Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Психологиялық
тренинг. «Арман қанатында»
«Кейіпкерлер
есімдері» түстер арқылы топқа
бөлу.
1-топ : Тортай (көк
түс)
2-топ: Ораш (қызыл
түс)
«Тарсия» әдісі арқылы үйге
берілген шығарма мазмұнын
пысықтау.
1 Тортайдың арманы
қандай?
2.Автор мен
Тортайдың достығы қалай
сипатталған?
3.Тортайдың тас
күркеде тұруына не себеп?
4.Тортайдың арманы
неліктен орындалмады?.
5.Шығармада қандай ауыл өмірі
суреттелген?
|
Оқушылар сабаққа
дайындалады.Оқу құралдарын
тексереді.
Тренинг
жасайды.
«Тарсия »әдісі
арқылы сұрақтарға жауап бере отырып,өткен сабаққа шолу
жасайды.
Дескриптор:
-Сұрақтарға жауап
береді;
-Өз пікірлерін
ортаға салады;
-Фигураны дұрыс
құрастырады
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
«Сәйгүлік» әні
Т.Досымов
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
5
мин.
|
Сабақтың тақырыбы, оқу
мақсаты мен бағалау критерийлері
таныстырылады.
Видеоролик көрсету арқылы
кейіпкерге қатысты сұрақтар қою.
|
Видеороликті мұқият
көреді.
|
.
|
Графапроектор
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
20
мин.
Сергіту
сәті
|
1 -тапсырма.
Оқулықпен жұмыс. 1- топ .Кейіпкерлерді талдау .Кесте
толтыру.
Топтық
жұмыс
«Кейіпкер кестесі»
әдісі
Кейіпкер Іс-әрекеті Кейіпкерге
берілетін
баға
Тортай
Ораш
2-топ «ВЕНН
диаграммасы»арқылы салыстыру.Топтық
жұмыс
Т
ортай
Аян
2-тапсырма
«Сәбидің бәрі
бақытты болу үшін жаралған»Эссе жазу. Жеке
жұмыс
Қазіргі уақытта
Тортай секілді балалар бар ма?Қазіргі замандағы Тортайлар
қандай?
Мақалдың жалғасын
тап.
Армансыз адам
-....
Арман-
адамға....
Ақылы жоқтың
–...
Қол
–қысқа,
Ой-
...
Арман-...
|
Дескриптор:
-Кестені
толтырады;
-Кейіпкердің іс-әрекетін
анықтайды;
-Кейіпкерге баға
береді.
Оқушылар дескрипторға сүйене
отырып жұптасып орындайды. Өз ойларын дәлелдеп
жеткізеді.
Дескриптор: -
шығармадан Тортайға тән
қасиеттерді табады;
- Орашқа тән қасиеттерді
жазады;
Дескриптор:
-Кейіпкерге
салыстырмалы баға береді;
-мысалдар
келтіріп,ойын дәлелдейді.
-эссе құрылымын
сақтайды;
-тілдік құралдарды
орынды қолданады.
|
Бірін-бірі
бағалау
Оқушылардың жауаптарына сәйкес
«Бас бармақ»әдісімен бағалау
Бірін-бірі
бағалау
Оқушылардың жауаптарына сәйкес
«Бас бармақ»әдісімен бағалау
Оқушылардың жауаптарына сәйкес
«Смайлик»әдісімен бағалау
|
Оқулық, , кесте ,
дәптер
Ұ.Жолдасов
«Сәбидің бәрі бақытты болу
үшін жаралған...»
әні
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
13
мин.
|
Бекіту.«Пликерс»әдісі арқылы
тест сұрақтары
Кері
байланыс «Бір ауыз сөзбен» әдісі арқылы кері
байланыс
Бүгінгі тақырыптан
не түсінгенін, қандай әсер алғанын бір ауыз сөз арқылы
сұраймын
Үйге
тапсырма: «Сен Ораштың орнында болғанда
Тортаймен кездесер ме едің?» әңгімені өз көзқарасың бойынша аяқтап
жазып келу.
|
Оқушылар берілген сұраққа
жауап береді. Тақырыптан ауытқымауға тырысады. Өз ойларымен бөлісіп
, бір – бірін тыңдайды.
Бүгінгі сабақтан алған
әсерлерін айтады.
|
|
Оқулық, QR код берілген
парақшалар
|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырма
ұсынасыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға
не жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақкезінде,
сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен
нені анықтадым?
Келесісабақтарда неге
назараударукерек?
1:
2:
|