2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру

Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырмасын көбейтіндіге түрлендіру, тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


Мектеп: А.Байтұрсынов ЖОМ КММ

Күні: 14.04.2022

Мұғалімнің аты-жөні: Каденов Бактибай Сейлович

Сынып: 9

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру (Тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырмасын көбейтіндіге түрлендіру)

Сабақтың түрі


Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу

мақсаттары (оқу

бағдарламасына сілтеме)

9.2.4.8 тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру

Сабақтың мақсаты

Өрнектерді тепе-тең түрлендіруде тригонометриялық функциялардың қосындысын және айырмасын көбейтіндіге түрлендіру формулаларын қолдану

Бағалау критерийлері

Дағды

Бағалау критерийлері

Білу және түсіну

тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырмасын көбейтіндіге түрлендіру формулаларын біледі.

Қолдану

тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырмасын көбейтіндіге түрлендіру формулаларын өрнектерді тепе-тең түрлендіруде қолдану.


Тілдік мақсат



Пәнге қатысты лексика мен терминология:

  • аргументтердің қосындысының синус/косинус/тангенс/котангенсы;

  • аргументтердің айырмасының синус/косинус/тангенс/котангенсы;

  • екі еселі аргумент/бұрыш;

  • үш еселенген аргумент/бұрыш;

  • дәрежені төмендеті формуласы;

  • жартылай аргумент/бұрыш;

  • синустардың/косинустардың/тангенстердің қосындысы мен айырмасы;

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

­ тригонометриялық функциялар аргументтерінің қосындысы/айырмасы формулаларын өрнекке қолданамыз;

­ берілген өрнек екі еселі бұрыштың синусы/косинусы формуласының оң жақ бөлігін білдіреді;

­ тригонометриялық функциялардың қосындысын/айырмасын көбейтінді түрінде көрсету;

­ өрнектің сол/оң жағына дәрежені төмендету формуласын қолданамыз;

­ тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосындыға немесе айырмаға түрлендіру;

­ екі бұрыштың қосындысы мен айырмасының синусы мен косинусы формулаларын қолдана отырып, ... формулаларын қорытып шығаруға болады.


Құндылықтарды дарыту

Жеке-дара оқушыға бағытталған сұрақтар қою арқылы оқушы бойында өзіне деген сенімділікті, ойын ашық жеткізуге мүмкіндік беруді жоспарланады. Сонымен қатар бір-бірінің пікірін тыңдауға, ақылдаса отырып шешім қабылдауға үйрету үшін жұптық жұмыс ұйымдастырылады.

Пәнаралық байланыс

Геометрия және физика пәндері.

АКТ қолдану дағдылары


Бастапқы білім

Тригонометрия формулалары

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин


Ұйымдастыру кезеңі

Амандасу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын хабарлау.



Сабақтың ортасы

13 мин












































Жұптық жұмыс

Оқушыларға сәйкестендіру тапсырмалары беріледі. Әрбір тапсырманы орындап болған соң жалпы сыныппен қорытынды жасалынады, тақтада дұрыс жауабы көрсетіледі. Оқушылар формулаларды өздерінің дәптерлеріне жазып алады, келесі тапсырмаға көшеді.

1. Сәйкестендіріңіз:

1

A

2

B

3

C

4

D

Жауабы: 1-C, 2-B, 3-D, 4-A

Көбейтіндіге түрлендіру формулалары(тақтада көрсетіледі):

1) sinα+sinβ=2sin(α+β)/2cos(α-β)/2

2) sinα-sinβ=2sin(α-β)/2 cos(α+β)/2

3) cosα+cosβ = 2cos(α+β)/2 cos(α-β)/2

4) cosα-cosβ = -2sin(α+β)/2sin(α-β)/2

5) tgα+tgβ=sin(α+β)/cosα*cosβ

6) tgα-tgβ= sin(α-β)/cosα cosβ

7) ctgα+ctgβ =sin(β+α)/sinα sinβ

8) ctgα-ctgβ = sin(β-α)/sinα sinβ



Формулаларды бекіту үшін оқушыларға келесі тапсырмаларды орындауға беріңіз.

2. Көбейткіштерге жіктеңіз:

а) cos 80° + cos 20°;

б) sin 130° – sin 10°;

в)

г) ;

д) tg 85°- tg 55°.




















қосымша























15 мин



















Топтық жұмыс

Қаралып жатқан материалды күрделендіру үшін оқушыларды алдын-ала топтарға біріктіріп, тепе-теңдіктерді дәлелдеуге тапсырмалар ұсыныңыз,

3. Тепе-теңдіктерді дәлелдеңіз:

а) ;

б) .

Дәлелдеу барысында кездескен қиындықтарды оқушылармен талқылаңыздар. Берілген есептердің шешілуін тақтада талқылаңыз.

в) α, β және γ – қандай да бір үшбұрыштың ішкі бұрыштары екенін біле отырып, теңдікті дәлелдеңіздер:

25 Маусым 2022
488
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі