Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары
Төртбұрыштардың ауданын анықтау үшін параллелограммның, ромбының аудан формулаларын қолданады;
Параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару арқылы аудандарын табады.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Білім беру
ұйымының атауы
«Қ. Рысқұлбеков
атындағы №33 ЖББОМ» КММ
Пәні:
Геометрия
Бөлім:
Аудан
Педагогтің
аты-жөні:
Туганбаева
Б.
Күні:
27.01.2021
Сынып: 8
«Ә»
Қатысушылар саны:
26
Қатыспағандар саны:
0
Сабақтың
тақырыбы:
Төртбұрыштар мен
үшбұрыштардың аудандары
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
8.1.3.11
параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және
қолдану;
Сабақтың
мақсаты
Барлық
оқушылар:Төртбұрыштардың
ауданынанықтау үшін
параллелограммның, ромбының аудан формулаларын қолдана
алады;
Оқушылардың басым
бөлігі:Параллелограммның, ромбының
аудан формулаларын қолдану арқылы берілген есептерді шығара
алады;
Кейбір
оқушылар:Параллелограммның, ромбының
аудан формулаларын қолданып, күрделі есептерді тиімді тәсілдер
арқылы шығара алады.
Бағалау
критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін
нәтиже)
Білім
алушы:
Төртбұрыштардың
ауданынанықтау үшін
параллелограммның, ромбының аудан формулаларын
қолданады;
Параллелограммның, ромбтың
ауданы формулаларын қорытып шығару арқылы аудандарын
табады.
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
Өткен білімді еске
түсіру.
Сабақтың
ортасы
Формулаларды қолданып есептер
шығару
Сабақтың
соңы
І. Оқушылармен амандасып,
оларды түгендеп, сабаққа қолайлы, жақсы көңіл-күй
қалыптастыру.
ІІ. Топқа бөлу (әр топта
деңгейлері әртүрлі оқушылар
болады)
Жұппен
жұмыс:«Серіппелі
сұрақтар»
Параллелограмның ауданы
неге тең?
Ромбының ауданы табу
неге негізделген.?
Параллелограмның
ауданын табудың неше формуласы бар және
қандай-қандай?
Ромбының ауданын
табудың неше формуласы бар?
«Қызығушылықты
ояту»
Ендеше балалар, бүгінгі
сабағымыздың тақырыбы: «Параллелограмның, ромбтың
ауданы формулаларынқолданып есептер
шығару»
І кезең. Оқулықпен
жұмыс
Ендеше сендерге оқулықтан
есептер беріледі, сол есептерлі шешу қажет. (3-5
мин)
ІІ кезең. Деңгейлік
тапсырмалар
ІІІ
кезең
Кері
байланыс
«СМС»
әдісі
Үй
тапсырмасы:№3.29,
№3.32.
Қосымша:Шаршыны параллелограмм
құрастыруға болатындай етіп, қалай үш бөлікке бөлуге болады?
Шаршыны ромб құрастыруға болатындай етіп, қалай үш бөлікке бөлуге
болады?
Психологиялық ахуал («Мен
елімді сүйемін) 1 мин
Жүргізілуі:Егер сіз өзіңізді жақсы
көрсеңіз, басыңызды сипаңыз; Егер сіз ата-анаңызды жақсы көрсеңіз
жүрегіңізді ұстаңыз, Егер сіз мектепті жақсы көрсеңіз, сол
қолыңызды көтеріңіз; Егер сіз Отанымызды жақсы көрсеңіз, оң
қолыңызды көтеріңіз; 3 рет шапалақ соғыңыз.
Рахмет.
Оқушылар жұппен бір-біріне
сұрақтар қою арқылы өткен тақырыпты еске түсіреді. Сұрақ-жауап
арқылы диалог құрады.
Сабақтақырыбынжәнеоқумақсатыноқушылармен бірге
айқындайды.Сонымен қатар жетістік
критерийі және сабақ соңында күтілетін нәтижемен
танысады.
Серіппелі сұрақтарға
жауаптарын береді.
№3.28; 3.31 есептерін
шығару.
Жауабы: 156
см2; 122,4 см кв.; 4,6
м2.
Деңгейлік
тапсырмалар:
А деңгейі
тапсырмалары
№1.Параллелограмның қабырғасы 4,5 дм, ал оның осы қабырғасына
түсірілген биіктігі 2,6 дм. Ауданын
табыңдар.
S=11.7дм2
Дескриптор:Білім
алушы:
Параллелограмның ауданын табу
формуласын жазады;
Ауданын есептеп
табады;
№2.Қабырғасы
14 см, биіктігі 6 см ромбының ауданын табыңдар. 84
см2
С деңгейі тапсырмалары:
№5.Ромбының диагональдарының
қатынасы 2:3 қатынасындай, ауданы 12
см2. Ромбының диагональдарын
табыңдар.Жауабы:
12=(2x*3x)/2
24=6x2;
x2
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз