|
Сабақтың тақырыбы |
Төрт түлік туралы жырлар |
||
|
Сілтеме |
Әдебиеттік оқу оқулығы Алматы «Атамұра» 2014 ж. Авторлары: Т. М. Әбдікәрімова, С.Р.Рахметова, Б.Т.Қабатай |
||
|
Жалпы мақсаттары |
Оқушылар түрт түліктердің түрлерімен танысып, оның пайдасын, ерекшелігін бір-бірінен ажырата алады. |
||
|
Міндеттері |
Оқушыларға төрт түлік малдың төлдерінің атауларымен таныстыру, төрт түлік мал туралы түсініктерін одан әрі кеңейтіп, сабақ барысында сөздік қорын молайту.Оқушылардың мәнерлеп оқу дағдыларын дамыту. Төрт түліктің пайдасы туралы білімдерін толықтыру, тіл байлығын, ой өрісін, іскерлік дағдыларын, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру. |
||
|
Оқыту нәтижесі |
Оқушылар түрт түліктің түрлерімен таныса отырып, оның пірімен, пайдасымен, дыбысталуымен танысады, біледі, ақпарат жинайды. |
||
|
|
|||
|
Сабақтың барысы: |
|||
|
Сабақ кезеңі |
Мұғалімнің іс-әрекеті: |
Оқушы іс-әрекеті |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Тыныштық мезеті Барлықтарыңыз көздеріңізді
жұмыңыз. Сіз табиғаттың ең көркем жерінде екенін елестеңіз. Сіз
жұмсақ, жасыл шалшықта жалаң аяқ жүрсіз. Жасыл шөп сіздің аяғынызды
сипап жатқан сезімде боласыз (тыныштық). Күннің көзі жер бетін
қыздыруда (тыныштық). Сіз гүлдің, шөптің және балдың иісін сезесіз
(тыныштық). Сіз әлі өзеннің сыңғырлағанын, көңілді құстар ән салып
жатқанын естисіз ….. (тыныштық). |
Оқушылар көздерін жұмып, мұғалімді мұқият тыңдайды. |
|
|
Үй тапсырмасын сұрау |
«Ыстық орындық» әдісі Оқушылардан өткен тақырыпты сұрақ-жауап арқылы сұрау. 1) Өлеңде анасы баласын жұбататын өлең жолдарын айтып бер. Жауабы: Әлди, әлди, ақ бөпем, Ақ бесікке жат, бөпем. Жылама, бөпем, жылама, Жілік шағып берейін, Байқұтанның құйрығын Жіпке тағып
берейін. Жауабы: аппағым, шырағым, жаным менің,
жүрегім. Жауабы: батыр, ұста, шешен, балуан,
ғалым. Жауабы: бесік жырын сәбиді ұйықтатар мезгілде
айтады. Жауабы: Алдыннан кездескен қиыншылықты жеңіп, мақсатына жет. |
|
|
|
Қызығушылығын ояту |
«Төрт түлік малдың» дыбысын тыңдату. |
Оқушылар дыбысты тыңдап, мұқият жауап береді. |
|
|
Білу, түсіну |
Мынау
ненің суреті?
Балалардың жауаптары: • Сиыр мөңірейді; Енді балалар осы жануарларды қалай шақырады екенбіз, кім айтады? • Сиырды-аухау-аухау дейміз. • Қойды-пұшайт-пұшайт Енді балалар осы жануарлардың төлдерін қалай атайды екенбіз, кім айтады? • Сиырдың баласын-бұзау
дейміз. |
Сұрақтарға жауап береді, мұқият тыңдайды. |
|
|
Сергіту сәті |
Ойын: «Төлін тап» |
Оқушылар малдың төлін табады. |
|
|
Қолдану |
Оқулықпен жұмыс Әр топтан бір-бір оқушыдан өлеңді мәнерлеп оқыту. |
Мәтінді оқиды. |
|
|
Талдау |
Сұрақ-жауап: 1.Құлынның мүшелерін неге теңейді? 2. Сиыр малының сипаттары қандай? 3. Қой малының сипаттары қалай суреттелген? 4. Ешкі малының сипаты қалай суреттелген? |
Дәлелдейді, жинақтайды, қателерін түзетеді.Бір-бірлеріне сұрақтар қояды. |
|
|
Жинақтау |
Топтық жұмыс «Кубизм» әдісі. І топ: Қолданыңыз: төрт түлік малдың пайдасы туралы айту. ІІ топ: Суреттеңіз: кез келген төрт түлік малдың біреуінің суретін салу. ІІІ топ: Салыстырыңыз: үй жануары мен жабайы жануарды салыстыру. ІV топ: Сипаттаңыз: төрт түлік малды сипаттау. |
Топтық тапсырмаларды орындайды. |
|
|
Қорытынды |
Сұрақ-жауап: 1) Төрт түлік малдар қалай дыбыстайды? 2) Төрт түлік малды қалай шақырамыз? 3) Төрт түліктің пірлерін ата. 4) Төрт түліктің малдың пайдасын айт. |
Сұрақтарға жауап беру. |
|
|
Үйге тапсырма: |
Өздері қалаған өлеңді жаттау. |
Күнделіктеріне жазып алады. |
|
|
Бағалау |
Оқушыларды бағалау. |
Бір-бірлерін , өзін -өзі бағалайды. |
|
|
Кері байланыс |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Төрт түлік туралы жырлар
Төрт түлік туралы жырлар
|
Сабақтың тақырыбы |
Төрт түлік туралы жырлар |
||
|
Сілтеме |
Әдебиеттік оқу оқулығы Алматы «Атамұра» 2014 ж. Авторлары: Т. М. Әбдікәрімова, С.Р.Рахметова, Б.Т.Қабатай |
||
|
Жалпы мақсаттары |
Оқушылар түрт түліктердің түрлерімен танысып, оның пайдасын, ерекшелігін бір-бірінен ажырата алады. |
||
|
Міндеттері |
Оқушыларға төрт түлік малдың төлдерінің атауларымен таныстыру, төрт түлік мал туралы түсініктерін одан әрі кеңейтіп, сабақ барысында сөздік қорын молайту.Оқушылардың мәнерлеп оқу дағдыларын дамыту. Төрт түліктің пайдасы туралы білімдерін толықтыру, тіл байлығын, ой өрісін, іскерлік дағдыларын, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру. |
||
|
Оқыту нәтижесі |
Оқушылар түрт түліктің түрлерімен таныса отырып, оның пірімен, пайдасымен, дыбысталуымен танысады, біледі, ақпарат жинайды. |
||
|
|
|||
|
Сабақтың барысы: |
|||
|
Сабақ кезеңі |
Мұғалімнің іс-әрекеті: |
Оқушы іс-әрекеті |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Тыныштық мезеті Барлықтарыңыз көздеріңізді
жұмыңыз. Сіз табиғаттың ең көркем жерінде екенін елестеңіз. Сіз
жұмсақ, жасыл шалшықта жалаң аяқ жүрсіз. Жасыл шөп сіздің аяғынызды
сипап жатқан сезімде боласыз (тыныштық). Күннің көзі жер бетін
қыздыруда (тыныштық). Сіз гүлдің, шөптің және балдың иісін сезесіз
(тыныштық). Сіз әлі өзеннің сыңғырлағанын, көңілді құстар ән салып
жатқанын естисіз ….. (тыныштық). |
Оқушылар көздерін жұмып, мұғалімді мұқият тыңдайды. |
|
|
Үй тапсырмасын сұрау |
«Ыстық орындық» әдісі Оқушылардан өткен тақырыпты сұрақ-жауап арқылы сұрау. 1) Өлеңде анасы баласын жұбататын өлең жолдарын айтып бер. Жауабы: Әлди, әлди, ақ бөпем, Ақ бесікке жат, бөпем. Жылама, бөпем, жылама, Жілік шағып берейін, Байқұтанның құйрығын Жіпке тағып
берейін. Жауабы: аппағым, шырағым, жаным менің,
жүрегім. Жауабы: батыр, ұста, шешен, балуан,
ғалым. Жауабы: бесік жырын сәбиді ұйықтатар мезгілде
айтады. Жауабы: Алдыннан кездескен қиыншылықты жеңіп, мақсатына жет. |
|
|
|
Қызығушылығын ояту |
«Төрт түлік малдың» дыбысын тыңдату. |
Оқушылар дыбысты тыңдап, мұқият жауап береді. |
|
|
Білу, түсіну |
Мынау
ненің суреті?
Балалардың жауаптары: • Сиыр мөңірейді; Енді балалар осы жануарларды қалай шақырады екенбіз, кім айтады? • Сиырды-аухау-аухау дейміз. • Қойды-пұшайт-пұшайт Енді балалар осы жануарлардың төлдерін қалай атайды екенбіз, кім айтады? • Сиырдың баласын-бұзау
дейміз. |
Сұрақтарға жауап береді, мұқият тыңдайды. |
|
|
Сергіту сәті |
Ойын: «Төлін тап» |
Оқушылар малдың төлін табады. |
|
|
Қолдану |
Оқулықпен жұмыс Әр топтан бір-бір оқушыдан өлеңді мәнерлеп оқыту. |
Мәтінді оқиды. |
|
|
Талдау |
Сұрақ-жауап: 1.Құлынның мүшелерін неге теңейді? 2. Сиыр малының сипаттары қандай? 3. Қой малының сипаттары қалай суреттелген? 4. Ешкі малының сипаты қалай суреттелген? |
Дәлелдейді, жинақтайды, қателерін түзетеді.Бір-бірлеріне сұрақтар қояды. |
|
|
Жинақтау |
Топтық жұмыс «Кубизм» әдісі. І топ: Қолданыңыз: төрт түлік малдың пайдасы туралы айту. ІІ топ: Суреттеңіз: кез келген төрт түлік малдың біреуінің суретін салу. ІІІ топ: Салыстырыңыз: үй жануары мен жабайы жануарды салыстыру. ІV топ: Сипаттаңыз: төрт түлік малды сипаттау. |
Топтық тапсырмаларды орындайды. |
|
|
Қорытынды |
Сұрақ-жауап: 1) Төрт түлік малдар қалай дыбыстайды? 2) Төрт түлік малды қалай шақырамыз? 3) Төрт түліктің пірлерін ата. 4) Төрт түліктің малдың пайдасын айт. |
Сұрақтарға жауап беру. |
|
|
Үйге тапсырма: |
Өздері қалаған өлеңді жаттау. |
Күнделіктеріне жазып алады. |
|
|
Бағалау |
Оқушыларды бағалау. |
Бір-бірлерін , өзін -өзі бағалайды. |
|
|
Кері байланыс |
|
||
шағым қалдыра аласыз














