Торичелли тәжірибесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Торичелли тәжірибесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ториччелли тәжірибелеріне түсінік
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Физика

Мектеп: №12 мектеп-интернат

Күні:

Мұғалімнің есімі: Кыдырбекова Ж.

Сынып:7б,в

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы: Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі. Барометр

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

1. Торричелли тәжірибесінің мәнісін білу

2. Атмосфералық қысымға күнделікті өмірде мысалдар келтіре білу

3. Барометр, Барометр-анеройд құрылысын білу

Табыс критерийлері:

1. Торричелли тәжірибесінің мәнісін білемін

2. Атмосфералық қысымға күнделікті өмірде мысалдар келтіре білемін

3. Барометр, Барометр-анеройд құрылысын білемін


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Атмосфералық қысымның бар екендігіне мысал келтіре алады

Оқушылардың басым бөлігі:

Барометр құрылысын айта алады

Кейбір оқушылар:

Торричелли тәжірибесінің мәнісін түсіндіріп бере алады

Тілдік мақсат










Оқушылар:


Негізгі сөздер мен тіркестер:

Барометр, барометр-анеройд, Торричелли тәжірибесі

Сыныптағы диалог\ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар:


Сіз адам неліктен ..... шыдай алатынын білесіз бе?

Сіз адам неліктен атмосфералық қысымға төзіп, шыдай алатынын білесіз бе?

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Алдыңғы оқу

Су құбыры

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы

15 минут

«Сұрақты тап» тапсырмасы арқылы оқушылардан үй тапсырмасын сұраймын



Табыс критерийі:

1. 1-6 сұраққа дұрыс жауап бере аламын

2. 7-13 сұраққа дұрыс жауап бере аламын

3. 14-20 сұраққа дұрыс жауап бере аламын

Оқушылар «Табыс критерийіне» сүйене отырып бір бірін «Бас бармақ» арқылы бағалайды



Ақ парақ, маркер, сызғыш, карандаш

Ортасы

18 минут

Оқушыларға жұптық тапсырма беріп, содан соң «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы жаңа сабақты оқушыларға орындатамын

Амосфералық қысым ауа- райына байланысты өзгеріп тұрады. Атмосфералық қысымның тағы қандай шамаға байланысты өзгереді.



  • Жер бетіне және Жер бетіндегі барлық денелерге атмосфераның түсіретін қысымы атмосфералық қысым деп аталады.

  • Атмосфералық қысымның бірлігі – 1 миллиметр сынап бағаны алынады. [1 мм.сын. бағ.].

1 мм.сын. бағ.=133,3 Па

Атмосфералық қысымды өлшеуге арналған құрал барометр деп аталады.

(барос-ауырлық, метрео-өлшеймін)

Атмосфералық қысымды өлшеу үшін барометр-анероид кеңінен қолданылады. (анероид-сұйықсыз).

Барометр-анероидтың құрылысы

1-дөңгелек жұқа металл қорапша

2-серіппе

3-беріліс тетігі

4-көрсеткіш

5-шкала


Табыс критерийі:

1. Атмосфералық қысым туралы мағлұмат аламын

2. Осы тақырып аясында өмірден мысал келтіре аламын

3. Торричелли тәжірибесінің мәнін түсінемін

Оқушылар «Табыс критерийін» ескере отырып, бір бірін «Смайликтер» арқылы бағалайды




Постер, стикер, маркер, сызғыш, қарандаш

Сергіту сәті

4 минут

Қатысушыларға 10 сұрақ қойылады. Сол сұрақтарға жауап бере отырып ең соңында осы сұрақтардың бәріне жауап бола алатын бір ғана жауабын таңдайды.

  1. Айналатын бір нәрсе

  2. Ретсіз бір нәрсе

  3. Формасын өзгертетін нәрсе

  4. Басуға болмайтын нәрсе

  5. Шайқайтын нәрсе

  6. Хош иісті

  7. Түсін өзгертетін

  8. Мұздататын

  9. Жылытуға болатын

  10. Араластыратын

Жауабы: (Су)


Аяқталуы

8минут

Оқушыларға «Қар кесегі» арқылы сабақты бекітемін.


Табыс критерийі:

1. 5 сұраққа жауап бере аламын

2. 10 сұраққа жауап бере аламын

3. 15 сұраққа жауап бере аламын


Оқушылар «Табыс критерийлерін» басшылыққа ала отырып, бір бірін «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды

Оқушыларға «Мен үшін маңызды ақпарат? Сабақтың қызықты сәттері? Мен үшін түсініксіз болды» кері байланысын орындатамын

Ақ

парақ,

сымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс











Рефлексия














Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.



Қорытынды бағамдау

Сабақ өз денгейінде жоспарланғандай өтті. Барлық оқушылар мүмкіндігінше өз ойларын жеткізе алады.


Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2.________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не екенін білдім?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Тексерілді: А.Ж.Усербаева












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
870
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі