II.Жаңа
мәліметті игеру.
Ойлау
дағдыларының деңгейлері–
жинақтау,
қолдану
Белсенді оқыту
әдісі–
ЖИГСО
Жұмыс
түрі–топтық
Дамыту
дағдылары– оқылым, жазылым, айтылым,
тындалым.
Саралау–
тапсырма бойынша, мәліметтер
бойынша, уақыт бойынша,нәтиже бойынша, диолог пен қолдау
арқылы,бағалау бойынша, топтастыру
бойынша
Бағалауды
ұйымдастыру: өзін-өзі бағалау, мұғалімнің
бағалауы, бір-бірін бағалау-
(бағалау әдісі «Екі
жұлдыз, бір тілек».)
Жаңа сабақтың
толық мәтінімен оқушылар ЖИГСО әдісі арқылы толық танысады. Жаңа
сабақ бойынша мына сұрақтарға жауап береді:(постер
қорғайды)



1 топ: Тотығу
дегеніміз не?
2 топ:
Тотықтырғыш және тотықсыздандырғыш дегеніміз
не?
3 топ:
Электрондардың тасмалдануы қалай жүзеге
асады?
Тапсырма
№2.
№10есеп
оқулықтан:
Концентрлі күкір
қышқылы мен марганец диоксиді арасындағы тотығу және тотықсыздану
реакциясының сызбасы
берілген:
MnO2 + I - + H+
SO42- = Mn+2 + I2 + HSO4- +
H2O
А) сызбадағы әр
элементтердің тотығу дәрежелерін
анықтаңыздар;
Б) сызбадағы
тотықтырғыш пен тоықсыздандырғышты
көрсетіңіздер;
В) реакцияны толық
аяқтап, реакцияны
теңестіріңіздер
Берілген реакция
теңдеулерін электрондық баланс әдісімен теңестіріңіздер: (тапсырма
топқа беріледі)
1 топ
А) KClO3= KCl
+O2
B) Mg + CO2= MgO
+ C
2
топ
С) NH3 + SO2 = N2 + S +
H2O
D) SO2 + O2 =
SO3
3
топ
E) Na +HCl = NaCl
+ H2
F) Zn +
H2SO4 конц.= Zn(NO3)2 +NO2 +
H2O
Қалыптастырушы
бағалау
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
2. Электрондық-иондық баланс
әдісімен тотығу-тотықсыздану реакциясы теңдеулерін
құрастырды
|
- әр элементтің тотығу
дәрежесін табады;
- тотықтырғыш пен
тотықсыздандырғышты
табады,
- реакцияны толық аяқтай
алады, теңестіреді;
-электрондық баланс
әдісімен есеп шығарады
|
Кері
байланыс |