Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін:

    Module 3: Treasure and Heritage

    Theme: Treasure maps

    School: 217 IT lyceum

    Date: 08.11.2022

    Teacher’s name: Khanieva Saltanat

    CLASS: 4A

    Number present:

    absent:

    Learning objectives(s) that this lesson is contributing to

    4.3.3.1 recognise basic opinions in short, simple texts on an increasing range of general range of general and some curricular topics;

    4.4.1.1 plan, write and check sentences with support on a range of basic personal, general and some curricular topics;

    4.5.2.1 use cardinal numbers 1 – 1000 and ordinal numbers 1 – 100

    Lesson objectives

    All learners will be able to: understand the main points of short supported talk; respond to questions

    Most learners will be able to: understand the main points of short supported talk; plan and write sentences with support to find someone’s treasure

    Some learners will be able to: understand the main points of short supported talk; plan, write and check sentences without support to find someone’s treasure

    Language objectives:

    Learners can: count and use prepositions of place.

    Subject-specific vocabulary and terminology: on the left, on the right, between, near, above, useful classroom language for dialogue.

    Useful sets of phrases for dialogue and writing:

    -Where’s the treasure?

    -Can you guess what is inside?

    -Where is the pencil?

    Level of thinking skills:

    Knowledge and understanding

    Assessment criteria

    • Identify cardinal and ordinal numbers;

    • Select sentences with support on a range of basic personal, general and some curricular topics.

    Value links

    Respect, hardworking

    Cross - curricular

    links

    Maths

    Previous learning

    Learners could count and knew ordinal numbers.


    Plan

    Planned timings

    Planned activities (replace the notes below with your planned activities)

    Resources

    Start

    (3 min)







    (6 min)

    1. Organization moment.

    Teacher greets with the learners and check their attendance. Learners will be divided into groups by the pictures of coins.

    1st group-gold coins, 2nd group-silver coins.


    Checking up the homework

    (Word wall)

    At the museum-мұражайда

    At the library- кітапханада

    At the café-кафеде

    At the theatre-театрда

    Loom-тоқыма білдегі

    Longhouse- ұзын үй

    Wrestle-күресу

    Wooden bucket-ағаш себет

    Sticks-таяқтар


    1. Warm-up and lesson objectives presentation.

    Do you know what is this?It is a Treasure maps.

    Can you guess today’s theme? Today’s theme is “Treasure maps1”.



    Pictures of coins











    Slide












    Middle

    (7 min)

















    (4 min)
















    (7 min)












    (4 min)












    (1 min)





    (5 min)

























    (4 min)










    End

    (4 min)


    1. Active vocabulary. Use the method “”

    New words for today. Listen and repeat after me.

    Treasure-қазына

    Map-карта

    Baiterek monument-Бәйтерек монументі

    Singing Sand-Әуенді құм

    Sherkala-Шерқала

    Lake Kaindy-Қайынды көлі

    Dombra-домбыра

    Eagle-бүркіт

    Yurt-киіз үй

    Apples-алмалар

    Write down new words on your copybook.


    Descriptor: A learner:

    1. listens and repeats new words.

    2. puts things on the correct way.

    FA: treasures


    1. Task 1

    Exercisee:2. Look at the pictures.Answer the questions

    FA: treasures


    Task 2

    Exercise:2 Text

    Read and answer.


    Answer the questions

    (Word wall)

    1. Whose birthday was it? Nurlan’s

    2. When was his birthday? September, 29

    3. How old was he? 11

    4. Where was the Treasure Hunt? In the park

    5. How many children were there? 6

    6. Where were the sandwiches? Behind the tree

    7. Where were the drinks? In a box opposite the table

    8. What was there under a big hat? A cake

    FA: treasures


    1. Activity time.



    1. Task 3

    “Treasure map” GAME

    I’ll give you map. You must find the treasure by doing sums. The last place is where the treasure is. If you find the treasure, clap your hands twice.

    1. 500+250=750(five hundred plus two hundred and fifty equals seven hundred and fifty)

    2. 150*4=600

    3. 920-380=540

    4. 370+460=830

    5. 230*3=690

    6. 210+790=1000

    7. 700-570=130

    8. 870-330=540

    Descriptor: A learner:

    1. does the sums.

    2. finds the treasure.

    FA: treasures


    1. Task 2 “Polechudes” game

    (Word wall)

    Example: 88 – eighty eight

    Shape2 Shape1

    88


    Shape3


    Shape4 Shape5








    FA: treasures

    1. Giving the homework

    (to learn by hurt new words)


    1. Feedback

    Plenary. Giving the marks

    Shape6


    Smile - - Meter



    Rate each category below by filling in the smiley face

    Shape9 Shape8 Shape7

    Shape15 Shape14 Shape13 Shape12 Shape11 Shape10


    Shape17

    Keep working Almost there Awesome


    Slide







    Pencil and book














    Slide

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ханиева Салтанат Маратқызы
    24 Ақпан 2023
    410
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Treasure maps

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Treasure maps

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін:

    Module 3: Treasure and Heritage

    Theme: Treasure maps

    School: 217 IT lyceum

    Date: 08.11.2022

    Teacher’s name: Khanieva Saltanat

    CLASS: 4A

    Number present:

    absent:

    Learning objectives(s) that this lesson is contributing to

    4.3.3.1 recognise basic opinions in short, simple texts on an increasing range of general range of general and some curricular topics;

    4.4.1.1 plan, write and check sentences with support on a range of basic personal, general and some curricular topics;

    4.5.2.1 use cardinal numbers 1 – 1000 and ordinal numbers 1 – 100

    Lesson objectives

    All learners will be able to: understand the main points of short supported talk; respond to questions

    Most learners will be able to: understand the main points of short supported talk; plan and write sentences with support to find someone’s treasure

    Some learners will be able to: understand the main points of short supported talk; plan, write and check sentences without support to find someone’s treasure

    Language objectives:

    Learners can: count and use prepositions of place.

    Subject-specific vocabulary and terminology: on the left, on the right, between, near, above, useful classroom language for dialogue.

    Useful sets of phrases for dialogue and writing:

    -Where’s the treasure?

    -Can you guess what is inside?

    -Where is the pencil?

    Level of thinking skills:

    Knowledge and understanding

    Assessment criteria

    • Identify cardinal and ordinal numbers;

    • Select sentences with support on a range of basic personal, general and some curricular topics.

    Value links

    Respect, hardworking

    Cross - curricular

    links

    Maths

    Previous learning

    Learners could count and knew ordinal numbers.


    Plan

    Planned timings

    Planned activities (replace the notes below with your planned activities)

    Resources

    Start

    (3 min)







    (6 min)

    1. Organization moment.

    Teacher greets with the learners and check their attendance. Learners will be divided into groups by the pictures of coins.

    1st group-gold coins, 2nd group-silver coins.


    Checking up the homework

    (Word wall)

    At the museum-мұражайда

    At the library- кітапханада

    At the café-кафеде

    At the theatre-театрда

    Loom-тоқыма білдегі

    Longhouse- ұзын үй

    Wrestle-күресу

    Wooden bucket-ағаш себет

    Sticks-таяқтар


    1. Warm-up and lesson objectives presentation.

    Do you know what is this?It is a Treasure maps.

    Can you guess today’s theme? Today’s theme is “Treasure maps1”.



    Pictures of coins











    Slide












    Middle

    (7 min)

















    (4 min)
















    (7 min)












    (4 min)












    (1 min)





    (5 min)

























    (4 min)










    End

    (4 min)


    1. Active vocabulary. Use the method “”

    New words for today. Listen and repeat after me.

    Treasure-қазына

    Map-карта

    Baiterek monument-Бәйтерек монументі

    Singing Sand-Әуенді құм

    Sherkala-Шерқала

    Lake Kaindy-Қайынды көлі

    Dombra-домбыра

    Eagle-бүркіт

    Yurt-киіз үй

    Apples-алмалар

    Write down new words on your copybook.


    Descriptor: A learner:

    1. listens and repeats new words.

    2. puts things on the correct way.

    FA: treasures


    1. Task 1

    Exercisee:2. Look at the pictures.Answer the questions

    FA: treasures


    Task 2

    Exercise:2 Text

    Read and answer.


    Answer the questions

    (Word wall)

    1. Whose birthday was it? Nurlan’s

    2. When was his birthday? September, 29

    3. How old was he? 11

    4. Where was the Treasure Hunt? In the park

    5. How many children were there? 6

    6. Where were the sandwiches? Behind the tree

    7. Where were the drinks? In a box opposite the table

    8. What was there under a big hat? A cake

    FA: treasures


    1. Activity time.



    1. Task 3

    “Treasure map” GAME

    I’ll give you map. You must find the treasure by doing sums. The last place is where the treasure is. If you find the treasure, clap your hands twice.

    1. 500+250=750(five hundred plus two hundred and fifty equals seven hundred and fifty)

    2. 150*4=600

    3. 920-380=540

    4. 370+460=830

    5. 230*3=690

    6. 210+790=1000

    7. 700-570=130

    8. 870-330=540

    Descriptor: A learner:

    1. does the sums.

    2. finds the treasure.

    FA: treasures


    1. Task 2 “Polechudes” game

    (Word wall)

    Example: 88 – eighty eight

    Shape2 Shape1

    88


    Shape3


    Shape4 Shape5








    FA: treasures

    1. Giving the homework

    (to learn by hurt new words)


    1. Feedback

    Plenary. Giving the marks

    Shape6


    Smile - - Meter



    Rate each category below by filling in the smiley face

    Shape9 Shape8 Shape7

    Shape15 Shape14 Shape13 Shape12 Shape11 Shape10


    Shape17

    Keep working Almost there Awesome


    Slide







    Pencil and book














    Slide

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Неміс тілі Презентация 5 сынып
    24.02.2023
    410
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ханиева Салтанат Маратқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации