Төрт-түлік

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Төрт-түлік

Материал туралы қысқаша түсінік
материал көмектеседі деп ойлаймын
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: Төрт түлік. Фразеологизмдердің грамматикалық сипаты.(Сөз таптарына қатысты)


Мектеп: №19 ЖОББМ.

Күні: 03.10.18.

Мұғалімнің аты – жөні:Иманәлиева Меңдігүл.

Сынып: 7 «г»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

7.О4. идеясы ұқсас публистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау.



Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады: Публистикалық және көркем әдебиет стиліндегі идеясын анықтай алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мақсатты аудиториясын, құрылымын анықтай алады.

Кейбір оқушылар орындай алады: Тілдік ерекшелігін салыстыра талдай алады.

Бағалау критерийлері

Жетістік критерийлері

Алдыңғы оқу:


Жоспар:




Жоспарланған уақыт:

Мұғалімнің қызметі:

Оқушының қызметі:

Бағалау түрлері.

Сабақтың басы

(7 минут)






































Сабақтың ортасы

23 минут






































Сабақтың соңы

10 минут

Мұғалім оқушылармен амандасады.

Психологиялық сабаққа дайындық, яғни оқушылардың көңіл күйін сабаққа икемдеу мақсатында , «Зеңгібаба», «Ойсылқара», «Қамбарата» болып үш топқа бөлінеді.


Үй тапсырмасын тексеру. «Қос жазба күнделігі» әдісі бойынша оқушылардан үй тапсырмасы сұралады.

Жаңа тақырып.

Фразеологизмдердің грамматикалық сипаты. (Сөз таптарына қатысты)

Фразеологизмдердің сөз таптарына қатысын олардың тұрақты тіркес қалпында жеке сөздер сияқты сөйлем мүшелерінің қызметін атқаруына қарап анықтаймыз.

1.Етістік мағыналы фразеологизмдер: ат ізін салмады (хабарласпады), ауызының суы құрыды (таңданды), аян болды (белгілі болды) т.б

2.Зат есім мағыналы фразеологизмдер: ағайынды қоңырқаз (қатар құрбы, замандас), қара орман (дүние-мүлік), ет қызу (алғашы қарқын) т.б

3.Сын есім мағыналы фразеологизмдер: айбалтаның сабындай (жұп-жұмыр), тайға таңба басқандай (анық, айқын), айрандай ұйып отырған (тату,бірлігі күшті), ағама жеңгем сай (мінез-құлқы үйлес) т.б

4.Үстеу мағыналы фразеологизмдер: ауыз жиғанша (лезде), өлдім-талдым дегенде (әрең, зорға) т.б.

5.Одағай тұлғалы фразеологизмдер де кездеседі, бірақ олардың көлемі өте шағын. Мысалы: одағай тұлғалы фразеологизмдер- ә дегенше, әйт дегенде, ай, Құдайым-ай, Тәңірім-ай, о Жасаған т.б

Фразеологизмдер сөйлемде бір сөздің қызметін атқаратындықтан, олар бір-бірімен немесе жеке сөзбен антоним, синоним, омоним бола алады.


1-тасырма. Мәтінмен жұмыс. «Түртіп алу» стратегиясы.

Оқушылар оқулықта берілген мәтінмен жұмыстанады.

1-топ Берілген мәтіннің ішінен мақал- мәтелді теріп жазады.Мәтінге ат қойыңыздар.

2-топ Мәтінмен жұмыс жүргізге отырып, фразеологизмдерді табады.

3-топ Мәтінде берілген фразеологиялық сөйлемше бола алатын сөйлемдерді табыңдар.






2-тапсырма. Берілген фразеологизмдердің сөз табына қатысын анықтап, әрқайсысына сөйлемдер құрап жазыңдар.







3- тапсырма

Фразелогизмдердің мағыналары бойынша мәтін құрау.Мыс:ат ізін салмады, ауызына су құйылды т.б







4-тапсырма.

«Білім қоржыны» әдісі арқылы бүгінгі өткен тақырып бойынша оқушылар сұрақтарын жазып қоржынға салады.


Смайлик арқылы бағалау.


Үйге тапсырма: «Қазақстанда малшаруашылығын дамыту» ойтолғау жазып келу.







Кері байланыс: «Бір түлікке сай болғанша» оқушылар сабақтан алған білімдерімен бөліседі.









Рефлексия. «Асыл тұқым» сабақтан алған қызықты ақпаратын жазады.





«Зеңгібаба», «Ойсылқара», «Қамбарата» болып топқа бөлініп отырады.Әр топ өздерінің топ атаулары бойынша мәлімет қарастырып отырады.

«Қос жазба күнделігі» әдісі арқылы оқушылардан үй тапсырмасы сұралады.






Оқушылар жаңа тақырыппен танысып,түсінік қалыптастырады. Тапсырмаларды орындауға дайындалады.

















Оқушылар өз ойларын жинақтап, түсінік қалыптастырады.





1-тасырма «Түртіп алу» стратегиясы.

Оқулықта берілген мәтінмен жұмыс жүргізе отырып, берілген тапсырманы орындап дәптерлеріне жазады.

Мыс: «Ат-ердің қанаты», «Міңсен-көлік, жесең-ет» т.б









2-тапсырма.Берілген фразеологизмдердің сөз табына қатысын анықтап, әрқайсысына сөйлемдер құрап жазады.Үлгі: Көз қиығын салу-етістік мағыналы. Ақыры көз қиығын салғаны сол, есіне түсе кетті- Арманбек екен.


3- тапсырма

Фразелогизмдердің мағыналары бойынша мәтін құрайды.Мыс:ат ізін салмады, ауызына су құйылды т.б оқушылар жұмыстанады.



4- тапсырма

«Білім қоржыны» әдісі арқылы бүгінгі өткен тақырып бойынша оқушылар сұрақтарын жазып қоржынға салады.Тақтаға шығып әр бір оқушы таңдап алған сұрақтарына жауап береді.


Үйге тапсырма: «Қазақстанда малшаруашылығын дамыту» ойтолғау жазады.






Кері байланыста оқушылар

сабақтан алған білімдерімен бөліседі.








Оқушыларға стикерлер таратылып беріледі. Бүгінгі сабақтан алған әсерін жазады.


Оқушыларды «таңба» арқылы бағалап отырмын.












Оқушылар қол шапалақтау арқылы бағаланып отырады.




Shape1































Смайликтер арқылы бағаланып отырады.







































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.12.2018
458
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі