Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Мәктәп

    Жетісу облысы білім басқармасының панфилов ауданы бойынша білім бөлімі"мемлекеттік мекемесінің "Билал Назым атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен "коммуналдық мемлекеттік мекемес

    Пән

    Тәбиәтшунаслиқ

    Бөлүм

    «Һава» қошумчә бөлүми

    Педагогниң исим нәсиби

    Ниязова З Р

    Күн

    26.12.2022

    Синип

    2


    Дәрис мавзуси

    Топа дегинимиз немә?

    Оқуш мәхсити

    3.3.3.4 - суни тазилашниң түрлүк усуллирини тәклип қилиш;

    3.3.3.5 - суни тазилаш үчүн өзәңлар кәшип қилған сүзгүчниң моделини тәклип қилиш;

    Дәрис мәхсити

    Топа тоғрисида билидуТопиниң тәркивини билидуЕниқлима бериду

    Дәрисниң бериши

    Дәрис этапи вақти

    Педагогниң иш-һәрикити

    Оқуғучиниң иш һәрикити

    баһалаш

    Ресурслар

    Беши
















    Оттури

















    Ахири

    Психологиялик тәйярлиқ

    Интилдуруш.

    «Соал-жавап» усули арқлиқ соалларни қоюш

    Алдинқи бөлүмдә өткән мавзуни есиға селиш

    Өй тапшурмисини тәкшүрүш вә йәкүнләш

    - Топа дегинимиз немә?

    -У қандақ пәйда болиду?

    -Әгәр топа йоқап кәтсә немә болиду?

    Дескриптор

    -соалларға дурус жавап бәргән оқуғучиға 1 балл

    Йени мавзу: Һаваниң хусусийәтлир

    Йеңи мавзу

    «Иссиқ орундуқ» усули

    -Немә үчүн топа өсүмлүкләрниң һаяти үчүн муһим?

    -Немә үчүн топа һайванатларниң һаяти үчүн муһим?

    -Өсүмлүкләр топиниң қандақ қисмидин озуқ алиду?

    Тәтқит қилиңлар

    Мәхсәт:

    Топиниң тәркивини ениқлаш

    Гипотезини тәриплиңлар:

    Гипотезини «Топиниң тәркивигә.....» дегән сөзләр билән башлаңлар.


    .«Инсерт» усули

    Топа-бу сәяримизниң қаттиқ қатлиминиң үстки пости. Тағ жисимлири топиниң пәйда болуши үчүн асас болуп хизміт қилиду.

    Узақ вақит жәриянида тағ жисимлири шамал,су,Күнниң иссиғи вә жанлиқ организмларниң тәсиридин бузулған.

    Топиниң тәркивигә бир нәччә қисим кириду

    Дескриптор

    Топиниң тәркивигә бир нәччә қисим кириду

    Ганлигини билиду1

    топа хизміт қилиду 1 Топиниң тәркивини билиду1

    Топиниң тәркиви

    Лай су гумус

    Қум һава минерал тузлар

    Гумус-бу өсүмлүкләр билән һайванларниң чириған қалдуқлири, топа бактериялири вә могуларниң мошу қалдуқларни қайта ишлишиниң мәһсулати.

    97- бәт

    Йәкүнләш

    • Топа қандақ ққисимлардин ибарәт?

    • -Чириған топа дегинимиз немә?

    • -Топиниң тәркивигә неминиң киридиғанлиғини қандақ ениқлашқа болиду?

    Дескриптор

    -соалларға дурус жавап бәргән оқуғучиға 1 бал

    дәптәр билән иш: -китап билән иш:

    Билиш үчүн оқуш Дескриптор1.топа қандақ хусусийәткә егә ?1

    2.топа йетишмиса немә болду?1

    3.Бөлмиләрдики гулгу нема учун топа керак ни немә үчүн керәк?1

    -соалларға дурус жавап бәргән оқуғучиға 1

    балл

    Дескриптор

    -соалларға дурус жавап бәргән оқуғучиға

    1 балл

    Дәрисниң йәкүнини чиқириш:

    Соал-жавап

    1.топа қандақ хусусийәткә егә ?

    2.топа йетишмиса немә болду?

    3.Бөлмиләрдики гулгу нема учун топа керак ни немә үчүн керәк?

    Өйгә тапшура:76-77 бәтләр оқуп сөзләп келиш

    ЕБҚ –жүпиниң қоллиши билән тапшурмини орунлайду

    Рефлексия.

    Муəллим балилар билəн биллə нəтиҗилəрни баһалаш

    бойичə ишни уюштириду.

    Өйгә тапшурма бериш:




    Берилгән соалларға жавап бериду












    Соалларға жавап бериду




































    Дәптәргә язиду





    Чүшүнүп оқуш








    Еғизчә орунлайду






    Балилар соалларға жавап бериду



    Ярайсән

    Толуқтур














    Дескрип

    тор билән баһалаш












    Дескрип

    тор билән баһалаш









    Дескрип

    тор билән баһалаш
















    Дескрип

    тор билән баһалаш


    АКТ









    .













































    Дәрисликтики сүрәтләр арқилиқ чүшәндүрүш










































    Н

    М

    Т

    С

    Қ

    о

    қ

    О



    Т




    Қ

    О

    қ

    О




    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    бастауыш сынып мұғалімі; Ниязова Зульфиям Рехимжановна
    26 Желтоқсан 2022
    418
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Топа дегинимиз немә?

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Топа дегинимиз немә?

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Топа тоғрисида билидуТопиниң тәркивини билидуЕниқлима суни тазилашниң түрлүк усуллирини тәклип қилиш;суни тазилаш үчүн өзәңлар кәшип қилған сүзгүчниң моделини тәклип қилиш
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Мәктәп

    Жетісу облысы білім басқармасының панфилов ауданы бойынша білім бөлімі"мемлекеттік мекемесінің "Билал Назым атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен "коммуналдық мемлекеттік мекемес

    Пән

    Тәбиәтшунаслиқ

    Бөлүм

    «Һава» қошумчә бөлүми

    Педагогниң исим нәсиби

    Ниязова З Р

    Күн

    26.12.2022

    Синип

    2


    Дәрис мавзуси

    Топа дегинимиз немә?

    Оқуш мәхсити

    3.3.3.4 - суни тазилашниң түрлүк усуллирини тәклип қилиш;

    3.3.3.5 - суни тазилаш үчүн өзәңлар кәшип қилған сүзгүчниң моделини тәклип қилиш;

    Дәрис мәхсити

    Топа тоғрисида билидуТопиниң тәркивини билидуЕниқлима бериду

    Дәрисниң бериши

    Дәрис этапи вақти

    Педагогниң иш-һәрикити

    Оқуғучиниң иш һәрикити

    баһалаш

    Ресурслар

    Беши
















    Оттури

















    Ахири

    Психологиялик тәйярлиқ

    Интилдуруш.

    «Соал-жавап» усули арқлиқ соалларни қоюш

    Алдинқи бөлүмдә өткән мавзуни есиға селиш

    Өй тапшурмисини тәкшүрүш вә йәкүнләш

    - Топа дегинимиз немә?

    -У қандақ пәйда болиду?

    -Әгәр топа йоқап кәтсә немә болиду?

    Дескриптор

    -соалларға дурус жавап бәргән оқуғучиға 1 балл

    Йени мавзу: Һаваниң хусусийәтлир

    Йеңи мавзу

    «Иссиқ орундуқ» усули

    -Немә үчүн топа өсүмлүкләрниң һаяти үчүн муһим?

    -Немә үчүн топа һайванатларниң һаяти үчүн муһим?

    -Өсүмлүкләр топиниң қандақ қисмидин озуқ алиду?

    Тәтқит қилиңлар

    Мәхсәт:

    Топиниң тәркивини ениқлаш

    Гипотезини тәриплиңлар:

    Гипотезини «Топиниң тәркивигә.....» дегән сөзләр билән башлаңлар.


    .«Инсерт» усули

    Топа-бу сәяримизниң қаттиқ қатлиминиң үстки пости. Тағ жисимлири топиниң пәйда болуши үчүн асас болуп хизміт қилиду.

    Узақ вақит жәриянида тағ жисимлири шамал,су,Күнниң иссиғи вә жанлиқ организмларниң тәсиридин бузулған.

    Топиниң тәркивигә бир нәччә қисим кириду

    Дескриптор

    Топиниң тәркивигә бир нәччә қисим кириду

    Ганлигини билиду1

    топа хизміт қилиду 1 Топиниң тәркивини билиду1

    Топиниң тәркиви

    Лай су гумус

    Қум һава минерал тузлар

    Гумус-бу өсүмлүкләр билән һайванларниң чириған қалдуқлири, топа бактериялири вә могуларниң мошу қалдуқларни қайта ишлишиниң мәһсулати.

    97- бәт

    Йәкүнләш

    • Топа қандақ ққисимлардин ибарәт?

    • -Чириған топа дегинимиз немә?

    • -Топиниң тәркивигә неминиң киридиғанлиғини қандақ ениқлашқа болиду?

    Дескриптор

    -соалларға дурус жавап бәргән оқуғучиға 1 бал

    дәптәр билән иш: -китап билән иш:

    Билиш үчүн оқуш Дескриптор1.топа қандақ хусусийәткә егә ?1

    2.топа йетишмиса немә болду?1

    3.Бөлмиләрдики гулгу нема учун топа керак ни немә үчүн керәк?1

    -соалларға дурус жавап бәргән оқуғучиға 1

    балл

    Дескриптор

    -соалларға дурус жавап бәргән оқуғучиға

    1 балл

    Дәрисниң йәкүнини чиқириш:

    Соал-жавап

    1.топа қандақ хусусийәткә егә ?

    2.топа йетишмиса немә болду?

    3.Бөлмиләрдики гулгу нема учун топа керак ни немә үчүн керәк?

    Өйгә тапшура:76-77 бәтләр оқуп сөзләп келиш

    ЕБҚ –жүпиниң қоллиши билән тапшурмини орунлайду

    Рефлексия.

    Муəллим балилар билəн биллə нəтиҗилəрни баһалаш

    бойичə ишни уюштириду.

    Өйгә тапшурма бериш:




    Берилгән соалларға жавап бериду












    Соалларға жавап бериду




































    Дәптәргә язиду





    Чүшүнүп оқуш








    Еғизчә орунлайду






    Балилар соалларға жавап бериду



    Ярайсән

    Толуқтур














    Дескрип

    тор билән баһалаш












    Дескрип

    тор билән баһалаш









    Дескрип

    тор билән баһалаш
















    Дескрип

    тор билән баһалаш


    АКТ









    .













































    Дәрисликтики сүрәтләр арқилиқ чүшәндүрүш










































    Н

    М

    Т

    С

    Қ

    о

    қ

    О



    Т




    Қ

    О

    қ

    О




    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Сабақ жоспары 2 сынып
    26.12.2022
    418
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    бастауыш сынып мұғалімі; Ниязова Зульфиям Рехимжановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации