Материалдар / Тоқсандық жиынтық бағалау жұмыстарын талдау парағы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тоқсандық жиынтық бағалау жұмыстарын талдау парағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға қажетті, жаңартылған білім мазмұны бойынша талдау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Желтоқсан 2020
823
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жаңаарқа ЖОББ мектебі


Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

І тоқсан математика пәні бойынша


Сынып: 3 сынып

Оқушылар саны: 18

Педагог: Какенова А.К.

Мақсаты: 3.1.1.2 Үш таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру

3.1.2.5 Үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау

3.1.3.3 см2, дм2, м2 өлшем бірліктерін салыстыру және амалдар орындау

БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Орындаған оқушы саны

Макс балл

БЖБ-ТЖБ балдарының пайыздық мазмұны оқушы санымен

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жоғары



0-39%

40-84%

85-100%





Оқушылар саны

БЖБ

18

10

4

3

11

78%

100%

ТЖБ

18

16

5

4

9

72%

100%





Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ








Үш таңбалы сандардың разрядтық және кластық құрамын және разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтайды

Үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуда қиналады

ТЖБ
















Білім алушы ашық түрдегі

қысқа жауапты қажет ететін

тапсырманы орындайды

см2, дм2, м2 өлшем бірліктерін

салыстыруда қиналады





  1. ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

Абдула Ш, Қанат Д, Дәуіт К, Бұқпа И, Жақан Ә, Аманғали Ә, Құралбай А, Теміртай Е, Байдулат М.

Орта (С): 40-84%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Ғалым Т, Сағындық Р, Марғұлан Н, Шоқан Н.

Төмен (Н): 0-39%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Жанботаұлы Е, Нұрисланов А, Еламан Е, Нұрғали О, Амангелді Е


      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуда қиналады

      3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Берілген тақырыпты толық меңгермеуі      

4.Жоспарланған түзету жұмысы: Қиындық тудырған тақырыптарды қайталай отырып, сол тақырыптарға айрықша көңіл бөлу


Күні:_03.11.2020___________

Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда) Какенова А.К. қолы:












Жаңаарқа ЖОББ мектебі


Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

І тоқсан қазақ тілі пәні бойынша


Сынып: 3 сынып

Оқушылар саны: 18

Педагог: Какенова А.К.

Мақсаты: 3.1.4.1 Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау

3.2.3.1 Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

3.3.7.1 Қаратпа, қыстырма сөздерді ажырату және тыныс белгілерін дұрыс қою

БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Орындаған оқушы саны

Макс балл

БЖБ-ТЖБ балдарының пайыздық мазмұны оқушы санымен

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жоғары



0-39%

40-84%

85-100%





Оқушылар саны

БЖБ

18

8

6

2

10

67%

100%

ТЖБ

18

16

6

1

11

67%

100%





Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ








Материал бойынша тірек сөздерді белгілейді, ашық жəне жабық

сұрақтарға жауап береді

Мəтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыруда қиналады


ТЖБ
















Өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтайды

Қаратпа, қыстырма сөздерді ажырату және тыныс белгілерін дұрыс қоюда қиналады





  1. ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету)

Абдула Ш, Қанат Д, Дәуіт К, Бұқпа И, Жақан Ә, Аманғали Ә, Құралбай А, Теміртай Е, Байдулат М, Шоқан Н

Орта (С): 40-84%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Ғалым Т, Сағындық Р, Марғұлан Н.

Төмен (Н): 0-39%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Жанботаұлы Е, Нұрисланов А, Еламан Е, Нұрғали О, Амангелді Е


      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Қаратпа, қыстырма сөздерді ажырату және тыныс белгілерін дұрыс қоюда қиналады

      3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Берілген тақырыпты толық меңгермеуі      

4.Жоспарланған түзету жұмысы: жіберілген пунктуациялық, орфографиялық және грамматикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету.


Күні:_03.11.2020___________

Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда) Какенова А.К. қолы:














Жаңаарқа ЖОББ мектебі


Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

І тоқсан әдебиеттік оқу пәні бойынша


Сынып: 3 сынып

Оқушылар саны: 18

Педагог: Какенова А.К.

Мақсаты: 3.1.3.1 Шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау

3.2.3.1 Шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін/сөйлемді анықтау

3.3.1.1 Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып жоспар құру

БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Орындаған оқушы саны

Макс балл

БЖБ-ТЖБ балдарының пайыздық мазмұны оқушы санымен

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жоғары



0-39%

40-84%

85-100%





Оқушылар саны

БЖБ

18

7

2

6

10

89%

100%

ТЖБ

18

16

5

3

10

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!