Сәлемдесу, түгендеу.
Ұйымдастыру: Белсенді оқу ортасын құру
Үй тапсырмасын сұрау: «Кім
жылдам?» әдісі бойынша сұрақтары
қойылады.
Алғашқы адамдардың
антропологиялық белгілерін сипаттайды
Алғашқы адамдардың тұрмыс –
тіршілігін шығармашылық түрде көрсетеді
Тарихи деректермен
танысады
Біз нені еске
түсірдік?
Қ.Б. дұрыс жауаппен
салыстыру, оқушылармен бірге талдау
Бүгінгі сабағымыз:
«ТЖБ»
Алғашқы адамдардың наным-сенімдерін
сипаттау;
Археологиялық ескерткіштерді
сипаттау
Жаңа сабақ. Бағалау
критерийлерін оқушыларға таныстырамын. Мәтінмен жұмыс жасай отырып
, оқиғаны кестеге түсіріңіз:
Дескриптор:
1. Ежелгі замандағы тарихи
оқиғаларды айтады
2. Маңызды тарихи деректерге
тоқталады
3. Тарих сөзінің мағынасын
түсіндіреді
4. Тас құралдардың түрлеріне
сипаттама береді
5. Ежелгі адамдардың тұрғын
үйлерін талдайды
Қ.Б. дұрыс жауаппен
салыстыру, оқушылармен бірге талдау
Мақсаты: Оқушыны өз бетімен үйрету,
олардың шығармашылық бейімділіктері мен икемдіктерін
дамыту.
Тақырып соңындағы тест жұмысын
орындаймыз.
Оқушылар жаңа сабақтың
тақырыбына кері байланыс жасау арқылы қорытынды жасап, білім
ағашына жабыстырады.Оқушылар өз пікірлерін айтып, сабақ
қорытыланды.
Үйге тапсырма: Тақырыпқа
байланысты тест құрастыру
|