Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Тотығу-тотықсыздану процестері" 10 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 10.4 Бағыт: жаратылыстану-математикалық |
Мектеп: Шалқар қаласы «№ 1 мектеп -гимназиясы» КММ |
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Калжанова Жанагул Кужанбетовна |
|
Сынып: 10 |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Тотығу –тотықсыздану процестері |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.2.3.1 электрондық-иондық баланс әдісімен тотығу-тотықсыздану реакциясы теңдеулерін құрастыру; |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: тотығу-тотықсыздану реакцияларын білу; заттардағы элементтердің тотығу дәрежесін анықту, тотықтырғыш пен тотықсыздандырғыш қасиеттерін білу. Оқушылар басым бөлігі: тотығу-тотықсыздану процесін түсіну; тотықтырғыш пен тотықсыздандырғышты анықтау, реакция нәтижесіндегі түзілетін заттарды болжау. Кей бір оқушылар: тотығу-тотықсыздану реакцияларын электрондық-баланс әдісі арқылы теңестіру. |
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Қолдану, Жинақтау |
|
Бағалау критерийі |
2. Электрондық-иондық баланс әдісімен тотығу-тотықсыздану реакциясы теңдеулерін құрастырды. |
|
Тілдік мақсат |
Тақырыпқа қатысты арнайы лексика көмегімен тотығу, тотықсыздану, электрондық-баланс әдісі терминдерін дұрыс қолдана алады. Түзілген өнімдерді атайды. Диалог тіркестер Тотықтырғыш-бұл ................ Тотықсыздандырғыш дегеніміз - . . . . . . . . . Электрондық-иондық баланс әдісі- бұл............ |
|
Құндылықтарға баулу |
Топтық жұмыс, сыйластық, жауапкершілікке баулу |
|
Пәнаралық байланыс |
Физика (Электрондар, электр тогы, электр заряды) |
|
Алдыңғы білім |
9.2.2.5 Тотықтырғыш, тотықсыздандырғыш (Химия 9сынып) |
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланған іс-әрекеттер |
Ресурстар |
||||||||||
Сабақтың басы ___минут |
Сәлемдесу «Үш тілде» Оқушылар бір-бірімен үш тілде амандасады. Қатар бойынша Жағымды психологиялық ахуал әдіс «Жаңа күнге жақсы тілек» Топқа бөлу әдіс «Топтастыру» 1топ – тотығу дәрежесі 2 топ – металдар 3 топ – бейметалдар Оқу мақсатын анықтау (табиғаттағы болып жатырған процестерді видео арқылы көрсету. Мысалы, металл коррозиясы, отынның жануы т.с.с)
|
Қима-қағаздары Бейне ролик «Табиғаттағы тотығу-тотықсыздану процесіне байланысты» |
||||||||||
Сабақтың ортасы ___минут |
Ойлау дағдыларының деңгейлері – қолдану, жинақтау, Белсенді оқыту әдіс «Өткенге шолу». Жұмыс түрі– жеке, жұптық, топтық Дамыту дағдылары– оқылым, жазылым, айтылым Саралау – тапсырма бойынша, нәтиже бойынша, диалог пен қолдау арқылы, бағалау бойынша Бағалауды ұйымдастыру формасы: мұғалімнің бағалауы, бір-бірін бағалау- (бағалау әдісі «Жетонмен») Тапсырма №1. А) Мына берілген элементтердің тотығу дәрежелерін анықтағыздар: O2, CO, CO2, HCl, Ba3N2, N2, PCl5, C, CuCl2, HNO3, CaSO4, KClO3 (алғашқы орындап болған топқа немесе 3 оқушыға бонус балл) В) берілген реакциялардың тотығу дәрежелерінің өзгерулеріне қарай жіктеңдер: Mg + O2= CaCO3= . . . +. . . = KOH + H2 AgNO3+CaCL2= Al + S =
C) тотығу-тотықсыздану процесін анықтаңыз: 1) Ba0 . . .=Ba2+ 2) N-3 . . . = N+2 3)Mn+2 . . .=Mn+7 4)P 0 . . . = P+5 5) Ca + . . .= Ca2+ Қалыптастырушы бағалау
Кері байланыс: «Бір сөзбен»
|
Жетондар Қызыл – 1 балл Сары -2 балл Жасыл – 3 балл
Қосымша жетон – көк – 3 балл
|
||||||||||
___минут |
II.Жаңа мәліметті игеру. Ойлау дағдыларының деңгейлері– жинақтау, қолдану Белсенді оқыту әдісі– ЖИГСО Жұмыс түрі–топтық Дамыту дағдылары– оқылым, жазылым, айтылым, тындалым. Саралау– тапсырма бойынша, мәліметтер бойынша, уақыт бойынша,нәтиже бойынша, диолог пен қолдау арқылы,бағалау бойынша, топтастыру бойынша Бағалауды ұйымдастыру: өзін-өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы, бір-бірін бағалау- (бағалау әдісі «Екі жұлдыз, бір тілек».) Жаңа сабақтың толық мәтінімен оқушылар ЖИГСО әдісі арқылы толық танысады. Жаңа сабақ бойынша мына сұрақтарға жауап береді:(постер қорғайды)
1 топ: Тотығу дегеніміз не? 2 топ: Тотықтырғыш және тотықсыздандырғыш дегеніміз не? 3 топ: Электрондардың тасмалдануы қалай жүзеге асады? Тапсырма №2. №10есеп оқулықтан: Концентрлі күкір қышқылы мен марганец диоксиді арасындағы тотығу және тотықсыздану реакциясының сызбасы берілген: MnO2 + I - + H+ SO42- = Mn+2 + I2 + HSO4- + H2O А) сызбадағы әр элементтердің тотығу дәрежелерін анықтаңыздар; Б) сызбадағы тотықтырғыш пен тоықсыздандырғышты көрсетіңіздер; В) реакцияны толық аяқтап, реакцияны теңестіріңіздер Берілген реакция теңдеулерін электрондық баланс әдісімен теңестіріңіздер: (тапсырма топқа беріледі) 1 топ А) KClO3= KCl +O2 B) Mg + CO2= MgO + C 2 топ С) NH3 + SO2 = N2 + S + H2O D) SO2 + O2 = SO3 3 топ E) Na +HCl = NaCl + H2 F) Zn + H2SO4 конц.= Zn(NO3)2 +NO2 + H2O Қалыптастырушы бағалау
Кері
байланыс 770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |