22 күн . 1-2 сабақ
|
Апта Күн |
Күні |
Тренер |
Өткізілетін орны |
|
|
Тақырыбы |
Оқу мен оқыту үдерісінің сапасын арттыру мақсатында сабақты зерттеу |
|||
|
Мақсаты |
Мұғалімдер «Сабақты зерттеу» тәсілінің мәнін оқытуды дамыту мен жетілдірудің құралы ретінде оқушылардың оқуға зейінін шоғырландыру арқылы құрылымдайды. Өз мектептеріндегі мұғалімдер тобының тәжірибесін дамытудың құралы ретінде «Сабақты зерттеу» тәсілдерін қолданудың түрлерін анықтайды |
|||
|
Нәтижесі |
Оқытуды дамыту мен жетілдіру үшін,мұғалімнің оқуы мен тәжірибесінің құралы ретінде мұғалімдер мектепке «Сабақты зерттеу» тәсілін енгізудің алгоритмін әзірлейді |
|||
|
Түйінді идея |
«Сабақты зерттеу» сыныпта жүргізілетін, бірге жоспарлайтын, сабақ беретін, бақылайтын және зерттеу сабақтарындағы оқуды талдайтын мұғалімдер тобының эксперименттік зерттеуінің арнайы формасы. • «Сабақты зерттеу» мұғалімнің өз оқытуында жекеленген оқушыны оқытудың сапасы туралы ойлануына ықпал етеді. • «Сабақты зерттеу» тәсілінің циклі мұғалімдерге оқушы қажеттілігін қанағаттандыру үшін инновациялық педагогикалық тәсілдерді дамыту мен жетілдіру үшін көмектеседі. • Сабақты зерттеу барысындағы анықталған жаңалықтар өз мектептері мен көрші мектептердегі әріптестер арасында таратылады. Сабақты зерттеу тәсілінің мектепке енгізілгеніне байланысты сабақтағы басты екпін үдерісті дамытуға немесе қолдауға және егжей-тегжейлі жоспарлауға жасалады. |
|||
|
Оқыту барысы |
||||
|
Психологиялық ахуал.5мин Топқа бөлу «Гүл күлтешелері» 5 мин Ой шақыру 15 мин. Білу 5 мин Негізгі бөлім Түсіну Қолдану 25мин 5 мин
«
Жинақтау 15 мин Топтар бірін-бірі 3 шапалақ әдісімен бағалайды
Бағалау Рефлексия 5 мин |
«Ой қиялы» тренингін өткізу (Баяу музыка ырғағымен айтылады) Әрбір топқа гүлдер беріледі. Сол гүлдердің күлтешелерінің түстерін алу арқылы топқа бөлінеді Бейнежазба «Кофе туралы аңыз» Бейнежазбадан түйген ойларын айтады
«Иә , жоқ» бағдарламасы:тақырыпты ашуға
бағытталған сұрақтар: ( иә,
жоқ деп жауап беру
керек) 2. Оқушыларыңызды жақсы көресіз бе?
1. Оқу материалдарын барлық оқушы меңгеріп,
бірдей дәрежеде игеріп кетеді деп ойлайсыз
ба? М: -олай болса бұл сұрақтың жауабы бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз «Сабақты зерттеу» 1.Таныстырылым көрсетіледі.
2.Таныстырылымды көре отырып,
таратылған ресурс бойынша қосымша мәліметтер беріледі. Мұғалімдер
мәтінді оқи отырып, топта
талқылайды.
«Әуенді
қонжық» әдісі
1-топ « Сабақты зерттеу» әдісін қолдануға болады. 2-топ «Сабақты зерттеу» әдісі керегі жоқ» 3-топ Саралайды және қай топтың пікірін қостайды сол жаққа қосылады 4- топ Венн диаграммасын құрады Ашық сабақ пен зерттеу сабағының айырмашылығы қандай? «Ауа райы» тәсілі ( өздері алған гүл күлтешелеріне жазып тақтаға «гүл егу» әдісімен іледі
Бұлтсыз күн – маған түсінікті Ала бұлтты күн әлі де маған көмек керек Бұлтты күн сұрағым бар |
|||
22 кун. 3-4 сабақ
|
Апта Күн |
Күні |
Тренер |
Өткізілетін орны |
|
|
Тақырыбы |
Сабақты зерттеудің тақырыбын белгілеу |
|||
|
Мақсаты |
Мұғалімдер «Сабақты зерттеу» тәсілінің мәнін оқытуды дамыту мен жетілдірудің құралы ретінде оқушылардың оқуға зейінін шоғырландыру арқылы құрылымдайды. Өз мектептеріндегі мұғалімдер тобының тәжірибесін дамытудың құралы ретінде «Сабақты зерттеу» тәсілдерін қолданудың түрлерін анықтайды |
|||
|
Нәтижесі |
Оқытуды дамыту мен жетілдіру үшін,мұғалімнің оқуы мен тәжірибесінің құралы ретінде мұғалімдер мектепке «Сабақты зерттеу» тәсілін енгізудің алгоритмін әзірлейді |
|||
|
Түйінді идея |
«Сабақты зерттеу» сыныпта жүргізілетін, бірге жоспарлайтын, сабақ беретін, бақылайтын және зерттеу сабақтарындағы оқуды талдайтын мұғалімдер тобының эксперименттік зерттеуінің арнайы формасы. • «Сабақты зерттеу» мұғалімнің өз оқытуында жекеленген оқушыны оқытудың сапасы туралы ойлануына ықпал етеді. • «Сабақты зерттеу» тәсілінің циклі мұғалімдерге оқушы қажеттілігін қанағаттандыру үшін инновациялық педагогикалық тәсілдерді дамыту мен жетілдіру үшін көмектеседі. • Сабақты зерттеу барысындағы анықталған жаңалықтар өз мектептері мен көрші мектептердегі әріптестер арасында таратылады. Сабақты зерттеу тәсілінің мектепке енгізілгеніне байланысты сабақтағы басты екпін үдерісті дамытуға немесе қолдауға және егжей-тегжейлі жоспарлауға жасалады. |
|||
|
Оқыту барысы |
||||
|
Психологиялық ахуал.5мин Топқа бөлу «Өз орныңды тап» 5 мин Ой шақыру 25 мин. Тренер өзі қорытындылап түсіндіру жұмыстарын жүргізеді Негізгі бөлім 10 мин
25мин Кері байланыс 5мин Рефлексия 5 мин |
«Картоп егу» тренингін өткізу Әр адамның бір затын қорапқа жинап алып , жиналған заттарды әр үстелге 6 дан қою. Әркім өзінің затын табу арқылы топқа бөлінеді «Сиқырлы қорапша» ұсыну . Ішіндегі затқа сипаттама береді. Зерттеу үдерісінің адымдық айналымы : Скрипка – топ жасақтау Ақ парақ – оқыту мақсаттарын әзірлеп сабақты жоспарлау Лупа – сабақты бақылау Стикерлер сабақ нәтижелерін талдау, жақсарту енгізу «Оқушы моделі» құру А , В, С оқушылары сызбасына жазу І топ. Сабақты зерттеу бойынша мұғалімдердің бірлескен жұмысына ықпал ететін жағдайлар; ІІ топ.Сабақты зерттеу бойынша мұғалімдердің бірлескен жұмысына бөгет жасайтын кедергілер ІІІ топ Сабақты зерттеу бойынша мұғалімдердің бірлескен жұмысына сіз қалай ықпал ете аласыз? ІV топ «Сабақты зерттеу бойынша бірлескен жұмыс жүргізу ережесін» жасау. «Коктейль таяқшалары» әдісі арқылы топ мүшелеріне сұрақтар қойылып, жауап алынады? ( таяқшаларда топ мүшелерінің есімдері жазылып тұрады, қай таяқша суырылады, сол жауап береді.) 1.Коучинг –сессия басталғанда біз қандай әрекет орындадық? 2.Осы әрекетті сыныпта қолдануға бола ма? Неге? 3. Біз қандай тәсілмен таныстық? 4.Сіз өз мектебіңізде «Зерттеу сабақ» тәсілін жүргізер ме едіңіз? Неге? 5. Бірлесіп зерттеу жұмысын жүргізер әріптес бар деп ойлайсыз ба? «Плюс-Минус-Қызық» Маған не ұнады? Мен не үйрендім? Не түсініксіз болды? |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тренерлік сабақ "Сабақты зерттеу"
Тренерлік сабақ "Сабақты зерттеу"
22 күн . 1-2 сабақ
|
Апта Күн |
Күні |
Тренер |
Өткізілетін орны |
|
|
Тақырыбы |
Оқу мен оқыту үдерісінің сапасын арттыру мақсатында сабақты зерттеу |
|||
|
Мақсаты |
Мұғалімдер «Сабақты зерттеу» тәсілінің мәнін оқытуды дамыту мен жетілдірудің құралы ретінде оқушылардың оқуға зейінін шоғырландыру арқылы құрылымдайды. Өз мектептеріндегі мұғалімдер тобының тәжірибесін дамытудың құралы ретінде «Сабақты зерттеу» тәсілдерін қолданудың түрлерін анықтайды |
|||
|
Нәтижесі |
Оқытуды дамыту мен жетілдіру үшін,мұғалімнің оқуы мен тәжірибесінің құралы ретінде мұғалімдер мектепке «Сабақты зерттеу» тәсілін енгізудің алгоритмін әзірлейді |
|||
|
Түйінді идея |
«Сабақты зерттеу» сыныпта жүргізілетін, бірге жоспарлайтын, сабақ беретін, бақылайтын және зерттеу сабақтарындағы оқуды талдайтын мұғалімдер тобының эксперименттік зерттеуінің арнайы формасы. • «Сабақты зерттеу» мұғалімнің өз оқытуында жекеленген оқушыны оқытудың сапасы туралы ойлануына ықпал етеді. • «Сабақты зерттеу» тәсілінің циклі мұғалімдерге оқушы қажеттілігін қанағаттандыру үшін инновациялық педагогикалық тәсілдерді дамыту мен жетілдіру үшін көмектеседі. • Сабақты зерттеу барысындағы анықталған жаңалықтар өз мектептері мен көрші мектептердегі әріптестер арасында таратылады. Сабақты зерттеу тәсілінің мектепке енгізілгеніне байланысты сабақтағы басты екпін үдерісті дамытуға немесе қолдауға және егжей-тегжейлі жоспарлауға жасалады. |
|||
|
Оқыту барысы |
||||
|
Психологиялық ахуал.5мин Топқа бөлу «Гүл күлтешелері» 5 мин Ой шақыру 15 мин. Білу 5 мин Негізгі бөлім Түсіну Қолдану 25мин 5 мин
«
Жинақтау 15 мин Топтар бірін-бірі 3 шапалақ әдісімен бағалайды
Бағалау Рефлексия 5 мин |
«Ой қиялы» тренингін өткізу (Баяу музыка ырғағымен айтылады) Әрбір топқа гүлдер беріледі. Сол гүлдердің күлтешелерінің түстерін алу арқылы топқа бөлінеді Бейнежазба «Кофе туралы аңыз» Бейнежазбадан түйген ойларын айтады
«Иә , жоқ» бағдарламасы:тақырыпты ашуға
бағытталған сұрақтар: ( иә,
жоқ деп жауап беру
керек) 2. Оқушыларыңызды жақсы көресіз бе?
1. Оқу материалдарын барлық оқушы меңгеріп,
бірдей дәрежеде игеріп кетеді деп ойлайсыз
ба? М: -олай болса бұл сұрақтың жауабы бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз «Сабақты зерттеу» 1.Таныстырылым көрсетіледі.
2.Таныстырылымды көре отырып,
таратылған ресурс бойынша қосымша мәліметтер беріледі. Мұғалімдер
мәтінді оқи отырып, топта
талқылайды.
«Әуенді
қонжық» әдісі
1-топ « Сабақты зерттеу» әдісін қолдануға болады. 2-топ «Сабақты зерттеу» әдісі керегі жоқ» 3-топ Саралайды және қай топтың пікірін қостайды сол жаққа қосылады 4- топ Венн диаграммасын құрады Ашық сабақ пен зерттеу сабағының айырмашылығы қандай? «Ауа райы» тәсілі ( өздері алған гүл күлтешелеріне жазып тақтаға «гүл егу» әдісімен іледі
Бұлтсыз күн – маған түсінікті Ала бұлтты күн әлі де маған көмек керек Бұлтты күн сұрағым бар |
|||
22 кун. 3-4 сабақ
|
Апта Күн |
Күні |
Тренер |
Өткізілетін орны |
|
|
Тақырыбы |
Сабақты зерттеудің тақырыбын белгілеу |
|||
|
Мақсаты |
Мұғалімдер «Сабақты зерттеу» тәсілінің мәнін оқытуды дамыту мен жетілдірудің құралы ретінде оқушылардың оқуға зейінін шоғырландыру арқылы құрылымдайды. Өз мектептеріндегі мұғалімдер тобының тәжірибесін дамытудың құралы ретінде «Сабақты зерттеу» тәсілдерін қолданудың түрлерін анықтайды |
|||
|
Нәтижесі |
Оқытуды дамыту мен жетілдіру үшін,мұғалімнің оқуы мен тәжірибесінің құралы ретінде мұғалімдер мектепке «Сабақты зерттеу» тәсілін енгізудің алгоритмін әзірлейді |
|||
|
Түйінді идея |
«Сабақты зерттеу» сыныпта жүргізілетін, бірге жоспарлайтын, сабақ беретін, бақылайтын және зерттеу сабақтарындағы оқуды талдайтын мұғалімдер тобының эксперименттік зерттеуінің арнайы формасы. • «Сабақты зерттеу» мұғалімнің өз оқытуында жекеленген оқушыны оқытудың сапасы туралы ойлануына ықпал етеді. • «Сабақты зерттеу» тәсілінің циклі мұғалімдерге оқушы қажеттілігін қанағаттандыру үшін инновациялық педагогикалық тәсілдерді дамыту мен жетілдіру үшін көмектеседі. • Сабақты зерттеу барысындағы анықталған жаңалықтар өз мектептері мен көрші мектептердегі әріптестер арасында таратылады. Сабақты зерттеу тәсілінің мектепке енгізілгеніне байланысты сабақтағы басты екпін үдерісті дамытуға немесе қолдауға және егжей-тегжейлі жоспарлауға жасалады. |
|||
|
Оқыту барысы |
||||
|
Психологиялық ахуал.5мин Топқа бөлу «Өз орныңды тап» 5 мин Ой шақыру 25 мин. Тренер өзі қорытындылап түсіндіру жұмыстарын жүргізеді Негізгі бөлім 10 мин
25мин Кері байланыс 5мин Рефлексия 5 мин |
«Картоп егу» тренингін өткізу Әр адамның бір затын қорапқа жинап алып , жиналған заттарды әр үстелге 6 дан қою. Әркім өзінің затын табу арқылы топқа бөлінеді «Сиқырлы қорапша» ұсыну . Ішіндегі затқа сипаттама береді. Зерттеу үдерісінің адымдық айналымы : Скрипка – топ жасақтау Ақ парақ – оқыту мақсаттарын әзірлеп сабақты жоспарлау Лупа – сабақты бақылау Стикерлер сабақ нәтижелерін талдау, жақсарту енгізу «Оқушы моделі» құру А , В, С оқушылары сызбасына жазу І топ. Сабақты зерттеу бойынша мұғалімдердің бірлескен жұмысына ықпал ететін жағдайлар; ІІ топ.Сабақты зерттеу бойынша мұғалімдердің бірлескен жұмысына бөгет жасайтын кедергілер ІІІ топ Сабақты зерттеу бойынша мұғалімдердің бірлескен жұмысына сіз қалай ықпал ете аласыз? ІV топ «Сабақты зерттеу бойынша бірлескен жұмыс жүргізу ережесін» жасау. «Коктейль таяқшалары» әдісі арқылы топ мүшелеріне сұрақтар қойылып, жауап алынады? ( таяқшаларда топ мүшелерінің есімдері жазылып тұрады, қай таяқша суырылады, сол жауап береді.) 1.Коучинг –сессия басталғанда біз қандай әрекет орындадық? 2.Осы әрекетті сыныпта қолдануға бола ма? Неге? 3. Біз қандай тәсілмен таныстық? 4.Сіз өз мектебіңізде «Зерттеу сабақ» тәсілін жүргізер ме едіңіз? Неге? 5. Бірлесіп зерттеу жұмысын жүргізер әріптес бар деп ойлайсыз ба? «Плюс-Минус-Қызық» Маған не ұнады? Мен не үйрендім? Не түсініксіз болды? |
|||
шағым қалдыра аласыз














