1-тапсырма. Топтық
жұмыс.
«Тәжірибе жасау».
.
Тәжірибе жасау арқылы топырақ
эрозиясының түрлерін оқушылардың өздері
анықтауы.
.
Ескертпе: Оқушылар тәжірибе
жұмысы кезінде қауіпсіздік ережелерін қатаң сақтаулары
керек;
( қолдарына резенке
қолғап.
Токпен жұмыс жасау барысында
мұғалімнің нұсқаулығымен жұмыс жасау. Ток көздеріне су қолдарымен
жақындамау.)
. Бұл тәжірибенің
мақсаты:оқушылар су, жел эрозиясының қалай жүретіндігін түсінулері
керек. Өз қорытындыларын ұсынулары керек.
. 1-топ.Су эрозиясы.
Су эрозиясы(беттік немесе
жыралық)
•Су толтырылған контейнер
•Үлкен тақтай(ол тақтайдың беті сырғыма болу
керек, бір жағы биіктеу болу керек.)
•Су жинайтын контейнер;( Тақтайдың үстіне
селофанмен қаптап екі жағын қабырға етіп көтеру керек, одан соң
үсіне 5-6 кеседей топпырақ себеміз, жоғарыдан үстімен су
жібереміз)
2-топ.Жел эрозиясы.
5-10 кесе топырақ керек, төбешік жасау
үшін;
Шаш кептіретін фен;
Топырақтың екі жағына қатты
қағаз керек;(топырақты үрлегенде айналасына шашырамау
үшін)
Топтар тәжірибе барысында төмендегі жоспар
бойынша талдау жүргізеді:
А) тәжірибе барысында қандай өзгерістер
болды;
Б) Ол өзгерістердің салдары қандай? (шаруашылыққа
әсері)
В)Мәселені шешу жолдарын ұсыну.
Бағалау
критерилері
Топырақтың экологиялық проблемаларын жіктей
алады.
Дескриптор.
Топырақ эрозиясының екі түрін
тәжірибеден өткізу;
Топырақ эрозиясының осы түрлерінің себеп-салдарын
анықтау;
Топырақ эрозиясы түрлерінің топта талқылау арқылы
шешеу жолдарын ұсыну;
Оқушылар тәжірибені жасап
болғаннан кейін ортаға шығып «бағалау парағы» арқылы
бағалайды.
Сабақты қорытындылау.
|