Материалдар / «Топтағы диалогты ұйымдастыру және оның тиімділігі»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Топтағы диалогты ұйымдастыру және оның тиімділігі»

Материал туралы қысқаша түсінік
Топтағы диалогты ұйымдастыру мен оның тиімділігі туралы коучинг деігейлі ұстаздар үшін қажетті материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
321
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Технологиялық карта

Өтілетін күні:15.02.2014ж

Тәрбиеші:Бекмурзина Г

Білім беру саласы: «Әлеуметтік орта»

ҰОІӘ: «Қоршаған ортамен таныстыру»

Тақырыбы: «Сезім мүшелеріміз-біздің көмекшілеріміз»

Мақсаты:Балаларды адамның сезім мүшелерімен таныстыру.Сезім мүшелерінің адамға пайдасы туралы,оларды қалай күту керектігі туралы айтып түсіндіру.Балалалрдың байланыстыра сөйлеуін,ойлау,есте сақтау,көру,сезу қабілеттерін дамыту.Ұйымшылдыққа,ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Іс-ірекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

ҰОІӘ дайындық

Шаттық шеңбері

Күндей жадырап,

Айдай арайлап,

Жұлдыздай жарқырап

Судай таза көңілмен

Бүгінгі күнімізді бастаймыз


Балалар тәрбиешіге қосылып айтады

ҰОІӘ өткізілуі

Балалар сендер «ғажайыпстанға саяхат» мультфилмін білесіңдер ме? Ондағы кейіпкерлерді атап беріңдерші.

Бүгін біздер Елдоспен Аяжанмен бірге саяхатқа шығамыз.

Экранға назар салайық.

«Ғажайыпстанға саяхат»мультфильмин көрсету.

Балалар мұрын сіздерге не үшін керек екенін толық түсіндіріп кетейін.

Слайд

Мұрын бізге не үшін керек екен?

Мұрынға арналған экспериментті жаттығулар жасату.

Тыныс алу жаттығулары

Д/О: «Иісінен тап»

Шарты:Иіскеу арқылы тағамдардың иісін табу.(сарымсақ,жуа,әтір)

Мультфильмді жалғастыру.

Көз бізге не үшін керек? Көзіміз арқылы біз қоршаған ортаны танып білеміз,заттардың пішінін,түрін,түсін ажыратамыз.Ал көзіміз болмаса,осынын барлығын,біз көре аламызба?

Эксперимент жасау.Көздерін жұмдыру.

Міне,балалар көрдік пе,көзіміз болмаса біз көре алмаймыз екен.

Көзімізді күту ережелерін есімізге түсірейік.

-Кір қолымызбен көзімізді уқалауға болмайды.

-Көзімізді ұшты,өткір,құралдардан сақтау керек.

-Теледидарды жақын және ұзақ уақыт қарауға болмайды.

-Көп уақыт компьютерлік ойындарды ойнауға болмайды.

Көзге арналған жаттығулар

Слайд

Геометриялық пішіндерді салыстыру.

Үлкен-кіші ағащтарды салыстыру.Жұлдызшалардың артында жасырылған суреттерді таптыру.

Мультфильмді жалғастыру

-Құлақ ол есту мүшесі.Ол адам үшін ең басты құндылық.Құлағымыз аман-сау болу үшін,сөздерді жақсы есту үшін,оларға күтім керек.Қыста құлағымызға салқын тимеу үшін малақайлар киеміз.Құлақты үшкір нәрселермен,шырпымен тазалауға болмайды,қүлақтарыңды тек үлкендер ғана тазалап беру керек.

Құлаққа жаттығу,

Слайд

Дидактикалық ойын:

« дауысынан тап»

Шарты:слайдта көрсетілген жануарлар мен заттардың дауысын табу.

Мультфильмді жалғастыру.

-Балалар тіл бізге не үшін керек екен?

Тағамдардың дәмдері қандай болады?

Қане,ерін мен тілге жаттығу жасап жіберейік.

Тілге жаттығу.

Д\о: «дәміне қарай ажырат»

Шарты:жемістерді турап ыдыстарға салып қою.Әр үстелдегі балалардың қастарына барып,дәмдерін таттырып ненің дәмі екенін таттыру.

Балалар мен сендерге,сезім мүшелері туралы жұмбақтар жасырып көрейін,сендер шешіп көріңдер.

Жұмбақтар

Білеміз




Балалар мультфильмді көрді.







Балалардың жауабы




Тыныс алу жаттығуларын орындады



Ойынды қызығушылықпен ойнады.






Жоқ көре алмаймыз.





Балалар көздерін жұмып қарады.












Балалар жаттығуларды орындады,ағаштарды,

Пішіндерді салыстырды.



















Құлақтарына жаттығу жасады.




Балалардың жауабы





Тәтті,ащы




Тілге арналған жаттығуларын орындады.

Балалар жемістердің дәмін татып,ажыратты.



















Қорытынды

Көз көру үшін

Мұрын иіс сезу үшін

Құлақ есту үшін керек екен.

Мультфильмді соңына дейін қарап қорытындылау.

Балалар сезім мүшелерін атап берді.

Күтілетін нәтиже

Біледі:Сезім мүшелерін

Үйренеді:Ойын арқылы,әр сезім мүшелерінің қандай қызмет атқаратынын біліп үйренді.

Игереді:Сезім мүшелеріне жаттығу жасап

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!