Мақсаты: Қазіргі кездегі баланың дамуына, жеке тұлға болып
қалыптасуына ата-ана
тәрбиесінің әдіс-тәсілдерін жетілдіре отырып,
қарым-қатынас орнату.
Тапсырма:
-
Ата-аналармен ұстаздың
кездесуі;
-
Ойынға қатысушылар
арасындағы қарым-қатынасты орнату;
-
Жанұядағы тәрбие жайында
пікір алмасу.
І бөлім.
1. «Кездесу» (жай әуенмен 2 шеңбер болып
қарама-қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап баланың
қасиетін айтады)
2. Ассосация «Жанұя» (доп беру арқылы ата-ана жауап береді)
3.
Қызықты сұрақтар:
1.
Балаңыздың туған күні?
2.
Сынып жетекшісінің толық аты-жөні?
3.
Балаңыз қандай өлшемді аяқ киім киеді?
4.
Балаңыздың парталас көршісі кім?
5.
Бүгін сабақтан қандай баға алды?
6.
Балаңыздың сүйікті асы қандай?
7.
Балаңыз қандай түсті жақсы көреді?
8.
Балаңыз спорттың қандай түрін жақсы көреді?
9.
Балаңыз 1-сыныпқа қай жылы барды?
10.
Балаңызды еркелетіп қандай сөз айтасыз?
11.
Балаңыз сізді ренжіткенде, ең алдымен, аузыңызға қандайсөз
түседі?
Баланы жастан бақпасаң,
Жамандықтан қақпасаң,
Қадірден жұрдай қасқа боп,
Кешкенің
өмір босқа тек, - дегендей, баланың ыстық-суығына күймейтін,
жақсылығына сүйінбейтін ата-ана жоқ шығар. Бүгінгі ұл-ертеңгі әке,
ол әкеге қарап өседі. Бүгінгі қыз-ертеңгі ана, ол шешеге қарап
өседі, бойын түзейді. Балаға білім, тәрбие беруде басты тұлға ұстаз
болса, оны жалғастырушы, демеуші – ата-ана.
ІІ
бөлім. Жалпылау.
Қимыл-қозғалысарқылы жауап
беру.
-
Газет
бетіндегі мақалалардан, теледидардағы бағдарламадан
тәрбиегебайланысты сұрақты тыңдап, қарап жүресіз бе?
-
Балаға тәрбие беру кезінде
үйде ата-ана бірдей ықпал жасай ма?
-
егер «жанұя» десеңіздер
жымиыңыздар;
-
егер «қоршаған орта, қоғам»
десеңіздер, қолды алдымызға созамыз.
-
Бала тәрбиелеу
жауапкершілігі кімде деп ойлайсыз?
-
егер
«әке» десеңіздер, қолды алдымызға созамыз;
-
егер «шеше» десеңіздер,
жымиыңыз;
-
егер «екеуі» десеңіздер,
қолдарыңызды шапалақтаңыз.
Ой жинақтау (плакат, фломастер, қалам).
-
Баланың
дамып жетілуіне қандай тәрбие әдістерін қолданасыз?
-
Бала үшін мұғалім мен
ата-ана арасында қандай қарым-қатынас болуы керек?
(Сурет-схема арқылы өз ойларын талдайды)
Ата-анаға көз қуаныш,
Алдына алған еркесі.
Көңіліне көп жұбаныш,
Гүлденіп ой-өлкесі, - деп
Абай атамыз ата-ананың қуанышы, гүлденген үміт-арманы тек перзент
сүю, оны тәрбиелеу екендігін айтқысы келген екен.
Ендеше, ата-аналар қолымыздағы алтынымызды жақсылап тәрбиелейік
және біздер олардың ең басты үлгі болар бейнесі екендігімізді
ұмытпайық. Сондықтан да, мына жайттарды ескерейік:
-
Балаға жан және дене
өзгерістерінің байланысын табуға көмектесу;
-
Балаға маман тарапынан
тағылған мін, ескертулерді шын пейілмен түсіну және түсіндіру;
-
Баланы ағза қызметінің
қалыптасуымен мұқият таныстыру;
-
Маманмен кездесу.