Материалдар / Тоқтар Әубәкіров-қазақтың тұңғыш ғарышкері 4-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тоқтар Әубәкіров-қазақтың тұңғыш ғарышкері 4-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тоқтар Әубәкіров-қазақтың тұңғыш ғарышкері Қазақтың тұңғыш ғарышкері туралы түсінік алады.Және қазақтың басқа да ғарышкерлері туралы түсінік алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қырқүйек 2021
1895
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Дүниетану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Күні:

Сынып:

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Тоқтар Әубәкіров-қазақтың тұңғыш ғарышкері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.1.5.2-қоғамға қызмет етудің маңыздылығын түсіндіру

4.3.4.1-өмірбаяндық мәліметтерге сүйене отырып,шығармашылық және еңбек салаларындағы көрнекті қайраткерлердің елімізге сіңірген еңбектері туралы мазмұндау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: өмірбаяндық мәліметтерге сүйене отырып,қайраткерлердің елімізге сіңірген еңбектері туралы айтады

Көптеген оқушылар: Тоқтар Әубәкіров пен Талғат Мұсабаевтың еңбек жолдарын салыстырып,талдайды

Кейбір оқушылар:Елімізге еңбегі сіңген басқа да қоғам қайраткерлерін біледі,талдайды.

Бағалау критерийлері

Өмірбаяндық мәліметтерге сүйене отырып,қайраткерлердің елімізге сіңірген еңбектері туралы айтады

Тілдік мақсаттар


Оқушылар:

Пәнге тән лексика мен терминология:Ғарыш,ұшқыш,рекордтар кітабы,бос уақыт.


Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: «Ғарыш» дегеніміз не? «Ғарыш» ұғымын қалай түсінесің?


Құндылықтарды дарыту




Топпен жұмыс барысында ынтымақтастық жүзеге асады

Берілген тапсырмаларды әртүрлі тәсілдер арқылы орындатып, оқушылардың бойында шығармашылық қабілеттерін дамытады.


Пәнаралық байланыстар

Қоғам қайраткерлерін айту арқылы әдебиеттік оқумен,Ғарыш туралы мәліметтерді айту арқылы жаратылыстанумен байланыстырамын.

АКТ қолдану

дағдылары

Интербелсенді тақтаны пайдаланып, мағлұмат іздейді

Бастапқы білім


Ғарыш туралы анықтама бере алады

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


Психолгиялық ахуал туғызу.

Ұйымдастыруда жағымды оқу ортасын қалыптастыру үшін оқушыларға стикерлер таратамын .Әр оқушы өз есіміне өзінің жақсы қырын қосып айтады. Оқушылар есімдерінің басқы әріптері бойынша топтарға бөлініп отырады.


«Болжау» әдісі арқылы тақырыпты аштырамын














Сабақтың ортасы


























Тапсырма №1

«6 сұрақ» әдісі


4-сынып

Тапсырма шарты: әр топ оқушыларына тақырып бойынша мәтін беріледі.Мәтіннен топта Тоқтар Әубәкіров туралы ақпараттар алады

Оқушыларға Кім? Не? Қашан? Қайда? Қалай? Не үшін? Деген сұрақтардан тұратын парақтар беремін.Оқушылар келесі бетіне жауап беруі қажет.

Мәтін:

Жас кезінен қалай да ұшқыш болуды мақсат етіп қойған арманшыл жандардың бірі Тоқтар Әубәкіров 1946 жылы 27 шілдеде Қарағанды облысының «Бірінші Мамыр» ауылында туған.Ата-анасынан жастай жетім қалған ол апасының қолында тәрбиеленеді.Тоқтар үшін өзі балалық шағын өткізген аяулы мекенін көк жүзінен көру арман болды.Ол,ең алдымен, бос уақытында аэроклуб үйірмесіне қатысып,парашюттен секіруге әуестенді.Осылай асыл арман аясында жүріп,ол орта мектепті бітірген соң,Армавирдегі ұшқыштар училищесіне оқуға түсті.

Инженер-ұшқыш атағымен училищені бітірген Тоқтар Қиыр шығыста жұмыс істеп жүріп 1-дәрежелі әскери ұшқыш атағын иеленді.Өз ісін жетік меңгерген маман ретінде ол аса жауапты да қиын жұмыстар атқарды:түрлі маркадағы бірнеше әскері ұшақты сынақтан өткізді.Албырт жастың әлі де алдына қойған мақсаттары көп еді,ақыры ол өз арманына жетті.1986 жылы «Тбилиси» авиакрейсеріне «МИГ-29К» дыбыстан жылдам ұшатын ұшағын қондырып алып,сол кемемен әлемде тұңғыш рет трамплиннен ұшып шықты.Осы батырлығы үшін Т.Әубәкіровтің есімі Гиннестің рекордтар кітабына жазылды.

Тоқтар 50-ден астам жаңа ұшақты сынақтан өткізді. Осындай өміріне аса қауіпті сынақтарды жүзеге асырғаны үшін ержүрек жігітке Кеңес Одағының Батыры атағы берілді.Қазақ жігіті Отан алдында жасаған ерлік әрекеттерін әлем жұртшылығына осылай дәлелдеді.


-Дескриптор:

-Қазақстандық ғарышкерлер туралы ақпарат біледі

-Ғарышкерлердің еліміздің дамуына қосқан үлесін сипаттайды

ҚБ: «Элективті тест» әдісі


2-сынып

Тапсырма шарты:

«Тоқтар - тұңғыш ғарышкер» өлеңімен танысады.Өздері өлең құрастырады.

Дескриптор:

1.Өлеңді мәнерлеп оқиды, түсінігін талдайды
2. Түсініксіз сөздерге топта жауап ізделінеді.

ҚБ: «Элективті тест» әдісі



Сергіту сәті: «Жунглидағы жаңбыр»


Тапсырма №2 Венн диаграммасын топтастыру.

«Венн диаграмма» әдісі. (ӨЖ)

Шарты:

Тоқтар Әубәкіров пен Талғат Мұсабаевтың еңбек жолдарын венн диаграммасы арқылы салыстырады

Талғат Мұсабаев жұлдыздар әлеміне алғаш рет 1994 жылдың 1 шілдесінен бастап 4 қарашаға дейін саяхаттады. Мұсабаев Жерден "Союз ТМ-19" кемесінің борт инженері ретінде ұшты. Осы кезде оған "Агат-2" атағы берілген болатын.
Сапар кезінде Талғат Амангелдіұлы ашық ғарышқа екі рет шықты: 9 қыркүйек күні — 5 сағат 6 минут; 13 қыркүйек күні — 6 сағат 1 минут.

1996 жылдың 25 наурызынан бастап 1997 жылдың қаңтар айы аралығында Мұсабаев ЭО-23 бағдарламасы бойынша екінші экипаждың командирі болып ұшуға дайындалды.
Талғат Мұсабаев жұлдыздар әлеміне бұдан кейін 1998 жылы ұшып, сол жақта 29 қаңтардан бастап 25 тамызға дейін болды. Бұл жолы оған "Кристалл-1" атағы берілді

Дескриптор:

-Талғат Мұсабаевтың өмірімен танысады

- Тоқтар Әубәкіров пен Талғат Мұсабаевтың еңбек жолдарын салыстырады

ҚБ: «Тұжырымдар беру» әдісі


Тапсырма №2 Венн диаграммасын топтастыру.

«Венн диаграмма» әдісі. (ӨЖ)

Шарты:

Тоқтар Әубәкіров пен Талғат Мұсабаевтың еңбек жолдарын венн диаграммасы арқылы салыстырады

Талғат Мұсабаев жұлдыздар әлеміне алғаш рет 1994 жылдың 1 шілдесінен бастап 4 қарашаға дейін саяхаттады. Мұсабаев Жерден "Союз ТМ-19" кемесінің борт инженері ретінде ұшты. Осы кезде оған "Агат-2" атағы берілген болатын.
Сапар кезінде Талғат Амангелдіұлы ашық ғарышқа екі рет шықты: 9 қыркүйек күні — 5 сағат 6 минут; 13 қыркүйек күні — 6 сағат 1 минут.

1996 жылдың 25 наурызынан бастап 1997 жылдың қаңтар айы аралығында Мұсабаев ЭО-23 бағдарламасы бойынша екінші экипаждың командирі болып ұшуға дайындалды.
Талғат Мұсабаев жұлдыздар әлеміне бұдан кейін 1998 жылы ұшып, сол жақта 29 қаңтардан бастап 25 тамызға дейін болды. Бұл жолы оған "Кристалл-1" атағы берілді

Дескриптор:

-Талғат Мұсабаевтың өмірімен танысады

- Тоқтар Әубәкіров пен Талғат Мұсабаевтың еңбек жолдарын салыстырады

ҚБ: «Тұжырымдар беру» әдісі




Тапсырма №3

«Ақпаратпен бөліс» әдісі

Тапсырма шарты:Оқушыларға Әртүрлы қоғам қайраткерлері жазылған карточкалар беріледі. Сол туралы мәлімет іздейді.

-Олжас Сүлейменов

-Фариза Оңғарсынова

-Мұқағали Мақатаев

-Әлихан Бөкейханов

Дескриптор

-Қоғам қайраткерлерін біледі,талдайды.

-Мәлімет іздейді

ҚБ: «Сиқырлы конверт»











https://ust.kz/word/asyq_sabaq_toqtar_aybakirov_tunggys_garysker_8_synyp-59302.html






















































https://sputniknews.kz/spravka/20190407/9742975/Talgat-Musabaevtyn-omirbayany.html



Сабақтың соңы

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

«Жетістік баспалдағы» кері байланыс.












Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



1 тапсырма «6 сұрақ» әдісінде,диолог және қолдау көрсету саралауын жүзеге асырамын. Тапсырманы тез орындаған оқушыларға қосымша тапсырма беремін:

«Ақиқат және Жалған»

1.1991 жылы тұңғыш қазақ ғарышкері Тоқтар Әубәкіров ғарышқа ұшты (А)

2.Армавирдегі ұшқыштар училищесіне оқуға түседі.(А)

3.Тоқтар 70-тен астам жаңа ұшақты сынақтан өткізді. (Ж)

4.Тоқтар Әубәкіров-тұңғыш ғарышкер(Ж)

5.Талғат Мұсабаев 342күнін ғарышта өткізді. (А)

2-тапсырма «Венн диаграммасын» топтастыру тапсырмасы бойынша нәтиже саралауын жүзеге асырамын.

3-тапсырма

«Ақпаратпен бөліс» әдісінде тапсырма саралауын жүзеге асырамын.



ҚБ: «Электривті тест» әдісі

Шарты: Мен оқушыларға алдын ала А,В, белгілерін беремін.Оқушыларға тест сұрағын жасырамын. Оқушылар сол бойынша дұрыс жауаптарын көрсетеді.

-Тоқтар Әубәкіров деген кім?

А.Ғарышкер

В.Жазушы

-Тоқтар Әубәкіров қай жылы дүниеге келді?

А.1950

В.1946

-Тоқтар Әубәкіровқа ержүректілігі үшін қандай атақ берілді?

А.Кеңес одағының батыры

В.Халық қаһарманы

ҚБ.«Тұжырымдар беру» әдісі

Шарты:( иә немесе жоқ деп жауап береді)

-Талғат Мұсабаев-ғарышкер ма?

-Талғат М. Әлемнің 311-ші ғарышкері ме?

-1-ші рет ғарышқа 1994 ж ұшты ма?

ҚБ. «Сиқырлы конверт» әдісі

Үш конверт дайындалады.Олар әр түсті болады.Өзіне түскен сұрақты оқиды.Ал жауабын әр топтағы оқушылар тауып айтады

Сергіту сәтін орындауда оқушылардың қауіпсіздігін қадағалаймын.

Сергіту сәті: «Жунглидағы жаңбыр»

Шарты: Оқушылар шеңбер құрып тұрады.Жунглида жүрміз деп елестетеді. Мұғалім әр түрлі қимылдарды айтып тұрады,оқушылар оны қайталайды.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?





Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жқсартуға не ықпал ете алады? (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барыснда сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!