Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Топтық жұмысты ұйымдастыру
Материал туралы қысқаша түсінік
Топтық жұмысты ұйымдастыру оқушылардың белсенділігін арттыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
447
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Коучинг өткізу сабақ жоспары №1
Коучинг өткізу сабақ жоспары №2
Сабақбойыншатәлімгер мен тәлімалушылардыңіс-әрекеті
Коучинг өткізу сабақ жоспары №3
Сабақтың жоспарлық құрылымы | ||
Сабақтың тақырыбы: | Топтық жұмысты ұйымдастыру оқушылардың белсенділігін арттыру. | |
Сілтеме: | Мұғалімге арналған нұсқаулық. Үлестірме материалдар(топтық жұмыс туралы нұсқаулық) | |
Жалпы мақсаты: | Мұғалімдерге топқа бөліп оқытудағы рөлдік ойындардың пайдасы үлгерімі төмен оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру. | |
Түйінді идеялар: | Топтар түрлері: | |
Ресурстар | А3 парақтары, маркерлер,АКТ | |
Тапсырма 1 | ||
Тапсырма 2 | ||
Тапсырма 3 | ||
Тапсырма 4 | ||
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл: | - өз тәжірибелеріне шолу жасау, салыстыру- тапсырма барысында пікір алмасу, топта жұмыс жасауды жүзеге асыру | |
Жұпқа бөлу | Өздеріне бөліндірту. 1,2-ге саналып. | |
Сергіту сәті | Қатарға тұрғызып,арқаға сурет салдырту. Басында тұрған адам сол суретті тақтаға салады. | |
Оқуда күтілетін нәтижелері: | ||
Рефлексия /қорытынды/ | Коучингте байқағаным қатысқан мұғалімдертоптық жұмысты ұйымдастыру сабақ барысының кез-келген бөлігінде жүзеге асыра алатындығын, Кез-келген жағдайда жүзеге асыруға болатын топтық оқытуда оқушылар арасында кешенді ойлау екендігін түсінді | |
Дереккөздер: | Видео | |
Оқуға арналған тапсырмалар: | МұғалімніңІ деңгейге арналған нұсқаулықтар. Коучинг және тәлімгерлік. Диалогтік оқыту материалдары |
Күні- айы | ||
Сабақтақырыбы | Диалогтік оқытудың тиімділігі | |
Жалпымақсат | Диалогтікоқытудыүйретубарысындасабаққа дегенбелсенділігінқалыптастыру. | |
Сілтеме | МұғалімдергеарналғаннұсқаулықБейнекөрініс | |
Оқунәтижесі | Сабақбарысындаәртүрліәдіс-тәсілдерді пайдаланып, тәлімалушылардыңжақсықарым – қатынастық, дағдыларынөзараіс-әрекеттің тиімдітәсіліекенінекөздерінжеткізу | |
Негізгіидеялар | Диалог арқылытәлімалушыларкүнделіктісабақтаоқушылардыңдамуына, өзбетіменжұмысжасауларынажәнетүсінбеушіліктерін шешуге көмектеседі.Тиімдісұраққоябілу. | |
Сабақтақолданылатынматериалдар | Бейнежазба, үлестірмеліматериалдар, флипчарт, стикер, интерактивтіктақта | |
Оқытуәдістері | Оқыту мен оқудағыжаңаәдістерАКТСТО | |
Дереккөздері | Бейне жазба, слайдтар | |
Тапсырмалар | Рөлдікойын, сұрақтарғажауап беру, үлестірмеліматериалдарорындау | |
Оқуғаарналғантапсырма | Мұғалімгеарналғаннұсқаулық |
Сабақбойыншатәлімгер мен тәлімалушылардыңіс-әрекеті
Тәлімгердіңіс-әрекеті | Тәлімалушылардыңіс-әрекеті | |
I.Мұғалімдергепсихологиялықахуалтуғызу ІІ.Тақырыптыашу III. Жаңасабақ Топтықжұмыс | 1.«Қарым – қатынас» тренингі 2. Топқабөлу 3.«Мен кіммін?» ойыныТәлімалушы осы коучингкеқатысыпотырғанбірмұғалімніңесімінжасырады, оны қағазғажазады. Қағаздыкоучтыңмаңдайынажапсырады, соладамныңкімекенін табу үшінкоучсұраққояды. Коучкімекенін табу керек 4. .«Мұғалімқалайөзгеруікерек?»Сұрақтарғажауапалу1.Мұғалімдер неліктенөзгеруікерек?2.Сіздер алғашқыдамұғалімдіккене үшінкелдіңіз?3.Сөйлесу арқылықандайіс-әрекеткетүстіңіздер?4. Оліс-әрекет не арқылыжүзегеасты?5.Бұл әдіснесіменұнады?6.Диалогта адамныңқандайқасиеттеріашылады? 5.«оқушы» сөзінеассосацияжазып постер құру6.Бейнежазбаарқылытаныстырылымкөрсету, оны талдауСұрақтарқою1.Қазіргі талап қандай? - біреуіэмоционалды, екіншісікешірімді.2. Қалайсөйлесіптұр?- Бір-бірінеуақытберіп, кезектесіпсөйлеп, күліптұр.-Бейнежазбаданкімдердікөрдік?-Бұлбейнежазбадан не түсінугеболады?-Бейнежазбатуралы не айтаредің? | 1.Ортаға дөңгеленіптұру.«бір-бірімізге жақсы тілектер айту 2.Жемістер,жануарларға байланысты топқа бөлінеді 3.Бір-біріне сөзжасырыпойнайды Сұрақтарарқылыөзараталдайды. Постер жасап, топтанбіреуіқорғайдыБейнежазбаныкөру, пікіралысу |
Сергітусәті | Сергітусәті: «би» жіберілді 7.Сіз өзіңізгекөңіліңіз тола ма? Сауалнамаүлестіру 8.Топтарға әңгімелерүлестіріледіПарақшаларғаәңгімелержазылған, топтаоқиды, талдайды 9.Мен, элементсөзінпайдаланыпәңгімежазу, болғансоңэлемент сөзініңорнынажолдасыныңатынқойыпоқыпбереді | Әуен ырғағымен қимыл-қозғалыс жасады Сұраққа жауап бередіКритерий бойыншажинағанұпайынабайланыстыжауабыноқиды Әр топ әңгіменіоқиотырыпәңгіменіңқайтүрінежататынынтабады Жеке жұмысжүргізіледі, әңгімеқұрастырады, ортадаоқиды |
Ү.Бағалау | 10.Өзін-өзі бағалау, формативтібағалаулар | Стикерлерарқылыформативтібағалауларжүргізді |
ҮІ. Қорытынды: | Бүгінгісабақтан не ұққандарынбілуүшінәрмұғалімбірсөйлемненайтыпшығады |
Коучинг өткізу сабақ жоспары №3
№ | Тақырыбы | Оқытуды бағалаудың жаңа жүйесі. |
Мақсаты | Мұғалімдердің оқытуды бағалаудың жаңа әдіс-тәсілдерін қолданудағы мақсаттары, негізгі ұғымдары, әдіс-тәсілдерімен таныстырып, іс-тәжірибесінде пайдалануға бағыттау. Тәжірибе жүзінде іске асыруға бағыт-бағдар беру. | |
Күтілетін нәтиже | БағалаудымақсатынақарайқолданааладыҚызығушылықтыарттыруүшінтиімдірейтенгілікәдістімеңгерген | |
Негізгі идеясы | Сын тұрғысынан ойлау. | |
Құрал жабдықтары | флипчарттар, маркерлер, стикерлер (түрлі -түсті), видеоролик. |
Өтілу кезеңдері | Коуч пен коучингке қатысушылардың іс- әрекеті |
Ұйымдастыру | Коуч тақырып және оның мақсатымен таныстырады |
Сергіту сәті | би |
Топтарға бөлу | Кесілетін суреттер. |
Ой шақыру . | Тапсырма «Біз балаларды не үшін бағалаймыз?» (10 минут).Бірінші өзі, жұпта, топта талқылайды. |
Теориялық материал | «Оқыту үшін бағалау, оқытуды бағалау» таныстырылымы. |
Топтарда жұмыс жасау | Бағалау арқылы оқу үдерісін жақсартуға ықпал ететін бес қарапайым фактор1.Оқушылармен тиімді кері байланысты қамтамасыз ету.2.Оқушылардың өзіндік оқуға белсенді қатысуы, бұл өз кезегінде оқушыларды өзін-өзі бағалауға қатыстырады.3.Бағалау нәтижелерін ескере отырып, оқуды түрлендіру.4.Бағалаудың оқушылардың өзін-өзі бағалауы мен қызығушылығына едәуір ықпал ететіндігін мойындау, бұл өз кезегінде білім алуға түбегейлі түрде ықпал етеді.5.Оқушылардың өз оқуын қалай жетілдіру керектігін түсіну үшін өздерін өздері бағалай алуын қамтамасыз ету және өзара бағалау арқылы бірге оқитын оқушылармен бірлесіп жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. |
Топтарда жұмыс жасау | Құмырсқаның суреттін салып топтар бір-бірін бағалайды |
Рефлексия | Екі жұлдыз, бір тілек. |
Үйге тапсырма | Өз пәні бойынша бір сабақтың тақырыбына критерий құрастыру |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)