Сабақтың басы
5 мин.
Өткен тарауды
тексеру
5мин.
Жұптық жұмыс
10 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу, түгендеу,
сабаққа дайындығын бақылау.
Ынтымақтастықты қалыптастыру,
оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан
жылуы "
Топқа бөлу:
І топ sinx=a
ІІ топ cosx=a
ІІІ топ tgx=a
Кім
жылдам? ойыны бойынша өткен материалдарды сұрап шығу:
1.у=cоsx функциясының анықталу облысы?
2.у=sіnx функция-сының анықталу облысы?
3.у=tgx функциясының анықталу облысы?
4.
соsx=0 теңдеуінің шешімі неге тең?
5.
sinx=0 теңдеуінің шешімі неге тең?
6.
sinx=1 теңдеуінің шешімі неге тең?
7.
cosx=1 теңдеуінің шешімі неге тең?
8.
sinx=0 теңдеуінің шешімі неге тең?
9.
sinx= -1 теңдеуінің шешімі неге тең?
10.cosx= -1 теңдеуінің шешімі неге тең?
11.
сtgx=0 теңдеуінің шешімі неге тең?
2.
сtgx=a теңдеуінің шешімі неге тең? 13. tgx=a теңдеуінің шешімі неге
тең? 14. соsx=а, теңдеуінің шешімі неге тең?
15.
sinx=а, теңдеуінің шешімі
неге тең?

|
Теңдеу
|
Тәсілі
|
1
|

|
А)алгебралық теңдеуге келтіріп
шешу
|
2
|

|
Ә)біртекті теңдеуге келтіріп шешу
|
3
|

|
Б)
тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосындыға
(айырмаға)келтіріп шешу
|
4
|

|
В)
функциялардың дәрежесін төмендету арқылы
шешу.
|
-
Б
-
В
-
А
-
Ә
|
Тұжырым
|
Ақиқат
|
Жалған
|
1
|
Тригонометриялық теңдеулердің шешімі шексіз
көп.
|
|
+
|
2
|
функциясының анықталу
облысы кесіндісі.
|
+
|
|
3
|
Құрамындағы әрбір қосылғыштың дәреже
көрсеткіштері тең болатын тригонометриялық теңдеулерді біртектес
деп атайды.
|
+
|
|
4
|
Тригонометриялық теңдеудің екі жақ бөлігіне
ортақ көбейткіш болатын – тригонометриялық
функцияға бөлуге болмайды, себебі теңдеудің ең болмағанда бір
шешімі жоғалады.
|
+
|
|
|
«Жақсы тілек- жан жылуы»
оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты
бастайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар
келтіреді.
Оқушылар жұптасып
тапсырмаларын орындайды. Әр жұп өздерінің абзацтарын оқиды,
бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды.
|
Дескриптор:
-Өткен тараудағы
ережелерді қайталайды.
Жалпы
балл-2
Дескриптор:
-Тақырыпты оқиды, топта
талқылайды
- Флипчартқа түсіреді , топта
қорғайды.
Жалпы
балл-3
|
Қағаз
қиындылары
Үлестірме
ДК экран
Сұрақтар
Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті
фломастер беріледі.
|
Сабақтың
ортасы.
15
мин.
|
Деңгейлік тапсырмалар
А деңгейлі: Қарапайым тригонометриялық
теңдеулерді шешіңіз:
а) cosx= ә) sinx= б) tgx=
В деңгейлі: Тригонометриялық теңдеулерді
шешіңіз:
а) 2сos( )= ә) 2sin( )= б) tg( )=
С деңгейлі: Тригонометриялық
теңдеулер жүйесін шешіңдер
2sin2 x – 3 sin x +1 = 0
sin x = u, 2u2 – 3u + 1 = 0; D = 9 – 8
=1, u1 = 1, u2
= 
sin x=1,x= +2πn, пϵz. sin x = ,x=(-1)n + πn, nϵz
Жауабы: x
= +2πn,
x=(-1)n + πn, nϵz
cos 5x + cos 3x = 0
2 cos 4x ∙ cos 3x = 0, cos 4x = 0, cos x =
0
4 x = + πn. nϵz. x = + , nϵz. cosх=0,
x= + πn. n ϵ
z
Оқулықпен жұмыс
Карточка№1.
1. sin( )+1= 0;
2.sin2х -2 cosx +2
=0.
Карточка№2.
1. sin 2х -2cos2 х = 0;
2. sin3х cos2x- cos3x sin2х=
sin(π-2х).
Карточка№3.
1. 3sin2х + sinх cosx =
2cos2 х;
2. 4 sin2х + cosx – 3,5 = 0.
|
Оқыту мақсатына жетуді
бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар жауап
жазады.
|
Дескриптор:
-Тапсырмаларды
орындайды.
-Осы тапсырмаларға ұқсас
сұрақтар жазады.
|