Материалдар / Төртбұрыштың анықтамасы. Дөңес және дөңес емес төртбұрыштар. Төртбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы

Төртбұрыштың анықтамасы. Дөңес және дөңес емес төртбұрыштар. Төртбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспарыма біраз өзгеріс енгізуіме байланысты, күнделікті сабақ жоспарыма да жаңа өзгерістер енгіздім. Маған қиын болғаны оқушылардың қабілеттерін тақырыпқа сай анықтау, мысалы мағынаны тануда олар тапсырмаларды көршіріп алып отырды. Бірақ түсіндім олар дағдыланған. Бағалау кезінде әдетте айтып тұр, біледі, жазған деген ұғымда бағалағанбыз. Міне енді нақты бала нені білгісі келеді, нені білді, қайдан алды ақпаратты, есте сақтай алама, көріп, танып біле ма, басқалармен өзін салыстыра алама осындай қасиетті зерттеу, қабілетті дамыту кезеңінде мұғалімен оқушының әрекеті үнемі модулдерден ауытқымау керек екен.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қаңтар 2018
2176
1 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Негізгі идеяларды білу және түсіну
Сабақ: 5Мектеп: СКО, Ғабит Мүсірепов атындағы аудан, «Новоишим қазақ орта мектебі» КММ
Күні: 12.09.17Мұғалімнің есімі: Идирисова Аманкул Райымбековна
Сынып: Қатысқандар саны: 19Қатыспағандар саны: 0
Сабақтың тақырыбы:Төртбұрыштың анықтамасы. Дөңес және дөңес емес төртбұрыштар. Төртбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)Төртбұрыш және оның элементтері, дөңес, дөңес емес төртбұрышщтар туралы білу. Ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы қолданып есептер шығара алады

Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: А,В,С деңгейіндегі балаларды төртбұрыш тақырыбын үйренуге берілген тапсырмаларды орындайды , анықтаманы болжай, зерттей алды.







Оқушылардың басым бөлігі:


Б деңгей:Төртбұрыштың элементтерін атап жазып беруі тиісС деңгей:Сұрақтарға жауап бере алулары керек.



Кейбір оқушылар: А деңгей:Төрбұрыштарға диагональ жүргізеді айырмашылықтарын зерттеп маңыздылығын айта алуы тиіс

Алдыңғы тақырыпҚайталау сабағы
Жоспар«Миға шабуыл», Мағынаны тану (Жаңа сабақ), қорытыды, кері байланыс, бағалау
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығуларРесурстар


Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті

Қызығушылықты ояту

2 минут











2 минут
Ынтымақтастық атмосферасы орнату «Қозғалыс шеңбері» әдісін ұйымдастырады

Сыныпты топқа бөлу







«Миға шабуыл»Оқушылар таратпа кеспелерден топпен тапсырмалар беріледі.







Оқушылар ішкі-сыртқы 2 шеңберге тұрып, өздерінің көңіл күйлерімен бөліседі.



Фигуралар тантау арқылы 5топқа бөлінеді. Бір-біріне сәттілік тілейді. Топ ережесін сақтайды



Оқушылар тасырманы орындауға топпен ақылдасады 

ПрезентацияИнтербелсенді тақта, сызғыш, карандаш, тапсырмаларСлайд Оқулық Ж.Қайдасов, Г. Хабарова, А. Абдиев
Мағынаны тану

15 минут

























1мин









жаңа сабақ бойынша 5 топқа тапсырма беремін

1.Тапсырма:Төртбұрыштың қабырғалары арқылы түзу жүргізеді қандай айырмашылықты табады. 2.диагоналдар жүргізеді.3.Элементтерін атап, сұрақтарға жауап береді.



«Бағдаршам» стратегиясы бойынша бақылауғ қадағалау жүргіземін.



Сергіту сәті«Фигуаларды салу» деп аталады мұнда қолмен бұрышты, көзбен шеңбер, баспен түзу салады









Оқушылардың өзара бағалауын бақылау, қадағалау


1.Төртбұрыштың қабырғалары арқылы түзу жүргізеді қандай айырмашылықты табады.





2. диагоналдар жүргізеді.3.Элементтерін атайды, сұрақтарға жауап береді.АВ мен ВС, ВС мен СД, СД мен АД, АД мен АВ кесінділері бір түзудің бойында жатпайды;АВ мен СД, ВС мен АД кесінділері бір-бірімен қиылыспайды;А,С,Д нүктелері төртбұрыштың төбелері;А мен В, В мен С, С мен Д, Д мен А – көршілес төбелері;В мен Д, С мен А қарсы төбелері;АВ, ВС, СД, ДА кесінділерітөртбұрыштың қабырғалары;АВ мен ВС, ВС мен СД, СД мен ДА, ДА мен АВ кесінділерікөршілес қабырғалары;АВ мен СД, ВС мен АД – қарама-қарсы қабырғалары;АС мен ВД кесінділерідиагональдар;АВС, ВСД, СДА, ДАВ – төртбұрыштың бұрыштары;Р=АВ + ВС + СД + ДА периметрі;АВСД, ВСДА, СДАВ, ДАВС – төртбұрыштың белгіленуі

E.edu.kz сайты

Бағдаршамның сары, қызыл, жасыл түстері

ВатманМаркер



















Бағалау парағы
Қорытынды

14 минут











5 минут

















1 минут
Деңгейлік тапсырмалар таратамын













Оқушылардың өзара бағалауын бақылау, қадағалау

Сабақ аяқталуы жақындағанда «Соңғы бес минут» бағалау стратегиясы таныстыруға сөз беремін





Рефлексия. Оқушыларға стикер таратылады да, сабақтың түсінікті және түсініксіз жағын стикерге толтыртқызамын.



-А деңгейлі оқушылар- ортақ қасиетін анықтайды;-В деңгейлі оқушылар- сәйкестендіру тапсырмасын орындайды.-С деңгейлі- карточкалық сұрақтарға жауап береді

-Оқушылар өзара бағалау жасайды

Әр топтан бағалаушы оқушы бағаларын таныстырып, не себепті сол баға екенін түсіндіріп айтады, басқа оқушылар сұрақтар қояды.

Оқушылар жаңа тақырып бойынша түсінікті және түсініксіз жерлерін стикерге толтырып жазады. Түсініктіз болса не себепті түсініксіз екенін жазып кетуі тиіс
Қарточқа тапсырмалары











Бағалау парағы















Стикер
Қосымша ақпаратҮйге тапсырма ретінде 5 ашық, 5 жабық сұрақтар құрастырып келеді


Түсініктеме. Қысқа мерзімді жоспарыма біраз өзгеріс енгізуіме байланысты, күнделікті сабақ жоспарыма да жаңа өзгерістер енгіздім. Маған қиын болғаны оқушылардың қабілеттерін тақырыпқа сай анықтау, мысалы мағынаны тануда олар тапсырмаларды көршіріп алып отырды. Бірақ түсіндім олар дағдыланған. Бағалау кезінде әдетте айтып тұр, біледі, жазған деген ұғымда бағалағанбыз. Міне енді нақты бала нені білгісі келеді, нені білді, қайдан алды ақпаратты, есте сақтай алама, көріп, танып біле ма, басқалармен өзін салыстыра алама осындай қасиетті зерттеу, қабілетті дамыту кезеңінде мұғалімен оқушының әрекеті үнемі модулдерден ауытқымау керек екен. Және де бағлауда қиындық болғаны, бақылау процессін жүйелей алмау, оның себебі оқушылар бір-бірінің көңіліне қарап бағалай салуы. Мұны да үнемі бақылауға алып алдағы сабақтарда салыстырмалы түрде қадағалау керек екенін білдім. Ал енді тиімді болған тәсілдерге келсек ынтымақтастық атмосферасын орнатуда балалардың көңіл күйлері көтеріліп, сабақ бастауға өздеріне жағыдай жасады. Топта жұмыс жасағанда бір-біріне құрметтпен қарады. Тапсыриаларды орындаған кезде кейбір оқушыларда зерттеушілік қабілеттер байқалды. Мысалы: диагонал жүргізгенде мақсат жлдың қысқарылуын, уақыттын үнемделуін естеріне түсірді. Топта бір-біріне көмектесті, пікірлерін тындады, өз ойларында ортаға аз да болса сала ады сонмен қатар шетте қалған оқушыны тартуға тырысқанының өзі, сабақ барысында оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдердің, сыни тұрғысынан ойлауға, оқуды бағалауға, дарындылықтарын дамытуға әзерін тигізді деп түсінемін.Сонымен қатар сабақ барысында «диалог арқылы оқыту» мен «қалай оқу керектігін үрету» әдістері мұғалім мен оқушы арасындағы ой-пікірдің дамуына көмектесе аладынына сенімді болдым. Себебі оқушылар құрдастарының пікіріне толықтырушы ойлар қосып отырды. Жәнеде оның дәлелдемесін айта алды. Мысалы сәкестендіру тест құрауда төртбұрыштың диагоналдары бір нүктеде қиылысады қиылысу нүктесінде қақ бөлінеді дегенде қолмен жасап көрсетіп өтті. Жүйеге түсіру үшін жұмыс жалғасады.

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!