Сыныппен
жұмыс: Тригонометриялық теңдеуді
шешудің негізгі мақсаты- тригонометриялық теңдеулерді түрлендіру
арқылы бірнеше теңдеуге келтіріп ол теңдеуді стандартты тәсілмен
шешу екенін айтып өтемін де әр топқа
«Ротация әдісі
арқылы тапсырма
беремін.
Көбейткішге
жіктеу тәсілі.
1.Теңдеудің сол жағын
көбейткіштерге жіктеу(Тригонометриялық формулаларды қолдану
арқылы)
2. Әр бір
көбейткішті 0-ге теңестіру.
3.Шыққан теңдеулерді
шешу.
Әрбір топқа мынадай
мысалдар тарқатамын, топ талқылап, ортақ шешімін
айтады:
Жұппен
жұмыс.
Саралаудың «тапсырма»
тәсілін басшылыққа аламын:топта алға
ілгерілеуіне көмек бере алатын оқушымен бірге отырғызып, дескриптор
бойынша есепті бірлесе шешуге
жұмылдырамын.
2. Көбейткіштерге
жіктеу әдісін қолданып тригонометриялық теңдеулерді
шешіңдер:
Теңдеулерді
шешіңіз:
-
2sinx=1
-
tgx=2
-
2cosx=-1
Әр жұп өз шешімдерін
көрсетеді, содан кейін барлық оқушылар өз шешімдерін
презентациядағы нәтижелермен
тексереді.
Жеке жұмыс: «Өз
біліміңді тексер!» оқушыларға өзіңдік
жұмыс
Беремін, жауабын
интерактив тақтадан тауып
аламын.
-
Теңдеуді
шешіңіз
;
-
Теңдеуді
шешіңіз
Sinx=1
-
Теңдеуді
шешіңіз
.
Нұсқаулық Тригонометрия формулаларын
қолдану
Бағалау
Критерийлері
|
Дескрипторлар
|
-тритТригонометриялық
теңдтеңулердікөбейткіштерге жіктеу арқылы
шешеді;
.
|
Теңдеудің сол жағын
көбейткңштерге жіктейді
|
Тригонометрия формулаларын
қолданады
|
Тригонометриялық теңдеулерді
жалпы формулалардан қолданады.
|
Шешімін
жазады.
|
Тапсырма орындап
болған соң оқушылар өз шешімдерімен бөліседі. Оқушы басқа оқушының
жұмысы бойынша екі сәтті бір жақсарту жақтарын талап
етеді, «Екі жұлдыз, бір тілек»
әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау
жүргіземін.Саралаудың «диалог және
қолдау көрсету» тәсілі іске асады, оқушылар
бірбірімен диалог құрып, сыни көзқараста пікірлерін айтуды
үйренеді.
|
http://hijos.ru/izuchenie-
matematiki/algebra-11-klass/24-
reshenie-trigonometricheskix-
uravnenij/
Алгебра және анализ
бастамалары, А.Әбілқасымова, Мекте
ддыл.п
|