Сабақтың
басы
5
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен
амандасу, түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру, оқушылардың
көңіл-күйлерін сұрап назарларын сабаққа
аудару.
Қағаз
қиындылары арқылы
(параллелограмм, ромб,
трапеция) топқа
бөлу.
Үй жұмысын
интерактивті тақта арқылы тексеру
ұсынылады.
№14. Теңбүйірлі үшбұрыштың ауданы
48-ге, ал табаны 16-ға тең. Үшбұрыштың бүйір қабырғасын
табыңдар.
Берілгені:
АВС-үшбұрыш
S=48 см2,
АВ=16
Табу керек: АС,
ВС-?
Шешуі: 



Пифагор теоремасы
бойынша: 

AC=BC=10 см.
Жауабы: 10
см
|
Оқушылар сәлемдесіп,
құрал-жабдықтарын дайындап, жақсы көңіл күймен сабақты
бастайды.
Оқушылар қағаз
қиындылыраы арқылы 3 топқа бөлініп отырады, топ басшысын
сайлайды.
Үй жұмысын
тексереді
Дескриптор:
- үшбұрыштың
формуласын пайдаланып, биіктікті
табады;
- Пифагор теоремасын
қолданады
- үшбұрыштың бүйір қабырғасын
табады.
|
Мадақтау
Оқушылар
«Басбармақ!» әдісімен өзін-өзі
бағалайды
|



|
Жаңа тақырыпты
ашу
5
минут
|
«Болжау»
әдісі арқылы интерактивті тақтадан
суреттер (сабақ тақырыбымен байланысты әртүрлі трапеция мен өлшем
бірліктері) көрсетіледі жаңа сабақтың тақырыбы
ашылады.
«Миға шабуыл»
әдісі арқылы өткен сабақты
қайталау:
-
Трапеция дегеніміз
не?
- Трапецияның табаны
мен бүйір қабырғалары дегеніміз
не?
- Трапецияның
биіктігі дегеніміз не?
- Трапецияның орта
сызығы дегеніміз не?
- Трапецияның қандай
түрлерін білесіңдер?
Жаңа тақырып таныстырылып,
сабақтың мақсаты айтылады.
|
Оқушылар пікір алмаса отырып,
бүгінгі сабақтың мақсатын
тұжырымдайды.
(Суретке қарап
өтілетін жаңа тақырыпт трапецияның ауданы екенін айтқан соң,
трапеция туралы білімдерін еске
түсіреді)
Дескриптор:
- Трапецияның
анықтамасы мен қасиеттерін еске
түсіреді.
- кіші табаны мен
үлкен табанын айтады;
- биіктігі мен орта
сызығын айтады;
- түрлерін еске
түсіреді.
|
Мұғалім тарапынан
мадақтау
«Жарайсың!»
«Жақсы!»
«Тақырыпты
қайтала!»
|
Интерак
тивті тақтада
слайд
|
Сабақтың
ортасы
Топтық
жұмыс
15
минут
Жұптық
жұмыс
7
минут
ЕББҚ арналған
тапсырма
Жеке
жұмыс
10
минут
Функционалдық сауаттылыққа негізделген және ЕББҚ
арналған
тапсырма
|
1 –
тапсырма.
«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі
бойынша
топтарға тапсырмалар
беріледі.
«Параллелограмм»
тобы
Теорема: Трапецияның
ауданы оның табандарының қосындысының жартысы мен биіктігінің
көбейтіндісіне тең болады.

«Ромб»
тобы
Трапецияның ауданын
оның биіктігі мен орта сызығы арқылы да табуға
болады.
Салдар: Трапецияның ауданы оның орта
сызығы мен биіктігінің көбейтіндісіне тең
болады.

«Трапеция»
тобы
Мысалы-1:
Трапецияның үлкен
табаны табаны 4,5 см және кіші табаны 3,5 см. Ал биіктігі 3см.
Трапецияның ауданын
табыңдар.
Мысалы-2:
Трапецияның орта
сызығы 7,5 см, ал биіктігі 4 см тең. Трапецияның ауданын
табыңдар.
2 –
тапсырма.
«Әткеншек»
әдісі бойынша оқушыларға трапецияның
суреттері бар қима қағаздар беріледі. Жұптың бірі трапецияның тор
көздерін санау арқылы анықтаса, екіншісі формулаға қойып табады,
жауаптарын салыстырып, бірін – бірі тексереді. (1 тор көз ауданы –
1см2 деген
өлшеммен)
3 –
тапсырма.
«Қызықты
ақпарат» әдісі
«Бином» құрылыс
компаниясы артық қалған үйдің шатырларын сатылымға шығарды.
Жаңабаевтар отбасы қала сыртындағы саяжайдың шатырын жабу үшін
құрылыс компаниясынан неше аудан шатыр сатып алу
қажет?

№
|
Тапсырма
|
Жауап
|
1
|
Суретте
қандай фигуралар бейнеленген?
|
|
2
|
Боялған
фигураның өлшемдерін әріптермен өрнектеп жаз
|
|
3
|
Тиісті
формулаға қойып, фигураның ауданын тап
|
|
|
Оқушылар постерді
қорғайды
Критерийі:
Трапецияның ауданының формуласын қорытып
шығарады
Дескриптор:
- трапецияның суретін
салады;
- үшбұрыштың ауданының формуласын
қолданады;
- трапецияның ауданының формуласын
қорытады.
Критерий:
Трапецияның орта сызығы арқылы трапецияның
ауданының формуласын қорытып
шығарады
Дескриптор:
- трапецияның суретін
салады;< |