Материалдар / Төрт мезгілді аңсау.

Төрт мезгілді аңсау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
462
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Әдебиеттік оқу: 3 сынып Сабақтың тақырыбы: Төрт мезгілді аңсау.Сабақтың мақсаты: Ж. Кәрбозиннің өмірбаянымен таныстыру. Өлеңдегі ақын жыл мезгілдерін көңіл күймен қалай байланыстырғанын үйрету. Ақын өлеңнің қай шумағын ерекше бейнелегенін түсіндіру. Жылдың төрт мезгіліне бөлініп,әр маусымға өлең ұйымдастыру. Оқуда қолданылатын әдіс тәсілдер: Жұптық және топтық жұмыс, «Серпілді доп» әдісі, «Джиксо» әдісі, «Пікір талас» әдісі, «БББ» әдісі.Модульдердің кіріктірілуі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, Талантты және дарынды балаларды оқыту, Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту, Оқытуды басқару және көшбасшылық.Оқып үйренудің нәтижесі: Ж.Кәрбозиннің өмірбаянымен танысады. Өлеңде ақын жыл мезгілдерін көктем мезгілімен байланыстырғанын түсінеді. Әр маусымға өлең ұйымдастырады.Үйрену мақсатында бағаны қоса бағалау: Формативті бағалау, жиынтық бағалау.Барлығын қосқанда бағалау: Түсіну деңгейіне баға бере отырып бағалау

Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіУақытыРесурстар
1.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесіп сабаққа дайындықтарын тексеру. Сергіту сәтін ұйымдастыру:А. Қалаубаеваның «Көңілді күн» әнімен бірге билейді.Топтастыру: Қима қағаздармен 4 топқа бөлемін. Сабақтың барысын бағалау критерилерін оқушылармен біріге отырып түземін.

Мұғаліммен сәлемдеседі. Оқу құралдарын реттеп, А. Қалаубаеваның «Көңілді күн» әнімен бірге билейді,бойларын сергітеді.Оқушылар топқа бөлінеді. Мұғалім балалар көзқарасын негізгі дәлелдермен талқылауға мүмкіндік береді.
3 минут



Интербелсенді тақта.Бейнеролик. Кеспе қағаздары.


2.



Білу: (есте сақтау, қайталау). «Серпілді доп» әдісін қолданып сұрақтар беремін.
  • Жылдың қай мезгілі бейнеленген?
  • Қаңбақтың Терекке тірелгенге дейінгіжолын мазмұндап айтып бер.
  • Терекің оған мысқылдай күлуінің себебі не?
  • Қаңбақ бейнесінен қандай мінез-құлықты көруге болады?
  • Мәтін түрін ажырат ертегі,мысал,өлең.
  • Мәтіннің авторы туралы не білесің?
  • Оқушылар бастапқы менің берген сұрақтарыма жауап береді ары қарай бір-біріне сұрақ қою арқылы жауап береді.5 минут









    3.



    Түсіну: (интерпретация,жорамалдау).Ой қозғау. Рольдік ойын ойнауға нұсқау бағыт беремін.Топты бағалауға нұсқау беремін.Оқушылар үй тапсырмасы бойынша қаңбақ тақырыбында ролдік жұмыс жасайды. Бағдаршам бойынша бағалайды.10 минут





    Бағдаршам түстері.




    Жаңа сабақ: «Төрт мезгілді аңсау» интербелсенді тақтадан бейнеролик көрсету арқылы түсіндіремін. Оқушылар бүгінгі жаңа тақырып бойынша берілген бейнероликпен танысады тақырыптың мән мағынасын ашып береді.2 минутИнтербелсенді тақта.Бейнеролик.
    4.Қолдану: «Джигсо» әдісі арқылы постер қорғауға нұсқау беремін. Оқушыларға флипчарттармен маркерлер таратып беремін.

    Топты бағалауға нұсқау беремін.
    Оқушылар берілген флипчарттарға бейнероликтен алған мәліметтері бойынша түсінгендерін түсіреді.Геометриялық фигуралар арқылы бағалайды.10 минутФлипчарт маркерлер.



    Гүлдермен Бағалады.
    5.Синтез: (шығармашылық әрекеттерді қолдану). Жылдың төрт мезгіліне байланысты өлең оқуға нұсқау беремін.Топты бағалауға нұсқау беремін. Оқушылар жылдың төрт мезгілі туралы өлеңдер оқиды.



    Бағдаршам арқылы бағалау.
    5минут







    Бағдаршам түстері.


    Жинақтау:«Пікірталас» әдісі бойынша тақырып төңірегінде бүгінгі білгендері бойынша пікірталастырып сөз жарыстыруға нұсқау беремін. Бірін-бірі бағалауға нұсқау беремін.Оқушылар тақырып бойынша өз ой түйіндерін жауаптарын ортаға салады.



    Қол саусақтары арқылы бағалау.
    5 минут









    Қол саусақтары.
    6Қорытынды:«БББ» әдісімен бүгінгі сабақта алған білгендерін стикерге жазып үміт ағашы жапсыруларын сұраймын.Білемін, Білдім, Білгім келеді деген сұрақтарға жауаптарын жазып үміт ағашына жапсырады.2 минутСтикер
    7Бағалау:

    Әр топ сабақ бойы бірін-бірі, топтық бағалаумен бағалайды2 минут

    8Үйге тапсырма:Төрт мезгілді аңсау.1 минут



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ