Материалдар / "Тотығу-тотықсыздану процестері" 10 сынып

"Тотығу-тотықсыздану процестері" 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
барлық мұғалімге керек сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қазан 2020
2323
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 10.4



Бағыт: жаратылыстану-математикалық

Мектеп: Шалқар қаласы «№ 1 мектеп -гимназиясы» КММ

Күні:


Мұғалімнің аты-жөні: Калжанова Жанагул Кужанбетовна

Сынып: 10


Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы


Тотығу –тотықсыздану процестері


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

10.2.3.1 электрондық-иондық баланс әдісімен тотығу-тотықсыздану реакциясы теңдеулерін құрастыру;


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: тотығу-тотықсыздану реакцияларын білу; заттардағы элементтердің тотығу дәрежесін анықту, тотықтырғыш пен тотықсыздандырғыш қасиеттерін білу.


Оқушылар басым бөлігі: тотығу-тотықсыздану процесін түсіну; тотықтырғыш пен тотықсыздандырғышты анықтау, реакция нәтижесіндегі түзілетін заттарды болжау.


Кей бір оқушылар: тотығу-тотықсыздану реакцияларын электрондық-баланс әдісі арқылы теңестіру.


Ойлау дағдыларының деңгейлері

Қолдану, Жинақтау


Бағалау критерийі

  1. Тотығу-тотықсыздану процесін түсінеді, тотықтырғыш пен тотықсыздандырғышты анықтайды.

2. Электрондық-иондық баланс әдісімен тотығу-тотықсыздану реакциясы теңдеулерін құрастырды.

Тілдік мақсат


Тақырыпқа қатысты арнайы лексика көмегімен тотығу, тотықсыздану, электрондық-баланс әдісі терминдерін дұрыс қолдана алады. Түзілген өнімдерді атайды.


Диалог тіркестер

Тотықтырғыш-бұл ................

Тотықсыздандырғыш дегеніміз - . . . . . . . . .

Электрондық-иондық баланс әдісі- бұл............


Құндылықтарға баулу

Топтық жұмыс, сыйластық, жауапкершілікке баулу


Пәнаралық байланыс

Физика (Электрондар, электр тогы, электр заряды)


Алдыңғы білім

9.2.2.5 Тотықтырғыш, тотықсыздандырғыш (Химия 9сынып)



Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

___минут

Сәлемдесу «Үш тілде»

Оқушылар бір-бірімен үш тілде амандасады. Қатар бойынша

Жағымды психологиялық ахуал әдіс «Жаңа күнге жақсы тілек»


Топқа бөлу әдіс «Топтастыру»

1топ – тотығу дәрежесі

2 топ – металдар

3 топ – бейметалдар

Оқу мақсатын анықтау (табиғаттағы болып жатырған процестерді видео арқылы көрсету. Мысалы, металл коррозиясы, отынның жануы т.с.с)


Қима-қағаздары

Бейне ролик «Табиғаттағы тотығу-тотықсыздану процесіне байланысты»

Сабақтың ортасы


___минут



  1. Жаңа сабақты игеру. Мәліметпен жұмыс.


Ойлау дағдыларының деңгейлері қолдану, жинақтау,


Белсенді оқыту әдіс «Өткенге шолу».

Жұмыс түрі– жеке, жұптық, топтық

Дамыту дағдылары оқылым, жазылым, айтылым

Саралау – тапсырма бойынша, нәтиже бойынша, диалог пен қолдау арқылы, бағалау бойынша

Бағалауды ұйымдастыру формасы: мұғалімнің бағалауы, бір-бірін бағалау- (бағалау әдісі «Жетонмен»)


Тапсырма №1.

А) Мына берілген элементтердің тотығу дәрежелерін анықтағыздар: O2, CO, CO2, HCl, Ba3N2, N2, PCl5, C, CuCl2, HNO3, CaSO4, KClO3 (алғашқы орындап болған топқа немесе 3 оқушыға бонус балл)

В) берілген реакциялардың тотығу дәрежелерінің өзгерулеріне қарай жіктеңдер:

Mg + O2=

CaCO3=

. . . +. . . = KOH + H2

AgNO3+CaCL2=

Al + S =

Тотығу дәрежелері өзгере жүретін реакция

Тотығу дәрежелері өзгермей жүретін реакция



C) тотығу-тотықсыздану процесін анықтаңыз:

1) Ba0 . . .=Ba2+

2) N-3 . . . = N+2

3)Mn+2 . . .=Mn+7

4)P 0 . . . = P+5

5) Ca + . . .= Ca2+

Қалыптастырушы бағалау

Бағалау критерийі

Дескриптор

  1. Тотығу-тотықсыздану процесін түсінеді, тотықтырғыш пен тотықсыздандырғышты анықтайды.


-Тотығу дәрежесін таба алады;

- реакция теңдеуін аяқтайды;

-теңестіреді;

-реакцияның дұрыс және бұрысын анықтайды;

-тотықтырғыш пен тотықсыздандырғышты анықтай алады


Кері байланыс: «Бір сөзбен»




Жетондар

Қызыл – 1 балл

Сары -2 балл

Жасыл – 3 балл


Қосымша жетон – көк – 3 балл




Рисунок 1






























___минут

II.Жаңа мәліметті игеру.

Ойлау дағдыларының деңгейлері жинақтау, қолдану

Белсенді оқыту әдісі– ЖИГСО

Жұмыс түрі–топтық

Дамыту дағдылары– оқылым, жазылым, айтылым, тындалым.

Саралау тапсырма бойынша, мәліметтер бойынша, уақыт бойынша,нәтиже бойынша, диолог пен қолдау арқылы,бағалау бойынша, топтастыру бойынша

Бағалауды ұйымдастыру: өзін-өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы, бір-бірін бағалау- (бағалау әдісі «Екі жұлдыз, бір тілек».)

Жаңа сабақтың толық мәтінімен оқушылар ЖИГСО әдісі арқылы толық танысады. Жаңа сабақ бойынша мына сұрақтарға жауап береді:(постер қорғайды)



1 топ: Тотығу дегеніміз не?

2 топ: Тотықтырғыш және тотықсыздандырғыш дегеніміз не?

3 топ: Электрондардың тасмалдануы қалай жүзеге асады?

Тапсырма №2.

10есеп оқулықтан:

Концентрлі күкір қышқылы мен марганец диоксиді арасындағы тотығу және тотықсыздану реакциясының сызбасы берілген:

MnO2 + I - + H+ SO42- = Mn+2 + I2 + HSO4- + H2O

А) сызбадағы әр элементтердің тотығу дәрежелерін анықтаңыздар;

Б) сызбадағы тотықтырғыш пен тоықсыздандырғышты көрсетіңіздер;

В) реакцияны толық аяқтап, реакцияны теңестіріңіздер

Берілген реакция теңдеулерін электрондық баланс әдісімен теңестіріңіздер: (тапсырма топқа беріледі)

1 топ

А) KClO3= KCl +O2

B) Mg + CO2= MgO + C

2 топ

С) NH3 + SO2 = N2 + S + H2O

D) SO2 + O2 = SO3

3 топ

E) Na +HCl = NaCl + H2

F) Zn + H2SO4 конц.= Zn(NO3)2 +NO2 + H2O

Қалыптастырушы бағалау


Бағалау критерийі

Дескриптор

2. Электрондық-иондық баланс әдісімен тотығу-тотықсыздану реакциясы теңдеулерін құрастырды

- әр элементтің тотығу дәрежесін табады;

- тотықтырғыш пен тотықсыздандырғышты табады,

- реакцияны толық аяқтай алады, теңестіреді;

-электрондық баланс әдісімен есеп шығарады


Кері байланыс 770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ