Материалдар / Тригонометриялық теңдеулерді шешу. 10 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тригонометриялық теңдеулерді шешу. 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ. Қысқа мерзімді жоспар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Наурыз 2024
77
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлімі:

Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер

Педагогтің аты-жөні:

Райымбекова Айгүл

Күні:

25.11.22

Сыныбы:10 В

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тригонометриялық теңдеулерді шешу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.1.3.6 - тригонометриялық теңдеулерді көбейткіштерге жіктеу арқылы шеше алу;

10.1.3.7 - квадрат теңдеуге келтірілетін тригонометриялық теңдеулерді шеше алу;

10.1.3.8 - біртекті тригонометриялық теңдеулерді шеше алу;

Сабақтың мақсаты:

Тригонометриялық теңдеулердің дербес және жалпы жағдайдағы формулаларды біледі;

Әр түрлі әдіс тәсілдер қолдану арқылы тригонометриялық теңдеулерді шешеді.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут

Оқушыларды түгендеп, тригонометриялық функциялардың графигі көмегімен топқа бөлемін.

Сабақтың мақсатымен таныстыру: тригонометриялық теңдеулерді шешудің  тәсілдерін қолдану арқылы есеп шығару.

«Дыбыс» әдісі арқылы психологиялық ахуал туғызу. Пән мұғалімдері жақсы тілектер тілейді.

Үй тапсырмасын тексеру.

«Көршіңді тексер » әдісі бойынша екеу ара дәптерлерін алмасу арқылы, тақтадан жауаптарын тексереді.

8.12

В)

Г)

Ғ)

8.13

А)

Ә)

Қайталау сұрақтары:

  1. Тригонометриялық теңдеу дегеніміз не?

  2. Қарапайым тригонометриялық теңдеулер дегеніміз не?

  3. Тригонометриялық теңдеулерді шешу дегеніміз не?

  4. Тригонометриялық теңдеулерді шешудің қандай әдістерін білесіз?

Оқушыларды 3 топқа бөлінеді.




Оқушылар пән мұғалімдерінің дауысын анықтау арқылы жағымды ахуал туғызу.

Оқушылар тақтадан дұрыс жауаптарын тексереді.



















Оқушылар сұраққа жауап береді









Әр дұрыс есепке 1 балл




















Дұрыс жауапқа 1 балл

Синус, косинус, тангенс функцияларының графигі салынған парақша




Презентация




















Презентация



Тарсия әдісі. қушылар тригонометриялық теңдеудің дербес және жалпы жағдайдың формуласын қайталау).



Оқушы берілген қима қағаздарды құрайды

-тригонометриялық теңдеудің дербес түрінің формуласын біледі(11балл)

-тригонометриялық теңдеудің жалпы түрінің формуласын біледі(4 балл)

Қима қағаздар

Слайд


Сабақтың ортасы




«Wordwall»әдісі. Қарапайым теңдеулерді шешу



Оқушылар тапсырманы ауызша орындайды

Дұрыс жауап – 1балл

Презентация

Wordwall қосымшасы


Өз орныңды тап. (Сәйкестендіру)

Тексеру:

1

2

3

4

5

B

E

D

C

A



Оқушыларға топқа тапсырма беріледі, орындап болғаннан кейін көрші топтың жұмысымен алмастырып дескриптор арқылы тексеріп өз ара бағалау жүргізеді.

Дескриптор:

-Қарапайымтригонометриялықтеңдеулергекелтіреалады;

-Қарапайымтригонометриялықтеңдеулердішешеалады.

Әр есеп 2 балл


Сәйкестендіру тесті

Слайд



 Жұптық  жұмыс – «Сен маған, Мен саған»

Төмендегітеңдеудішешіңіз

  1. 2sin2x+sinx=0

  2. Sin4xcos2x+cos4xsin2x=0

Оқушыларға жұпта әр түрлі  тапсырма беріледі, орындап болғаннан кейін көрші топтың жұмысымен алмастырып дескриптор арқылы тексеріп өз ара бағалау жүргізеді.

-Жаңа айнымалы енгізіп, квадрат теңдеу алады;

-Теңдеуді шешіп, белгісіз айнымалының түбірлерін табады;

-Ізделінді теңдеудің түбірлерін табады.

3 балл


Слайд


Топтық жұмыс.

  1. 2sin2 x – 3 sin x +1 = 0

  2. Cos2x-3sinxcosx+2sin2x=0

  3. Cos4x∙cos2x=cos5x∙cosx





Оқушылар тапсырманы топта орындайды

Жаңа айнымалы енгізе біледі;

-Қарапайым тригонометриялық теңдеулерге келтіре алады;

-Тригонометриялық функциялардың қосындысын көбейтінді түріне келтіре алады;

-Тригонометриялық теңдеулерді шеше алады

Әр есеп 3 балл

Презентация


Тест (Google формада)

1. қарапайым теңдеу

2. у=sinx функциясының мәндері жиыны кесіндісі

3. y=sinx, y=arcsinx функциялары жұп функциялар

4. Тригонометриялық теңдеулердің бір ғана шешімі болады.

5. y=cosx жұп фунция

6.

7. теңдеуінің шешімі

8. теңдеуі болғанда теңдеудің шешімі болады.

9.

10. y=tgx жұп функция

Дұрыс жауабы: 1 1 0 0 1 1 0 1 0 0



Оқушылар Google формада тест орындайды. Тұжырыммен келіссе «Ия», келіспесе «Жоқ» деп жауап береді.

Әр дұрыс жауапқа 1 ұпай

Google форма

Слайд


Сабақтың соңы

Рефлексия. «Сиқырлы дөңгелек » әдісі.

Үй тапсырмасы:

Shape1

Оқушылар Wordwall қосымшасы арқылы берілген сұрақтарға жауап береді

«Диаграмма» әдісі арқылы бағалау.


-Мен бүгін өзімді көрсете алмадым (10-16)

-Менің әлі де мүмкіндіктерім көп еді(17-22)

-Мен барлық қырынан таныла білдім (17-23)


Wordwall қосымшасы











Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!