Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы


    1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты

    Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.

    Спецификация 2-сыныпта «Математика» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.


    2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар

    «Математика» пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар).


    3. 3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

    3.1 Ұзақтығы – 40 минут

    Балл саны - 15


    3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы

    Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда білім алушылардың білім, білік, дағдыларын өлшеу құралы ретінде қысқа және толық жауапты қажет ететін тапсырмалар қолданылады.

    Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда білім алушы сандық мән, сөздер немесе қысқа шешімі түрінде жауап береді.

    Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда максималды балл жинау үшін білім алушы тапсырманың толық шешімін және шешімін табудың қадамдарын көрсетуі қажет.

    Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

    Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты қажет ететін 4 тапсырмадан тұрады.



    Балл қою кестесі І нұсқа

    №

    Жауап

    Балл

    Қосымша ақпарат

    1

    1


    1

    1

    2

    4+4+4+4+4 + 4 + 4 = 4 ∙ 7

    1


    k+k+k+k+k+k+k+k+k = k ∙ 9

    1

    3

    у - (56 + 24) = 90

    у – 80 = 90

    1


    у = 80 +90

    1

    у = 170

    1

    Тексеру: 170 - 80 = 90

    1

    3


    I бала – 3 км ? есе <

    II бала - ?, 15 км артық

    1

    Білім алушы есептің сызбасын сызуы мүмкін.

    3 + 15 =


    1


    Есепті бір өрнекпен шығарған жағдайда 4 балл қойылады.

    (3+15):3=6 (есе)

    3 + 15 = 18 (км) - II баланың жүрген жолы

    1

    18 : 3 =

    1

    18 : 3 = 6 (есе) - кем

    1

    Жауабы: I бала 6 есе кем жол жүрді/6есе кем жүрді/6есе кем/6есе

    1


    Барлығы

    15






    Балл қою кестесі ІІ нұсқа

    №

    Жауап

    Балл

    Қосымша ақпарат

    1

    1


    1

    1

    2

    3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 = 3 ∙ 9

    1


    b + b + b + b + b + b + b + b = b ∙ 8

    1

    3

    у - (43 + 27) = 80

    у – 70 = 80

    1


    у = 70 +80

    1

    у = 150

    1

    Тексеру: 150 - 70 = 80

    1

    3


    I бала – 4 км ? есе <

    II бала - ?, 16 км артық

    1

    Білім алушы есептің сызбасын сызуы мүмкін.

    4 + 16 =


    1


    Есепті бір өрнекпен шығарған жағдайда 4 балл қойылады.

    (4+16):4=5 (есе)

    4 + 16 = 20 (км) - II баланың жүрген жолы

    1

    20 : 4 =

    1

    20 : 4 = 5 (есе) - кем

    1

    Жауабы: I бала 5 есе кем жол жүрді/5есе кем жүрді/5есе кем/5 есе

    1


    Барлығы

    15






    5. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері

    Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.

    Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.

    Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.

    Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.

    Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.

    Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.

    Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.




    6. Модерация және балл қою


    Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.

























    Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы

    №

    Бөлім

    Бөлімше

    Оқу мақсаты

    Тапсырманың сипаттамасы

    Тапсырма саны

    Жалпы балл

    1

    3А бөлім – Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы

    3.1 Геометриялық фигуралар және олардың классификациясы

    2.3.1.1 Бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір- бірінен ажырату және атау/ тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша ажырату және атау

    Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды.



    1



    3

    2


    3В бөлім- Көбейту және бөлу.Есептер


    1.2 Сандармен амалдар орындау




    2.1.2.1 Көбейтуді бірдей қосылғыштардың қосындысы, бөлуді заттарды түрлеріне қарай және тең бөліктерге бөлу ретінде түсіну

    Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды.


    1


    2

    3

    3С бөлім –Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер


    2.2 Теңдік және теңсіздік. Теңдеу




    2.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді; х+(25-6)=38;

    (24-3)-х=8;

    а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді шешу

    Білім алушы ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды.



    1


    4

    5.1 Есептер және математикалық модель


    2.​5.​1.​7 Екі амалмен орындалатын есептерді (санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу

    Білім алушы ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды.




    1



    6

    Барлығы

    4

    15

    «Математика» пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары


    І нұсқа 2 «Б» сынып Код ______


    1. Бұрыштарды сыз және түрлерін анықтап, жаз: тік бұрыш, сүйір бұрыш, доғал бұрыш


    [3]


    1. Қосындыны көбейтінді түрінде жаз.

    4 + 4 + 4 + 4 + 4 + 4 + 4 = k + k + k + k + k + k + k + k + k =

    [2]

    1. Теңдеуді шеш.

    у - (56 + 24) = 90

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бигимбаева Айнур Базархановна
    05 Сәуір 2019
    7278
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Тоқсандық жиынтық бағалау: математика 2-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Тоқсандық жиынтық бағалау: математика 2-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Материал мұғалімге қажет. Сабақ өтуде барысында қолданса болады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы


    1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты

    Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.

    Спецификация 2-сыныпта «Математика» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.


    2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар

    «Математика» пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар).


    3. 3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу

    3.1 Ұзақтығы – 40 минут

    Балл саны - 15


    3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы

    Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда білім алушылардың білім, білік, дағдыларын өлшеу құралы ретінде қысқа және толық жауапты қажет ететін тапсырмалар қолданылады.

    Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда білім алушы сандық мән, сөздер немесе қысқа шешімі түрінде жауап береді.

    Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда максималды балл жинау үшін білім алушы тапсырманың толық шешімін және шешімін табудың қадамдарын көрсетуі қажет.

    Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

    Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты қажет ететін 4 тапсырмадан тұрады.



    Балл қою кестесі І нұсқа

    №

    Жауап

    Балл

    Қосымша ақпарат

    1

    1


    1

    1

    2

    4+4+4+4+4 + 4 + 4 = 4 ∙ 7

    1


    k+k+k+k+k+k+k+k+k = k ∙ 9

    1

    3

    у - (56 + 24) = 90

    у – 80 = 90

    1


    у = 80 +90

    1

    у = 170

    1

    Тексеру: 170 - 80 = 90

    1

    3


    I бала – 3 км ? есе <

    II бала - ?, 15 км артық

    1

    Білім алушы есептің сызбасын сызуы мүмкін.

    3 + 15 =


    1


    Есепті бір өрнекпен шығарған жағдайда 4 балл қойылады.

    (3+15):3=6 (есе)

    3 + 15 = 18 (км) - II баланың жүрген жолы

    1

    18 : 3 =

    1

    18 : 3 = 6 (есе) - кем

    1

    Жауабы: I бала 6 есе кем жол жүрді/6есе кем жүрді/6есе кем/6есе

    1


    Барлығы

    15






    Балл қою кестесі ІІ нұсқа

    №

    Жауап

    Балл

    Қосымша ақпарат

    1

    1


    1

    1

    2

    3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 = 3 ∙ 9

    1


    b + b + b + b + b + b + b + b = b ∙ 8

    1

    3

    у - (43 + 27) = 80

    у – 70 = 80

    1


    у = 70 +80

    1

    у = 150

    1

    Тексеру: 150 - 70 = 80

    1

    3


    I бала – 4 км ? есе <

    II бала - ?, 16 км артық

    1

    Білім алушы есептің сызбасын сызуы мүмкін.

    4 + 16 =


    1


    Есепті бір өрнекпен шығарған жағдайда 4 балл қойылады.

    (4+16):4=5 (есе)

    4 + 16 = 20 (км) - II баланың жүрген жолы

    1

    20 : 4 =

    1

    20 : 4 = 5 (есе) - кем

    1

    Жауабы: I бала 5 есе кем жол жүрді/5есе кем жүрді/5есе кем/5 есе

    1


    Барлығы

    15






    5. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері

    Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.

    Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.

    Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.

    Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.

    Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.

    Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.

    Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.




    6. Модерация және балл қою


    Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.

























    Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы

    №

    Бөлім

    Бөлімше

    Оқу мақсаты

    Тапсырманың сипаттамасы

    Тапсырма саны

    Жалпы балл

    1

    3А бөлім – Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы

    3.1 Геометриялық фигуралар және олардың классификациясы

    2.3.1.1 Бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір- бірінен ажырату және атау/ тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша ажырату және атау

    Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды.



    1



    3

    2


    3В бөлім- Көбейту және бөлу.Есептер


    1.2 Сандармен амалдар орындау




    2.1.2.1 Көбейтуді бірдей қосылғыштардың қосындысы, бөлуді заттарды түрлеріне қарай және тең бөліктерге бөлу ретінде түсіну

    Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды.


    1


    2

    3

    3С бөлім –Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер


    2.2 Теңдік және теңсіздік. Теңдеу




    2.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді; х+(25-6)=38;

    (24-3)-х=8;

    а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді шешу

    Білім алушы ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды.



    1


    4

    5.1 Есептер және математикалық модель


    2.​5.​1.​7 Екі амалмен орындалатын есептерді (санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу

    Білім алушы ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды.




    1



    6

    Барлығы

    4

    15

    «Математика» пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары


    І нұсқа 2 «Б» сынып Код ______


    1. Бұрыштарды сыз және түрлерін анықтап, жаз: тік бұрыш, сүйір бұрыш, доғал бұрыш


    [3]


    1. Қосындыны көбейтінді түрінде жаз.

    4 + 4 + 4 + 4 + 4 + 4 + 4 = k + k + k + k + k + k + k + k + k =

    [2]

    1. Теңдеуді шеш.

    у - (56 + 24) = 90

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Басқа 2 сынып
    05.04.2019
    7278
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бигимбаева Айнур Базархановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации