|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
3-бөлім Құрал жабдықтар арқылы гимнастика дағдыларын арттыру.
|
Мектеп: |
|
||
|
Мерзімі: |
|
Мұғалім: |
|
||
|
Сынып: |
6 |
Қатысатындар саны:______ |
Сабақта Жоқ:______ |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Топтық жиынтық |
||||
|
Сабақтыңмақсаты (оқубағдарламасынасілтеме) |
6.2.2.1 - көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді анықтау және қолдана білу |
||||
|
Сабақтың тақырыбы
|
Барлық оқушылар үйренеді: |
||||
|
Акробатикалық комбинациямен жабдық комбинацияларды өз бетімен құрастыра алады.. |
|||||
|
Басым көпшілігі үйренеді: |
|||||
|
Комбинация арқылы жасалған, барлық элементтерді орындайды. |
|||||
|
Кейбіреуі үйренеді: |
|||||
|
Комбинациядағы қиын элементтерді орындайды, және басқаларға комбинация құруға көмектеседі. |
|||||
|
Жетістік критерийі |
1. Барлық оқушылар техника қауіпсіздігін біледі. 2. Гимнастикалық талаптарына сәйкес комбинацияларын жасау. 3. Гимнастикалық талаптарына сәйкес комбинацияларын орындау . |
||||
|
Тілдік мақсат |
Орысша: орын ауыстыру, тепе-тендік, айналу алға домалау, артқа домалау, шайқалу; жалпақ қадам Қазақша: Ағылшын: |
||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
1. Ынтымақтастық 2. Сақтандыру және көмектесу |
||||
|
Жалпы ғаламдық тәрбиелеу |
Әлемдік қоғамдастыққа қарым-қатынастың өзара байланысы жауапкершілік, жан-жақтылық, жеке мәдениетін құрметтеуді ұғыну, жеке тұлғалық құндылықтарын түсіну арқылы байқалады. |
||||
|
АКТ қолдану дағдылар |
Видео: Акробатикалық элементтердін көрсету үлгісі. |
||||
|
Оқутыдың шынайлығы |
Оқушылар физикалық дайындыққа сәйкес комбинациялар құрастыру. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
|
||||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар гимнастикалық жаттығулардың орындалу әдісін білуді күтуліде. |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі, қауіпсіздік ережесі, сабақтың міндеттерін түсіндіру. Жетістік критериясын талқылау.
Омыртқаға арналған жүру жаттығулары. Жылдам жүгіру тапсырмасына жауап қайтару. ЖДЖ Жабдықтағы арнайы жаттығу: Акробатическалық жаттығулардың кіріктіруін және дайындығын орындау. |
Гимастикалық кілемшелер Карточкалар- тапсырмалар Гимнастикалық кілемше |
|||
|
Негізгі бөлім |
(ЖЖ, Ж, Т, Ф) Өз бетінше акробатикалық комбинациялар құру. 1) комбинацияға барлық қалған бұлшық ет топтарын жұмысқа қосатын қозғалысты ендіру қажет; 2) жекелеген дене бөліктерінің қозғалыс қиындығы оқушылардың даярлығына сәйкес келуі тиіс; бірқатар бірізді сабақтарда комбинацияларды күрделендіру, ал олардың ұзақтығын ұлғайту (16 есепке дейін) қажет. Кешен: Оң (сол) аяқта тепе-теңдік, қолдар жан-жаққа, отырып тірелу, алға отырып аударылып түсу, кері қарай жауырынмен тұрып домалау (ұстап тұру), жату, көпір (ұстап тұру), қолды жоғары көтеріп жату, ішпен домалау, матқа қол мен аяқ тигізбей – «қайықша», қолды кеудеге жинау – отырып секіру, 180 градусқа бұрылып жоғары секіру, б.к. Саралау: Акробатика элементін оқу: б.к. – аяқты бүгіп, кеңінен ашып тұру, қолдар матта, алға еңкею – жауырынмен тұру (ұстап тұру), жартылай шпагатқа артқа қарай домалау, қолдар жан-жаққа, отырып төмен секіріп қолды төмен түсіру.
|
Жаттығулар мысалдары Карточкалар - тапсырмалар Карточкалар -тапсырмалар |
|||
|
Үй тапсырмасы |
Бағалау парағы рефлексия. Үй тапсырмасы: акробатикалық жаттығуларды карточкаларда құрастыру. Қорытындылау. |
Интернет ресурстар. Акробатикалық элементтерін карточкалары |
|||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Деңсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||
|
күрделі акробатикалық комбинацияларды жасау. |
Составление акробатичикалық комбинацияларды карточкаларда құру. Құрастырған комбинацияларды орындау. |
Жаттығудан кейн ғана дайындық және кіріктірілген акробатикалық элементер мен комбинацияларды орындау. |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Топтық жиынтық
Топтық жиынтық
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
3-бөлім Құрал жабдықтар арқылы гимнастика дағдыларын арттыру.
|
Мектеп: |
|
||
|
Мерзімі: |
|
Мұғалім: |
|
||
|
Сынып: |
6 |
Қатысатындар саны:______ |
Сабақта Жоқ:______ |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Топтық жиынтық |
||||
|
Сабақтыңмақсаты (оқубағдарламасынасілтеме) |
6.2.2.1 - көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді анықтау және қолдана білу |
||||
|
Сабақтың тақырыбы
|
Барлық оқушылар үйренеді: |
||||
|
Акробатикалық комбинациямен жабдық комбинацияларды өз бетімен құрастыра алады.. |
|||||
|
Басым көпшілігі үйренеді: |
|||||
|
Комбинация арқылы жасалған, барлық элементтерді орындайды. |
|||||
|
Кейбіреуі үйренеді: |
|||||
|
Комбинациядағы қиын элементтерді орындайды, және басқаларға комбинация құруға көмектеседі. |
|||||
|
Жетістік критерийі |
1. Барлық оқушылар техника қауіпсіздігін біледі. 2. Гимнастикалық талаптарына сәйкес комбинацияларын жасау. 3. Гимнастикалық талаптарына сәйкес комбинацияларын орындау . |
||||
|
Тілдік мақсат |
Орысша: орын ауыстыру, тепе-тендік, айналу алға домалау, артқа домалау, шайқалу; жалпақ қадам Қазақша: Ағылшын: |
||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
1. Ынтымақтастық 2. Сақтандыру және көмектесу |
||||
|
Жалпы ғаламдық тәрбиелеу |
Әлемдік қоғамдастыққа қарым-қатынастың өзара байланысы жауапкершілік, жан-жақтылық, жеке мәдениетін құрметтеуді ұғыну, жеке тұлғалық құндылықтарын түсіну арқылы байқалады. |
||||
|
АКТ қолдану дағдылар |
Видео: Акробатикалық элементтердін көрсету үлгісі. |
||||
|
Оқутыдың шынайлығы |
Оқушылар физикалық дайындыққа сәйкес комбинациялар құрастыру. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
|
||||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар гимнастикалық жаттығулардың орындалу әдісін білуді күтуліде. |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі, қауіпсіздік ережесі, сабақтың міндеттерін түсіндіру. Жетістік критериясын талқылау.
Омыртқаға арналған жүру жаттығулары. Жылдам жүгіру тапсырмасына жауап қайтару. ЖДЖ Жабдықтағы арнайы жаттығу: Акробатическалық жаттығулардың кіріктіруін және дайындығын орындау. |
Гимастикалық кілемшелер Карточкалар- тапсырмалар Гимнастикалық кілемше |
|||
|
Негізгі бөлім |
(ЖЖ, Ж, Т, Ф) Өз бетінше акробатикалық комбинациялар құру. 1) комбинацияға барлық қалған бұлшық ет топтарын жұмысқа қосатын қозғалысты ендіру қажет; 2) жекелеген дене бөліктерінің қозғалыс қиындығы оқушылардың даярлығына сәйкес келуі тиіс; бірқатар бірізді сабақтарда комбинацияларды күрделендіру, ал олардың ұзақтығын ұлғайту (16 есепке дейін) қажет. Кешен: Оң (сол) аяқта тепе-теңдік, қолдар жан-жаққа, отырып тірелу, алға отырып аударылып түсу, кері қарай жауырынмен тұрып домалау (ұстап тұру), жату, көпір (ұстап тұру), қолды жоғары көтеріп жату, ішпен домалау, матқа қол мен аяқ тигізбей – «қайықша», қолды кеудеге жинау – отырып секіру, 180 градусқа бұрылып жоғары секіру, б.к. Саралау: Акробатика элементін оқу: б.к. – аяқты бүгіп, кеңінен ашып тұру, қолдар матта, алға еңкею – жауырынмен тұру (ұстап тұру), жартылай шпагатқа артқа қарай домалау, қолдар жан-жаққа, отырып төмен секіріп қолды төмен түсіру.
|
Жаттығулар мысалдары Карточкалар - тапсырмалар Карточкалар -тапсырмалар |
|||
|
Үй тапсырмасы |
Бағалау парағы рефлексия. Үй тапсырмасы: акробатикалық жаттығуларды карточкаларда құрастыру. Қорытындылау. |
Интернет ресурстар. Акробатикалық элементтерін карточкалары |
|||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Деңсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||
|
күрделі акробатикалық комбинацияларды жасау. |
Составление акробатичикалық комбинацияларды карточкаларда құру. Құрастырған комбинацияларды орындау. |
Жаттығудан кейн ғана дайындық және кіріктірілген акробатикалық элементер мен комбинацияларды орындау. |
|||
шағым қалдыра аласыз













