Тренерлік сабақ "Сабақты зерттеу"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тренерлік сабақ "Сабақты зерттеу"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл тренерлік курстан өтетін мектеп тренерлеріне арналған ықшамсабақ жоспары. Бағдарламадағы жиырма екінші күндегі 1-2, 3-4 сабақтардың жоспары қамтылған. Бұл сабақ жоспарларынан мектептердегі сыныпты зерттеу сабағын қалай жүргізуге болатыны туралы толық ақпарат алуға болады. Ықшамсабақтың әр кезеңі әр түрлі әдіс- тәсілдер арқылы өте түсінікті тілде жазылған. Мектеп тренерлері бұл сабақ жоспарын мектепте тренерлік сабақтарын өткізген кезде пайдалануға болады
Материалдың қысқаша нұсқасы

22 күн . 1-2 сабақ

Апта

Күн

Күні

Тренер

Өткізілетін орны

Тақырыбы

Оқу мен оқыту үдерісінің сапасын арттыру мақсатында сабақты зерттеу

Мақсаты

Мұғалімдер «Сабақты зерттеу» тәсілінің мәнін оқытуды дамыту мен жетілдірудің құралы ретінде оқушылардың оқуға зейінін шоғырландыру арқылы құрылымдайды.

Өз мектептеріндегі мұғалімдер тобының тәжірибесін дамытудың құралы ретінде «Сабақты зерттеу» тәсілдерін қолданудың түрлерін анықтайды

Нәтижесі

Оқытуды дамыту мен жетілдіру үшін,мұғалімнің оқуы мен

тәжірибесінің құралы ретінде мұғалімдер мектепке «Сабақты

зерттеу» тәсілін енгізудің алгоритмін әзірлейді

Түйінді идея

«Сабақты зерттеу» сыныпта жүргізілетін, бірге жоспарлайтын, сабақ беретін, бақылайтын және зерттеу сабақтарындағы оқуды талдайтын мұғалімдер тобының эксперименттік зерттеуінің арнайы формасы.

«Сабақты зерттеу» мұғалімнің өз оқытуында жекеленген оқушыны оқытудың сапасы туралы ойлануына ықпал етеді.

«Сабақты зерттеу» тәсілінің циклі мұғалімдерге оқушы қажеттілігін қанағаттандыру үшін инновациялық педагогикалық тәсілдерді дамыту мен жетілдіру үшін көмектеседі.

Сабақты зерттеу барысындағы анықталған жаңалықтар өз мектептері мен көрші мектептердегі әріптестер арасында таратылады.

Сабақты зерттеу тәсілінің мектепке енгізілгеніне байланысты сабақтағы басты екпін үдерісті дамытуға немесе қолдауға және егжей-тегжейлі жоспарлауға жасалады.

Оқыту барысы

Психологиялық ахуал.5мин



Топқа бөлу «Гүл күлтешелері»

5 мин



Ой шақыру

15 мин.









Білу


5 мин





Негізгі бөлім

Түсіну


Қолдану

25мин


5 мин

« Жұлдызшалар» арқылы бағалау




Жинақтау


15 мин



Топтар бірін-бірі

3 шапалақ әдісімен бағалайды







Бағалау


Рефлексия 5 мин






«Ой қиялы» тренингін өткізу (Баяу музыка ырғағымен айтылады)


Әрбір топқа гүлдер беріледі. Сол гүлдердің күлтешелерінің түстерін алу арқылы топқа бөлінеді



Бейнежазба «Кофе туралы аңыз»


Бейнежазбадан түйген ойларын айтады



«Иә , жоқ» бағдарламасы:тақырыпты ашуға бағытталған сұрақтар: ( иә, жоқ деп жауап беру керек)
1.Сіз өз кәсібіңізді ұнатасыз ба?

2. Оқушыларыңызды жақсы көресіз бе?

1. Оқу материалдарын барлық оқушы меңгеріп, бірдей дәрежеде игеріп кетеді деп ойлайсыз ба? 
4. Күнделікті сабақтарыңызда барлық оқушыны бақылай алуға мүмкіндігіңіз бола ма? 
5. Мұғалімге барлық балалармен жеке жұмыс жасауына мүмкіндігі бар ма? 
6. Сабағыңызды жоспарлауда немесе сабақты өткізуде басқа әріптестеріңізбен бірлесіп жұмыс жасап жүрсіз бе?


М: -олай болса бұл сұрақтың жауабы бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз «Сабақты зерттеу»

1.Таныстырылым көрсетіледі.

2.Таныстырылымды көре отырып, таратылған ресурс бойынша қосымша мәліметтер беріледі. Мұғалімдер мәтінді оқи отырып, топта талқылайды. 

«Әуенді қонжық» әдісі
Lesson Study» қай жылы қай елден келді? 
-« Сабақты зерттеу»- қандай мақсатта жүргізіледі?
- «Сабақты зерттеу» тобы кемінде неше адамнан болады? 
-Оқушыны қалай бақылаймыз?

Топтық жұмыс
:
«Өз жағыңды таңда» әдісімен пікірталас жүргізіледі

1-топ

« Сабақты зерттеу» әдісін қолдануға болады.

2-топ

«Сабақты зерттеу» әдісі керегі жоқ»

3-топ

Саралайды және қай топтың пікірін қостайды сол жаққа қосылады

4- топ

Венн диаграммасын құрады

Ашық сабақ пен зерттеу сабағының айырмашылығы қандай?

«Ауа райы» тәсілі ( өздері алған гүл күлтешелеріне жазып тақтаға «гүл егу» әдісімен іледі

Рисунок 2

Бұлтсыз күн – маған түсінікті

Ала бұлтты күн әлі де маған көмек керек

Бұлтты күн сұрағым бар



22 кун. 3-4 сабақ

Апта

Күн

Күні

Тренер

Өткізілетін орны

Тақырыбы

Сабақты зерттеудің тақырыбын белгілеу

Мақсаты

Мұғалімдер «Сабақты зерттеу» тәсілінің мәнін оқытуды дамыту мен жетілдірудің құралы ретінде оқушылардың оқуға зейінін шоғырландыру арқылы құрылымдайды.

Өз мектептеріндегі мұғалімдер тобының тәжірибесін дамытудың құралы ретінде «Сабақты зерттеу» тәсілдерін қолданудың түрлерін анықтайды

Нәтижесі

Оқытуды дамыту мен жетілдіру үшін,мұғалімнің оқуы мен

тәжірибесінің құралы ретінде мұғалімдер мектепке «Сабақты

зерттеу» тәсілін енгізудің алгоритмін әзірлейді

Түйінді идея

«Сабақты зерттеу» сыныпта жүргізілетін, бірге жоспарлайтын, сабақ беретін, бақылайтын және зерттеу сабақтарындағы оқуды талдайтын мұғалімдер тобының эксперименттік зерттеуінің арнайы формасы.

«Сабақты зерттеу» мұғалімнің өз оқытуында жекеленген оқушыны оқытудың сапасы туралы ойлануына ықпал етеді.

«Сабақты зерттеу» тәсілінің циклі мұғалімдерге оқушы қажеттілігін қанағаттандыру үшін инновациялық педагогикалық тәсілдерді

дамыту мен жетілдіру үшін көмектеседі.

Сабақты зерттеу барысындағы анықталған жаңалықтар өз мектептері мен көрші мектептердегі әріптестер арасында таратылады.

Сабақты зерттеу тәсілінің мектепке енгізілгеніне байланысты сабақтағы басты екпін үдерісті дамытуға немесе қолдауға және егжей-тегжейлі

жоспарлауға жасалады.

Оқыту барысы

Психологиялық ахуал.5мин


Топқа бөлу «Өз орныңды тап»

5 мин




Ой шақыру

25 мин.


Тренер өзі қорытындылап түсіндіру жұмыстарын жүргізеді





Негізгі бөлім

10 мин




25мин










Кері байланыс

5мин












Рефлексия

5 мин











«Картоп егу» тренингін өткізу



Әр адамның бір затын қорапқа жинап алып , жиналған заттарды әр үстелге 6 дан қою. Әркім өзінің затын табу арқылы топқа бөлінеді



«Сиқырлы қорапша» ұсыну . Ішіндегі затқа сипаттама береді.


Зерттеу үдерісінің адымдық айналымы :

Скрипка – топ жасақтау

Ақ парақ – оқыту мақсаттарын әзірлеп сабақты жоспарлау

Лупа – сабақты бақылау

Стикерлер сабақ нәтижелерін талдау, жақсарту енгізу



«Оқушы моделі» құру

А , В, С оқушылары сызбасына жазу


І топ. Сабақты зерттеу бойынша мұғалімдердің бірлескен жұмысына ықпал ететін жағдайлар;

ІІ топ.Сабақты зерттеу бойынша мұғалімдердің бірлескен жұмысына бөгет жасайтын кедергілер


ІІІ топ Сабақты зерттеу бойынша мұғалімдердің бірлескен жұмысына сіз қалай ықпал ете аласыз?

ІV топ «Сабақты зерттеу бойынша бірлескен жұмыс жүргізу ережесін» жасау.


«Коктейль таяқшалары» әдісі арқылы топ мүшелеріне  сұрақтар қойылып, жауап алынады? ( таяқшаларда топ мүшелерінің есімдері жазылып тұрады, қай таяқша суырылады, сол жауап береді.)

1.Коучинг –сессия басталғанда біз қандай әрекет орындадық?

2.Осы әрекетті сыныпта қолдануға бола  ма? Неге?

3. Біз  қандай  тәсілмен таныстық?

4.Сіз  өз мектебіңізде «Зерттеу сабақ»  тәсілін  жүргізер ме едіңіз? Неге?

5. Бірлесіп  зерттеу жұмысын жүргізер әріптес бар деп ойлайсыз ба?

«Плюс-Минус-Қызық»

Маған не ұнады?

Мен не үйрендім?

Не түсініксіз болды?














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2017
1578
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі