Сынып: 9
«А»
Сабақтың тақырыбы:
Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру.
Сабақтың
мақсаты.
Білімділік. Оқушылардың
тригонометрияның негізгі теңбе-теңдіктерін есептер шығаруда қолдана
білу бейімділіктерін арттыру.
Дамытушылық. Оқушыларрдың
пәнге қызығушылығын арттыру, ой-өрісін
дамыту.
Тәрбиелік. Оқушыларды мұқият
болуға, алғырлыққа, өз ойын жеткізе білуге
үйрету.
Сабақтың көрнекілігі:
компьютер, интерактивті тақта, дидактикалық
карточкалар.
Сабақтың түрі: бекіту
сабағы
Сабақтың өту
барысы.
І.Ұйымдастыру. Оқушыларды
түгендеу. Оларға психологиялық ахуал
тудыру.
ІІ.Үй тапсырмасын
тексеру.
ІІІ.Топқа бөлу. Оқушыларды
топқа бөлу. Олар өздеріне ат қойып, ұран дайындайды. (тақырыпқа
байланысты)
1-тапсырма.Математикалық
диктант.
А) мәні 1-ге тригонометриялық
тепе-теңдік
Ә) синустың косинусқа қатынасы
нені береді?
Б)косинус пен тангенстің
көбейтіндісі неге тең?
2-тапсырма.Таңбасын
анықта.
1-топ
2-топ
Sin1210,
cos250,
tg2130
sin3100,
cos2110,
ctg1500
3-тапсырма. Өрнекті
ықшамдаңдар.
1-топ
2-топ
а)
-

sin²20º+sin²70º cos
(
+α)+sin(
)
Сергіту сәті. Қызықты
тапсырмалар
1-сұрақ. 2 мен 3 сандарының
арасына қандай таңба қойғанда 2-ден үлкен 3-тен кіші сан
шығады?
2-сұрақ.
37=33+3+
осы тәсілмен 37 санын
бес 3-ті пайдаланып өрнекте.
4-тапсырма. Сәйкестендіру
тесті.
1-топ2-топ
1.sin2α+cos²α
tgα1.
sin2α
1
2.
sin2α2.tgα*ctgα
tgα
3.
13.

4.
ctgα4.1+
tg²α
5-тапсырма. Тепе-теңдікті
дәлелдеңдер.
1-топ
2-топ
(1+
tg²α)(
)=tg²α
tgα+ctgα=
Сабақты
қорытындылау.
Оқушылардың өзін-өзі
бағалауы.
р/с
|
Аты-жөні
|
Үй
жұмысы
|
1-тапсырма
|
2-тапсырма
|
3-тапсырма
|
4-тапсырма
|
5-тапсырма
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Осы кесте бойынша әр топ
басшысы өз тобының мүшелерін бағалайды.
Үй тапсырмасы. Әр топ
бір-біріне тапсырма береді.