Төрт жасқа қараған балалардын тілдік даму
мінездемесі.
Сөздің дыбысталу мәдинетін
қалыптастыру. Барлық дыбысты,дауыссыз дыбыстарды /м,б,
п,т,д,н,к,г,х,ф,в,л,с,ғ,ц,қ,ғ,ң/ дұрыс, анық айта білуге
үйрету.Дауыс апаратын жетілдіріп, сөздегі жеке дыбыстарды ести
білуге, сөздерді анық айта білуге дағдыландыру.Сабақта жауап
бергенде күнделікті қарым-қатынаста дауыс епкінін дұрыс
сақтап,асықпай нақышына келтіре отырып сөйлеуге үйрету. «Сөз»,
«дыбыс» деген ұғымды меңгерту.
Тілдің граматикалық құрылысын
қалыптастыру. Таныс заттар мен ойыншықтарды атағанда,сөйлем
құрап айтқанда граматикалық дұрыс сақтап сөйлей білуге үйрету/
қойлар,сиырлар,ленталар жәнет.б/.Жануарларға байланысты суреттерді
ойыншық бейнелерімен салыстыра отырып, оның балаларын және көп
екендігін дұрыс түсініп, атай білуге үйрету/
үйрек-үйректер,үйректің балапаны-үйректің
балапандары/.
Сөздік жұмыс.Балалардың түсініктері мен білімдерін
кеңейту арқылы сөздік қорларын байыту. Заттардың
қасиеттерін,сапасын білгізе отыырып, олардың сөздік қорына жаңа
сөздер енгізу. Үй тұрмысына қажетті заттарды,
ойыншықтарды,суреттерді қарау барысында олардың сапасын, қасиетін,
барлық қимыл әрекет үстінде дұрыс айтуға үйрету. Сөздерді дұрыс
жинақтап, жалпы ұғымды білдіретін сөздерді қолдана білуін
қалыптастыру/ойыншықтар,
ыдыс-аяқтар,киімдер,жиһаздар/.
Байланыстырып сөйлеуге
үйрету.Айнала жайлы ұғымын кеңейту негізінде баланың
сөйлеу тілі мен ойлау қабілетін жетілдіру.Сабақ үстінде тәрбиешінін
сөзін тындап, түсіне білуге,тәрбиеші сұрағына жауап беруге,өздеріне
таныс ертегілермен әңгіменін мазмұнын еске түсіріп,өзгертіп айтып
беруге, тәрбиешінің с.рағына жауап бергенде және әңгіме айтқанда
сөздердің құрамындағы грамматикалық тұлғаларда дұрыс
қолданып,сөздер мен дыбыстарды анық айта білуге
тәрбиеле