Материалдар / Тоқсандық жиынтық бағалау жұмысын талдау 2020-2021
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тоқсандық жиынтық бағалау жұмысын талдау 2020-2021

Материал туралы қысқаша түсінік
Пән мұғалімдеріне талдау жұмыстарынасептігі тиер деген үміттемін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2020
2940
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

 

Бұйрығына 8-қосымша

 

Нысан

Жамбыл атндағы орта мектеп КММ

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

І тоқсан информатика пәні бойынша

Сынып: 10А Оқушылар саны:11

Педагог:информатика пәні мұғалімі: Түйебаева А.Қ.

Мақсаты:Өткен тақырыптар бойынша тоқсандық білімдерін тесеру

ТЖБ нәтижелерін талдау


Пән

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %


төмен

орта

жоғары


0-39%

40-84%

85-100%



информатика



Оқушылар саны: 11



ТЖБ 1

11

25


7

4

72

100




Меңгерілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

ТЖБ 1

10.6.1.2 IP (ай пи)-адрес-жайын тағайындалуы мен көрсетілуін түсіндіру

10.6.1.2 IP (ай пи)-адрес-жайын тағайындалуы мен көрсетілуін түсіндіру

10.6.1.1 Желі компоненнтерінің тағайындалуын сипаттау (тораптар, бағдарлауыштар, коммутаторлар)

10.6.2.3 Қолданушы мәліметтерін қорғау шараларын қолдануын түсіндіру: құпия сөздер, тіркеулік жазба, түпнұсқаны анықтау, биометриялық түпнұсқаны анықтау.

10.6.1.1 Желі компоненнтерінің тағайындалуын сипаттау (тораптар, бағдарлауыштар, коммутаторлар)

10.6.1.1 Желі компоненнтерінің тағайындалуын сипаттау (тораптар, бағдарлауыштар, коммутаторлар)

10.2.2.4 Логикалық өрнектерді логикалық сызбаларға айналдыру және керісінше

      1. ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100% көрсеткіш көрсеткен оқушылар: Болатқұл Азим, Мырқасым Али, Нұрахмет Бұлбұл, Кабдеш Гулжайна

орта (С): 40-84% аралығында: Жуатбай Есен, Зұлқайнар Құралай, Дюсекенова Гүлсім, Салыхпаев Ұлан, Әбдібек Бекзат, Нұрқуат Көркейсін, Ержан Бақыт

төмен (Н): 0-39%,

      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

10.2.2.4 Логикалық өрнектерді логикалық сызбаларға айналдыру және керісінше

10.6.1.1 Желі компоненнтерінің тағайындалуын сипаттау (тораптар, бағдарлауыштар, коммутаторлар)

10.6.1.1 Желі компоненнтерінің тағайындалуын сипаттау (тораптар, бағдарлауыштар, коммутаторлар)

           3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

Мәліметтерді көрсету бөлімі бойынша, 2 тапсырмада Логикалық өрнектерді логикалық сызбаларға айналдыру жолында оқушыларда қиындықтар туындады. Оқушыларға түсіндірілді.

          


Дата ________________


информатика пәні мұғалімі: Түйебаева А.Қ


 

Бұйрығына 8-қосымша

 

Нысан

Жамбыл атндағы орта мектеп КММ

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

І тоқсан Математика пәні бойынша

Сынып: Оқушылар саны:

Педагог: математика пәні мұғалімі:

Мақсаты: Өткен тақырыптар бойынша тоқсандық білімдерін тесеру

ТЖБ нәтижелерін талдау


Пән

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %


төмен

орта

жоғары


0-39%

40-84%

85-100%



математика



Оқушылар саны:



ТЖБ 1











Меңгерілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

ТЖБ 1













      1. ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100% көрсеткіш көрсеткен оқушылар:



орта (С): 40-84% аралығында:



төмен (Н): 0-39%,

     


2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:




           3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:



          


Дата ________________


Математика пәні мұғалімі:

 

Бұйрығына 8-қосымша

 

Нысан

Жамбыл атндағы орта мектеп КММ

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

І тоқсан информатика пәні бойынша

Сынып: 10А Оқушылар саны:11

Педагог:информатика пәні мұғалімі: Түйебаева А.Қ.

Мақсаты:Өткен тақырыптар бойынша тоқсандық білімдерін тесеру

ТЖБ нәтижелерін талдау


Пән

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %


төмен

орта

жоғары


0-39%

40-84%

85-100%



информатика



Оқушылар саны: 11



ТЖБ 1

11

25


7

4

72

100




Меңгерілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

ТЖБ 1

10.6.1.2 IP (ай пи)-адрес-жайын тағайындалуы мен көрсетілуін түсіндіру

10.6.1.2 IP (ай пи)-адрес-жайын тағайындалуы мен көрсетілуін түсіндіру

10.6.1.1 Желі компоненнтерінің тағайындалуын сипаттау (тораптар, бағдарлауыштар, коммутаторлар)

10.6.2.3 Қолданушы мәліметтерін қорғау шараларын қолдануын түсіндіру: құпия сөздер, тіркеулік жазба, түпнұсқаны анықтау, биометриялық түпнұсқаны анықтау.

10.6.1.1 Желі компоненнтерінің тағайындалуын сипаттау (тораптар, бағдарлауыштар, коммутаторлар)

10.6.1.1 Желі компоненнтерінің тағайындалуын сипаттау (тораптар, бағдарлауыштар, коммутаторлар)

10.2.2.4 Логикалық өрнектерді логикалық сызбаларға айналдыру және керісінше

      1. ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100% көрсеткіш көрсеткен оқушылар: Болатқұл Азим, Мырқасым Али, Нұрахмет Бұлбұл, Кабдеш Гулжайна

орта (С): 40-84% аралығында: Жуатбай Есен, Зұлқайнар Құралай, Дюсекенова Гүлсім, Салыхпаев Ұлан, Әбдібек Бекзат, Нұрқуат Көркейсін, Ержан Бақыт

төмен (Н): 0-39%,

      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

10.2.2.4 Логикалық өрнектерді логикалық сызбаларға айналдыру және керісінше

10.6.1.1 Желі компоненнтерінің тағайындалуын сипаттау (тораптар, бағдарлауыштар, коммутаторлар)

10.6.1.1 Желі компоненнтерінің тағайындалуын сипаттау (тораптар, бағдарлауыштар, коммутаторлар)

           3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

Мәліметтерді көрсету бөлімі бойынша, 2 тапсырмада Логикалық өрнектерді логикалық сызбаларға айналдыру жолында оқушыларда қиындықтар туындады. Оқушыларға түсіндірілді.

          


Дата ________________


информатика пәні мұғалімі: Түйебаева А.Қ



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!