Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Коучинг өткізу сабақ жоспары №1
Сабақтың жоспарлық құрылымы
Сабақтың тақырыбы:
Топтық жұмысты ұйымдастыру оқушылардың белсенділігін арттыру.
Сілтеме:
Мұғалімге арналған нұсқаулық. Үлестірме материалдар(топтық жұмыс туралы нұсқаулық)
Жалпы мақсаты:
Мұғалімдерге топқа бөліп оқытудағы рөлдік ойындардың пайдасы үлгерімі төмен оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру.
Түйінді идеялар:
Топтар түрлері:
Шағын топтар 4-6 оқушы
Жұптар
Үлкен топтар 7-10 оқушы
Топтық жұмыс ұтымды,тиімді болу үшін белгіленген тапсырмалар мен топтың қызметі стратегиялық тұрғыдан дұрыс құрылуы тиіс,олар топта тиімді жұмыс істеуге ынталандырып, жоғары деңгейдегі оқытуды,ойлауды және түсінуді дамыту үшін қолдану.
Ресурстар
А3 парақтары, маркерлер,АКТ
Тапсырма 1
тиімді топтық қарым қатынас дегеніміз не? қолдарына ресурс тарату;
мұғалімдерге топта проблемаларды шешу парағын ұсыну;
Тапсырма 2
Алтын ереже кұрастыру.топтық жұмысты бақылау парағын ұсыну;
Тапсырма 3
видео арқылы талқылату
Тапсырма 4
бағалау парағын ұсыну
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:
- өз тәжірибелеріне шолу жасау, салыстыру- тапсырма барысында пікір алмасу, топта жұмыс жасауды жүзеге асыру
Жұпқа бөлу
Өздеріне бөліндірту. 1,2-ге саналып.
Сергіту сәті
Қатарға тұрғызып,арқаға сурет салдырту. Басында тұрған адам сол суретті тақтаға салады.
Оқуда күтілетін нәтижелері:
Топта рөлге бөлудің маңызын түсінеді
Коуч пен мұғалімдер оқытуда топ арасында рөлдердің маңызын түсінеді, және аталған тақырып бойынша сабақты жоспарлай алады.
Рефлексия /қорытынды/
Коучингте байқағаным қатысқан мұғалімдертоптық жұмысты ұйымдастыру сабақ барысының кез-келген бөлігінде жүзеге асыра алатындығын, Кез-келген жағдайда жүзеге асыруға болатын топтық оқытуда оқушылар арасында кешенді ойлау екендігін түсінді
Дереккөздер:
Видео
Оқуға арналған тапсырмалар:
МұғалімніңІ деңгейге арналған нұсқаулықтар. Коучинг және тәлімгерлік. Диалогтік оқыту материалдары
Рөлдікойын, сұрақтарғажауап беру, үлестірмеліматериалдарорындау
Оқуғаарналғантапсырма
Мұғалімгеарналғаннұсқаулық
Сабақбойыншатәлімгер мен тәлімалушылардыңіс-әрекеті
Тәлімгердіңіс-әрекеті
Тәлімалушылардыңіс-әрекеті
I.Мұғалімдергепсихологиялықахуалтуғызу
ІІ.Тақырыптыашу
III. Жаңасабақ
Топтықжұмыс
1.«Қарым – қатынас» тренингі
2. Топқабөлу
3.«Мен кіммін?» ойыныТәлімалушы осы коучингкеқатысыпотырғанбірмұғалімніңесімінжасырады, оны қағазғажазады. Қағаздыкоучтыңмаңдайынажапсырады, соладамныңкімекенін табу үшінкоучсұраққояды. Коучкімекенін табу керек
5.«оқушы» сөзінеассосацияжазып постер құру6.Бейнежазбаарқылытаныстырылымкөрсету, оны талдауСұрақтарқою1.Қазіргі талап қандай? - біреуіэмоционалды, екіншісікешірімді.2. Қалайсөйлесіптұр?- Бір-бірінеуақытберіп, кезектесіпсөйлеп, күліптұр.-Бейнежазбаданкімдердікөрдік?-Бұлбейнежазбадан не түсінугеболады?-Бейнежазбатуралы не айтаредің?
1.Ортаға дөңгеленіптұру.«бір-бірімізге жақсы тілектер айту
Сұраққа жауап бередіКритерий бойыншажинағанұпайынабайланыстыжауабыноқиды
Әр топ әңгіменіоқиотырыпәңгіменіңқайтүрінежататынынтабады
Жеке жұмысжүргізіледі, әңгімеқұрастырады, ортадаоқиды
Ү.Бағалау
10.Өзін-өзі бағалау, формативтібағалаулар
Стикерлерарқылыформативтібағалауларжүргізді
ҮІ. Қорытынды:
Бүгінгісабақтан не ұққандарынбілуүшінәрмұғалімбірсөйлемненайтыпшығады
Коучинг өткізу сабақ жоспары №3
№
Тақырыбы
Оқытуды бағалаудың жаңа жүйесі.
Мақсаты
Мұғалімдердің оқытуды бағалаудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолданудағы мақсаттары, негізгі ұғымдары, әдіс-тәсілдерімен таныстырып, іс-тәжірибесінде пайдалануға бағыттау. Тәжірибе жүзінде іске асыруға бағыт-бағдар беру.
Тапсырма «Біз балаларды не үшін бағалаймыз?» (10 минут).Бірінші өзі, жұпта, топта талқылайды.
Теориялық материал
«Оқыту үшін бағалау, оқытуды бағалау» таныстырылымы.
Топтарда жұмыс жасау
Бағалау арқылы оқу үдерісін жақсартуға ықпал ететін бес қарапайым фактор1.Оқушылармен тиімді кері байланысты қамтамасыз ету.2.Оқушылардың өзіндік оқуға белсенді қатысуы, бұл өз кезегінде оқушыларды өзін-өзі бағалауға қатыстырады.3.Бағалау нәтижелерін ескере отырып, оқуды түрлендіру.4.Бағалаудың оқушылардың өзін-өзі бағалауы мен қызығушылығына едәуір ықпал ететіндігін мойындау, бұл өз кезегінде білім алуға түбегейлі түрде ықпал етеді.5.Оқушылардың өз оқуын қалай жетілдіру керектігін түсіну үшін өздерін өздері бағалай алуын қамтамасыз ету және өзара бағалау арқылы бірге оқитын оқушылармен бірлесіп жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
Топтарда жұмыс жасау
Құмырсқаның суреттін салып топтар бір-бірін бағалайды
Топтар қалай бағалағысы келсе солай бағалайды
Өздерінің қойған бағаларын түсіндіреді
Сурет бойынша критерийлер құрастыру Әр топ өз критерийлерін құрастыры
Топтар талқылап, ортақ критерийлер шығарып сол критерийлер бойынша бағалаймыз.
Постер жасау. әр топ таныстырылым жасайды.
Рефлексия
Екі жұлдыз, бір тілек.
Үйге тапсырма
Өз пәні бойынша бір сабақтың тақырыбына критерий құрастыру
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз