Төрт мезгілді аңсау.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Төрт мезгілді аңсау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы


Әдебиеттік оқу: 3 сынып

Сабақтың тақырыбы: Төрт мезгілді аңсау.

Сабақтың мақсаты: Ж. Кәрбозиннің өмірбаянымен таныстыру. Өлеңдегі ақын жыл мезгілдерін көңіл күймен қалай байланыстырғанын үйрету. Ақын өлеңнің қай шумағын ерекше бейнелегенін түсіндіру. Жылдың төрт мезгіліне бөлініп,әр маусымға өлең ұйымдастыру.

Оқуда қолданылатын әдіс тәсілдер: Жұптық және топтық жұмыс, «Серпілді доп» әдісі, «Джиксо» әдісі,

«Пікір талас» әдісі, «БББ» әдісі.

Модульдердің кіріктірілуі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, Талантты және дарынды балаларды оқыту, Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту, Оқытуды басқару және көшбасшылық.

Оқып үйренудің нәтижесі: Ж.Кәрбозиннің өмірбаянымен танысады. Өлеңде ақын жыл мезгілдерін көктем мезгілімен байланыстырғанын түсінеді. Әр маусымға өлең ұйымдастырады.

Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау: Формативті бағалау, жиынтық бағалау.

Барлығын қосқанда бағалау: Түсіну деңгейіне баға бере отырып бағалау


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Уақыты

Ресурстар

1.

Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесіп сабаққа дайындықтарын тексеру.

Сергіту сәтін ұйымдастыру:

А. Қалаубаеваның «Көңілді күн» әнімен бірге билейді.

Топтастыру: Қима қағаздармен 4 топқа бөлемін.

Сабақтың барысын бағалау критерилерін оқушылармен біріге отырып түземін.


Мұғаліммен сәлемдеседі.

Оқу құралдарын реттеп, А. Қалаубаеваның «Көңілді күн» әнімен бірге билейді,

бойларын сергітеді.

Оқушылар топқа бөлінеді. Мұғалім балалар көзқарасын негізгі дәлелдермен талқылауға мүмкіндік береді.

3 минут



Интербелсенді тақта.

Бейнеролик. Кеспе қағаздары.


2.



Білу: (есте сақтау, қайталау). «Серпілді доп» әдісін қолданып сұрақтар беремін.

  1. Жылдың қай мезгілі бейнеленген?

  2. Қаңбақтың Терекке тірелгенге дейінгіжолын мазмұндап айтып бер.

  3. Терекің оған мысқылдай күлуінің себебі не?

  4. Қаңбақ бейнесінен қандай мінез-құлықты көруге болады?

  5. Мәтін түрін ажырат ертегі,мысал,өлең.

  6. Мәтіннің авторы туралы не білесің?

Оқушылар бастапқы менің берген сұрақтарыма жауап береді ары қарай бір-біріне сұрақ қою арқылы жауап береді.

5 минут






3.



Түсіну: (интерпретация,жорамалдау).

Ой қозғау. Рольдік ойын ойнауға нұсқау бағыт беремін.

Топты бағалауға нұсқау беремін.

Оқушылар үй тапсырмасы бойынша қаңбақ тақырыбында ролдік жұмыс жасайды.

Бағдаршам бойынша бағалайды.

10 минут




Бағдаршам түстері.



Жаңа сабақ: «Төрт мезгілді аңсау» интербелсенді тақтадан бейнеролик көрсету арқылы түсіндіремін.

Оқушылар бүгінгі жаңа тақырып бойынша берілген бейнероликпен танысады тақырыптың мән мағынасын ашып береді.

2 минут

Интербелсенді тақта.

Бейнеролик.

4.

Қолдану: «Джигсо» әдісі арқылы постер қорғауға нұсқау беремін. Оқушыларға флипчарттармен маркерлер таратып беремін.


Топты бағалауға нұсқау беремін.

Оқушылар берілген флипчарттарға бейнероликтен алған мәліметтері бойынша түсінгендерін түсіреді.

Геометриялық фигуралар арқылы бағалайды.

10 минут

Флипчарт маркерлер.



Гүлдермен

Бағалады.

5.

Синтез: (шығармашылық

әрекеттерді қолдану).

Жылдың төрт мезгіліне байланысты өлең оқуға нұсқау беремін.

Топты бағалауға нұсқау беремін.

Оқушылар жылдың төрт мезгілі туралы өлеңдер оқиды.



Бағдаршам арқылы бағалау.

5минут





Бағдаршам түстері.


Жинақтау:

«Пікірталас» әдісі бойынша тақырып төңірегінде бүгінгі білгендері бойынша пікірталастырып сөз жарыстыруға нұсқау беремін.

Бірін-бірі бағалауға нұсқау беремін.

Оқушылар тақырып бойынша өз ой түйіндерін жауаптарын ортаға салады.



Қол саусақтары арқылы бағалау.

5 минут






Қол саусақтары.

6

Қорытынды:

«БББ» әдісімен бүгінгі сабақта алған білгендерін стикерге жазып үміт ағашы жапсыруларын сұраймын.

Білемін, Білдім, Білгім келеді деген сұрақтарға жауаптарын жазып үміт ағашына жапсырады.

2 минут

Стикер

7

Бағалау:


Әр топ сабақ бойы бірін-бірі, топтық бағалаумен бағалайды

2 минут


8

Үйге тапсырма:

Төрт мезгілді аңсау.

1 минут




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
568
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі