ҰБТ-ға психологиялық дайындау.
Тренинг барысы:
-
Вербальды емес амандасу
-
Пальма, піл, бұғы
-
Рам,сам,сам
-
Топқа кіру
-
Бауырсақ ертегісі
-
Вербальды емес іс-әрекет жасау.
-
Вербальды емес амандасу
Адамдардың көңілін аудару үшін сөйлемей қимылмен амандасу керек. Бір адамның жасағанын екінші адам жасауға болмайды.Өз ойынан ойлап табу керек.
-
Пальма, піл, бұғы
Оқушылар үш-үштен бөлінеді.Жүргізуші ойын шартымен таныстырады. Содан соң бөлінген үш оқушы бір топ болады.. Әр топ айтылған нәрсені тез-тез орындауы керек. Шатасқан топ ойыннан шығарылады.Бұл ойын оқушылардың зейінін дамытуға қолайлы.
-
Рам,сам,сам
Ойынға қатысушылар дөңгеленіп тұрады. Жүргізуші ойын шартын түсіндіреді.
Рам-сам-сам – дегенде шапалақтау.
Дили-дили-дили - көршісінің аяғын ұру.
Уа-уа-уа – қолын айналдыру
Рам-сам-сам – өзінің санын ұру. Бұл ойын жылдамдықты қажет етеді. Қателескен ойыншы ойыннан шығарылып отырады.
-
Топқа кіру
Оқушылар шеңбер бойымен отырады. Ретімен бір, екі деп санайды. Бірінші болған оқушылар ішкі шеңбер құрайды. Ішкі шеңбер тығыз орналасады. Екінші, яғни сыртқы топ ішкі шеңберге кіруі керек. Күш көрсету арқылы емес, жылы сөз, мадақтау арқылы, өз шеберліктері арқылы да кіруі керек. Барлығы ішкі шеңберге кіріп болған соң ойыншылар ауысады.
-
Бауырсақ ертегісі
Оқушылар шеңбер бойымен отырады. Бауырсақ ертегісін айту. Бұл ертегі барысында Қ, әрпі мен К әрпін айтпау керек. Бұл әріптерді айтқан оқушы ойыннан шығарылып отырады. Синонимін айтуға немесе іс-қимылмен көрсетуге болады.
-
Вербальды емес іс-әрекет жасау
Шеңбер бойында тұрған оқушылардың бірі бір іс-әрекет жасайды. Барлық оқушы соны қайталап жасауы керек. Келесі екінші оқушы басқа қимыл жасайды .Одан әрі осылай жалғаса береді. Мыс: біреуі шапалақтаса барлығы бірдей шапалақтайды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тренинг "ҰБТ-ға психологиялық дайындау".
Тренинг "ҰБТ-ға психологиялық дайындау".
ҰБТ-ға психологиялық дайындау.
Тренинг барысы:
-
Вербальды емес амандасу
-
Пальма, піл, бұғы
-
Рам,сам,сам
-
Топқа кіру
-
Бауырсақ ертегісі
-
Вербальды емес іс-әрекет жасау.
-
Вербальды емес амандасу
Адамдардың көңілін аудару үшін сөйлемей қимылмен амандасу керек. Бір адамның жасағанын екінші адам жасауға болмайды.Өз ойынан ойлап табу керек.
-
Пальма, піл, бұғы
Оқушылар үш-үштен бөлінеді.Жүргізуші ойын шартымен таныстырады. Содан соң бөлінген үш оқушы бір топ болады.. Әр топ айтылған нәрсені тез-тез орындауы керек. Шатасқан топ ойыннан шығарылады.Бұл ойын оқушылардың зейінін дамытуға қолайлы.
-
Рам,сам,сам
Ойынға қатысушылар дөңгеленіп тұрады. Жүргізуші ойын шартын түсіндіреді.
Рам-сам-сам – дегенде шапалақтау.
Дили-дили-дили - көршісінің аяғын ұру.
Уа-уа-уа – қолын айналдыру
Рам-сам-сам – өзінің санын ұру. Бұл ойын жылдамдықты қажет етеді. Қателескен ойыншы ойыннан шығарылып отырады.
-
Топқа кіру
Оқушылар шеңбер бойымен отырады. Ретімен бір, екі деп санайды. Бірінші болған оқушылар ішкі шеңбер құрайды. Ішкі шеңбер тығыз орналасады. Екінші, яғни сыртқы топ ішкі шеңберге кіруі керек. Күш көрсету арқылы емес, жылы сөз, мадақтау арқылы, өз шеберліктері арқылы да кіруі керек. Барлығы ішкі шеңберге кіріп болған соң ойыншылар ауысады.
-
Бауырсақ ертегісі
Оқушылар шеңбер бойымен отырады. Бауырсақ ертегісін айту. Бұл ертегі барысында Қ, әрпі мен К әрпін айтпау керек. Бұл әріптерді айтқан оқушы ойыннан шығарылып отырады. Синонимін айтуға немесе іс-қимылмен көрсетуге болады.
-
Вербальды емес іс-әрекет жасау
Шеңбер бойында тұрған оқушылардың бірі бір іс-әрекет жасайды. Барлық оқушы соны қайталап жасауы керек. Келесі екінші оқушы басқа қимыл жасайды .Одан әрі осылай жалғаса береді. Мыс: біреуі шапалақтаса барлығы бірдей шапалақтайды.
шағым қалдыра аласыз













