Тоқсандық жиынтық бағалау жұмысын талдау 2020-2021

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тоқсандық жиынтық бағалау жұмысын талдау 2020-2021

Материал туралы қысқаша түсінік
Пән мұғалімдеріне талдау жұмыстарынасептігі тиер деген үміттемін
Материалдың қысқаша нұсқасы

 

Бұйрығына 8-қосымша

 

Нысан

Жамбыл атндағы орта мектеп КММ

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

І тоқсан информатика пәні бойынша

Сынып: 10А Оқушылар саны:11

Педагог:информатика пәні мұғалімі: Түйебаева А.Қ.

Мақсаты:Өткен тақырыптар бойынша тоқсандық білімдерін тесеру

ТЖБ нәтижелерін талдау


Пән

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %


төмен

орта

жоғары


0-39%

40-84%

85-100%



информатика



Оқушылар саны: 11



ТЖБ 1

11

25


7

4

72

100




Меңгерілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

ТЖБ 1

10.6.1.2 IP (ай пи)-адрес-жайын тағайындалуы мен көрсетілуін түсіндіру

10.6.1.2 IP (ай пи)-адрес-жайын тағайындалуы мен көрсетілуін түсіндіру

10.6.1.1 Желі компоненнтерінің тағайындалуын сипаттау (тораптар, бағдарлауыштар, коммутаторлар)

10.6.2.3 Қолданушы мәліметтерін қорғау шараларын қолдануын түсіндіру: құпия сөздер, тіркеулік жазба, түпнұсқаны анықтау, биометриялық түпнұсқаны анықтау.

10.6.1.1 Желі компоненнтерінің тағайындалуын сипаттау (тораптар, бағдарлауыштар, коммутаторлар)

10.6.1.1 Желі компоненнтерінің тағайындалуын сипаттау (тораптар, бағдарлауыштар, коммутаторлар)

10.2.2.4 Логикалық өрнектерді логикалық сызбаларға айналдыру және керісінше

      1. ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100% көрсеткіш көрсеткен оқушылар: Болатқұл Азим, Мырқасым Али, Нұрахмет Бұлбұл, Кабдеш Гулжайна

орта (С): 40-84% аралығында: Жуатбай Есен, Зұлқайнар Құралай, Дюсекенова Гүлсім, Салыхпаев Ұлан, Әбдібек Бекзат, Нұрқуат Көркейсін, Ержан Бақыт

төмен (Н): 0-39%,

      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

10.2.2.4 Логикалық өрнектерді логикалық сызбаларға айналдыру және керісінше

10.6.1.1 Желі компоненнтерінің тағайындалуын сипаттау (тораптар, бағдарлауыштар, коммутаторлар)

10.6.1.1 Желі компоненнтерінің тағайындалуын сипаттау (тораптар, бағдарлауыштар, коммутаторлар)

           3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

Мәліметтерді көрсету бөлімі бойынша, 2 тапсырмада Логикалық өрнектерді логикалық сызбаларға айналдыру жолында оқушыларда қиындықтар туындады. Оқушыларға түсіндірілді.

          


Дата ________________


информатика пәні мұғалімі: Түйебаева А.Қ


 

Бұйрығына 8-қосымша

 

Нысан

Жамбыл атндағы орта мектеп КММ

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

І тоқсан Математика пәні бойынша

Сынып: Оқушылар саны:

Педагог: математика пәні мұғалімі:

Мақсаты: Өткен тақырыптар бойынша тоқсандық білімдерін тесеру

ТЖБ нәтижелерін талдау


Пән

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %


төмен

орта

жоғары


0-39%

40-84%

85-100%



математика



Оқушылар саны:



ТЖБ 1











Меңгерілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

ТЖБ 1













      1. ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100% көрсеткіш көрсеткен оқушылар:



орта (С): 40-84% аралығында:



төмен (Н): 0-39%,

     


2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:




           3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:



          


Дата ________________


Математика пәні мұғалімі:

 

Бұйрығына 8-қосымша

 

Нысан

Жамбыл атндағы орта мектеп КММ

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

І тоқсан информатика пәні бойынша

Сынып: 10А Оқушылар саны:11

Педагог:информатика пәні мұғалімі: Түйебаева А.Қ.

Мақсаты:Өткен тақырыптар бойынша тоқсандық білімдерін тесеру

ТЖБ нәтижелерін талдау


Пән

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %


төмен

орта

жоғары


0-39%

40-84%

85-100%



информатика



Оқушылар саны: 11



ТЖБ 1

11

25


7

4

72

100




Меңгерілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

ТЖБ 1

10.6.1.2 IP (ай пи)-адрес-жайын тағайындалуы мен көрсетілуін түсіндіру

10.6.1.2 IP (ай пи)-адрес-жайын тағайындалуы мен көрсетілуін түсіндіру

10.6.1.1 Желі компоненнтерінің тағайындалуын сипаттау (тораптар, бағдарлауыштар, коммутаторлар)

10.6.2.3 Қолданушы мәліметтерін қорғау шараларын қолдануын түсіндіру: құпия сөздер, тіркеулік жазба, түпнұсқаны анықтау, биометриялық түпнұсқаны анықтау.

10.6.1.1 Желі компоненнтерінің тағайындалуын сипаттау (тораптар, бағдарлауыштар, коммутаторлар)

10.6.1.1 Желі компоненнтерінің тағайындалуын сипаттау (тораптар, бағдарлауыштар, коммутаторлар)

10.2.2.4 Логикалық өрнектерді логикалық сызбаларға айналдыру және керісінше

      1. ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100% көрсеткіш көрсеткен оқушылар: Болатқұл Азим, Мырқасым Али, Нұрахмет Бұлбұл, Кабдеш Гулжайна

орта (С): 40-84% аралығында: Жуатбай Есен, Зұлқайнар Құралай, Дюсекенова Гүлсім, Салыхпаев Ұлан, Әбдібек Бекзат, Нұрқуат Көркейсін, Ержан Бақыт

төмен (Н): 0-39%,

      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

10.2.2.4 Логикалық өрнектерді логикалық сызбаларға айналдыру және керісінше

10.6.1.1 Желі компоненнтерінің тағайындалуын сипаттау (тораптар, бағдарлауыштар, коммутаторлар)

10.6.1.1 Желі компоненнтерінің тағайындалуын сипаттау (тораптар, бағдарлауыштар, коммутаторлар)

           3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

Мәліметтерді көрсету бөлімі бойынша, 2 тапсырмада Логикалық өрнектерді логикалық сызбаларға айналдыру жолында оқушыларда қиындықтар туындады. Оқушыларға түсіндірілді.

          


Дата ________________


информатика пәні мұғалімі: Түйебаева А.Қ



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.11.2020
3392
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі