Ашық сабақ
Тақырыбы: Тригонометриялық функциялардың таңбалары
Пән мұғалімі: Қабдолданова А.Р.
2015-2016 оқу жылы.
Сыныбы: 9.Күні: 29.11.Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық функциялардың таңбалары.Сабақтың мақсаты: Білімділік: Тірек ұғымдарды қолдана отырып тригонометриялық функциялардың, яғни cosɑ, sinɑ, tgɑ, ctgɑ-ның әр ширектегі таңбасын анықтау.Тақырыпқа берілген есепті шығара отырып білу дағдысын қалыптастыру. Дамытушылық: Оқушыны ұқыпты тыңдауға, сұрақтарға нақты жауап беруге, практикамен ұштастыруға, тез шешім қабылдай білуге, өз білімін көрсете алу қасиеттерін ашуға үйрету. Тәрбиелік: Оқушыларды өз бетімен есеп шығаруға, ізденуге, шығармашылықпен еңбек етуге баулу.Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту.Сабақтың түрі: Аралас.Сабақтың көрнекілігі: Кестелер, тірек ұғымдар жазылған плакат, тригонометриялық дөңгелек моделі, "математикалық лото", бағалау парағы.Сабақтың ұйымдастыру тәсілі: Түсіндірмелі,сұрақ-жауап,есептер шығару,ойын түрі.Сабақтың құрылымы:1.Оқушылық деңгейі (ауызша сұрақтар).2.Алгоритмдік деңгей(жаңа сабақ).3.Эвристикалық деңгей(математикалық лото).4.Шығармашылық деңгей(оқулықпен жұмыс).Әр сатыда берілетін барлық тапсырмалар өз бетімен деңгейлеп оқытуға негізделген жүйеде шешіледі.Оқушылар білімдеріне қарай деңгейлерін өздері таңдайды. -күрделі, - - орташа, -жеңілБілімдерін өзін-өзі, бақылаушы топ, мұғалімдер бағалайды.Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру.2.Үй тапсырмасын тексеру: №207.3.Негізгі бөлім."Міндетті оқушылық саты" Ауызша сұрақтар:1.Координаталық жүйе қалай құрылады?2.Тригонометриялық дөңгелек?3.Радиус вектор?4.Радиус вектор бағыты?5.Бір радиан бұрыш дегеніміз не?6.Радиандық шаманы градустық шамаға айналдыру формуласы?7.Градустық шаманы радиандық шамаға айналдыру формуласы?8.Тригонометриялық функциялардың анықтамасы, яғни cosɑ-? sinɑ-? tgɑ-? ctgɑ-?9.Тригонометриялық негізгі тепе-теңдік?"Алгоритмдік саты " жаңа сабақ:Тірек ұғымдар: Координаталық жүйе, тригонометриялық шеңбер, бұрыштың радиандық және градустық өлшемдері, бұрыштың оң және теріс бағыты, таңбалары әртүрлі екі санның бөліндіс және көбейтіндісі, радиус вектор,тригонометриялық функциялардың кез-келген бұрыштар үшін(мәндері) анықтамасы.Тригонометриялық функциялардың таңбаларын тірек ұғымдарын және кестені қолдана отырып бақылаушы топ түсіндіреді."Эвристикалық саты". "математикалық лото"Мұндағы тапсырмалар дидактикалық материалдан және журналдан алынған. Мұнда оқушылар деңгейлік есептерді шығарады."Шығармашылық деңгей" . Оқулықпен жұмыс: №226, 220, 213,212Үйге тапсырмасы: №213, 212 есептерді аяқтау.Бекіту: Оқушылардың білімін бағалау.Бағалау парағы бойынша әр деңгейлік сатыныңбағалары қойылып, қорытынды баға қойылады.Қолданылған әдебиеттер: 1)ғылыми-әдістемелік журнал "Математика және физика". №5, 2009 ж. 2)Репетитор. №4 2008 ж.