Материалдар / «Төрт түлікпен таныстыру»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Төрт түлікпен таныстыру»

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақша тәрбиешілеріне.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2018
489
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

I-кіші топтың ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.


Тәрбиеші: Жумабаева Жадыра Тексерілді:_________________

Топ: «Жалын» тобы

Күні: 01.02.2018ж

Білім беру саласы: Қатынас

Бөлімі: Жаратылыстану

Тақырыбы: «Төрт түлікпен таныстыру»

Мақсаты:

1.Білімділік:Төрт түлікпен таныстыру.Оның жүннен киіз жасауға болатынын көрсету.

2.Дамытушылық: өнер - салтымызды балалардың бойына сіңірумен қатар олардың сөздік қорын дамыту, интонациялық мәнерін қалыптастыру.

3.Тәрбиелік: Үй жануарларына қамқорлық жасау.


Сөздік жұмыс: қой,сиыр,жылқы,түйе

Билингвалды компонент: сиыр – корова


Көрнекілік материалдар: Төрт түліктің суреттері.


Күтілетін нәтиже:


Нені білу керек: Төрт түлік туралы


Нені игереді: сурет бойынша әңгіме айтуды игереді


Нені біледі:Үй жануарларының пайдасын біледі



Әрекет кезеңдері


Тәрбиешінің әрекеті



Балалардың әрекеті


Ұйымдастырушылық оятушылық







Ұйымдастырушылық ізденушілік































































Сергіту сәті






















Ойын ойнату




















Рефлекстік түзету





Балаларды орталыққа жинап сабақты бастау. Балалар, «Амандасу - адамгершіліктің, әдептіліктің баспалдағы»
сондықтан да, алдымен қонақтармен амандасып алайық.


Шаттық шеңберіне тұру

Білер қазақ баласы
Сәлем сөздің анасы
Көп танасты көреміз
Алдымыздан кезіккен
Бәріне де ізетпен
Иіліп сәлем береміз
- Өте жақсы. Жарайсыңдар!

Тақтаға жайлаудың суретін ілу. Балалар бұл не? Бұл - жайлау. Жайлау өсімдік, шөп өсетін жазық дала. Жайлауға малды көктемде шығарады, күзге дейін үй жануарлары осы жайлауда жайылады, шөп жейді, қоректенеді, су ішеді.
Балалар, осы сиыр, қойды үй жануарлары деп атайды.
- Балалар, сендерді ата - әжелерің қандай сөздермен еркелетеді?
Сендерді ата - әжелерің жақсы көріп, сүйкімді жануарлардың аттарымен еркелетеді екен, қандай тамаша!
Тәрбиеші: Балалар, осы сүйкімді жануарлар төрт түлікке жатады. Олар: түйе, жылқы, сиыр, қой, ешкі. Түйенің баласы - бота, сиырдың баласы - бұзау, қойдың баласы - қозы, ешкінің баласы - лақ, жылқының баласы - құлыншақ. Халқымыздың байлығы да, берекесі де осы малдар. Адамға пайдасы өте көп. Сүтін ішеміз, етін жейміз, киім қыламыз. Сиырдың, қойдың, сүтінен май,
құрт, айран, ірімшік жасайды. Адамдар да оларға қамқорлық көрсетеді. Бағады, шөп, жем, су береді, сауады, көптеген күтім жасайды. Үй жануарлары өздері күн көре алмайды. Ата бабамыздан келе жатқан қасиетті жануарларды өте жақсы көрген, күтіп, қасиеттеп қараған. 
Төрт түлік туралы көп жырлар, өлеңдер, мақал - мәтелдер шығарған.
Ендеше мен сендерге жұмбақ жасырайын шешуін кім табады екен?

Кішкене ғана бойы бар
Айналдырып киген тоны бар.
(Қой)
Қане, балалар ендеше қойдың дыбысын салыңдаршы.
Балалар: Қой - мә - мә маңырайды
Бақташы ата: Ой, бәрекелді балалар жарайсыңдар!

Кезекті бір жануар
Үстінде екі тауы бар
(Түйе) Түйе - бө - бө боздайды

Басында екі таяғы бар
Төрт аяғы бар
Бірақ тағы сақалы бар
(Ешкі) Ешкі - бе - бе бақырады

Екі айнасы бар
Екі найзасы бар
Төрт жылтырмағы бар
Бір шыпыртқысы бар
(Сиыр) Сиыр - мө - мө мөңірейді

Екеуі елеңдеп келеді
Төртеуі төбелесіп келеді
(Жылқы) Жылқы - е - е - е кісінейді
-Жарайсыңдар, бәріміз бірге сергіту сәтін орындап жіберейік, балалар бойымызды сергітіп алайық.
Сергіту сәті:
Тіктеп титтей құлағың
Ботам былай жүреді
Сыртылдатып тұяғын
Бұзау былай жүреді.
Алға созып мойынын
Ойнақтайды ботақан
Көкке қарай мұрынын
Шүйіреді бұзауқан.
-Жарайсыңдар балалар! Көңілім көтеріліп сергіп қалдым.
Тәрбиеші: Ендеше балалар төлдерге арнап тақпақтар айтып берейін сендер мұқият тыңдап отырыңдар.
Ақ бұзауым ұнайды
«Мө - мө» деп сүт сұрайды
Келеді өсіп күн сайын
Тұмсығын созып қарайды
Тілімен мұрнын жалайды


Кіп - кішкене момақан
Қошақанды ұнатам
Сүйеді апам қозым деп
Қошақаным өзім деп.

Осы төрт - түлікке байланысты «Қай жануардың төлі?»ойынын ойнаймыз. Ал қане кім айтады?
Сиырдың төлі не?
Жылқының төлі не?
Түйенің төлі не?
Қойдың төлі не?
Ешкінің төлі не?
-Жарайсыңдар балалар,сонымен төрт түлікке нелер жатады?
- Төрт түліктің төлдерін не деп атаймыз?
- Малдың дыбысталғанын қалай атайды?
Жылқы - кісінейді
Сиыр - мөңірейді
Қой, ешкі - маңырайды
Түйе - боздайды

-Балалар бүгінгі төрт түлік туралы сабағымыз ұнадыма?

Бүгінгі сабаққа барлықтарыңызда жақсы қатыстыңыздар

Пайдаланған заттарын орын-орнына қоюуға ұсыныс жасау.



Балалар шеңбер құрып отыра қалады.








Қимыл жасап айтады.













- Балалар: Ботақаным, қозым, құлыным, еркем, кішкентай лағым, қошақаным.







































Хормен қимыл жасап

айтады.















Жеке-жеке және хормен қайталап айтады.




Ойын ойнап көңілдерін көтереді.


















Сабаққа белсене қатысады.

Жинауға көмектеседі.








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!