМЫС. «Ұтысты есеп» әдісі

    Қорапты таңдау арқылы есебін шығарып, ұтысты ұтып алады.

    А-деңгей.


    Оқ ату жарысына үш атқыш қатысты. Нысанға оқты бірінші атқыштың тигізу ықтималдылығы – 0,3, екінші атқыштың тигізу ықтималдылығы – 0,8, үшінші атқыштың тигізу ықтималдылығы – 0,5. Егер үшеуінің біреуі атып, нысанаға тигізгені белгілі болса, онда оқты үшінші атқыштың атуының ықтималдылығын табыңдар.


    Бағалау критерийі

    Дескрипторы

    -Байес формуласын есептер шығаруда қолдана алады;

    -оқиғаларды анықтайды;

    -үйлесімсіз оқиғаларды анықтайды;

    -оқиғалардың ықтималдықтарын табады;

    - көбейту және қосу теоремаларын қолданады;

    -Байес формуласына салады.

    В-деңгей.

    Үш автомат тізбектей жалғанған. Бірінші, екінші, үшінші автоматтардың істен шығу ықтималдылығы сәйкес, 0,2; 0,15 және 0,1 – ге тең болса, онда тізбектің істен шығуы ықтималдылықтарын табыңдар.


    Бағалау критерийі

    Дескрипторы

    -Байес формуласын есептер шығаруда қолдана алады;

    -оқиғаларды анықтайды;

    -үйлесімсіз оқиғаларды анықтайды;

    -оқиғалардың ықтималдықтарын табады;

    - көбейту және қосу теоремаларын қолданады;

    -Байес формуласына салады.


    С-деңгей.

    Төрт қорапта шарлар бар: Бірінші қорапта 1 ақ, 1 қызыл, екінші қорапта 2 ақ , 3 қызыл, үшінші қорапта 3 ақ, 5 қызыл, төртінші қорапта

    4 ақ, 7 қызыл. Қораптардың таңдап алу ықтималдылықтары P(A1) =1/10; P(A2) =2/10; P(A3) =3/10; P(A4) =4/10; Кездейсоқ бір қорап таңдап алып, таңдап алынған қораптан кездейсоқ бір шар алынды. Алынған шардың 1) ақ; 2) қызыл болуының ықтималдылығын табыңдар.

    Бағалау критерийі

    Дескрипторы

    -Байес формуласын есептер шығаруда қолдана алады;

    -оқиғаларды анықтайды;

    -үйлесімсіз оқиғаларды анықтайды;

    -оқиғалардың ықтималдықтарын табады;

    -Байес формуласын қолданады.

    Әр топ бір-бірінің жұмыстарының артықшылығы мен кемшіліктерін айтып өз пікірлерін білдіріп, ұсыныстарын білдіреді.


    VІ. Саралаудың «Дереккөздер» тәсілі бойынша оқушылардың жан-жақты ізденіп, ұйымшылдықпен, бір-біріне көмектесе отырып жұптық жұмыс жасауын қамтамасыз етемін. Берілген тапсырманы орындау барысында оқушылар бүгінгі тақырыпқа толығымен шолу жасайды.


    Бөлікке дәл келетіндей қиықтарды сәйкес жауаптармен орналастырады.


    Сұрақтары

    Жауабы

    Байес формуласы


    Толық ықтималдық формуласы


    Көбейту теоремасы



    Қосу теоремасы


    P(A+B)=P(A)+P(B)-P(AB)



    априорлық ықтималдық

    ықтималдықтары тәжириебеге дейін белгілі деп есептелінеді де, априорлық ықтималдық деп аталынады.

    апостериорлық ықтималдық

    - апостериорлық ықтималдық деп атайды. (Латынның a posteriori- тәжиірибеден соң деген мағынаға)


    Бағалау критерийі

    Дескрипторы

    -Байес формуласын біледі;


    -берілген сұрақтардың жауабтарын табады;

    -сұраққа сәйкес жауапты көрсетеді. 2 балл


    Тақтадағы дайын жауаптар арқылы бір-бірінің жұмыстарын бағалайды.

    Кері байланыс: Оқушылармен диалог қуру арқылы оқушылардың тақырыпты қалай түсінгенін анықтаймын. Қателіктерін дұрыстап, түсіндіріп отырамын.

    Презентация

    2 слайд.



    Ә.Н.Шыныбеков, Д.Ә. Шыныбеков, Р.Н. Жұмабаев Алгебра және анализ бастамалары, 10-сынып, Алматы «Атамұра» 2019,124 бет










    септер «Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика элементтері»

    М.Х.Хамитов, 11 бет



    Үлестірме қағаздары





















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Астрономия Презентация 11 сынып
    07.02.2023
    870
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Қаражанова Алуа Ұланқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации