Тексерілді:
|
Бөлім: |
Тригонометриялық теңсіздіктер |
||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Жандарбекова М |
||||||
|
Күні: |
|
||||||
|
Сынып: 10 б |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
|||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
10.2.3.18 Тригонометриялық теңсіздіктерді шеше алу |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
тригонометриялық теңсіздік ұғымын меңгереді және оның шешу жолдарын үйренеді |
||||||
|
Құндылықтар: |
Бірлік және ынтымақ - Командада жұмыс істей білу ; -Өзгелерге мейірімділік, жанашырлық таныта білу ; - Айналасындағыларға көмек көрсету; |
||||||
|
Уақыты/ кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Ұйымдас- тыру кезеңі 5мин |
Сәлемдесу; Сыныптағы оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал туындату; Оқушыларды түгелдеу; Сабақтың мақсатымен таныстыру |
Мұғаліммен сәлемдесу; Сыныпта жағымды ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін білдіру; Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне жүгіну |
Ауызша бағалауды қоданамын «Өте жақсы» «Жарайсың» |
Тақта; Оқулық; |
|||
|
Сабақтың басы 10 минут |
Бүгінгі тақырыпты қысқаша еске түсіреді, мысалдар келтіреді Тригонометриялық теңсіздіктер Анықтама: Тригонометриялық өрнектерден құралған теңсіздіктерді тригонометриялық теңсіздіктер деп атайды. Тригонометриялық теңсіздіктерді түрлендіру арқылы төмендегідей қарапайым тригонометриялық теңсіздіктерге келтіріп шешеді: Қарапайым тригонометриялық теңсіздіктер: Sin x >a, sin x ≥a, sin x <a, sin x ≤a сos x >a, cos x ≥a, cos x<a, cos x ≤a Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу үшін қолданылатын алгоритмдер:
|
Мактау мадақтау арқылы бағалау: |
Тақта; Оқулық |
||||
|
Сабақтың ортасы 25минут |
Есептер шығарту Шыныбеков оқулығын пайдаланып есептер шығару
Дескриптор
|
«Басбармақ» әдісімен бір – бірін бағалау жүргізіледі |
Тақта; Оқулық 10-сынып, Алгебра, авторы Әбілқасымова А.Е. т.б. |
||||
|
ББЖБ |
БЖБ тапсырмалары І нұсқа
1. Теңсіздікті шешіңіз: tg
2.Теңсіздікті шешіңіз:
3.Теңсіздікті шешіңіз:
4.Теңсіздікті шешіңіз: ІІ нұсқа
1.Теңсіздікті шешіңіз: ctg
2.Теңсіздікті шешіңіз:
3.Теңсіздікті шешіңіз:
4.Теңсіздікті шешіңіз: |
|
Тақта Бор Кітап Дәптер Бағалау парақтары |
||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Қорытындылау. Рефлексия. Тіркесті толықтырыңыз: «Бүгін мен сабақта ... білдім» «Бүгін мен сабақта ... үйрендім» «Бүгін мен сабақта ... таныстым» «Бүгін мен сабақта ... қайталадым» «Бүгін мен сабақта ... бекіттім» Үй тапсырмасын беремін |
Сабақты қорытындылау: Өтілген мақсат бойынша сұрақтар қою арқылы сабақты қорытындылаймын. Сабақ соңында оқушылардан рефлексия алу: - тақырып бойынша не білемін? - тағы не білгім келеді? - не істей аламын? |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» |
Бағалау парақтары; оқулық; |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тригонометриялық теңсіздік
Тригонометриялық теңсіздік
Тексерілді:
|
Бөлім: |
Тригонометриялық теңсіздіктер |
||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Жандарбекова М |
||||||
|
Күні: |
|
||||||
|
Сынып: 10 б |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
|||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
10.2.3.18 Тригонометриялық теңсіздіктерді шеше алу |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
тригонометриялық теңсіздік ұғымын меңгереді және оның шешу жолдарын үйренеді |
||||||
|
Құндылықтар: |
Бірлік және ынтымақ - Командада жұмыс істей білу ; -Өзгелерге мейірімділік, жанашырлық таныта білу ; - Айналасындағыларға көмек көрсету; |
||||||
|
Уақыты/ кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Ұйымдас- тыру кезеңі 5мин |
Сәлемдесу; Сыныптағы оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал туындату; Оқушыларды түгелдеу; Сабақтың мақсатымен таныстыру |
Мұғаліммен сәлемдесу; Сыныпта жағымды ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін білдіру; Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне жүгіну |
Ауызша бағалауды қоданамын «Өте жақсы» «Жарайсың» |
Тақта; Оқулық; |
|||
|
Сабақтың басы 10 минут |
Бүгінгі тақырыпты қысқаша еске түсіреді, мысалдар келтіреді Тригонометриялық теңсіздіктер Анықтама: Тригонометриялық өрнектерден құралған теңсіздіктерді тригонометриялық теңсіздіктер деп атайды. Тригонометриялық теңсіздіктерді түрлендіру арқылы төмендегідей қарапайым тригонометриялық теңсіздіктерге келтіріп шешеді: Қарапайым тригонометриялық теңсіздіктер: Sin x >a, sin x ≥a, sin x <a, sin x ≤a сos x >a, cos x ≥a, cos x<a, cos x ≤a Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу үшін қолданылатын алгоритмдер:
|
Мактау мадақтау арқылы бағалау: |
Тақта; Оқулық |
||||
|
Сабақтың ортасы 25минут |
Есептер шығарту Шыныбеков оқулығын пайдаланып есептер шығару
Дескриптор
|
«Басбармақ» әдісімен бір – бірін бағалау жүргізіледі |
Тақта; Оқулық 10-сынып, Алгебра, авторы Әбілқасымова А.Е. т.б. |
||||
|
ББЖБ |
БЖБ тапсырмалары І нұсқа
1. Теңсіздікті шешіңіз: tg
2.Теңсіздікті шешіңіз:
3.Теңсіздікті шешіңіз:
4.Теңсіздікті шешіңіз: ІІ нұсқа
1.Теңсіздікті шешіңіз: ctg
2.Теңсіздікті шешіңіз:
3.Теңсіздікті шешіңіз:
4.Теңсіздікті шешіңіз: |
|
Тақта Бор Кітап Дәптер Бағалау парақтары |
||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Қорытындылау. Рефлексия. Тіркесті толықтырыңыз: «Бүгін мен сабақта ... білдім» «Бүгін мен сабақта ... үйрендім» «Бүгін мен сабақта ... таныстым» «Бүгін мен сабақта ... қайталадым» «Бүгін мен сабақта ... бекіттім» Үй тапсырмасын беремін |
Сабақты қорытындылау: Өтілген мақсат бойынша сұрақтар қою арқылы сабақты қорытындылаймын. Сабақ соңында оқушылардан рефлексия алу: - тақырып бойынша не білемін? - тағы не білгім келеді? - не істей аламын? |
Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы» |
Бағалау парақтары; оқулық; |
|||
шағым қалдыра аласыз















