Материалдар / «Төрт түлікпен таныстыру»

«Төрт түлікпен таныстыру»

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақша тәрбиешілеріне.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2018
472
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

I-кіші топтың ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.

Тәрбиеші: Жумабаева Жадыра Тексерілді:_________________Топ: «Жалын» тобыКүні: 01.02.2018жБілім беру саласы: ҚатынасБөлімі: ЖаратылыстануТақырыбы: «Төрт түлікпен таныстыру»Мақсаты: 1.Білімділік:Төрт түлікпен таныстыру.Оның жүннен киіз жасауға болатынын көрсету.2.Дамытушылық: өнер - салтымызды балалардың бойына сіңірумен қатар олардың сөздік қорын дамыту, интонациялық мәнерін қалыптастыру. 3.Тәрбиелік: Үй жануарларына қамқорлық жасау.

Сөздік жұмыс: қой,сиыр,жылқы,түйеБилингвалды компонент: сиыр – корова

Көрнекілік материалдар: Төрт түліктің суреттері.

Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек: Төрт түлік туралы

Нені игереді: сурет бойынша әңгіме айтуды игереді

Нені біледі:Үй жануарларының пайдасын біледі



Әрекет кезеңдері


Тәрбиешінің әрекеті



Балалардың әрекеті


Ұйымдастырушылық оятушылық











Ұйымдастырушылық ізденушілік



























































































































Сергіту сәті









































Ойын ойнату





































Рефлекстік түзету







Балаларды орталыққа жинап сабақты бастау. Балалар, «Амандасу - адамгершіліктің, әдептіліктің баспалдағы»сондықтан да, алдымен қонақтармен амандасып алайық.

Шаттық шеңберіне тұруБілер қазақ баласыСәлем сөздің анасыКөп танасты көремізАлдымыздан кезіккенБәріне де ізетпенИіліп сәлем береміз- Өте жақсы. Жарайсыңдар! Тақтаға жайлаудың суретін ілу. Балалар бұл не? Бұл - жайлау. Жайлау өсімдік, шөп өсетін жазық дала. Жайлауға малды көктемде шығарады, күзге дейін үй жануарлары осы жайлауда жайылады, шөп жейді, қоректенеді, су ішеді. Балалар, осы сиыр, қойды үй жануарлары деп атайды.- Балалар, сендерді ата - әжелерің қандай сөздермен еркелетеді?Сендерді ата - әжелерің жақсы көріп, сүйкімді жануарлардың аттарымен еркелетеді екен, қандай тамаша!Тәрбиеші: Балалар, осы сүйкімді жануарлар төрт түлікке жатады. Олар: түйе, жылқы, сиыр, қой, ешкі. Түйенің баласы - бота, сиырдың баласы - бұзау, қойдың баласы - қозы, ешкінің баласы - лақ, жылқының баласы - құлыншақ. Халқымыздың байлығы да, берекесі де осы малдар. Адамға пайдасы өте көп. Сүтін ішеміз, етін жейміз, киім қыламыз. Сиырдың, қойдың, сүтінен май,құрт, айран, ірімшік жасайды. Адамдар да оларға қамқорлық көрсетеді. Бағады, шөп, жем, су береді, сауады, көптеген күтім жасайды. Үй жануарлары өздері күн көре алмайды. Ата бабамыздан келе жатқан қасиетті жануарларды өте жақсы көрген, күтіп, қасиеттеп қараған. Төрт түлік туралы көп жырлар, өлеңдер, мақал - мәтелдер шығарған. Ендеше мен сендерге жұмбақ жасырайын шешуін кім табады екен?Кішкене ғана бойы барАйналдырып киген тоны бар.(Қой)Қане, балалар ендеше қойдың дыбысын салыңдаршы.Балалар: Қой - мә - мә маңырайдыБақташы ата: Ой, бәрекелді балалар жарайсыңдар!Кезекті бір жануарҮстінде екі тауы бар(Түйе) Түйе - бө - бө боздайдыБасында екі таяғы барТөрт аяғы барБірақ тағы сақалы бар(Ешкі) Ешкі - бе - бе бақырадыЕкі айнасы барЕкі найзасы барТөрт жылтырмағы барБір шыпыртқысы бар(Сиыр) Сиыр - мө - мө мөңірейдіЕкеуі елеңдеп келедіТөртеуі төбелесіп келеді(Жылқы) Жылқы - е - е - е кісінейді-Жарайсыңдар, бәріміз бірге сергіту сәтін орындап жіберейік, балалар бойымызды сергітіп алайық.Сергіту сәті:Тіктеп титтей құлағыңБотам былай жүредіСыртылдатып тұяғынБұзау былай жүреді.Алға созып мойынынОйнақтайды ботақанКөкке қарай мұрынынШүйіреді бұзауқан.-Жарайсыңдар балалар! Көңілім көтеріліп сергіп қалдым.Тәрбиеші: Ендеше балалар төлдерге арнап тақпақтар айтып берейін сендер мұқият тыңдап отырыңдар. Ақ бұзауым ұнайды«Мө - мө» деп сүт сұрайдыКеледі өсіп күн сайынТұмсығын созып қарайдыТілімен мұрнын жалайды

Кіп - кішкене момақанҚошақанды ұнатамСүйеді апам қозым депҚошақаным өзім деп.Осы төрт - түлікке байланысты «Қай жануардың төлі?»ойынын ойнаймыз. Ал қане кім айтады?Сиырдың төлі не?Жылқының төлі не?Түйенің төлі не?Қойдың төлі не?Ешкінің төлі не?-Жарайсыңдар балалар,сонымен төрт түлікке нелер жатады?- Төрт түліктің төлдерін не деп атаймыз?- Малдың дыбысталғанын қалай атайды?Жылқы - кісінейдіСиыр - мөңірейдіҚой, ешкі - маңырайдыТүйе - боздайды-Балалар бүгінгі төрт түлік туралы сабағымыз ұнадыма?Бүгінгі сабаққа барлықтарыңызда жақсы қатыстыңыздарПайдаланған заттарын орын-орнына қоюуға ұсыныс жасау.



Балалар шеңбер құрып отыра қалады.













Қимыл жасап айтады.























- Балалар: Ботақаным, қозым, құлыным, еркем, кішкентай лағым, қошақаным.











































































Хормен қимыл жасап айтады.



























Жеке-жеке және хормен қайталап айтады.





Ойын ойнап көңілдерін көтереді.

































Сабаққа белсене қатысады.Жинауға көмектеседі.













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ