|
Мәктәп |
Жетісу облысы білім басқармасының панфилов ауданы бойынша білім бөлімі"мемлекеттік мекемесінің "Билал Назым атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен "коммуналдық мемлекеттік мекемес |
||||||
|
Пән |
Тәбиәтшунаслиқ |
||||||
|
Бөлүм |
«Һава» қошумчә бөлүми |
||||||
|
Педагогниң исим нәсиби |
Ниязова З Р |
||||||
|
Күн |
26.12.2022 |
||||||
|
Синип |
2 |
|
|||||
|
Дәрис мавзуси |
Топа дегинимиз немә? |
||||||
|
Оқуш мәхсити |
3.3.3.4 - суни тазилашниң түрлүк усуллирини тәклип қилиш; 3.3.3.5 - суни тазилаш үчүн өзәңлар кәшип қилған сүзгүчниң моделини тәклип қилиш; |
||||||
|
Дәрис мәхсити |
Топа тоғрисида билидуТопиниң тәркивини билидуЕниқлима бериду |
||||||
|
Дәрисниң бериши |
|||||||
|
Дәрис этапи вақти |
Педагогниң иш-һәрикити |
Оқуғучиниң иш һәрикити |
баһалаш |
Ресурслар |
|||
|
Беши Оттури Ахири |
Психологиялик тәйярлиқ Интилдуруш. «Соал-жавап» усули арқлиқ соалларни қоюш Алдинқи бөлүмдә өткән мавзуни есиға селиш Өй тапшурмисини тәкшүрүш вә йәкүнләш - Топа дегинимиз немә? -У қандақ пәйда болиду? -Әгәр топа йоқап кәтсә немә болиду? Дескриптор -соалларға дурус жавап бәргән оқуғучиға 1 балл Йени мавзу: Һаваниң хусусийәтлир Йеңи мавзу «Иссиқ орундуқ» усули -Немә үчүн топа өсүмлүкләрниң һаяти үчүн муһим? -Немә үчүн топа һайванатларниң һаяти үчүн муһим? -Өсүмлүкләр топиниң қандақ қисмидин озуқ алиду? Тәтқит қилиңлар Мәхсәт: Топиниң тәркивини ениқлаш Гипотезини тәриплиңлар: Гипотезини «Топиниң тәркивигә.....» дегән сөзләр билән башлаңлар. .«Инсерт» усули Топа-бу сәяримизниң қаттиқ қатлиминиң үстки пости. Тағ жисимлири топиниң пәйда болуши үчүн асас болуп хизміт қилиду. Узақ вақит жәриянида тағ жисимлири шамал,су,Күнниң иссиғи вә жанлиқ организмларниң тәсиридин бузулған. Топиниң тәркивигә бир нәччә қисим кириду Дескриптор Топиниң тәркивигә бир нәччә қисим кириду Ганлигини билиду1 топа хизміт қилиду 1 Топиниң тәркивини билиду1 Топиниң тәркиви Лай су гумус Қум һава минерал тузлар Гумус-бу өсүмлүкләр билән һайванларниң чириған қалдуқлири, топа бактериялири вә могуларниң мошу қалдуқларни қайта ишлишиниң мәһсулати. 97- бәт Йәкүнләш
Дескриптор -соалларға дурус жавап бәргән оқуғучиға 1 бал дәптәр билән иш: -китап билән иш: Билиш үчүн оқуш Дескриптор1.топа қандақ хусусийәткә егә ?1 2.топа йетишмиса немә болду?1 3.Бөлмиләрдики гулгу нема учун топа керак ни немә үчүн керәк?1 -соалларға дурус жавап бәргән оқуғучиға 1 балл Дескриптор -соалларға дурус жавап бәргән оқуғучиға 1 балл Дәрисниң йәкүнини чиқириш: Соал-жавап 1.топа қандақ хусусийәткә егә ? 2.топа йетишмиса немә болду? 3.Бөлмиләрдики гулгу нема учун топа керак ни немә үчүн керәк? Өйгә тапшура:76-77 бәтләр оқуп сөзләп келиш ЕБҚ –жүпиниң қоллиши билән тапшурмини орунлайду Рефлексия. Муəллим балилар билəн биллə нəтиҗилəрни баһалаш бойичə ишни уюштириду. Өйгә тапшурма бериш: |
Берилгән соалларға жавап бериду Соалларға жавап бериду Дәптәргә язиду Чүшүнүп оқуш Еғизчә орунлайду Балилар соалларға жавап бериду |
Ярайсән Толуқтур Дескрип тор билән баһалаш Дескрип тор билән баһалаш Дескрип тор билән баһалаш Дескрип тор билән баһалаш |
АКТ . Дәрисликтики сүрәтләр арқилиқ чүшәндүрүш |
|||
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Топа дегинимиз немә?
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Топа дегинимиз немә?Материал туралы қысқаша түсінік
Топа тоғрисида билидуТопиниң тәркивини билидуЕниқлима суни тазилашниң түрлүк усуллирини тәклип қилиш;суни тазилаш үчүн өзәңлар кәшип қилған сүзгүчниң моделини тәклип қилиш
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













