Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    «Қ. Рысқұлбеков атындағы №33 ЖББОМ» КММ

    Пәні:

    Геометрия

    Бөлім:

    Аудан

    Педагогтің аты-жөні:

    Туганбаева Б.

    Күні:

    27.01.2021

    Сынып: 8 «Ә»

    Қатысушылар саны: 26

    Қатыспағандар саны: 0

    Сабақтың тақырыбы:

    Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    8.1.3.11 параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

    Сабақтың мақсаты

    • Барлық оқушылар: Төртбұрыштардың ауданын анықтау үшін параллелограммның, ромбының аудан формулаларын қолдана алады;

    • Оқушылардың басым бөлігі: Параллелограммның, ромбының аудан формулаларын қолдану арқылы берілген есептерді шығара алады;

    • Кейбір оқушылар: Параллелограммның, ромбының аудан формулаларын қолданып, күрделі есептерді тиімді тәсілдер арқылы шығара алады.

    Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

    Білім алушы:

    • Төртбұрыштардың ауданын анықтау үшін параллелограммның, ромбының аудан формулаларын қолданады;

    • Параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару арқылы аудандарын табады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру










    Өткен білімді еске түсіру.





























    Сабақтың ортасы

    Формулаларды қолданып есептер шығару

































































































    Сабақтың соңы

    І. Оқушылармен амандасып, оларды түгендеп, сабаққа қолайлы, жақсы көңіл-күй қалыптастыру.

    ІІ. Топқа бөлу (әр топта деңгейлері әртүрлі оқушылар болады)


    Жұппен жұмыс: «Серіппелі сұрақтар»

    1. Параллелограмның ауданы неге тең?

    2. Ромбының ауданы табу неге негізделген.?

    3. Параллелограмның ауданын табудың неше формуласы бар және қандай-қандай?

    4. Ромбының ауданын табудың неше формуласы бар?

    «Қызығушылықты ояту»

    Ендеше балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Параллелограмның, ромбтың ауданы формулаларын қолданып есептер шығару»


    І кезең. Оқулықпен жұмыс



    Ендеше сендерге оқулықтан есептер беріледі, сол есептерлі шешу қажет. (3-5 мин)


    ІІ кезең. Деңгейлік тапсырмалар










































    ІІІ кезең










































    Кері байланыс

    «СМС» әдісі

    Үй тапсырмасы: №3.29, №3.32.

    Қосымша: Шаршыны параллелограмм құрастыруға болатындай етіп, қалай үш бөлікке бөлуге болады? Шаршыны ромб құрастыруға болатындай етіп, қалай үш бөлікке бөлуге болады?

    Психологиялық ахуал («Мен елімді сүйемін) 1 мин

    Жүргізілуі: Егер сіз өзіңізді жақсы көрсеңіз, басыңызды сипаңыз; Егер сіз ата-анаңызды жақсы көрсеңіз жүрегіңізді ұстаңыз, Егер сіз мектепті жақсы көрсеңіз, сол қолыңызды көтеріңіз; Егер сіз Отанымызды жақсы көрсеңіз, оң қолыңызды көтеріңіз; 3 рет шапалақ соғыңыз. Рахмет.


    Оқушылар жұппен бір-біріне сұрақтар қою арқылы өткен тақырыпты еске түсіреді. Сұрақ-жауап арқылы диалог құрады.


    Сабақ тақырыбын және оқу мақсатын оқушылармен бірге айқындайды. Сонымен қатар жетістік критерийі және сабақ соңында күтілетін нәтижемен танысады.

    Серіппелі сұрақтарға жауаптарын береді.




















    №3.28; 3.31 есептерін шығару.

    Жауабы: 156 см 2 ; 122,4 см кв.; 4,6 м 2 .

    Деңгейлік тапсырмалар:

    А деңгейі тапсырмалары

    №1. Параллелограмның қабырғасы 4,5 дм, ал оның осы қабырғасына түсірілген биіктігі 2,6 дм. Ауданын табыңдар.

    S=11.7 дм2

    Дескриптор: Білім алушы:

    • Параллелограмның ауданын табу формуласын жазады;

    • Ауданын есептеп табады;

    №2. Қабырғасы 14 см, биіктігі 6 см ромбының ауданын табыңдар. 84 см2

    Дескриптор: Білім алушы:

    • Ромбының ауданын табу формуласын жазады;

    • Ауданын есептеп табады;

    В деңгейі тапсырмалары:

    № 3. Ромбының қабырғасы 12 см, бұрышы 600. Ромбының ауданын табыңдар. Жауабы S=144 * =72 см2

    Дескриптор: Білім алушы:

    • Ромбының ауданын табу формулаларының ішінен тиімді формуланы жазады;

    • Синус 600 мәнін табады;

    • қабырғаларының көбейтіндісін табады;

    • Ромбының ауданын табады.

    №4.Ауданы 10,5 дм2, қабырғасы 1,5 дм ромбының биіктігін табыңдар.

    10,5=h*1.5

    h=7 дм

    Дескриптор: Білім алушы:

    • Есепке сәйкес аудан формуласын жазады;

    • Берілген мәндерді орынна қойып, биіктікті табады;

    С деңгейі тапсырмалары: №5. Ромбының диагональдарының қатынасы 2:3 қатынасындай, ауданы 12 см2. Ромбының диагональдарын табыңдар. Жауабы: 12=(2x*3x)/2

    24=6x2 ; x2

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Туганбаева Бакытгул Хайдаровна
    14 Мамыр 2022
    592
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Төртбұрыштардың ауданын анықтау үшін параллелограммның, ромбының аудан формулаларын қолданады; Параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару арқылы аудандарын табады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    «Қ. Рысқұлбеков атындағы №33 ЖББОМ» КММ

    Пәні:

    Геометрия

    Бөлім:

    Аудан

    Педагогтің аты-жөні:

    Туганбаева Б.

    Күні:

    27.01.2021

    Сынып: 8 «Ә»

    Қатысушылар саны: 26

    Қатыспағандар саны: 0

    Сабақтың тақырыбы:

    Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    8.1.3.11 параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

    Сабақтың мақсаты

    • Барлық оқушылар: Төртбұрыштардың ауданын анықтау үшін параллелограммның, ромбының аудан формулаларын қолдана алады;

    • Оқушылардың басым бөлігі: Параллелограммның, ромбының аудан формулаларын қолдану арқылы берілген есептерді шығара алады;

    • Кейбір оқушылар: Параллелограммның, ромбының аудан формулаларын қолданып, күрделі есептерді тиімді тәсілдер арқылы шығара алады.

    Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

    Білім алушы:

    • Төртбұрыштардың ауданын анықтау үшін параллелограммның, ромбының аудан формулаларын қолданады;

    • Параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару арқылы аудандарын табады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру










    Өткен білімді еске түсіру.





























    Сабақтың ортасы

    Формулаларды қолданып есептер шығару

































































































    Сабақтың соңы

    І. Оқушылармен амандасып, оларды түгендеп, сабаққа қолайлы, жақсы көңіл-күй қалыптастыру.

    ІІ. Топқа бөлу (әр топта деңгейлері әртүрлі оқушылар болады)


    Жұппен жұмыс: «Серіппелі сұрақтар»

    1. Параллелограмның ауданы неге тең?

    2. Ромбының ауданы табу неге негізделген.?

    3. Параллелограмның ауданын табудың неше формуласы бар және қандай-қандай?

    4. Ромбының ауданын табудың неше формуласы бар?

    «Қызығушылықты ояту»

    Ендеше балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Параллелограмның, ромбтың ауданы формулаларын қолданып есептер шығару»


    І кезең. Оқулықпен жұмыс



    Ендеше сендерге оқулықтан есептер беріледі, сол есептерлі шешу қажет. (3-5 мин)


    ІІ кезең. Деңгейлік тапсырмалар










































    ІІІ кезең










































    Кері байланыс

    «СМС» әдісі

    Үй тапсырмасы: №3.29, №3.32.

    Қосымша: Шаршыны параллелограмм құрастыруға болатындай етіп, қалай үш бөлікке бөлуге болады? Шаршыны ромб құрастыруға болатындай етіп, қалай үш бөлікке бөлуге болады?

    Психологиялық ахуал («Мен елімді сүйемін) 1 мин

    Жүргізілуі: Егер сіз өзіңізді жақсы көрсеңіз, басыңызды сипаңыз; Егер сіз ата-анаңызды жақсы көрсеңіз жүрегіңізді ұстаңыз, Егер сіз мектепті жақсы көрсеңіз, сол қолыңызды көтеріңіз; Егер сіз Отанымызды жақсы көрсеңіз, оң қолыңызды көтеріңіз; 3 рет шапалақ соғыңыз. Рахмет.


    Оқушылар жұппен бір-біріне сұрақтар қою арқылы өткен тақырыпты еске түсіреді. Сұрақ-жауап арқылы диалог құрады.


    Сабақ тақырыбын және оқу мақсатын оқушылармен бірге айқындайды. Сонымен қатар жетістік критерийі және сабақ соңында күтілетін нәтижемен танысады.

    Серіппелі сұрақтарға жауаптарын береді.




















    №3.28; 3.31 есептерін шығару.

    Жауабы: 156 см 2 ; 122,4 см кв.; 4,6 м 2 .

    Деңгейлік тапсырмалар:

    А деңгейі тапсырмалары

    №1. Параллелограмның қабырғасы 4,5 дм, ал оның осы қабырғасына түсірілген биіктігі 2,6 дм. Ауданын табыңдар.

    S=11.7 дм2

    Дескриптор: Білім алушы:

    • Параллелограмның ауданын табу формуласын жазады;

    • Ауданын есептеп табады;

    №2. Қабырғасы 14 см, биіктігі 6 см ромбының ауданын табыңдар. 84 см2

    Дескриптор: Білім алушы:

    • Ромбының ауданын табу формуласын жазады;

    • Ауданын есептеп табады;

    В деңгейі тапсырмалары:

    № 3. Ромбының қабырғасы 12 см, бұрышы 600. Ромбының ауданын табыңдар. Жауабы S=144 * =72 см2

    Дескриптор: Білім алушы:

    • Ромбының ауданын табу формулаларының ішінен тиімді формуланы жазады;

    • Синус 600 мәнін табады;

    • қабырғаларының көбейтіндісін табады;

    • Ромбының ауданын табады.

    №4.Ауданы 10,5 дм2, қабырғасы 1,5 дм ромбының биіктігін табыңдар.

    10,5=h*1.5

    h=7 дм

    Дескриптор: Білім алушы:

    • Есепке сәйкес аудан формуласын жазады;

    • Берілген мәндерді орынна қойып, биіктікті табады;

    С деңгейі тапсырмалары: №5. Ромбының диагональдарының қатынасы 2:3 қатынасындай, ауданы 12 см2. Ромбының диагональдарын табыңдар. Жауабы: 12=(2x*3x)/2

    24=6x2 ; x2

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Геометрия Ашық сабақ 8 сынып
    14.05.2022
    592
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Туганбаева Бакытгул Хайдаровна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации