Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары

Материал туралы қысқаша түсінік
Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудан табу формулаларын пайдаланып есептер шығарады, аудан табу формуласын пайдаланып функционалдық сауаттылыққа есептер шығарады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Аудан

Мектеп:

Педагогтің аты-жөні:

Күні:

Сынып: 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы: Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.1.3.11параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

8.1.3.12үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

8.1.3.13 Трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

Сабақтың мақсаты

Параллелограмм, ромб, үшбұрыш, трапецияның аудандарына берілген есептерді шығару, яғни теориялық алған білімін практикада қолдану

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың Басы

3 мин

Ұйымдастыру:

оқушылармен сәлемдесу, сыныптағы қажеттілікті түгелдеу,

сабақ тақырыбына сайкес оқушыларды топқа бөлу.

- Оқушылармен бірге сұрақтар қою арқылы сабақ мақсаттарын айқындау және сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау.


Оқушылар топқа бөлініп жұмыстар жасайды.

  1. Топ: параллелограм.

  2. Топ : үшбұрыш .

  3. Топ: ромб

Өткен сабақты қайталау негізінде параллелограм, үшбұрыш, ромбтың аудандарын табу формулаларын айтады.



«Пікір айту» арқылы бірін-бірі бағалайды.


Слайд 1






Сәйкестендіру тапсырмалары

Жеке жұмыс.



6мин+

3мин




























Жұптық жұмыс.

5мин+

3мин.


























Топтық жұмыс.

8мин+

5мин.























Жеке жұмыс.

5 мин +2мин


Мұғалім таныстырылым жасап жаңа сабақты түсіндіреді.

Оқушыларға тапсырмалар беріледі.

1 тапсырма.

Оқушыларға сәйкестендіру тапсырмалары беріледі. Есептің берілгені мен шарттары түсіндіріледі.

Мақсаты: Оқушылар өткен тақырыпты еске түсіреді, формулаларды есеп шығаруда қолданады.









Тапсырма орындап болғаннан кейін оқушылармен кері байланыс жүргізіледі. Кім қай формуладан немесе есептеуден қателесті, көмек көрсетіледі.














Жұптық жұмыс

Оқушыларға тапсырманың берілісін түсіндіріп, жұппен орындауға нұсқау беру














Кері байланыс орнатып, оқушылардың кездескен қиындықтарына көмек көрсетіледі.


















Кері байланыс орнатып, оқушылардың кездескен қиындықтарына көмек көрсетіледі.











Төртбұрыштар мен ұшбұрыштардың ауданы тақырыбына берілген математикалық сауаттылық бойынша тест тапсырмасын орындауға нұсқау беріледі
















Тапсырма орындап болғаын, нәтижесін тақтаға шығарып, оқушылармен кері байланыс беріледі.


Тапсырма № 1.

Параллелограмм, ромб, үшбұрыш, Трапецияның аудандарына берілген есептерді тиісті формула мен жауабын тауып сәйкестендіреді.

Тапсырма орындап болған кейін әр оқушы қателескен немесе қиналған сұрақтары бойынша өз сұрақтарын қояды, бір-бірлеріне түсіндіреді.



Дескриптор:

1) Параллелограмм аудан формуласын табады

2) Параллелограмм аудан мәнін табады

3) Ромб аудан формуласын табады

4) Ромб аудан мәнін табады

5) Трапецияның аудан формуласын табады

7) үшбұрыш аудан формуласын табады

8) үшбұрыш аудан мәнін табады

9) Теңқабырғалы үшбұрыш аудан формуласын табады

10) Теңқабырғалы аудан мәнін табады





Тапсырма № 2.

Жұптық жұмыс. «Көршіңмен ой бөліс» әдісі.



Дескриптор

- Фигураны анықтайды;

- Формула жазады;

- Жалпы аудан табады;

- Керек тұқымды табуға әдіс таңдайды;

- Жауабын жазады.


Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау жасайды


Топтық жұмыс №3

Оқушыларға тапсырманың берілісін түсіндіріп, топпен орындауға нұсқау беремін

Суреттегі шатрдың толық бетінің ауданын табыңыз.



Дескриптор:

- Фигура анықтайды;

- тиісті элементтерін табады;

- Формула жазады;

- Жалпы аудан табады;


Тест тапсырмалары.




Дескриптор бойынша бағалайды

































Көршілес жұптар бір-бірінің жұмысын бағалау критерийі бойынша «Стикерде-гі диалог» әдісі арқылы жүргізеді.


























Дескриптор бойынша топтар бірін-бірі бағалайды















Әр дұрыс жауапқа бір балл арқылы бағаланады.

қима қағаз


Слайд 3





































Слайд 4

қима қағаз































7-8 Слайд, қима қағаздар




















9-11 слайд


Соңы

5 мин

Кері байланыс алады

Оқушы рефлексиясы: Оқушылар өздерінің формулаларды білетін, білмейтінін және сол формулаларды қолданып есеп шығара алатын, алмайтынын айтады.



Бағалау парақшасы




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.11.2022
668
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі