|
Бұйрығына 8-қосымша
|
|
Нысан
|
Жамбыл атндағы орта мектеп
КММ
Жиынтық бағалау жүргізу
қорытындылары бойынша талдау туралы
мәліметтер
І тоқсан информатика пәні
бойынша
Сынып: 10А Оқушылар
саны:11
Педагог:информатика пәні
мұғалімі: Түйебаева А.Қ.
Мақсаты:Өткен тақырыптар
бойынша тоқсандық білімдерін тесеру
ТЖБ
нәтижелерін талдау
Пән
|
Орындаған
|
Макс балл
|
ЖБ балдарының пайыздық
мазмұны
|
Сапа %
|
Үлгерім %
|
|
төмен
|
орта
|
жоғары
|
|
0-39%
|
40-84%
|
85-100%
|
|
|
информатика
|
|
|
Оқушылар саны:
11
|
|
|
ТЖБ
1
|
11
|
25
|
|
7
|
4
|
72
|
100
|
|
Меңгерілген мақсаттар
|
Қиындық тудырған
мақсаттар
|
ТЖБ 1
|
10.6.1.2 IP (ай пи)-адрес-жайын тағайындалуы мен
көрсетілуін түсіндіру
10.6.1.2 IP (ай пи)-адрес-жайын тағайындалуы
мен көрсетілуін түсіндіру
10.6.1.1 Желі компоненнтерінің тағайындалуын
сипаттау (тораптар, бағдарлауыштар,
коммутаторлар)
10.6.2.3 Қолданушы мәліметтерін қорғау
шараларын қолдануын түсіндіру: құпия сөздер, тіркеулік жазба,
түпнұсқаны анықтау, биометриялық түпнұсқаны
анықтау.
|
10.6.1.1 Желі компоненнтерінің тағайындалуын
сипаттау (тораптар, бағдарлауыштар,
коммутаторлар)
10.6.1.1 Желі компоненнтерінің тағайындалуын
сипаттау (тораптар, бағдарлауыштар,
коммутаторлар)
10.2.2.4 Логикалық өрнектерді логикалық
сызбаларға айналдыру және керісінше
|
1. ТЖБ нәтижелерін талдау
білім алушылардың келесі білім деңгейін
көрсетті:
Жоғары (В): 85-100% көрсеткіш
көрсеткен оқушылар: Болатқұл Азим, Мырқасым
Али, Нұрахмет Бұлбұл, Кабдеш
Гулжайна
орта (С): 40-84%
аралығында: Жуатбай Есен, Зұлқайнар
Құралай, Дюсекенова Гүлсім, Салыхпаев Ұлан, Әбдібек Бекзат, Нұрқуат
Көркейсін, Ержан
Бақыт
төмен (Н):
0-39%,
2. Тапсырмаларды орындау
барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар
тізбесі:
10.2.2.4 Логикалық өрнектерді логикалық
сызбаларға айналдыру және
керісінше
10.6.1.1 Желі компоненнтерінің тағайындалуын
сипаттау (тораптар, бағдарлауыштар,
коммутаторлар)
10.6.1.1 Желі компоненнтерінің тағайындалуын
сипаттау (тораптар, бағдарлауыштар,
коммутаторлар)
3. Тапсырмаларды орындау
барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың
себептері:
Мәліметтерді көрсету бөлімі бойынша, 2
тапсырмада Логикалық өрнектерді логикалық сызбаларға айналдыру
жолында оқушыларда қиындықтар
туындады. Оқушыларға түсіндірілді.
Дата
________________
информатика пәні мұғалімі:
Түйебаева А.Қ
|
Бұйрығына 8-қосымша
|
|
Нысан
|
Жамбыл атндағы орта мектеп
КММ
Жиынтық бағалау жүргізу
қорытындылары бойынша талдау туралы
мәліметтер
І тоқсан Математика пәні
бойынша
Сынып: Оқушылар
саны:
Педагог: математика пәні
мұғалімі:
Мақсаты: Өткен тақырыптар
бойынша тоқсандық білімдерін тесеру
ТЖБ
нәтижелерін талдау
Пән
|
Орындаған
|
Макс балл
|
ЖБ балдарының пайыздық
мазмұны
|
Сапа %
|
Үлгерім %
|
|
төмен
|
орта
|
жоғары
|
|
0-39%
|
40-84%
|
85-100%
|
|
|
математика
|
|
|
Оқушылар саны:
|
|
|
ТЖБ
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Меңгерілген мақсаттар
|
Қиындық тудырған
мақсаттар
|
ТЖБ 1
|
|
|
1. ТЖБ нәтижелерін талдау
білім алушылардың келесі білім деңгейін
көрсетті:
Жоғары (В): 85-100% көрсеткіш
көрсеткен оқушылар:
орта (С): 40-84%
аралығында:
төмен (Н):
0-39%,
2. Тапсырмаларды орындау
барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар
тізбесі:
3. Тапсырмаларды орындау
барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың
себептері:
Дата
________________
Математика пәні
мұғалімі:
|
Бұйрығына 8-қосымша
|
|
Нысан
|
Жамбыл атндағы орта мектеп
КММ
Жиынтық бағалау жүргізу
қорытындылары бойынша талдау туралы
мәліметтер
І тоқсан информатика пәні
бойынша
Сынып: 10А Оқушылар
саны:11
Педагог:информатика пәні
мұғалімі: Түйебаева А.Қ.
Мақсаты:Өткен тақырыптар
бойынша тоқсандық білімдерін тесеру
ТЖБ
нәтижелерін талдау
Пән
|
Орындаған
|
Макс балл
|
ЖБ балдарының пайыздық
мазмұны
|
Сапа %
|
Үлгерім %
|
|
төмен
|
орта
|
жоғары
|
|
0-39%
|
40-84%
|
85-100%
|
|
|
информатика
|
|
|
Оқушылар саны:
11
|
|
|
ТЖБ
1
|
11
|
25
|
|
7
|
4
|
72
|
100
|
|
Меңгерілген мақсаттар
|
Қиындық тудырған
мақсаттар
|
ТЖБ 1
|
10.6.1.2 IP (ай пи)-адрес-жайын тағайындалуы мен
көрсетілуін түсіндіру
10.6.1.2 IP (ай пи)-адрес-жайын тағайындалуы
мен көрсетілуін түсіндіру
10.6.1.1 Желі компоненнтерінің тағайындалуын
сипаттау (тораптар, бағдарлауыштар,
коммутаторлар)
10.6.2.3 Қолданушы мәліметтерін қорғау
шараларын қолдануын түсіндіру: құпия сөздер, тіркеулік жазба,
түпнұсқаны анықтау, биометриялық түпнұсқаны
анықтау.
|
10.6.1.1 Желі компоненнтерінің тағайындалуын
сипаттау (тораптар, бағдарлауыштар,
коммутаторлар)
10.6.1.1 Желі компоненнтерінің тағайындалуын
сипаттау (тораптар, бағдарлауыштар,
коммутаторлар)
10.2.2.4 Логикалық өрнектерді логикалық
сызбаларға айналдыру және керісінше
|
1. ТЖБ нәтижелерін талдау
білім алушылардың келесі білім деңгейін
көрсетті:
Жоғары (В): 85-100% көрсеткіш
көрсеткен оқушылар: Болатқұл Азим, Мырқасым
Али, Нұрахмет Бұлбұл, Кабдеш
Гулжайна
орта (С): 40-84%
аралығында: Жуатбай Есен, Зұлқайнар
Құралай, Дюсекенова Гүлсім, Салыхпаев Ұлан, Әбдібек Бекзат, Нұрқуат
Көркейсін, Ержан
Бақыт
төмен (Н):
0-39%,
2. Тапсырмаларды орындау
барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар
тізбесі:
10.2.2.4 Логикалық өрнектерді логикалық
сызбаларға айналдыру және
керісінше
10.6.1.1 Желі компоненнтерінің тағайындалуын
сипаттау (тораптар, бағдарлауыштар,
коммутаторлар)
10.6.1.1 Желі компоненнтерінің тағайындалуын
сипаттау (тораптар, бағдарлауыштар,
коммутаторлар)
3. Тапсырмаларды орындау
барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың
себептері:
Мәліметтерді көрсету бөлімі бойынша, 2
тапсырмада Логикалық өрнектерді логикалық сызбаларға айналдыру
жолында оқушыларда қиындықтар
туындады. Оқушыларға түсіндірілді.
Дата
________________
информатика пәні мұғалімі:
Түйебаева А.Қ