Материалдар / Тренинг "Мен және біз"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тренинг "Мен және біз"

Материал туралы қысқаша түсінік
жиналысқа
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Желтоқсан 2017
467
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ата- Ана жиналысы.




Сәлеметсіздер ме? Бүгінгі жиналысқа қатысып отырған ата-аналар және құрметті қонақтар . Бүгінгі ата-аналар жиналысын ашық деп жариялауға рухсат етіңіздер .


--- (көрініс )

(плакатта салынған суретке қарап айту )

Ия, осы миуа ағашымыз мектеп болса , ондағы жас жеткіншек жемісі деп , қарап , жемісі шырынды болу үшін , білімді , тәрбиелі , адамгершілігі мол азамат қалыптасуы керек .Ырыс алды ынтымақ демекші ,ынтымақ –істі бітірер , ата-анамен ұстаз арасындағы байланыс жалғасын тауып жатса , нұр үстіне нұр ғой .

Сондықтан ,бүгінгі жиналысымыздың тақырыбы :

,, Білімді азамат –ел ертеңі .

(Лекция)Қандайда азамат, қоғам мүшесі , сол болашақ қоғамның қандай болуын , бүгінгі мектептегі тәрбиеден басталады . Осы бағытта мектебімізде жүйелі жүргізіліп келе жатқан өзін -өзі , бірін –бірі бағалау диагностикасы әр жыл аяғында жүргізіліп, сол бойынша жаңа оқу жылына жоспар құрамыз . Ол-13 критерилерден тұрады. Солардың ішінен бүгінгі пікіралыс тәрбие, денсаулық , оқу , ұқыптылық бағыттары талқыланады .

Осы зеріттеулерге сәйкес адам бойындағы адамгершілік асыл қасиеттеріне арнағым келеді .

Адамгершілік тәрбиесі –адамның моральдық қасиеттерін , мінез-құлқы мен тәртібін ,адамгершілік сезімі мен санасы белгілі бір мақсатқа бағыттап қарастыру .

Адамгершілік тәрбиесінің мазмұнына , ең алдымен ,Отанға , елге деген сүйіспеншілік , борыш сезімін тәрбиелеу , жолдастық , достық , жанашырлыққа баулу , үлкенді сыйлау , тыңдау , беделін мойындау , еңбек адамдарын құрметтеу , қамқорлық жасау , адалдыққа , шыншылдыққа ,қарапайымдылыққа , мақсаттылыққа , табандылыққа , белсенділікке , батылдыққа ,ұстамдылыққа , ұйымшылдыққа тәрбиелеу жатады . Осы тәрбиенің негізгі жолы – оқу процесі мен оқушылардың күнделікті өмірін , іс -әрекетін тиімді тәрбие шараларын ұйымдастыру .

Адамгершілік тәрбиесі имандылық тұрғысынан , адамның барлық әрекетіне , әдетіне және барлық мінез –құлқына дұрыс бағыт беріп , жөн сілтеп отыратын , Отанын , халқын сүюге үйрететін тәрбие . Оқушылардың адамгершілік тұралы түсінігі мол болғанымен ,тәжірибеде іс-әрекеті , тәртібі біліміне сәйкес келмейтін жайлар кездеседі .Олар жақсы , жаман әдеттерді білгенімен , оны өз өміріне сәйкестендіре , тәртібінде іске асыра алмайды . Өйткені ережені есте сақтау оңай , да оны іске асыру қиын .Сондықтан адамгершілік жайында түсінік білім берумен қатар дұрыс тәртібін , іс- әрекетін ұйымдастыруды көздейді . Өйткені бүгінгі бала – ертенгі ата-ана , бала тәрбиелеуші ұлт рухындағы халық өкілі , ел намысын қорғаушы , ата-бабаларымыздың ісін жалғастырушы мәңгілік күш .





(Негізгі бөлім )


Отан –отбасынан басталады демекші , тәрбиенің бастауын ата- аналардан бастайық . Бүгін сіздер ,,Жас ұрпақтың рухани сәулеткері ,, атты клубна жиналып отырсыздар .Мұнда 4- секция мына бағыттар бойынша жұмыс істейді. 1) тәрбие ,2)денсаулық, 3) оқу( мектеп ) ,4) ұқыптылық ( гүл) бағыттары.


--( ата-аналарды топқа бөліп отырғызу қолдарындағы қағаз бойынша топ жетекшілерін сайлау , тұрғызып таныстыру )

Бүгінгі біздің мақсатымыз : мына миуалы ағаштағы жеміс – баламыз деп , қарап суыққа үсітпей , құртқа жегізбей, шырынды да , тәтті алма қылып өсіруіміз керек .


Тапсырма.-1.Тәрбие бағытына сұрақ .

Бала тәрбиесінің жоғары болуындағы менің ықпалым ..

,,Денсаулық,, бағытына :Баланың дені болуына отбасының ықпалы.

,,Білім,, бағытына : Өз баламның оқу үлгерімі жоғары денгейде болуына отбасының ықпалы .

,, Ұқыптылық ,, бағытына : Қоғам мүлкіне ,жеке меншік мүлкіне деген, жауапкершілігіне менің ықпалым .

(әр топ өз бағыттары бойынша жұмыс жасайды , алдарына плакат , маркер таратылады , ойларын сурет салама ,сөзбен жазасыздарма өз еріктеріңіз )

---белгілі уақыт беріледі .(10-мин )


(Тақтада жазылып тұрады. Содан қарап оқу )


,,Адамға ең бірінші білім емес , тәрбие берілуі керек . Тәрбиесіз берілген білім – адамзаттың қас жауы . Ол келешекте оның өміріне апат әкеледі ,, ( Әбу Насыр Әл-Фараби) айтқандай

- ең бірінші тәрбие бағытына сөз берейік .



1 - ата-ана( топ жетекшісі ) плакат бойынша топ алдына шағып қорғайды


2.Басқа бағыттағы топтар толықтырады .

3-бейне таспаға назар аударыңыздар . Бұдан 1- желтоқсан СПИД) ЖҚТБ мен күрестің Бүкіләлемдік күніне байланысты 9-11 сыныптар аралығында театырланған қойылымды сот түрінде өткізілген .

  • Назар аударыңыздар . Осы көрініс қазақ қызына тән қасиет не ? сіздердің ойларыңыз .

Тәрбие деңгейін диагностикалық зерттеу бойынша айту.






Ұлы данышпан ұстаздар әңгімесінен :

--Ұлы ұстаз Ыбрай Алтынсариннің мысалынан үзінді тыңдаңыздар ; ,, Бір жұрттың үлкен бір оқымысты кісісі екінші бір елдің байымен сөйлесіп тұрады . Қасынан жарлы кісі өтіп бара жатып , оқымыстыға иіліп сәлем береді . Оған оқымысты одан да төменірек басын иіп қайтара сәлем береді . Сонда қасындағы бай :

-Тақсыр , осынша біліміңіз бар ғалымсыз , сөйте тұра осындай бір бейшараға соншама бас иіп , неге сәлем бердіңіз ? – деп сұрапты . Сонда ғалым тұрып :

- Ешбір ғылым – білім үйренбеген кісі сонша иіліп , әдептілігін көрсеткенде , менің оған әдепсіз болып көрінгенім лайықсыз болған болар еді ,- депті .



Тәрбие көзі ата-бабамыздан қалған дана сөздер десек , ата-ана – сол насихатты жүргізуші.

Тәрбиелі – Тәртіптің құлы ,

Тәртіпті – елдің ұлы . (Б. Момышұлы )


Тәртіп – адамдардың қоғамдағы келісімді іс- қимылын реттейтін тетік , соны іске қосу ережелерінің сөзсіз орындалуы мен барысын қадағалайтын қоғамдық құрал , Ол адамның жеке және қоғамдық өмірінде , күнделікті тұрмыс пен рухани тіршілікте , ұжымдық , қоғамдық және мемлекеттік істе ерекше маңызды .Бәленің көбі тәртіпсіздіктен туындайды . Алғашында тәртіпті босаңсытып алып , қайтып оны жолға қоя алмай жатқан қазіргі кезде тәртіпсіздіктен қандай бейберекет істер , қайғылы оқиғалар туындағаны баршаға аян . Тәртіп - өзіңді- өзің қадағалаудың , өзіңді -өзің басқарудың көрінісі мен құралы . Бұл өз иланымыңмен , саналы түрде істелмесе , сырттан танылған , күштің , зорлау ретінде қабылданса , жағымсыз ауыртпалыққа немесе іс жүзінде мәні жоқ бос сөзге айналады .

  • плакаттағы ағаштың жапырағына тәрбие сөзін жазу

2-) Баланың саулығы –ұлттың байлығы .Денсаулық бағытына сөз берейік . 2-сұрақ . Баланың дені сау болуына отбасының ықпалы .

1- топ жетекшісі қорғайды .

2- басқа топтар толықтырады. (Бейне таспадан үзінді ).Сот үрдісі аяқталғаннан кейін басты кейіпкерлермен ,,Пусть говарят,, теле бағдарлама негізінде талқылаған . Содан үзіндіге назар аударыңыздар .Мынадай сұраққа жауап беріңіздер .(Маржанның анасына қойған сұрағы) .Сіздер осы сұраққа не деп жауап берер едіңіздер?сіздер осы жайлы әнгіме қозғайсыздарма ?



1- Данышпан сөздеріне сүйенсек ...

,, Денсаулыққа зор кесел,

Үйрене көрме шылымға

Насыбай ,арақ , анаша,

Қайшы келер ғылымға ,, - деп ақын айтқандай , бүгінгі қоғамымыздағы жастардың ауруы – темекі , арақ , есірткі, жуқпалы ауру болып отыр . Қазақта атадан балаға мирас болып келе жатқан ,, аурудың алдын ал ,, деген сөз бар.Осыны мықтап еске алайық ағайын .

Адамның денсаулығы –ол тазалық , өң –түсінің шырайлылығы , өмір жасының ұзақтығы , тұла бойының сәнділігі , өз қадыр қасиетінің бағалауы , айналасына тартымдылығы , сүйкімділігі деген сөз .


2- диагностикалық зерттеулерге қарасақ . Диагностикада салауатты өмір салты деген бөлігі бар .Сол бойынша екі жылғы қорытындысы 2003-2004 оқу жылында 2,35 болса , 2004-2005 оқу жылында 2,53 –ке көтерілген ( ең жоғары бал-3).Қорытынды :өз денсаулықтарына жауапкершілікпен қарайтыны байқалған.



Плкаттағы ағаштың жапырағына денсаулық деген сөз жазу керек


3) ,, Білім ,, бағыты . Өз баламның оқу үлгерімі жоғары денгейде болуына отбасының ықпалы .

-- ата-ана қорғауы .

-- толықтырады .

-Сіздің балаңыз үйге ,,2,, алып келсе , сіз не айтасыз ?

Плакаттың екінші жағына ; ата-ана : неге оқымайсың,ақылсызсың , қолыңнан ештеңе келмейді , ұятқа қалдырасың , енді еш жерге бармайсың .-деп айтамыз.

Осындай жағдайда мінез –құлқымызды түзетіп көрейік. Ол үшін : байланыста болу керек , көмектесу керек , сену керек.

Бірақ..... сенбейміз, ерінеміз , уақытымыз жоқ . Осы бірақты жойсақ , бала екісін жояды , талпыну деңгейін де көтереді.


-- диагностикалық зерттеу бойынша ,, оқу кезіндегі өзіндік дамыту ,, бөлігі бойынша 2003-2004 оқу жылында 2,57болса , 2004-2005 оқу жылында 2,26 . себебі айтқызу (жас ерекшеліктеріне байланысты , кішірек кезде өзін жағары бағалайды …


  • Плакаттағы ағаштың жапырағына білім деген сөз жазу керек


Ойын ,, Хат жазу ,, Баланың білім алатын жері мектеп балғандықтан ата-ана мен пән мұғалімінің арасындағы байланыс мақсатында талап ,тілектеріңізді хат арқылы жолдаңыздар.

Барлығын оқуға уақыт тығыз ,сондықтан қазір бір хатты ғана қарау ) қалған хаттарға келесіде жауап аласыздар пән мұғ. сөз.



4- ),,Ұқыптылық ,,бағыты : Қоғам мүлкіне ,жеке меншік мүлкіне деген, жауапкершілігіне менің ықпалым .

1-- Ата-ана сөзі.

2- толықтыру ( мектеп мүлкі ; парта , кітабы,дәптері, мектеп киімі , екінші аяқ киім , қоғамдық және бөтен жеке меншікке үнемділігі)

3--Диагностика бойынша 2003-2004 о.ж 2,64 ; 2004-2005 о.ж 2.

4- пайдалы ұсыныстар: ,,Бала – жастан ,, - демекші мектеп жасындағы бала ең алдымен өзінің жеке мүлкін , оқу құралдарын , киім –кешегін , төсек орнын таза ұстап дағдыланса ,өсе келе , осыны өзінің өмірлік нормасына айналдырады да , күнбе –күн бәрін солай болуға тиісті нәрсе деп есептеп, айттырмай-ақ істей беретін болады .


Плакаттағы ағаштың жапырағына ұқыптылық деген сөз жазу керек







Тест .


Сіз және балаңыз бір-біріңізді түсіне аласыздар ма?



Тест қорытындысы:

4-6 “а” жауабы болса-ешбір күдіксіз Сіз жақсы ата-анасыз. Ең дұрысы Сіз сүйіспеншілік пен құрметтеу бірін-бірі өте жақсы толықтырады деп санайтын адамдардың қатарына жатасыз.

3 немесе одан аз “а” жауабы-өз балаңызбен тығыз қарым-қатынас орнатуыңыз қажет. Оның қызығушылығы, достары жөнінде көбірек білуге тырысыңыз.









(Қорытынды бөлім)


1 ;Ия, бүгінгі өткізілген жиналысымызды қортындылай келе адамзат қоғамының алдында тұрған ұлы міндеттердің бірі -өзінің ұрпағын жалғастыратын , саналыда , сапалы ұрпақ тәрбиелеу үшін – адамгершілік тәрбиесінің маңызын аштық деп айта аламыз . Адам мен қоғам үнемі дамуға қарай өзгерісте болса , кешегі күнге қарағанда , бүгінгі күннің талабы өте жоғары , яғни , жетілген , саналы , жан-жақты дамыған ,,Ел ертеңі – саналы азаматты тәрбиелеу үшін адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру екендігін , оған әсер ететін факторлар :

  • Орта

  • Отбасы

  • Мектеп

екендігін ескере келе , осы факторлардың ынтымақтастығының нәтижесі – миуалы ағаштың басындағы –пысқан жемісі ,- деп айта аламыз . Бұл жеміс – біздің ертеңіміз-біздің тәрбиеміздің жемісі , жас Қазақстанымыздың барыстай азаматы .

Ұрпақ гүлденсе ел жаңарады . Көргенді ұрпақтан көреген дана тарайды . Міне , осыны мықтап есте ұстағанымыз абзал.


2-Ата-анаға сөз ( бүгінгі жиналыстан алған әсерлеріңіз , пікірлеріңіз болса ).

Бағалау . Бүгінгі клубымызға келіп пікір алмасып қатысқандарыңыз үшін рахмет айтамын . 4-секцияда өте жақсы жұмыс жасады баға беріңіз . Құдабаева С.


(Үйге тапсырма )беру, ата-ана есіне деген парақты тарату .

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!