Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Тəрбие сағаты "Менің бақытты отбасым"
Материал туралы қысқаша түсінік
Тəрбие сағаттарында қолдануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
10 Ақпан 2019
854
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«З.Серікқалиұлы атындағы мектеп интернаты» КММ 2 сынып тәрбиешісі Қабдрахманова Нұргүл Нурлыханқызының тәрбие сағатыТақырыбы: «Менің бақытты отбасым»Мақсаты: а)Отбасы және отбасы мүшелері жайлы түсініктерін қалыптастыру. ә)Отбасы мүшелері және отбасындағы сыйастық туралы әңгімелесу арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту.б)Сөзерді дұрыс, анық айтуға жаттықтыру.в)Үлкенге ізеттілік көрсетуге, кішіге қамқор болуға тәрбиелеу.Көрнекілігі: отбасы мүшелерінің суреттері,кітаптар,шарлар Сөздік жұмыс: ата, әже, әке, ана,аға ,іні, әпке, сіңілі, қарындас.Әдіс – тәсілдері: әңгімелеу, түсіндіру, көрсету,ойын.Тәрбие жұмысының барысы.Ұйымдастыру кезеңі.
Ата ,әже және немерені бір сөзбен қалай атайды? (Отбасы)Бір – бірін жақсы көріп, сыйлап, өзара көмектесетін адамдардың отбасын тату отбасы деп атайды.II.Негізгі бөлім.
« Ойлан, тап» тапсырмасын орындау(Тақтаға отбасы мүшелерінің жеке суреттері ілінеді, сұрақтар қоя отырып, балалар жауаптарына қарай суреттерді ажыратып, ретімен тақтаға іліп шығады.)Балалар, менің айтқандарымды мұқият тыңдап, кім туралы айтып тұрғанымды ойланып табыңдар.
Дидактикалық ойын: «Менің отбасым »Балалар шеңберге тұрып, допты бір – біріне лақтырып, отбасы жайлы жақсы сөздер айтады.
- Балалар, көңіл – күйіміз қалай? Тәрбие сағатымызды бастамас бұрын барлығымыз шаттық шеңберін құрайық.
- Балалар, күн анамыз бізге күн нұрын шашып тұр қане,бәріміз күн сәулесінен қуат алып, бір - бірімізге жылы лебіздерімізді білдірейік. Бүгінгі тәрбие сағатымыз сәтті өту үшін жақсы тілектер айтайық.
- Ертегідегі кейікерлерді атайықшы? - Ата, әже, қыз,ит, мысық,тышқан.
- Олар қайда тұрады? - Үйде.
- Шалқанды кім отырғызды? Ол қандай боп өседі? Ертегі қалай аталады?
- Үлкен шалқанды қалай жұлды?Кім кімге көмектесті?
Ата ,әже және немерені бір сөзбен қалай атайды? (Отбасы)Бір – бірін жақсы көріп, сыйлап, өзара көмектесетін адамдардың отбасын тату отбасы деп атайды.II.Негізгі бөлім.
- Балалар, бүгін біз «Менің бақытты отбасым» тақырыбында әңгімелесіп, танысатын боламыз.
« Ойлан, тап» тапсырмасын орындау(Тақтаға отбасы мүшелерінің жеке суреттері ілінеді, сұрақтар қоя отырып, балалар жауаптарына қарай суреттерді ажыратып, ретімен тақтаға іліп шығады.)Балалар, менің айтқандарымды мұқият тыңдап, кім туралы айтып тұрғанымды ойланып табыңдар.
- Қатал көрігенмен өте мейірімді.Ол көзілдірік киеді, көп кітаптар оқиды, көптеген қызықты тарихи оқиғаларды біледі.Ол әжеге көмектеседі, дүкенге және базарға барады, зейнетақы алады, немерелеріне қарайласады.
- Бұл кім ? (ата)
- Ал сендердің аталарың қандай? (Балалардың жауаптары)
- Ол өте мейірімді, ақ шашты, көзінің айналасында ұсақ әжімдері бар, дәмді тағамдар,тәтті нандар пісіреді, сендерге жылы қолғап тоқиды, ұйықтар алдында ән немесе ертегі айтып береді
- Бұл кім? (әже)
- Оны қалай білдіңдер?
- Ал сендердің әжелерің не істей алады.(балалардың жауаптары, тәрбиеші толық жауап беруін талап етеді.)
- Ол салмақты да, байсалды,барлық бос уақытын сендермен өткізеді,сендерді циркке апарады,демалыс кезінде отбасын табиғатқа алып шығады.
- Бұ кім? (әке)
- Дұрыс.Ал әке не істей алады? (ағаш жарады, фудбол ойнайды, т.б.)
- Ал сендердің әкелерің қандай? Толықтыру: (күшті, батыл, мықты...........)
- Оны жер бетіндегі ең бірінші, ең әдемі сөзбен атайды.Ол сен үшін ең қымбат адам?
- Бұл жұмбақ кім туралы? (ана туралы )
- Сендер өздеріңнің аналарыңды қандай сөзбен атайсыңдар? (Анашым, анатайым)
- Аналарың сендерді қалай еркелетеді? (балалардың жауаптары)
- Сенің өзіңнен үлкен, сабағыңды орындауға көмек беретін, сені серуенге бірге алып шығатын ер бала немесе қыз баланы кім деп атаймыз? ( аға ,әпке)
- Сенің аға – әпкең барма?(балалардың жауабы)
- Саған әпкешім, ұлдарға ағатайым деп еркелейтін, балабақшаға баратын өзіңнен кішкентай ұл бала немесе қыз баланы кім деп атаймыз? (іні , қарындас)
- Сендер оларға қандай қамқор көрсетесіңдер?(балалардың жауабы)
- Балалар, бұл суреттердегі адамдарды ірі сөзбен қалай атаймыз? (отбасы)
Дидактикалық ойын: «Менің отбасым »Балалар шеңберге тұрып, допты бір – біріне лақтырып, отбасы жайлы жақсы сөздер айтады.
- Менің отбасым бар тату, әдемі,бақытты.
- Менің отбасым үлкен, әдепті, қамқор.
- Менің отбасым ыстық, ақкөңіл, сүйкімді.
- Отбасы мүшелерімен.
- Ата,әже,әке,ана,аға, апа,іні, қарындас жатады.
- Біз бақытты отбасымыз.
- Тәуелсіз Қазақстан елінде.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)