Өлшемшарт
(Бағалау
Критерийлері)
|
Оқушылар:
-
Тригонометриялық теңсіздік ұғымымен
танысып,түсінеді;
-
Тригонометриялық теңсіздіктердің шығару әдістерін біліп,қолдана
алады;
-
Тригонометриялық теңсіздіктерді амалдар мен формулаларды қолдану
арқылы шеше алады;
- Тригонометриялық
функцияның анықталу облысын таба
алады.
|
3
мин
|
Ұйымдастыру
|
Ұйымдастыру.
Амандасу.
Сабақта жағымды ахуал
туғызу мақсатында «Жүректен-жүрекке» әдісін қолданып
бір-біріне тілек білдіру арқылы зейіндерін
сабаққа
шоғырландырамын.
Тригонометриялық
функциялар бойынша 4 топқа бөлемін.
Ширату
жаттығу «Өзіңді
тексеріңіз» әдісімен
оқушылардың пән бойынша білімнің тұрақты
қалыптасуына мүмкіндік беретін жағдай жасаймын және оқу мақсатын
оқушылармен бірге
анықтаймын.
Берілген сұрақтарға
«иә», «жоқ» жауапты белгілейді, жауабын
түсіндіреді.
сұрақтар
|
ииә
|
жжоқ
|
sinx пен
tgx жұп
функциялар
|
|
|
Sinx
пен cosx
функцияларының мәндер жиыны [-1;1]
|
|
|
ctgx
функциясының
анықталу облысы [0;2 ]
|
|
|
Sinx= тригонометриялық теңдеуі келесі теңдік арқылы
анықталады +2
|
|
|
|
Тыңдау, өткен сабақты еске
түсіру және жаңа сабаққа
дайындалады.
Сұраққа жауап
береді
|
|
Презентация
|
10
мин
|
Жаңа
сабақ
|
Видео
түсіндіру
https://youtu.be/6Ru087QiDtY?si=XiQaIgEcPAVf7sVh
https://youtu.be/JvCIJvHq4WI?si=hS9205WtPQQZ6G3f
Үйге График арқылы бқрыштарын
анықтауға арналған видео түсіндіруді қарау
https://youtu.be/zKi8NBQPsmU?si=IQmWlJiAQlT0tasO
https://youtu.be/6MCM6NRj6pw?si=6_Mcsb00jlVUc9aA
Сабаққа
қатысты Qr
code:

|
Қосымша
ақпарат көздерін пайдалана отырып
түсінеді.Тақырып
бойынша ресурстарды қарау, түсінбеген затын мұғалімнен
сұрау
|
|
WhatsApp
Cілтеме
Презентация
Алгебра және анализ
бстамалары 10-сынып Ә.Н.ШЫНЫБЕКОВ, Д.Ә.ШЫНЫБЕКОВ,
Р.Н.ЖҰМАБАЕВ Алматы «Атамұра» 2019 96-105
беттер
|
15
мин
|
Бекіту
(Топтық
жұмыс)
|
Анықтама: Тригонометриялық
өрнектерден құралған теңсіздіктерді тригонометриялық теңсіздіктер
деп атайды. Тригонометриялық теңсіздіктерді түрлендіру арқылы
төмендегідей қарапайым тригонометриялық теңсіздіктерге келтіріп
шешеді: Қарапайым тригонометриялық теңсіздіктер:
Sin x >a,
sin x ≥a, sin x <a, sin x ≤a
сos
x >a,
cos x ≥a, cos
x<a,
cos x ≤a
tg x>a,
tg x ≥a, tg
x <a, tg
x ≤a
ctg x
>a,
ctg x ≥a, ctg
x <a,
ctg x ≤a
Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу
үшін қолданылатын алгоритмдер:
-
Тригонометриялық теңсіздікті қарапайым тригонометриялық
теңсіздікке келтіру;
-
Бір
координаталық жазықтыққа теңсіздіктің құрамында берілген
тригонометриялық функцияның графигін салу және у=а түзуін
жүргізу;
-
Функциялар
графиктерінің қиылысу нүктелерін табу;
-
Берілген
теңсіздікті қанағаттандыратын қисықтың бөлігі мен бас аралықты
анықтау;
-
Сәйкес кері
тригонометриялық функцияның мәнін ескеріп,бас аралықтың шеткі
нүктелерінің абсциссаларының мәнін табу;
-
Тригонометриялық функцияның периодтылық қасиетін
пайдаланып,теңсіздіктің жалпы шешімін жазу.
Енді sin
x>a және sin x<a теңсіздіктерінің шешімдерін қортып
шығарайық.
Топ бойынша №3.64, №3.66,
№3.67 есептерді шығарады
Sinx
Тобына: 1 номерлі
есептер
Cosx
Тобына: 2 номерлі
есептер
Tgx
Тобына: 3 номерлі
есептер
Ctgx
Тобына: 4 номерлі
есептер
|
Мысалы: sin
x≤
-π-arcsin +2πn
≤x≤arcsin +2πn,
-π- +2πn ≤x≤
+2πn,
- +2πn ≤x≤
+2πn,n z
– қос теңсіздік арқылы берілген шешімдері
x [- +2πn;
+2πn],n z-
аралықтар арқылы берілген шешімдері.
|
Дескриптор:
-теңдеу шешу формуласын
пайдаланады;
-шешімін
жазады;

ҚБ «Екi жұлдыз бiр тiлек»
әдiсi .Бiрiн-бiрi
бағалау
Топтық жұмыс болғандықтан
1-інші аяқтаған топқа
+4балл,
2-ші аяқтаған топқа
+3балл,3-ші аяқтаған топқа +2балл,4-ші аяқтаған топқа
+1балл
|
Презентация,оқулық
|
15
мин
|
Жеке
жұмыс
|
Жеке
жұмыс
Оқулық
бойынша №3.68, №3.69, №3.72
есептер
I нұсқаға 1 мен
3
II нұсқаға 2 мен
4
ҚБ: "Екі жұлдыз бір
тілек" әдісі сыныптастарды
бағалау үрдісінде оқушылардан екі жұлдыз бір тілек айту
сұралады
«Элективті тест» әдісі арқылы Quizizz
бағдарламасына кіріп оқушылар сұрақтарға жауап береді. Бұл әдіс
оқушылар өзінің үйрену деңгейін анықтап, алған білімін ары қарай
дамытуға бағытталады.
|
Жеке жұмыс орындайды,есептерді
шығарып,бірлік шеңберде аралығын салып
береді
Quizizz
ден тест
тапсырады
|
Дескриптор:
-Тригонометриялық өрнектерге амал мен формулаларды қолданып
түрлендіру жүргізе алады
-Тригонометриялық теңсіздіктің аралығын анықтай
алады
-ол аралықты
бірлік шеңберге кескіндей алады
Quizizz де тапсырған тест
бойынша бағалау
|
Презентация,Оқулық
,
https://quizizz.com/admin/quiz/61f7d58e7128df001ddda4ce?source=quiz_share
|
Қортынды
(Рефлесия)
|
2мин
|
Үйге тапсырма: 96-105
беттер №3.64, №3.66,
№3.67,№3.68, №3.69,
№3.72 есептердің
қалғаны
Рефлексия.
-
«Таңда да таста» әдісі
бойынша оқушылар бүгінгі сабақта мен не үйрендім, мен үшін не қызық
болды, маған не түсініксіз болды деген 3 сұраққа жауап беріп, өзара
дебрифиг жүргізеді.
Бүгінгі меңгерілген
материал бойынша 5 сұраққа жылдам жауап
береді.
|
Оқулық: Алгебра және анализ
бстамалары 10-сынып Ә.Н.ШЫНЫБЕКОВ, Д.Ә.ШЫНЫБЕКОВ,
Р.Н.ЖҰМАБАЕВ Алматы «Атамұра» 2019 96-105
беттер
|
|
https://www.plickers.com/
|