Сабақтың
Басы
3 мин
|
Ұйымдастыру:
оқушылармен сәлемдесу,
сыныптағы қажеттілікті түгелдеу,
сабақ тақырыбына сайкес
оқушыларды топқа бөлу.
- Оқушылармен бірге
сұрақтар қою арқылы сабақ мақсаттарын айқындау және сабақ соңында
күтілетін нәтижелерді анықтау.
|
Оқушылар топқа бөлініп
жұмыстар жасайды.
-
Топ:
параллелограм.
-
Топ : үшбұрыш
.
-
Топ:
ромб
Өткен сабақты қайталау
негізінде параллелограм, үшбұрыш, ромбтың аудандарын табу
формулаларын айтады.
|
«Пікір айту» арқылы
бірін-бірі бағалайды.
|
Слайд
1
|
Сәйкестендіру
тапсырмалары
Жеке
жұмыс.
6мин+
3мин
Жұптық
жұмыс.
5мин+
3мин.
Топтық
жұмыс.
8мин+
5мин.
Жеке
жұмыс.
5 мин
+2мин
|
Мұғалім таныстырылым жасап
жаңа сабақты түсіндіреді.
Оқушыларға тапсырмалар
беріледі.
№1
тапсырма.
Оқушыларға сәйкестендіру
тапсырмалары беріледі. Есептің берілгені мен шарттары
түсіндіріледі.
Мақсаты: Оқушылар өткен тақырыпты еске
түсіреді, формулаларды есеп шығаруда
қолданады.
Тапсырма орындап болғаннан
кейін оқушылармен кері байланыс жүргізіледі. Кім қай формуладан
немесе есептеуден қателесті, көмек
көрсетіледі.
Жұптық
жұмыс
Оқушыларға тапсырманың
берілісін түсіндіріп, жұппен орындауға нұсқау
беру
Кері байланыс орнатып,
оқушылардың кездескен қиындықтарына көмек
көрсетіледі.
Кері байланыс орнатып,
оқушылардың кездескен қиындықтарына көмек
көрсетіледі.
Төртбұрыштар мен ұшбұрыштардың
ауданы тақырыбына берілген математикалық сауаттылық бойынша тест
тапсырмасын орындауға нұсқау беріледі
Тапсырма орындап болғаын,
нәтижесін тақтаға шығарып, оқушылармен кері байланыс
беріледі.
|
Тапсырма №
1.
Параллелограмм, ромб, үшбұрыш,
Трапецияның аудандарына берілген есептерді тиісті формула мен
жауабын тауып сәйкестендіреді.
Тапсырма орындап болған кейін
әр оқушы қателескен немесе қиналған сұрақтары бойынша өз сұрақтарын
қояды, бір-бірлеріне түсіндіреді.
Дескриптор:
1) Параллелограмм аудан
формуласын табады
2) Параллелограмм аудан
мәнін табады
3) Ромб аудан формуласын
табады
4) Ромб аудан мәнін
табады
5) Трапецияның аудан
формуласын табады
7) үшбұрыш аудан
формуласын табады
8) үшбұрыш аудан мәнін
табады
9) Теңқабырғалы үшбұрыш
аудан формуласын табады
10) Теңқабырғалы аудан
мәнін табады
Тапсырма №
2.
Жұптық
жұмыс. «Көршіңмен ой
бөліс» әдісі.
Дескриптор
- Фигураны
анықтайды;
- Формула
жазады;
- Жалпы аудан
табады;
- Керек тұқымды табуға
әдіс таңдайды;
- Жауабын
жазады.
Берілген тапсырма бойынша өз
ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау
жасайды
Топтық жұмыс
№3
Оқушыларға тапсырманың
берілісін түсіндіріп, топпен орындауға нұсқау
беремін
Суреттегі шатрдың толық
бетінің ауданын табыңыз.
Дескриптор:
- Фигура
анықтайды;
- тиісті элементтерін
табады;
- Формула
жазады;
- Жалпы аудан
табады;
Тест
тапсырмалары.
|
Дескриптор бойынша
бағалайды
Көршілес жұптар бір-бірінің
жұмысын бағалау критерийі бойынша «Стикерде-гі
диалог» әдісі
арқылы жүргізеді.
Дескриптор бойынша топтар
бірін-бірі бағалайды
Әр дұрыс жауапқа бір балл
арқылы бағаланады.
|
қима
қағаз
Слайд
3
Слайд
4
қима
қағаз
7-8 Слайд, қима
қағаздар
9-11
слайд
|