Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 10.4



    Бағыт: жаратылыстану-математикалық

    Мектеп: Шалқар қаласы «№ 1 мектеп -гимназиясы» КММ

    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні: Калжанова Жанагул Кужанбетовна

    Сынып: 10


    Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы


    Тотығу –тотықсыздану процестері


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.2.3.1 электрондық-иондық баланс әдісімен тотығу-тотықсыздану реакциясы теңдеулерін құрастыру;


    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: тотығу-тотықсыздану реакцияларын білу; заттардағы элементтердің тотығу дәрежесін анықту, тотықтырғыш пен тотықсыздандырғыш қасиеттерін білу.


    Оқушылар басым бөлігі: тотығу-тотықсыздану процесін түсіну; тотықтырғыш пен тотықсыздандырғышты анықтау, реакция нәтижесіндегі түзілетін заттарды болжау.


    Кей бір оқушылар: тотығу-тотықсыздану реакцияларын электрондық-баланс әдісі арқылы теңестіру.


    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Қолдану, Жинақтау


    Бағалау критерийі

    1. Тотығу-тотықсыздану процесін түсінеді, тотықтырғыш пен тотықсыздандырғышты анықтайды.

    2. Электрондық-иондық баланс әдісімен тотығу-тотықсыздану реакциясы теңдеулерін құрастырды.

    Тілдік мақсат


    Тақырыпқа қатысты арнайы лексика көмегімен тотығу, тотықсыздану, электрондық-баланс әдісі терминдерін дұрыс қолдана алады. Түзілген өнімдерді атайды.


    Диалог тіркестер

    Тотықтырғыш-бұл ................

    Тотықсыздандырғыш дегеніміз - . . . . . . . . .

    Электрондық-иондық баланс әдісі- бұл............


    Құндылықтарға баулу

    Топтық жұмыс, сыйластық, жауапкершілікке баулу


    Пәнаралық байланыс

    Физика (Электрондар, электр тогы, электр заряды)


    Алдыңғы білім

    9.2.2.5 Тотықтырғыш, тотықсыздандырғыш (Химия 9сынып)



    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Жоспарланған іс-әрекеттер

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    ___минут

    Сәлемдесу «Үш тілде»

    Оқушылар бір-бірімен үш тілде амандасады. Қатар бойынша

    Жағымды психологиялық ахуал әдіс «Жаңа күнге жақсы тілек»


    Топқа бөлу әдіс «Топтастыру»

    1топ – тотығу дәрежесі

    2 топ – металдар

    3 топ – бейметалдар

    Оқу мақсатын анықтау (табиғаттағы болып жатырған процестерді видео арқылы көрсету. Мысалы, металл коррозиясы, отынның жануы т.с.с)


    Қима-қағаздары

    Бейне ролик «Табиғаттағы тотығу-тотықсыздану процесіне байланысты»

    Сабақтың ортасы


    ___минут



    1. Жаңа сабақты игеру. Мәліметпен жұмыс.


    Ойлау дағдыларының деңгейлері – қолдану, жинақтау,


    Белсенді оқыту әдіс «Өткенге шолу».

    Жұмыс түрі– жеке, жұптық, топтық

    Дамыту дағдылары– оқылым, жазылым, айтылым

    Саралау – тапсырма бойынша, нәтиже бойынша, диалог пен қолдау арқылы, бағалау бойынша

    Бағалауды ұйымдастыру формасы: мұғалімнің бағалауы, бір-бірін бағалау- (бағалау әдісі «Жетонмен»)


    Тапсырма №1.

    А) Мына берілген элементтердің тотығу дәрежелерін анықтағыздар: O2, CO, CO2, HCl, Ba3N2, N2, PCl5, C, CuCl2, HNO3, CaSO4, KClO3 (алғашқы орындап болған топқа немесе 3 оқушыға бонус балл)

    В) берілген реакциялардың тотығу дәрежелерінің өзгерулеріне қарай жіктеңдер:

    Mg + O2=

    CaCO3=

    . . . +. . . = KOH + H2

    AgNO3+CaCL2=

    Al + S =

    Тотығу дәрежелері өзгере жүретін реакция

    Тотығу дәрежелері өзгермей жүретін реакция



    C) тотығу-тотықсыздану процесін анықтаңыз:

    1) Ba0 . . .=Ba2+

    2) N-3 . . . = N+2

    3)Mn+2 . . .=Mn+7

    4)P 0 . . . = P+5

    5) Ca + . . .= Ca2+

    Қалыптастырушы бағалау

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    1. Тотығу-тотықсыздану процесін түсінеді, тотықтырғыш пен тотықсыздандырғышты анықтайды.


    -Тотығу дәрежесін таба алады;

    - реакция теңдеуін аяқтайды;

    -теңестіреді;

    -реакцияның дұрыс және бұрысын анықтайды;

    -тотықтырғыш пен тотықсыздандырғышты анықтай алады


    Кері байланыс: «Бір сөзбен»




    Жетондар

    Қызыл – 1 балл

    Сары -2 балл

    Жасыл – 3 балл


    Қосымша жетон – көк – 3 балл




    Рисунок 1






























    ___минут

    II.Жаңа мәліметті игеру.

    Ойлау дағдыларының деңгейлері– жинақтау, қолдану

    Белсенді оқыту әдісі– ЖИГСО

    Жұмыс түрі–топтық

    Дамыту дағдылары– оқылым, жазылым, айтылым, тындалым.

    Саралау– тапсырма бойынша, мәліметтер бойынша, уақыт бойынша,нәтиже бойынша, диолог пен қолдау арқылы,бағалау бойынша, топтастыру бойынша

    Бағалауды ұйымдастыру: өзін-өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы, бір-бірін бағалау- (бағалау әдісі «Екі жұлдыз, бір тілек».)

    Жаңа сабақтың толық мәтінімен оқушылар ЖИГСО әдісі арқылы толық танысады. Жаңа сабақ бойынша мына сұрақтарға жауап береді:(постер қорғайды)



    1 топ: Тотығу дегеніміз не?

    2 топ: Тотықтырғыш және тотықсыздандырғыш дегеніміз не?

    3 топ: Электрондардың тасмалдануы қалай жүзеге асады?

    Тапсырма №2.

    №10есеп оқулықтан:

    Концентрлі күкір қышқылы мен марганец диоксиді арасындағы тотығу және тотықсыздану реакциясының сызбасы берілген:

    MnO2 + I - + H+ SO42- = Mn+2 + I2 + HSO4- + H2O

    А) сызбадағы әр элементтердің тотығу дәрежелерін анықтаңыздар;

    Б) сызбадағы тотықтырғыш пен тоықсыздандырғышты көрсетіңіздер;

    В) реакцияны толық аяқтап, реакцияны теңестіріңіздер

    Берілген реакция теңдеулерін электрондық баланс әдісімен теңестіріңіздер: (тапсырма топқа беріледі)

    1 топ

    А) KClO3= KCl +O2

    B) Mg + CO2= MgO + C

    2 топ

    С) NH3 + SO2 = N2 + S + H2O

    D) SO2 + O2 = SO3

    3 топ

    E) Na +HCl = NaCl + H2

    F) Zn + H2SO4 конц.= Zn(NO3)2 +NO2 + H2O

    Қалыптастырушы бағалау


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    2. Электрондық-иондық баланс әдісімен тотығу-тотықсыздану реакциясы теңдеулерін құрастырды

    - әр элементтің тотығу дәрежесін табады;

    - тотықтырғыш пен тотықсыздандырғышты табады,

    - реакцияны толық аяқтай алады, теңестіреді;

    -электрондық баланс әдісімен есеп шығарады


    Кері байланыс

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Калжанова Жанагул Кужанбетовна
    20 Қазан 2020
    2533
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Тотығу-тотықсыздану процестері" 10 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Тотығу-тотықсыздану процестері" 10 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    барлық мұғалімге керек сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 10.4



    Бағыт: жаратылыстану-математикалық

    Мектеп: Шалқар қаласы «№ 1 мектеп -гимназиясы» КММ

    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні: Калжанова Жанагул Кужанбетовна

    Сынып: 10


    Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы


    Тотығу –тотықсыздану процестері


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.2.3.1 электрондық-иондық баланс әдісімен тотығу-тотықсыздану реакциясы теңдеулерін құрастыру;


    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: тотығу-тотықсыздану реакцияларын білу; заттардағы элементтердің тотығу дәрежесін анықту, тотықтырғыш пен тотықсыздандырғыш қасиеттерін білу.


    Оқушылар басым бөлігі: тотығу-тотықсыздану процесін түсіну; тотықтырғыш пен тотықсыздандырғышты анықтау, реакция нәтижесіндегі түзілетін заттарды болжау.


    Кей бір оқушылар: тотығу-тотықсыздану реакцияларын электрондық-баланс әдісі арқылы теңестіру.


    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Қолдану, Жинақтау


    Бағалау критерийі

    1. Тотығу-тотықсыздану процесін түсінеді, тотықтырғыш пен тотықсыздандырғышты анықтайды.

    2. Электрондық-иондық баланс әдісімен тотығу-тотықсыздану реакциясы теңдеулерін құрастырды.

    Тілдік мақсат


    Тақырыпқа қатысты арнайы лексика көмегімен тотығу, тотықсыздану, электрондық-баланс әдісі терминдерін дұрыс қолдана алады. Түзілген өнімдерді атайды.


    Диалог тіркестер

    Тотықтырғыш-бұл ................

    Тотықсыздандырғыш дегеніміз - . . . . . . . . .

    Электрондық-иондық баланс әдісі- бұл............


    Құндылықтарға баулу

    Топтық жұмыс, сыйластық, жауапкершілікке баулу


    Пәнаралық байланыс

    Физика (Электрондар, электр тогы, электр заряды)


    Алдыңғы білім

    9.2.2.5 Тотықтырғыш, тотықсыздандырғыш (Химия 9сынып)



    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Жоспарланған іс-әрекеттер

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    ___минут

    Сәлемдесу «Үш тілде»

    Оқушылар бір-бірімен үш тілде амандасады. Қатар бойынша

    Жағымды психологиялық ахуал әдіс «Жаңа күнге жақсы тілек»


    Топқа бөлу әдіс «Топтастыру»

    1топ – тотығу дәрежесі

    2 топ – металдар

    3 топ – бейметалдар

    Оқу мақсатын анықтау (табиғаттағы болып жатырған процестерді видео арқылы көрсету. Мысалы, металл коррозиясы, отынның жануы т.с.с)


    Қима-қағаздары

    Бейне ролик «Табиғаттағы тотығу-тотықсыздану процесіне байланысты»

    Сабақтың ортасы


    ___минут



    1. Жаңа сабақты игеру. Мәліметпен жұмыс.


    Ойлау дағдыларының деңгейлері – қолдану, жинақтау,


    Белсенді оқыту әдіс «Өткенге шолу».

    Жұмыс түрі– жеке, жұптық, топтық

    Дамыту дағдылары– оқылым, жазылым, айтылым

    Саралау – тапсырма бойынша, нәтиже бойынша, диалог пен қолдау арқылы, бағалау бойынша

    Бағалауды ұйымдастыру формасы: мұғалімнің бағалауы, бір-бірін бағалау- (бағалау әдісі «Жетонмен»)


    Тапсырма №1.

    А) Мына берілген элементтердің тотығу дәрежелерін анықтағыздар: O2, CO, CO2, HCl, Ba3N2, N2, PCl5, C, CuCl2, HNO3, CaSO4, KClO3 (алғашқы орындап болған топқа немесе 3 оқушыға бонус балл)

    В) берілген реакциялардың тотығу дәрежелерінің өзгерулеріне қарай жіктеңдер:

    Mg + O2=

    CaCO3=

    . . . +. . . = KOH + H2

    AgNO3+CaCL2=

    Al + S =

    Тотығу дәрежелері өзгере жүретін реакция

    Тотығу дәрежелері өзгермей жүретін реакция



    C) тотығу-тотықсыздану процесін анықтаңыз:

    1) Ba0 . . .=Ba2+

    2) N-3 . . . = N+2

    3)Mn+2 . . .=Mn+7

    4)P 0 . . . = P+5

    5) Ca + . . .= Ca2+

    Қалыптастырушы бағалау

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    1. Тотығу-тотықсыздану процесін түсінеді, тотықтырғыш пен тотықсыздандырғышты анықтайды.


    -Тотығу дәрежесін таба алады;

    - реакция теңдеуін аяқтайды;

    -теңестіреді;

    -реакцияның дұрыс және бұрысын анықтайды;

    -тотықтырғыш пен тотықсыздандырғышты анықтай алады


    Кері байланыс: «Бір сөзбен»




    Жетондар

    Қызыл – 1 балл

    Сары -2 балл

    Жасыл – 3 балл


    Қосымша жетон – көк – 3 балл




    Рисунок 1






























    ___минут

    II.Жаңа мәліметті игеру.

    Ойлау дағдыларының деңгейлері– жинақтау, қолдану

    Белсенді оқыту әдісі– ЖИГСО

    Жұмыс түрі–топтық

    Дамыту дағдылары– оқылым, жазылым, айтылым, тындалым.

    Саралау– тапсырма бойынша, мәліметтер бойынша, уақыт бойынша,нәтиже бойынша, диолог пен қолдау арқылы,бағалау бойынша, топтастыру бойынша

    Бағалауды ұйымдастыру: өзін-өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы, бір-бірін бағалау- (бағалау әдісі «Екі жұлдыз, бір тілек».)

    Жаңа сабақтың толық мәтінімен оқушылар ЖИГСО әдісі арқылы толық танысады. Жаңа сабақ бойынша мына сұрақтарға жауап береді:(постер қорғайды)



    1 топ: Тотығу дегеніміз не?

    2 топ: Тотықтырғыш және тотықсыздандырғыш дегеніміз не?

    3 топ: Электрондардың тасмалдануы қалай жүзеге асады?

    Тапсырма №2.

    №10есеп оқулықтан:

    Концентрлі күкір қышқылы мен марганец диоксиді арасындағы тотығу және тотықсыздану реакциясының сызбасы берілген:

    MnO2 + I - + H+ SO42- = Mn+2 + I2 + HSO4- + H2O

    А) сызбадағы әр элементтердің тотығу дәрежелерін анықтаңыздар;

    Б) сызбадағы тотықтырғыш пен тоықсыздандырғышты көрсетіңіздер;

    В) реакцияны толық аяқтап, реакцияны теңестіріңіздер

    Берілген реакция теңдеулерін электрондық баланс әдісімен теңестіріңіздер: (тапсырма топқа беріледі)

    1 топ

    А) KClO3= KCl +O2

    B) Mg + CO2= MgO + C

    2 топ

    С) NH3 + SO2 = N2 + S + H2O

    D) SO2 + O2 = SO3

    3 топ

    E) Na +HCl = NaCl + H2

    F) Zn + H2SO4 конц.= Zn(NO3)2 +NO2 + H2O

    Қалыптастырушы бағалау


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    2. Электрондық-иондық баланс әдісімен тотығу-тотықсыздану реакциясы теңдеулерін құрастырды

    - әр элементтің тотығу дәрежесін табады;

    - тотықтырғыш пен тотықсыздандырғышты табады,

    - реакцияны толық аяқтай алады, теңестіреді;

    -электрондық баланс әдісімен есеп шығарады


    Кері байланыс

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Химия Ашық сабақ 10 сынып
    20.10.2020
    2533
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Калжанова Жанагул Кужанбетовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации