Мақсаты: Оқушылардың ішкі жан
дүниесін ашуға және өзін еркін сезіне алуға
үйретету
Тренинг барысында қаралып
шешілетін міндеттер:
- Тиімді қарым-қатынасқа машықтану эмпатиясын дамыту.
-Сенімсіздіктен, қобалжудан, қорқыныштан арылу.
-Өзгелердің қызығушылығымен санасу.
-Өзін-өзі құрметтеуді, өзін-өзі сенуді қалыптастыру.
• «Танысу»: Барлығымыз шеңбер жасап
отырайық . Қазір шеңбер бойымен кезекпен жүргізушінің оң жағымдағы
отырған қатысушыдан бастап топқа таныстыруды бастаймыз. Алдымен өз
есімдеріңді айтыңдар. «1-2 сөйлем арқылы қай сыныпта оқитыным
өзінің
атым, өзінің мінезі туралы айту керек. Осы сөздерден кейін
психолог өзін таныстырып әңгімелейді. Психологтан кейін әрбір адам
айналым бойынша өзін-өзі таныстырады. Танысу біткен соң,
таныстырудың қалай өткені туралы пікірталас жүргізіледі.
Психолог топқа мынадай сұрақтар береді.
Кімнің таныстыруы сіздің есінізде қалды және оның
таныстыруы сізге несімен ұнады?
« Бүлінген телефон
» Мақсаты: Есту қабілетін дамытуға арналған
Бір сөзді мұғалім бір баланың құлағына сыбырлап сол пікірді
қайталайды, солай жалғаса беріп барлық балаларға жеткізеді. Ең
соңғы оқушы пікір сөзді естіртіп дауыстап айтады. Мен әрқашан
шындықты айтамын.
• «Көңіл күйімізді жаттықтыру»
Мақсаты:Шынайы бейнелеп көрсете білу арқылы көңіл күйімізді
жатықтыра алуға арналады.
Жүргізуші:Бүгін мен сендерге актер болуға үйретемін. Мен
сендерге нені көрсет десем, соны бет-әлпеттеріңмен
бейнелейсіңдер.
1. Қабақтарыңды түйіп,ашулы адамның кейпін көрсетесіңдер
2. Қатты қорқу қажет.Қасқырдан қорыққан қоян сияқты немесе ұядан
түсіп қалған балапан сияқты,мысықтан қорыққан тышқан сияқты және
иттен қорыққан баланы бет -әлпеттеріңмен көрсету қажет.
3. Жылап тұрған адамды көрсету.
4. Жәй күліп тұрған адамды және қатты күліп тұрған адамды
көрсету
5. Өлең айтып тұрған адамдың сезімін көрсете білу
Өлең айту « Біз тамшымыз » Сергіту сәті
Өздеріне ұнаған әуенге салып,қимылмен көрсетіп айту керек.Бәрі
дөңгелене тұрады да Біз тамшымыз дегенде жаңбырдың тамшысын бір
теңіздің толқыны
дегенде қолымен ирелектетіп толқынды көрсетеді
Біз тамшымыз мұхиттағы
Бір теңіздің толқыны.
Бізге келіңіз ²
Сен мен мен.
Бәрімізде бір жанұя боламыз
Біз бұтақпыз бақшадағы
Бір бақшаның гүліміз
қайырмасы
"Шөлдеу" ойыны.
Мақсаты: Достыққа,бір-біріне көмектесіп қана нәтижеге жетуге
болатына тәрбиелеу
Балалардың қолдары шынтақтан қозғалмайды. Балалар өздерін
ыстық шөл даладамыз деп елестетеді, қатты шөлдеп
жүреді. Бір кезде тостағандардағы суларға кездеседі. Енді
осы суды ішуге амал табулары керек ( бір-біріне көмекте-
сіп қана суды шашпай, шөлдерін қандыруға болатынына
көз жеткізеді).
"Алып"
ойыны.
Мақсаты:Ұжымшылдыққа тәрбиелеу.
Екі бала қатар тұрады, біреуінің сол аяғын екіншісінің оң
аяғына байлайды, сөйтіп бір белгіленген жерге барады. Немесе: үш,
төрт, т.б. балаларды бірге байлайды, сосын олар
бірге жүруге тырысады. ( бақаға ұқсап секіреді).
"Көпір"
ойыны.
Еденді бормен "көпір" (түзу) сызылады. Екі топ, бір-біріне
қарсы шыққан балалар "көпірден" құлап қалмай өтуі керек. Балалар
бір-біріне көмектесіп, орындарын ауыстырып, бір-бірін өткізіп
жіберулері керек.
Рефлексия
Тренинг жаттығулары сіздерге ұнады ма?
Сендерде қандайда болсада өзгеріс пайда болды ма?
Күнделікті өмірде бұл ойындарды ойнау арқылы ішкі жан дүниелеріңді
дамытуға бола ма?
Бүгінгі тренингіде біздер ойындар ойнау арқылы өзгелерді дұрыс
қабылдап, өздеріңді еркін сезіне алуға тұлғаны дамытуға
жұмыстандық.
|