Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
3
минут
|
Оқушыларды түгендеп,
тригонометриялық функциялардың графигі көмегімен топқа
бөлемін.
Сабақтың мақсатымен таныстыру:
тригонометриялық теңдеулерді шешудің тәсілдерін қолдану
арқылы есеп шығару.
«Дыбыс» әдісі арқылы
психологиялық ахуал туғызу. Пән мұғалімдері жақсы тілектер
тілейді.
Үй тапсырмасын
тексеру.
«Көршіңді тексер
» әдісі бойынша екеу ара
дәптерлерін алмасу арқылы, тақтадан жауаптарын
тексереді.
№8.12
В)
Г)
Ғ)
№8.13
А)
Ә)
Қайталау
сұрақтары:
-
Тригонометриялық теңдеу дегеніміз
не?
-
Қарапайым тригонометриялық
теңдеулер дегеніміз не?
-
Тригонометриялық теңдеулерді
шешу дегеніміз не?
-
Тригонометриялық теңдеулерді
шешудің қандай әдістерін білесіз?
|
Оқушыларды 3 топқа
бөлінеді.
Оқушылар пән мұғалімдерінің
дауысын анықтау арқылы жағымды ахуал
туғызу.
Оқушылар тақтадан дұрыс
жауаптарын тексереді.
Оқушылар сұраққа жауап
береді
|
Әр дұрыс есепке 1
балл
Дұрыс жауапқа 1
балл
|
Синус, косинус, тангенс
функцияларының графигі салынған парақша
Презентация
Презентация
|
|
Тарсия
әдісі. (Оқушылар тригонометриялық
теңдеудің дербес және жалпы жағдайдың формуласын
қайталау).
|
Оқушы берілген қима қағаздарды
құрайды
|
-тригонометриялық теңдеудің
дербес түрінің формуласын біледі(11балл)
-тригонометриялық теңдеудің
жалпы түрінің формуласын біледі(4 балл)
|
Қима
қағаздар
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
|
«Wordwall»әдісі. Қарапайым
теңдеулерді шешу
|
Оқушылар тапсырманы ауызша
орындайды
|
Дұрыс
жауап –
1балл
|
Презентация
Wordwall
қосымшасы
|
|
Өз орныңды тап.
(Сәйкестендіру)
Тексеру:
|
Оқушыларға топқа тапсырма
беріледі, орындап болғаннан кейін көрші топтың жұмысымен алмастырып
дескриптор арқылы тексеріп өз ара бағалау
жүргізеді.
|
Дескриптор:
-Қарапайымтригонометриялықтеңдеулергекелтіреалады;
-Қарапайымтригонометриялықтеңдеулердішешеалады.
Әр
есеп 2 балл
|
Сәйкестендіру
тесті
Слайд
|
|
Жұптық жұмыс – «Сен маған, Мен
саған»
Төмендегітеңдеудішешіңіз
-
2sin2x+sinx=0
-
Sin4xcos2x+cos4xsin2x=0
|
Оқушыларға жұпта әр
түрлі тапсырма беріледі, орындап болғаннан кейін көрші топтың
жұмысымен алмастырып дескриптор арқылы тексеріп өз ара бағалау
жүргізеді.
|
-Жаңа айнымалы енгізіп,
квадрат теңдеу алады;
-Теңдеуді шешіп, белгісіз
айнымалының түбірлерін табады;
-Ізделінді теңдеудің
түбірлерін табады.
3
балл
|
Слайд
|
|
Топтық
жұмыс.
-
2sin2 x
– 3 sin x +1
= 0
-
Cos2x-3sinxcosx+2sin2x=0
-
Cos4x∙cos2x=cos5x∙cosx
|
Оқушылар тапсырманы топта
орындайды
|
Жаңа айнымалы енгізе
біледі;
-Қарапайым тригонометриялық
теңдеулерге келтіре алады;
-Тригонометриялық
функциялардың қосындысын көбейтінді түріне келтіре
алады;
-Тригонометриялық
теңдеулерді шеше алады
Әр есеп 3
балл
|
Презентация
|
|
Тест (Google
формада)
1. қарапайым
теңдеу
2. у=sinx функциясының мәндері
жиыны кесіндісі
3. y=sinx, y=arcsinx
функциялары жұп функциялар
4. Тригонометриялық
теңдеулердің бір ғана шешімі
болады.
5.
y=cosx жұп
фунция
6.
7.
теңдеуінің
шешімі
8.
теңдеуі болғанда теңдеудің шешімі
болады.
9.
10. y=tgx жұп
функция
Дұрыс жауабы: 1 1 0 0 1 1 0
1 0 0
|
Оқушылар Google формада тест
орындайды. Тұжырыммен келіссе «Ия», келіспесе «Жоқ» деп жауап
береді.
|
Әр дұрыс жауапқа 1
ұпай
|
Google
форма
Слайд
|
Сабақтың
соңы
|
Рефлексия.
«Сиқырлы дөңгелек
» әдісі.
Үй
тапсырмасы:
|
Оқушылар Wordwall қосымшасы
арқылы берілген сұрақтарға жауап
береді
|
«Диаграмма» әдісі арқылы
бағалау.
-Мен бүгін өзімді көрсете
алмадым (10-16)
-Менің әлі де мүмкіндіктерім
көп еді(17-22)
-Мен барлық қырынан таныла білдім
(17-23)
|
Wordwall
қосымшасы
|