Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Торичелли тәжірибесі
Материал туралы қысқаша түсінік
Ториччелли тәжірибелеріне түсінік
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
715
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: Физика | Мектеп: №12 мектеп-интернат | |
Күні: | Мұғалімнің есімі: Кыдырбекова Ж. | |
Сынып:7б,в | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы: Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі. Барометр | ||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | 1. Торричелли тәжірибесінің мәнісін білу2. Атмосфералық қысымға күнделікті өмірде мысалдар келтіре білу3. Барометр, Барометр-анеройд құрылысын білуТабыс критерийлері:1. Торричелли тәжірибесінің мәнісін білемін2. Атмосфералық қысымға күнделікті өмірде мысалдар келтіре білемін3. Барометр, Барометр-анеройд құрылысын білемін | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
Атмосфералық қысымның бар екендігіне мысал келтіре алады | ||
Оқушылардың басым бөлігі: | ||
Барометр құрылысын айта алады | ||
Кейбір оқушылар: | ||
Торричелли тәжірибесінің мәнісін түсіндіріп бере алады | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар: | |
Негізгі сөздер мен тіркестер: | ||
Барометр, барометр-анеройд, Торричелли тәжірибесі | ||
Сыныптағы диалог\ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | ||
Талқылауға арналған тармақтар: | ||
Сіз адам неліктен ..... шыдай алатынын білесіз бе? | ||
Сіз адам неліктен атмосфералық қысымға төзіп, шыдай алатынын білесіз бе? | ||
Жазылым бойынша ұсыныстар: | ||
Алдыңғы оқу | Су құбыры | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы 15 минут | «Сұрақты тап» тапсырмасы арқылы оқушылардан үй тапсырмасын сұраймын Табыс критерийі:1. 1-6 сұраққа дұрыс жауап бере аламын 2. 7-13 сұраққа дұрыс жауап бере аламын 3. 14-20 сұраққа дұрыс жауап бере аламын Оқушылар «Табыс критерийіне» сүйене отырып бір бірін «Бас бармақ» арқылы бағалайды | Ақ парақ, маркер, сызғыш, карандаш |
Ортасы 18 минут | Оқушыларға жұптық тапсырма беріп, содан соң «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы жаңа сабақты оқушыларға орындатамын Амосфералық қысым ауа- райына байланысты өзгеріп тұрады. Атмосфералық қысымның тағы қандай шамаға байланысты өзгереді. Табыс критерийі:1. Атмосфералық қысым туралы мағлұмат аламын 2. Осы тақырып аясында өмірден мысал келтіре аламын 3. Торричелли тәжірибесінің мәнін түсінемінОқушылар «Табыс критерийін» ескере отырып, бір бірін «Смайликтер» арқылы бағалайды | Постер, стикер, маркер, сызғыш, қарандаш |
Сергіту сәті 4 минут | Қатысушыларға 10 сұрақ қойылады. Сол сұрақтарға жауап бере отырып ең соңында осы сұрақтардың бәріне жауап бола алатын бір ғана жауабын таңдайды. | |
Аяқталуы8минут | Оқушыларға «Қар кесегі» арқылы сабақты бекітемін. Табыс критерийі:1. 5 сұраққа жауап бере аламын 2. 10 сұраққа жауап бере аламын3. 15 сұраққа жауап бере аламын Оқушылар «Табыс критерийлерін» басшылыққа ала отырып, бір бірін «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайдыОқушыларға «Мен үшін маңызды ақпарат? Сабақтың қызықты сәттері? Мен үшін түсініксіз болды» кері байланысын орындатамын | Ақ парақ, |
сымша ақпарат | ||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс |
Рефлексия | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Қорытынды бағамдауСабақ өз денгейінде жоспарланғандай өтті. Барлық оқушылар мүмкіндігінше өз ойларын жеткізе алады. Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________2.________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________2.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не екенін білдім?____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)