Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тоқсандық жиынтық бағалау: математика 2-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы
1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.
Спецификация 2-сыныпта «Математика» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.
2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар
«Математика» пәні бойынша (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) бастауыш мектепке арналған оқу бағдарламасы (1 - 4-сыныптар).
3. 3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
3.1 Ұзақтығы – 40 минут
Балл саны - 15
3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда білім алушылардың білім, білік, дағдыларын өлшеу құралы ретінде қысқа және толық жауапты қажет ететін тапсырмалар қолданылады.
Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларда білім алушы сандық мән, сөздер немесе қысқа шешімі түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін тапсырмаларда максималды балл жинау үшін білім алушы тапсырманың толық шешімін және шешімін табудың қадамдарын көрсетуі қажет.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты қажет ететін 4 тапсырмадан тұрады.
Балл қою кестесі І нұсқа
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
1 |
1 |
|
|
1 |
|||
1 |
|||
2 |
4+4+4+4+4 + 4 + 4 = 4 ∙ 7 |
1 |
|
k+k+k+k+k+k+k+k+k = k ∙ 9 |
1 |
||
3 |
у - (56 + 24) = 90 у – 80 = 90 |
1 |
|
у = 80 +90 |
1 |
||
у = 170 |
1 |
||
Тексеру: 170 - 80 = 90 |
1 |
||
3 |
I бала – 3 км ? есе < II бала - ?, 15 км артық |
1 |
Білім алушы есептің сызбасын сызуы мүмкін. |
3 + 15 = |
1 |
Есепті бір өрнекпен шығарған жағдайда 4 балл қойылады. (3+15):3=6 (есе) |
|
3 + 15 = 18 (км) - II баланың жүрген жолы |
1 |
||
18 : 3 = |
1 |
||
18 : 3 = 6 (есе) - кем |
1 |
||
Жауабы: I бала 6 есе кем жол жүрді/6есе кем жүрді/6есе кем/6есе |
1 |
|
|
Барлығы |
15 |
|
Балл қою кестесі ІІ нұсқа
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
1 |
1 |
|
|
1 |
|||
1 |
|||
2 |
3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 = 3 ∙ 9 |
1 |
|
b + b + b + b + b + b + b + b = b ∙ 8 |
1 |
||
3 |
у - (43 + 27) = 80 у – 70 = 80 |
1 |
|
у = 70 +80 |
1 |
||
у = 150 |
1 |
||
Тексеру: 150 - 70 = 80 |
1 |
||
3 |
I бала – 4 км ? есе < II бала - ?, 16 км артық |
1 |
Білім алушы есептің сызбасын сызуы мүмкін. |
4 + 16 = |
1 |
Есепті бір өрнекпен шығарған жағдайда 4 балл қойылады. (4+16):4=5 (есе) |
|
4 + 16 = 20 (км) - II баланың жүрген жолы |
1 |
||
20 : 4 = |
1 |
||
20 : 4 = 5 (есе) - кем |
1 |
||
Жауабы: I бала 5 есе кем жол жүрді/5есе кем жүрді/5есе кем/5 есе |
1 |
|
|
Барлығы |
15 |
|
5. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды (диаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.
Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.
Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.
Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.
Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.
6. Модерация және балл қою
Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
№ |
Бөлім |
Бөлімше |
Оқу мақсаты |
Тапсырманың сипаттамасы |
Тапсырма саны |
Жалпы балл |
1 |
3А бөлім – Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы |
3.1 Геометриялық фигуралар және олардың классификациясы |
2.3.1.1 Бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір- бірінен ажырату және атау/ тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша ажырату және атау |
Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
3 |
2 |
3В бөлім- Көбейту және бөлу.Есептер |
1.2 Сандармен амалдар орындау |
2.1.2.1 Көбейтуді бірдей қосылғыштардың қосындысы, бөлуді заттарды түрлеріне қарай және тең бөліктерге бөлу ретінде түсіну |
Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
2 |
3 |
3С бөлім –Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер |
2.2 Теңдік және теңсіздік. Теңдеу |
2.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді; х+(25-6)=38; (24-3)-х=8; а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді шешу |
Білім алушы ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
4 |
5.1 Есептер және математикалық модель |
2.5.1.7 Екі амалмен
орындалатын есептерді (санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік
салыстыруға берілген жай есептердің түрлі комбинациялары)
модельдеу |
Білім алушы ашық түрдегі толық жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. |
1 |
6 |
||
Барлығы |
4 |
15 |
«Математика» пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
І нұсқа 2 «Б» сынып Код ______
[3]
4 + 4 + 4 + 4 + 4 + 4 + 4 = k + k + k + k + k + k + k + k + k = [2]
у - (56 + 24) = 90 770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |