Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Тараз қаласы

    «Жамбыл облысы әкімдігінің басқармасы Тараз қаласының білм бөлімінің

    М. Мәметова атындағы
    №27 орта мектебі» КММ

    Математика пәні мұғалімі

    Садуақасова Айсұлу Қайратқызы





    Бөлім:


    Педагогтің аты-жөні:

    Садуақасова Айсұлу Қайратқызы

    Күні:


    Сыныбы:

    8

    Сабақтың тақырыбы:

    Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

    (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.1.3.13 Трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану


    Сабақтың мақсаты:

    Трапецияның ауданының формулаларын қорытып шығарады және есептер шығаруда қолданады.




    Бағалау критерийлері

    - трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығарады және қолданады;

    - трапецияның ауданы формулаларын қолданып, белгісіз элементтерін табады және алдыңғы білімді қолданып, өмірмен байланысты есептерді шығарады.

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Білу және түсіну, қолдану

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері/

    уақыты


    Мұғалімнің іс-әрекеті


    Оқушының іс-әрекеті


    Бағалау


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут


    Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушылармен амандасу, түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру, оқушылардың көңіл-күйлерін сұрап назарларын сабаққа аудару.


    Қағаз қиындылары арқылы (параллелограмм, ромб, трапеция) топқа бөлу.



    Үй жұмысын интерактивті тақта арқылы тексеру ұсынылады.

    №14. Теңбүйірлі үшбұрыштың ауданы 48-ге, ал табаны 16-ға тең. Үшбұрыштың бүйір қабырғасын табыңдар.

    Берілгені: АВС-үшбұрыш

    S=48 см2, АВ=16

    Табу керек: АС, ВС-?

    Шешуі:

    Пифагор теоремасы бойынша:

    AC=BC=10 см.

    Жауабы: 10 см

    Оқушылар сәлемдесіп, құрал-жабдықтарын дайындап, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды.



    Оқушылар қағаз қиындылыраы арқылы 3 топқа бөлініп отырады, топ басшысын сайлайды.


    Үй жұмысын тексереді

    Дескриптор:

    - үшбұрыштың формуласын пайдаланып, биіктікті табады;

    - Пифагор теоремасын қолданады

    - үшбұрыштың бүйір қабырғасын табады.

    Мадақтау













    Оқушылар «Басбармақ!» әдісімен өзін-өзі бағалайды







    Shape1 Shape2



    Shape3




    Жаңа тақырыпты ашу

    5 минут


    «Болжау» әдісі арқылы интерактивті тақтадан суреттер (сабақ тақырыбымен байланысты әртүрлі трапеция мен өлшем бірліктері) көрсетіледі жаңа сабақтың тақырыбы ашылады.




    «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақты қайталау:

    - Трапеция дегеніміз не?

    - Трапецияның табаны мен бүйір қабырғалары дегеніміз не?

    - Трапецияның биіктігі дегеніміз не?

    - Трапецияның орта сызығы дегеніміз не?

    - Трапецияның қандай түрлерін білесіңдер?

    Жаңа тақырып таныстырылып, сабақтың мақсаты айтылады.

    Оқушылар пікір алмаса отырып, бүгінгі сабақтың мақсатын тұжырымдайды.

    (Суретке қарап өтілетін жаңа тақырыпт трапецияның ауданы екенін айтқан соң, трапеция туралы білімдерін еске түсіреді)



    Дескриптор:

    - Трапецияның анықтамасы мен қасиеттерін еске түсіреді.

    - кіші табаны мен үлкен табанын айтады;

    - биіктігі мен орта сызығын айтады;

    - түрлерін еске түсіреді.


    Мұғалім тарапынан мадақтау

    «Жарайсың!»

    «Жақсы!»

    «Тақырыпты қайтала!»












    Интерак

    тивті тақтада слайд





    Сабақтың ортасы

    Топтық жұмыс

    15 минут


















































    Жұптық жұмыс

    7 минут


    ЕББҚ арналған

    тапсырма










    Жеке жұмыс

    10 минут

    Функционалдық сауаттылыққа негізделген және ЕББҚ арналған

    тапсырма


    1 – тапсырма.

    «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі бойынша топтарға тапсырмалар беріледі.


    «Параллелограмм» тобы

    Теорема: Трапецияның ауданы оның табандарының қосындысының жартысы мен биіктігінің көбейтіндісіне тең болады.










    «Ромб» тобы

    Трапецияның ауданын оның биіктігі мен орта сызығы арқылы да табуға болады.

    Салдар: Трапецияның ауданы оның орта сызығы мен биіктігінің көбейтіндісіне тең болады.







    «Трапеция» тобы

    Мысалы-1:

    Трапецияның үлкен табаны табаны 4,5 см және кіші табаны 3,5 см. Ал биіктігі 3см. Трапецияның ауданын табыңдар.

    Мысалы-2:

    Трапецияның орта сызығы 7,5 см, ал биіктігі 4 см тең. Трапецияның ауданын табыңдар.




    2 – тапсырма.

    «Әткеншек» әдісі  бойынша оқушыларға трапецияның суреттері бар қима қағаздар беріледі. Жұптың бірі трапецияның тор көздерін санау арқылы анықтаса, екіншісі формулаға қойып табады, жауаптарын салыстырып, бірін – бірі тексереді. (1 тор көз ауданы – 1см2 деген өлшеммен)


    3 – тапсырма.

    «Қызықты ақпарат» әдісі

    «Бином» құрылыс компаниясы артық қалған үйдің шатырларын сатылымға шығарды. Жаңабаевтар отбасы қала сыртындағы саяжайдың шатырын жабу үшін құрылыс компаниясынан неше аудан шатыр сатып алу қажет?












    Shape4

    №

    Тапсырма

    Жауап

    1

    Суретте қандай фигуралар бейнеленген?


    2

    Боялған фигураның өлшемдерін әріптермен өрнектеп жаз


    3

    Тиісті формулаға қойып, фигураның ауданын тап



    Оқушылар постерді қорғайды




    Критерийі:

    Трапецияның ауданының формуласын қорытып шығарады

    Дескриптор:

    - трапецияның суретін салады;

    - үшбұрыштың ауданының формуласын қолданады;

    - трапецияның ауданының формуласын қорытады.


    Критерий:

    Трапецияның орта сызығы арқылы трапецияның ауданының формуласын қорытып шығарады

    Дескриптор:

    - трапецияның суретін салады;<

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Садуақасова Айсұлу Қайратқызы
    16 Мамыр 2023
    377
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Тараз қаласы

    «Жамбыл облысы әкімдігінің басқармасы Тараз қаласының білм бөлімінің

    М. Мәметова атындағы
    №27 орта мектебі» КММ

    Математика пәні мұғалімі

    Садуақасова Айсұлу Қайратқызы





    Бөлім:


    Педагогтің аты-жөні:

    Садуақасова Айсұлу Қайратқызы

    Күні:


    Сыныбы:

    8

    Сабақтың тақырыбы:

    Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

    (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.1.3.13 Трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану


    Сабақтың мақсаты:

    Трапецияның ауданының формулаларын қорытып шығарады және есептер шығаруда қолданады.




    Бағалау критерийлері

    - трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығарады және қолданады;

    - трапецияның ауданы формулаларын қолданып, белгісіз элементтерін табады және алдыңғы білімді қолданып, өмірмен байланысты есептерді шығарады.

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Білу және түсіну, қолдану

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері/

    уақыты


    Мұғалімнің іс-әрекеті


    Оқушының іс-әрекеті


    Бағалау


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут


    Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушылармен амандасу, түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру, оқушылардың көңіл-күйлерін сұрап назарларын сабаққа аудару.


    Қағаз қиындылары арқылы (параллелограмм, ромб, трапеция) топқа бөлу.



    Үй жұмысын интерактивті тақта арқылы тексеру ұсынылады.

    №14. Теңбүйірлі үшбұрыштың ауданы 48-ге, ал табаны 16-ға тең. Үшбұрыштың бүйір қабырғасын табыңдар.

    Берілгені: АВС-үшбұрыш

    S=48 см2, АВ=16

    Табу керек: АС, ВС-?

    Шешуі:

    Пифагор теоремасы бойынша:

    AC=BC=10 см.

    Жауабы: 10 см

    Оқушылар сәлемдесіп, құрал-жабдықтарын дайындап, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды.



    Оқушылар қағаз қиындылыраы арқылы 3 топқа бөлініп отырады, топ басшысын сайлайды.


    Үй жұмысын тексереді

    Дескриптор:

    - үшбұрыштың формуласын пайдаланып, биіктікті табады;

    - Пифагор теоремасын қолданады

    - үшбұрыштың бүйір қабырғасын табады.

    Мадақтау













    Оқушылар «Басбармақ!» әдісімен өзін-өзі бағалайды







    Shape1 Shape2



    Shape3




    Жаңа тақырыпты ашу

    5 минут


    «Болжау» әдісі арқылы интерактивті тақтадан суреттер (сабақ тақырыбымен байланысты әртүрлі трапеция мен өлшем бірліктері) көрсетіледі жаңа сабақтың тақырыбы ашылады.




    «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақты қайталау:

    - Трапеция дегеніміз не?

    - Трапецияның табаны мен бүйір қабырғалары дегеніміз не?

    - Трапецияның биіктігі дегеніміз не?

    - Трапецияның орта сызығы дегеніміз не?

    - Трапецияның қандай түрлерін білесіңдер?

    Жаңа тақырып таныстырылып, сабақтың мақсаты айтылады.

    Оқушылар пікір алмаса отырып, бүгінгі сабақтың мақсатын тұжырымдайды.

    (Суретке қарап өтілетін жаңа тақырыпт трапецияның ауданы екенін айтқан соң, трапеция туралы білімдерін еске түсіреді)



    Дескриптор:

    - Трапецияның анықтамасы мен қасиеттерін еске түсіреді.

    - кіші табаны мен үлкен табанын айтады;

    - биіктігі мен орта сызығын айтады;

    - түрлерін еске түсіреді.


    Мұғалім тарапынан мадақтау

    «Жарайсың!»

    «Жақсы!»

    «Тақырыпты қайтала!»












    Интерак

    тивті тақтада слайд





    Сабақтың ортасы

    Топтық жұмыс

    15 минут


















































    Жұптық жұмыс

    7 минут


    ЕББҚ арналған

    тапсырма










    Жеке жұмыс

    10 минут

    Функционалдық сауаттылыққа негізделген және ЕББҚ арналған

    тапсырма


    1 – тапсырма.

    «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі бойынша топтарға тапсырмалар беріледі.


    «Параллелограмм» тобы

    Теорема: Трапецияның ауданы оның табандарының қосындысының жартысы мен биіктігінің көбейтіндісіне тең болады.










    «Ромб» тобы

    Трапецияның ауданын оның биіктігі мен орта сызығы арқылы да табуға болады.

    Салдар: Трапецияның ауданы оның орта сызығы мен биіктігінің көбейтіндісіне тең болады.







    «Трапеция» тобы

    Мысалы-1:

    Трапецияның үлкен табаны табаны 4,5 см және кіші табаны 3,5 см. Ал биіктігі 3см. Трапецияның ауданын табыңдар.

    Мысалы-2:

    Трапецияның орта сызығы 7,5 см, ал биіктігі 4 см тең. Трапецияның ауданын табыңдар.




    2 – тапсырма.

    «Әткеншек» әдісі  бойынша оқушыларға трапецияның суреттері бар қима қағаздар беріледі. Жұптың бірі трапецияның тор көздерін санау арқылы анықтаса, екіншісі формулаға қойып табады, жауаптарын салыстырып, бірін – бірі тексереді. (1 тор көз ауданы – 1см2 деген өлшеммен)


    3 – тапсырма.

    «Қызықты ақпарат» әдісі

    «Бином» құрылыс компаниясы артық қалған үйдің шатырларын сатылымға шығарды. Жаңабаевтар отбасы қала сыртындағы саяжайдың шатырын жабу үшін құрылыс компаниясынан неше аудан шатыр сатып алу қажет?












    Shape4

    №

    Тапсырма

    Жауап

    1

    Суретте қандай фигуралар бейнеленген?


    2

    Боялған фигураның өлшемдерін әріптермен өрнектеп жаз


    3

    Тиісті формулаға қойып, фигураның ауданын тап



    Оқушылар постерді қорғайды




    Критерийі:

    Трапецияның ауданының формуласын қорытып шығарады

    Дескриптор:

    - трапецияның суретін салады;

    - үшбұрыштың ауданының формуласын қолданады;

    - трапецияның ауданының формуласын қорытады.


    Критерий:

    Трапецияның орта сызығы арқылы трапецияның ауданының формуласын қорытып шығарады

    Дескриптор:

    - трапецияның суретін салады;<

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Директорға Презентация 9 сынып
    16.05.2023
    377
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Садуақасова Айсұлу Қайратқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации