Материалдар / Топтық жұмысты ұйымдастыру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Топтық жұмысты ұйымдастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Топтық жұмысты ұйымдастыру оқушылардың белсенділігін арттыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
393
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг өткізу сабақ жоспары №1

Сабақтың жоспарлық құрылымы



Сабақтың тақырыбы:Топтық жұмысты ұйымдастыру оқушылардың белсенділігін арттыру.
Сілтеме:Мұғалімге арналған нұсқаулық. Үлестірме материалдар(топтық жұмыс туралы нұсқаулық)
Жалпы мақсаты:Мұғалімдерге топқа бөліп оқытудағы рөлдік ойындардың пайдасы үлгерімі төмен оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру.
Түйінді идеялар:Топтар түрлері:
  • Шағын топтар 4-6 оқушы
  • Жұптар
  • Үлкен топтар 7-10 оқушы
  • Топтық жұмыс ұтымды,тиімді болу үшін белгіленген тапсырмалар мен топтың қызметі стратегиялық тұрғыдан дұрыс құрылуы тиіс,олар топта тиімді жұмыс істеуге ынталандырып, жоғары деңгейдегі оқытуды,ойлауды және түсінуді дамыту үшін қолдану.
    Ресурстар А3 парақтары, маркерлер,АКТ
    Тапсырма 1

  • тиімді топтық қарым қатынас дегеніміз не? қолдарына ресурс тарату;
  • мұғалімдерге топта проблемаларды шешу парағын ұсыну;


  • Тапсырма 2
  • Алтын ереже кұрастыру.топтық жұмысты бақылау парағын ұсыну;
  • Тапсырма 3
  • видео арқылы талқылату
  • Тапсырма 4
  • бағалау парағын ұсыну
  • Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл: - өз тәжірибелеріне шолу жасау, салыстыру- тапсырма барысында пікір алмасу, топта жұмыс жасауды жүзеге асыру

    Жұпқа бөлуӨздеріне бөліндірту. 1,2-ге саналып.
    Сергіту сәтіҚатарға тұрғызып,арқаға сурет салдырту. Басында тұрған адам сол суретті тақтаға салады.
    Оқуда күтілетін нәтижелері:
  • Топта рөлге бөлудің маңызын түсінеді
  • Коуч пен мұғалімдер оқытуда топ арасында рөлдердің маңызын түсінеді, және аталған тақырып бойынша сабақты жоспарлай алады.
    Рефлексия /қорытынды/Коучингте байқағаным қатысқан мұғалімдертоптық жұмысты ұйымдастыру сабақ барысының кез-келген бөлігінде жүзеге асыра алатындығын, Кез-келген жағдайда жүзеге асыруға болатын топтық оқытуда оқушылар арасында кешенді ойлау екендігін түсінді
    Дереккөздер:Видео
    Оқуға арналған тапсырмалар:МұғалімніңІ деңгейге арналған нұсқаулықтар. Коучинг және тәлімгерлік. Диалогтік оқыту материалдары
    Коучинг өткізу сабақ жоспары №2




    Күні- айы



    СабақтақырыбыДиалогтік оқытудың тиімділігі
    ЖалпымақсатДиалогтікоқытудыүйретубарысындасабаққа дегенбелсенділігінқалыптастыру.
    СілтемеМұғалімдергеарналғаннұсқаулықБейнекөрініс
    ОқунәтижесіСабақбарысындаәртүрліәдіс-тәсілдерді пайдаланып, тәлімалушылардыңжақсықарым – қатынастық, дағдыларынөзараіс-әрекеттің тиімдітәсіліекенінекөздерінжеткізу
    НегізгіидеяларДиалог арқылытәлімалушыларкүнделіктісабақтаоқушылардыңдамуына, өзбетіменжұмысжасауларынажәнетүсінбеушіліктерін шешуге көмектеседі.Тиімдісұраққоябілу.
    СабақтақолданылатынматериалдарБейнежазба, үлестірмеліматериалдар, флипчарт, стикер, интерактивтіктақта


    Оқытуәдістері
    Оқыту мен оқудағыжаңаәдістерАКТСТО
  • Жеке жұмыс
  • Диалог
  • Жұптықжұмыс
  • Топтықжұмыс
  • ДереккөздеріБейне жазба, слайдтар
    ТапсырмаларРөлдікойын, сұрақтарғажауап беру, үлестірмеліматериалдарорындау
    ОқуғаарналғантапсырмаМұғалімгеарналғаннұсқаулық


    Сабақбойыншатәлімгер мен тәлімалушылардыңіс-әрекеті


    Тәлімгердіңіс-әрекетіТәлімалушылардыңіс-әрекеті
    I.Мұғалімдергепсихологиялықахуалтуғызу









    ІІ.Тақырыптыашу



































    III. Жаңасабақ

    Топтықжұмыс

    1.«Қарым – қатынас» тренингі







    2. Топқабөлу



    3.«Мен кіммінойыныТәлімалушы осы коучингкеқатысыпотырғанбірмұғалімніңесімінжасырады, оны қағазғажазады. Қағаздыкоучтыңмаңдайынажапсырады, соладамныңкімекенін табу үшінкоучсұраққояды. Коучкімекенін табу керек

    4. .«Мұғалімқалайөзгеруікерек?»Сұрақтарғажауапалу1.Мұғалімдер неліктенөзгеруікерек?2.Сіздер алғашқыдамұғалімдіккене үшінкелдіңіз?3.Сөйлесу арқылықандайіс-әрекеткетүстіңіздер?4. Оліс-әрекет не арқылыжүзегеасты?5.Бұл әдіснесіменұнады?6.Диалогта адамныңқандайқасиеттеріашылады?

    5.«оқушы» сөзінеассосацияжазып постер құру6.Бейнежазбаарқылытаныстырылымкөрсету, оны талдауСұрақтарқою1.Қазіргі талап қандай? - біреуіэмоционалды, екіншісікешірімді.2. Қалайсөйлесіптұр?- Бір-бірінеуақытберіп, кезектесіпсөйлеп, күліптұр.-Бейнежазбаданкімдердікөрдік?-Бұлбейнежазбадан не түсінугеболады?-Бейнежазбатуралы не айтаредің?
    1.Ортаға дөңгеленіптұру.«бір-бірімізге жақсы тілектер айту

    2.Жемістер,жануарларға байланысты топқа бөлінеді

    3.Бір-біріне сөзжасырыпойнайды



























    Сұрақтарарқылыөзараталдайды.



    Постер жасап, топтанбіреуіқорғайдыБейнежазбаныкөру, пікіралысу

    СергітусәтіСергітусәті: «би» жіберілді



    7.Сіз өзіңізгекөңіліңіз тола ма? Сауалнамаүлестіру







    8.Топтарға әңгімелерүлестіріледіПарақшаларғаәңгімелержазылған, топтаоқиды, талдайды



    9.Мен, элементсөзінпайдаланыпәңгімежазу, болғансоңэлемент сөзініңорнынажолдасыныңатынқойыпоқыпбереді
    Әуен ырғағымен қимыл-қозғалыс жасады

    Сұраққа жауап бередіКритерий бойыншажинағанұпайынабайланыстыжауабыноқиды

    Әр топ әңгіменіоқиотырыпәңгіменіңқайтүрінежататынынтабады



    Жеке жұмысжүргізіледі, әңгімеқұрастырады, ортадаоқиды

    Ү.Бағалау10.Өзін-өзі бағалау, формативтібағалауларСтикерлерарқылыформативтібағалауларжүргізді
    ҮІ. Қорытынды:Бүгінгісабақтан не ұққандарынбілуүшінәрмұғалімбірсөйлемненайтыпшығады



















































































    Коучинг өткізу сабақ жоспары №3
    Тақырыбы Оқытуды бағалаудың жаңа жүйесі.


    Мақсаты Мұғалімдердің оқытуды бағалаудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолданудағы мақсаттары, негізгі ұғымдары, әдіс-тәсілдерімен таныстырып, іс-тәжірибесінде пайдалануға бағыттау. Тәжірибе жүзінде іске асыруға бағыт-бағдар беру.


    Күтілетін нәтиже БағалаудымақсатынақарайқолданааладыҚызығушылықтыарттыруүшінтиімдірейтенгілікәдістімеңгерген


    Негізгі идеясыСын тұрғысынан ойлау.


    Құрал жабдықтарыфлипчарттар, маркерлер, стикерлер (түрлі үсті), видеоролик.


    Өтілу кезеңдеріКоуч пен коучингке қатысушылардың іс- әрекеті
    Ұйымдастыру Коуч тақырып және оның мақсатымен таныстырады
    Сергіту сәтіби
    Топтарға бөлу Кесілетін суреттер.

    Ой шақыру . Тапсырма «Біз балаларды не үшін бағалаймыз?» (10 минут).Бірінші өзі, жұпта, топта талқылайды.

    Теориялық материал «Оқыту үшін бағалау, оқытуды бағалау» таныстырылымы.
    Топтарда жұмыс жасауБағалау арқылы оқу үдерісін жақсартуға ықпал ететін бес қарапайым фактор1.Оқушылармен тиімді кері байланысты қамтамасыз ету.2.Оқушылардың өзіндік оқуға белсенді қатысуы, бұл өз кезегінде оқушыларды өзін-өзі бағалауға қатыстырады.3.Бағалау нәтижелерін ескере отырып, оқуды түрлендіру.4.Бағалаудың оқушылардың өзін-өзі бағалауы мен қызығушылығына едәуір ықпал ететіндігін мойындау, бұл өз кезегінде білім алуға түбегейлі түрде ықпал етеді.5.Оқушылардың өз оқуын қалай жетілдіру керектігін түсіну үшін өздерін өздері бағалай алуын қамтамасыз ету және өзара бағалау арқылы бірге оқитын оқушылармен бірлесіп жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.

    Топтарда жұмыс жасауҚұмырсқаның суреттін салып топтар бір-бірін бағалайды
  • Топтар қалай бағалағысы келсе солай бағалайды
  • Өздерінің қойған бағаларын түсіндіреді
  • Сурет бойынша критерийлер құрастыру Әр топ өз критерийлерін құрастыры
  • Топтар талқылап, ортақ критерийлер шығарып сол критерийлер бойынша бағалаймыз.
  • Постер жасау. әр топ таныстырылым жасайды.

    Рефлексия Екі жұлдыз, бір тілек.
    Үйге тапсырма

    Өз пәні бойынша бір сабақтың тақырыбына критерий құрастыру








    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!