Материалдар / Тоқу өнері.

Тоқу өнері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Тоқыма тоқу тəсілдері мен техникасын меңгереді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Мамыр 2021
442
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім

1 Бөлім.Сәндік қолданбалы өнер

Педагогтің аты жөні

Муса Д

Күні:

Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Тоқу өнері. Ілмек бізбен тоқу. Тоқу тәсілдері мен техникалары

Осы сабақта қол жеткізіле- тін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.2.1Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы білімі мен түсінігін көрсету.


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Тоқу өнерімен танысу.

Көптеген оқушылар: Ілмекпен тоқудың ерекшеліктерін қарастыру.

Кейбір оқушылар: Тоқыма тоқу тәсілдері мен техникасын біледі.



Сабақ барысы

Сабақтың кезең/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сабақтың оқу мақсаты мен бағалау критерийлері айтылады.




Сабақтың ортасы











Оқушылармен қазақтың ұлттық және әлемдік мәдениетіндегі сәндік қолданбалы өнерінің түрлері мен техникаларын қарастыруға болады. Сұрақтарға жауап бер:

  • Сәндік қолданбалы өнер түрлерін білесіңдер?

  • тоқыма бұйымдарын тоқу барысында қандай материалдар қолданады?

  • Сәндік қолданбалы өнер қандай техника түрлерін білесіңдер?

2-ші тапсырма

Екі топқа да екінші тапсырма ретінде «Тоқыма өнері» деп аталатын қалыптастырушы тапсырма беріледі.


1-топ үшін: «Қазақ ұлттық өнерінде тоқыма өнерінің алатын орыны» атты тақырыбы


2-топ үшін: «Киімдердегі тоқыма өнерінің көрініс табуы» атты тақырыбы

Оқушылар тоқыма техникасында (ілмек және шалма біз) орындалған бұйымдарының түрлерімен танысады.


1 тапсырма:

1.Тоқыма түрлерін зерттейді ізденеді;

2.Өз ойындағы жоспарымен бөліседі;


Оқушылар танысқан материалдарымен өзге де сыныптастарын таныстыруы керек. Осылайша оқушылар арасында білім алмасу жүреді.







Оқушылар зерттеу жұмысының нәтижесі ретінде постер дайындайды.


Оқушыларбір-бірін бағалайды


Интернет, кітаптар, суреттер, көрнекіліктер.

Сабақтың соңы










Рефлексия:

Кері байланыс «Сабақтағы менің орыным» өздерінің орындарын белгілеп, қысқаша мәлімет береді.

Сабақ соңында мұғалім кері байланыс береді.

Сабақ жайлы өз пікірлерін жазады


Бағалау

Оқушылардың аяқталған жұмыстарын бір жерге жинайды.

Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысынмен салыстырады бағалайды




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ