Сынып: 9 «А»
Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру.
Сабақтың мақсаты.
Білімділік. Оқушылардың тригонометрияның негізгі теңбе-теңдіктерін есептер шығаруда қолдана білу бейімділіктерін арттыру.
Дамытушылық. Оқушыларрдың пәнге қызығушылығын арттыру, ой-өрісін дамыту.
Тәрбиелік. Оқушыларды мұқият болуға, алғырлыққа, өз ойын жеткізе білуге үйрету.
Сабақтың көрнекілігі: компьютер, интерактивті тақта, дидактикалық карточкалар.
Сабақтың түрі: бекіту сабағы
Сабақтың өту барысы.
І.Ұйымдастыру. Оқушыларды түгендеу. Оларға психологиялық ахуал тудыру.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру.
ІІІ.Топқа бөлу. Оқушыларды топқа бөлу. Олар өздеріне ат қойып, ұран дайындайды. (тақырыпқа байланысты)
1-тапсырма.Математикалық диктант.
А) мәні 1-ге тригонометриялық тепе-теңдік
Ә) синустың косинусқа қатынасы нені береді?
Б)косинус пен тангенстің көбейтіндісі неге тең?
2-тапсырма.Таңбасын анықта.
1-топ 2-топ
Sin1210, cos250, tg2130 sin3100, cos2110, ctg1500
3-тапсырма. Өрнекті ықшамдаңдар.
1-топ 2-топ
а)
-

sin²20º+sin²70º cos
(
+α)+sin(
)
Сергіту сәті. Қызықты тапсырмалар
1-сұрақ. 2 мен 3 сандарының арасына қандай таңба қойғанда 2-ден үлкен 3-тен кіші сан шығады?
2-сұрақ.
37=33+3+
осы тәсілмен 37 санын
бес 3-ті пайдаланып өрнекте.
4-тапсырма. Сәйкестендіру тесті.
1-топ2-топ
1.sin2α+cos²α
tgα1.
sin2α
1
2.
sin2α2.tgα*ctgα
tgα
3.
13.

4.
ctgα4.1+
tg²α
5-тапсырма. Тепе-теңдікті дәлелдеңдер.
1-топ 2-топ
(1+
tg²α)(
)=tg²α
tgα+ctgα=
Сабақты қорытындылау.
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы.
|
р/с |
Аты-жөні |
Үй жұмысы |
1-тапсырма |
2-тапсырма |
3-тапсырма |
4-тапсырма |
5-тапсырма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Осы кесте бойынша әр топ басшысы өз тобының мүшелерін бағалайды.
Үй тапсырмасы. Әр топ бір-біріне тапсырма береді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру.
Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру.
Сынып: 9 «А»
Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру.
Сабақтың мақсаты.
Білімділік. Оқушылардың тригонометрияның негізгі теңбе-теңдіктерін есептер шығаруда қолдана білу бейімділіктерін арттыру.
Дамытушылық. Оқушыларрдың пәнге қызығушылығын арттыру, ой-өрісін дамыту.
Тәрбиелік. Оқушыларды мұқият болуға, алғырлыққа, өз ойын жеткізе білуге үйрету.
Сабақтың көрнекілігі: компьютер, интерактивті тақта, дидактикалық карточкалар.
Сабақтың түрі: бекіту сабағы
Сабақтың өту барысы.
І.Ұйымдастыру. Оқушыларды түгендеу. Оларға психологиялық ахуал тудыру.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру.
ІІІ.Топқа бөлу. Оқушыларды топқа бөлу. Олар өздеріне ат қойып, ұран дайындайды. (тақырыпқа байланысты)
1-тапсырма.Математикалық диктант.
А) мәні 1-ге тригонометриялық тепе-теңдік
Ә) синустың косинусқа қатынасы нені береді?
Б)косинус пен тангенстің көбейтіндісі неге тең?
2-тапсырма.Таңбасын анықта.
1-топ 2-топ
Sin1210, cos250, tg2130 sin3100, cos2110, ctg1500
3-тапсырма. Өрнекті ықшамдаңдар.
1-топ 2-топ
а)
-

sin²20º+sin²70º cos
(
+α)+sin(
)
Сергіту сәті. Қызықты тапсырмалар
1-сұрақ. 2 мен 3 сандарының арасына қандай таңба қойғанда 2-ден үлкен 3-тен кіші сан шығады?
2-сұрақ.
37=33+3+
осы тәсілмен 37 санын
бес 3-ті пайдаланып өрнекте.
4-тапсырма. Сәйкестендіру тесті.
1-топ2-топ
1.sin2α+cos²α
tgα1.
sin2α
1
2.
sin2α2.tgα*ctgα
tgα
3.
13.

4.
ctgα4.1+
tg²α
5-тапсырма. Тепе-теңдікті дәлелдеңдер.
1-топ 2-топ
(1+
tg²α)(
)=tg²α
tgα+ctgα=
Сабақты қорытындылау.
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы.
|
р/с |
Аты-жөні |
Үй жұмысы |
1-тапсырма |
2-тапсырма |
3-тапсырма |
4-тапсырма |
5-тапсырма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Осы кесте бойынша әр топ басшысы өз тобының мүшелерін бағалайды.
Үй тапсырмасы. Әр топ бір-біріне тапсырма береді.
шағым қалдыра аласыз













