Тоқу өнері.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тоқу өнері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Тоқыма тоқу тəсілдері мен техникасын меңгереді
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бөлім

1 Бөлім.Сәндік қолданбалы өнер

Педагогтің аты жөні

Муса Д

Күні:

Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Тоқу өнері. Ілмек бізбен тоқу. Тоқу тәсілдері мен техникалары

Осы сабақта қол жеткізіле- тін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.2.1Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы білімі мен түсінігін көрсету.


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Тоқу өнерімен танысу.

Көптеген оқушылар: Ілмекпен тоқудың ерекшеліктерін қарастыру.

Кейбір оқушылар: Тоқыма тоқу тәсілдері мен техникасын біледі.



Сабақ барысы

Сабақтың кезең/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сабақтың оқу мақсаты мен бағалау критерийлері айтылады.




Сабақтың ортасы











Оқушылармен қазақтың ұлттық және әлемдік мәдениетіндегі сәндік қолданбалы өнерінің түрлері мен техникаларын қарастыруға болады. Сұрақтарға жауап бер:

  • Сәндік қолданбалы өнер түрлерін білесіңдер?

  • тоқыма бұйымдарын тоқу барысында қандай материалдар қолданады?

  • Сәндік қолданбалы өнер қандай техника түрлерін білесіңдер?

2-ші тапсырма

Екі топқа да екінші тапсырма ретінде «Тоқыма өнері» деп аталатын қалыптастырушы тапсырма беріледі.


1-топ үшін: «Қазақ ұлттық өнерінде тоқыма өнерінің алатын орыны» атты тақырыбы


2-топ үшін: «Киімдердегі тоқыма өнерінің көрініс табуы» атты тақырыбы

Оқушылар тоқыма техникасында (ілмек және шалма біз) орындалған бұйымдарының түрлерімен танысады.


1 тапсырма:

1.Тоқыма түрлерін зерттейді ізденеді;

2.Өз ойындағы жоспарымен бөліседі;


Оқушылар танысқан материалдарымен өзге де сыныптастарын таныстыруы керек. Осылайша оқушылар арасында білім алмасу жүреді.







Оқушылар зерттеу жұмысының нәтижесі ретінде постер дайындайды.


Оқушыларбір-бірін бағалайды


Интернет, кітаптар, суреттер, көрнекіліктер.

Сабақтың соңы










Рефлексия:

Кері байланыс «Сабақтағы менің орыным» өздерінің орындарын белгілеп, қысқаша мәлімет береді.

Сабақ соңында мұғалім кері байланыс береді.

Сабақ жайлы өз пікірлерін жазады


Бағалау

Оқушылардың аяқталған жұмыстарын бір жерге жинайды.

Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысынмен салыстырады бағалайды




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
04.05.2021
607
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі