Сынып:
|
Күні:
|
Пәні:
|
мұғалім
|
9 « ә
»
|
12.03.15ж.
|
Алгебра
|
|
Сабақтың тақырыбы
|
Тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырмасын
көбейтіндіге түрлендіру
|
Жалпы мақсаттар:
|
-
Тригонометриялық функциялардың
қосындысын және айырмасын көбейтіндіге түрлендіру формуласын
қорыту.
-
Аталған формулалар тобын
қолдану есептерін ажырату және шешуге
дағдылану.
-
Басқа формулалар
тобымен байланыста қолдана
алу
|
Ресурстар:
|
Оқулық, тақта, А-4 формат,
сабаққа қажетті ресурстар.
|
Әдіс - тәсілдер
|
Жеке, жұппен, топпен
|
Cтартегиялар: «Түйінді ой», «INSERT», «Қатесін анықта»,
«Аквариум», «Қосжазба күнделігі», «Бес саусақ»
|
Оқыту нәтижесі:
|
Аталған топтың формуласын
өзбетінше оқиды, талқылайды, қорытады. Есептер шешуде осы топтың
формулаларын қолдану есептерін ажырата алады, формулаларды қолданып
есептер шешеді, қате есептерді талдайды
|
Тірек ұғымдар
|
Қосу
формулалары, негізгі тепе-теңдіктер, тригонометриялық функциялардың
мәндері
|
Дерек көздер
|
Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер
|
Сабақтың барысы
|
Мұғалімнің іс – әрекеті
|
Оқушының іс – әрекеті
|
Ұйымдас-тыру кезеңі:
|
2
мин
|
Топқа бөлу және психологиялық жағымды ахуал
қалыптастыру.
Сурет қиындылары және тақырыптың атауы бойынша топқа
бөлу
|
І.
Топ аттары
-
Тригонометриялық
функциялар
-
Қосынды мен
айырма
-
Көбейтінді
-
Түрлендіру
ІІ. Құрастырылған суреттер бойынша әр топ тригонометрия
тарауына байланысты
2 сөйлемнен тұратын «Түйінді
ой» айтады.
|
1
мин
|
Сабақ мақсатын тұжырымдауға
бағыттау: «Бүгінгі сабақтың мақсаты қандай?», «Бүгінгі сабақта
сендер қандай білімдеріңді қолдана аласыңдар?», «Бүгін қандай
ережелерге назар аудару керек?»
|
Оқушылар оқу құралдарын дайындайды, сабаққа назар аударып,
мұғаліммен бірлесіп сабақ мақсатын және табыс критерийлерін
тұжырымдайды.
Табыс критерийлері:
1. Өтілген барлық формулаларды жатқа білу, тұжырымдау, ажырату;
2. Есептер шешуде тиімді тәсілді таңдау, қолдану;
3. Критерийлерге сай өзін және өзгелердің жұмысын нақты
бағалау;
4. Жеке және топпен жұмыста белсенді болу, т.б.
|
Қызығушы-лығын ояту:
|
7
мин
|
«Қатесін анықта!» тапсырмасын
таратады, жұптық жұмыс екендігін түсіндіреді, тапсырманы
орындаудағы мақсат – қатенің түрін толық анықтау
|
Қате берілген формулалардың,
есептердің қатесінің түрін толық жазып көрсетуі тиіс
|
Мағынаны ажырату
|
25 мин
|
І.
«INSERT» әдісі бойынша оқушылар тақырыпты өз бетінше оқиды,
түсінікті және түсінікті емес тұстарын ажыратады.
ІІ. Әр оқушыға жеке тапсырма береді - «Қосжазба
күнделігі»
ІІІ. Оқулық бойынша
№
|
І.
Оқушылар «INSERT» әдісі бойынша тақырып мәтініндегі негізгі
ұғымдарды ажыратады, кесте бойынша талдайды. Осы талқылау барысында
екінші топ өзара бағалау үшін 2-ші топтың жұмысын бақылайды.
Талқылау аяқталған соң өз бағаларын жариялайды.
ІІ. «Қосжазба күнделігін» әр оқушы жеке толтырады топта
талқылап тексереді.
ІІІ. Оқулық бойынша топтық
жұмыс арқылы есептер шешу
|
Ой - толғаныс
|
3
мин
|
«Синквейн» әдісі және «Еркін
жазу» тәсілі бойынша тақырыпты қорытындылау
|
1-топ: Синустардың қосындысы
2-топ: Синустардың айырмасы
3-топ: Косинустардың қосындысы
4-топ Косинустардың айырмасы
|
Бағалау
Рефлексия
|
2
мин
|
«Бессаусақ» арқылы рефлексия жасайды, бағалау парақшасына
өзін-өзі бағалайды
|
Үйге
тапсырма
|
1 мин
|
Тақырыпты оқу, №472,474
жұп номерлері
|