Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу
Материал туралы қысқаша түсінік
Тригонометриялық теңсіздіктерді бірлік шеңбер тәсілімен шешу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
1147
2 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
Қарағанды облысы, Теміртау қаласы, Ақтау кенті№29 жалпы білім беретін орта мектебі, коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Математика және физика пәні мұғалімі:Каленова Тамара Турдыбаевна
Ашық сабақ
Тақырыбы: «Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу»
Алгебра және анализ бастамаларыСынып: 10 «А»
Пән мұғалімі: Каленова Т.Т.
Теміртау 2017
Ашық сабақ жоспарыПән: Алгебра және анализ бастамалары.Сынып: 10Күні: __________Сабақтың тақырыбы: «Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу» Сабақтың мақсаты:1.Білімділік: Тригонометриялық формулаларды түрлендіріп теңсіздіктерді бірлік шеңбер қолданып шешуін үйрету.2.Дамытушылық: Тригономет. формулаларды қолдануда білік пен дағдыларын жетілдіру.3.Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.Сабақтың түрі : Бекіту сабақ.
Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:а) Сәлемдесу ә) Оқушылар тізімін тексеру б) Сабақтың мақсатын нұсқау
ІІӨткен тақырыпты қайталау:«Формулаларды еске түсіру»
І.
2.
Жауабы:
3.
4.
Жауабы:
ІІ.
5-суретЖауабы:
. 2.
Жауабы:
3-есеп.
Жауабы:
4-есеп.
Жауабы:
Жауабы:
2.
Жауабы:
3. а)
Жауабы:
11-сурет
4.
Жауабы:
IV.
Жауабы:
2.
Жауабы:
IV «Білімді шыңдайық» .Бірлік шеңберді қолданып есептер шығару:
1. Теңсіздікті шеш: | |
Үйге тапсырма: §11 №147, 148
САБАҚТЫң өзіндік ТАЛДАУЫКүні: _____ жыл_________ Сыныбы: 10 пәні: _МАТЕМАТИКА________________Мұғалім: Каленова Тамара Турдыбаевна______________________________________________________________Сабақтың тақырыбы: «Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу»
№ | Сабақтың элементтері | Сабақты өзіндік талдау |
Оқу үрдісініғң негізі және мақсаттың қойылуы | ||
1 | Сабақтың мақсатын хабарлауы | Сабақ мақсатын хабарладым |
2 | Мақсаттың түсіндірілуі және оқылатын материалдың оқытылуы | Мақсат толық қойылып, сабақ кезеңдерін айттым. |
3 | Танымдық қызығушылықтарын дамыту/қолданбалы жағдайлар және т.б./ | «Формуланы еске түсірейік » бөлімінде оқушылардың танымдық қызығушылығын арттыру мақсаты сұрақтар бердім. |
4 | Сабақтың мәселелі-шығармашылық құрылымы | «Тиімді тәсідмен шығарайық» бөлімінде тригонометриялық теңсіздіктерлің тиімді тәсілдері көрсетілді. |
5 | Оқытудың жағымды себептері | АКТ-ға бейімделуді үйреттім. |
6 | Өз еркімен жұмыс істеу | Өз еркімен жұмыс жасатып ,формулаларды қалай есте сақтауын түсіндірдім.. |
7 | Оқытуды ұйымдастырудың түрі | Шығармашылыққа баулыдым.. |
8 | Оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескеру, олардың білім және тәжірибе деңгейлеріне түзету жасау. | Берілген тапсырмаларды орындатуда оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескердім. Есепте кеткен қателеріне түзетіп формулулурды естеріне түсірін оны есептер шығаруда қолдануына жағдай жасап,,математикалық тіл мәдениетін дамытуға көңіл бөлдім. |
9 | Оқушыларды саралап оқытудың жүзеге асуы | А деңгейлі тапсырмаларды ауызша таратпа материалдар арқылы,В, С деңгейлі тарсырмаларды оқулықпен жұмыс жүргізу арқылы саралап оқыту жүзеге асырылды. |
10 | Пән бойынша арнайы біліктілікті қалыптастыру/тапсырмаға, тәжірибеге талдау жасау және құжатты безендіру, ой қорытынды жасау, болжам шығару/ | Формулаларлы сұрау арқылы оқушыларға өз ойларын толық жасауғ,математикалық тілде жеткізе алуға және өз ойларын қорытуға мүмкіндік жасадым. |
11 | Тәртіптіліктің, ұйымдастырушылықтың, қызығушылықтың көрінуі | Оқушыларға ұйымдасқан түрде жұмыс жасадым. |
Оқылған материалдың мазмұны | ||
12 | Оқылған материалдың ғылымилығы, оңай меңгерілуі / Оқушылардың жас ерекшеліктерінің ескерілуі/ | Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескердім. |
13 | Оқылған материалдың өзектілігі және оның өмірмен байланыстылығы | Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу де бірлік шеңберді қолдану кез келген кез келген тригонометриялық теңсіздіктерді шешуде қолданатынын көрсеттім. |
14 | Оқу ақпаратының жаңашылдығы, проблемалылығы және жағымдылығы | Тиімді тәсілді қолдана отырып уақытты ұтымды пайдалануға есеп шығару жаңашылдығы болды. |
15 | Меңгеруге ұсынылған материалдың көлемінің ұтымдылығы | Артық жүктеме болған жоқ. |
Сабақ берудің тиімділігі | ||
1617 | Уақытты қолданудың ұтымдылығыСабақта іс-әрекеттердің түрлерінің ауысу және кезекпен келуі, сабақ қарқынының оптималдығы | Уақытты ұтымды пайдаландым. Мақсатталған тапсырмалар кезекпен орындалды. |
18 | Көрнекіліктер және ТСО | Компьютер арқылы барлық мүмкіндіктерін пайдаландым. |
19 | Жұмыс әдістерінің тиімділігі және жаңашылдығы | Сұрақ-жауап, ауызша тапсырмалар компьютер арқылы көрсетілгені тиімді болды. Оқушылардың білімдерін бағалау парағы арқылы бағаланды. |
Ашық сабақ
Тақырыбы: Рационал сандарды көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері
МатематикаСынып: 6 «А»
Пән мұғалімі: Каленова Т.Т.
Теміртау 2014
Ашық сабақ жоспары.Пән: математикаСынып: 6 « А »Күні: _28.11.2014 жыл__________Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды көбейтудің ауыстырымдылық,терімділік және үлестірімділік қасиеттердің орындалуы.Сабақтың мақсаттары:1)Білімділік: Рационал сандарды көбейтуде ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерді оқып үйренуде интерактивті тақта мүмкіншіліктерін қолданып,бағларлама материалдарының негізгі тақырыбы бойынша түсінік беру.2)Дамытушылық: Рационал сандарды көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік заңы оқушылардың топтық жұмыс істеуін,лоғикалық ойлау қабілетін дамыту,іскерлік дағдысын қалыптастыру. математика тілінің мәдениетін дамыту;3)Тәрбиелік: Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарап деңгейлік тапсырмаларын тест тапсырмаларын орындай білуге өзін және басқа оқушыларды бағалай білуге , дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.Сабақтың барысы:Сабақтың түрі: жаңа сабақСабақтың әдістері: Түсіндіру ,есептер шығару.Сабақтың көрнекілігі: интераактивті тақта ,үлестірмелі тест карточкалар, Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: а)сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын, қатысуын тексеру. Сынып оқушыларын топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.б)Үй тапсырмасын тексеру,№538- есептің шығарылуы.1)-63∙(7-11) =-63∙(-4) =2522)9,9∙(3-5) =9,9∙(-2) =-19,83)-2,2∙(8-3) =-2,2∙5=-114)(26-11)∙(-0,4) =15·(-0,4)=-65)(32-40) ·3,5=-8·3,5=-28Интераактивті тақтада жазылған есептің жауабы арқылы көрші отырған оқушы бірінің дәптерін бірі алып үй тапсырмасын тексеріп бағалайды.ғ) Сабақтың мақсатымен таныстыру.ІІ Өткен тақырыпты қайталау:«Миға шабуыл» Теорияны пысықтау.1)Рационал сан дегеніміз не? Ж: О саны, натурал сандар, натурал сандарға қарама-қарсы сандар, оң және теріс бөлшектер, оң және теріс ондық бөлшектер рационал сандар деп аталады,2)Ежелгі тарихқа үңілейік:VIІ ғасырда өмір сүрген үнді математигі Брахмагупта оң сандарды «мүлік», теріс сандарды «қарыз» түсінігімен байланыстырған. Оң және теріс сандарды қосу ережелерін былай айтқан: «екі мүліктің қосындысы мүлік», «екі қарыздың қосындысы қарыз».3)ЕЖЕЛГІ ЕРЕЖЕЛЕРМенің досымның досы-менің досым (+Х)∙(+Х) =)+Х) Менің дұшпанымның досы-менің дұшпаным (-Х)∙(+Х)=(-Х)Менің досымның дұшпаны-менің дұшпаным (+Х)∙(-Х)=(-Х)Менің дұшпанымның дұшпаны-менің досым (-Х)∙(-Х)=(+Х)4)Швейцариялық математик Леонард Эйлер теріс сандарды көбейтуді қалай түсіндірген?Ж: х˅ӀӀ ғасырда швейцариялық атақты математик және әрі механик ғалым Леонард Эйлердің түсіндіруі бойынша теріс санды теріс санға көбейтуді (-7) ∙5=-35. Онда -7-ге -5-ті көбейтсек -35 ,яғни көбейткіштердің біреуі қарама –қарсы санға өзгерсе көбейтінді де қарама-қарсы санға өзгереді деген.(-7)∙(-5) =355)Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- ******сан.Ж:теріс сан.6)Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді *****сан болады.Ж.оң сан.7)Теріс көбейткіштер саны тақ болса, көбейтінді *****сан болады.Ж: теріс сан8)Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- ******сан.Ж: оң санІІІ Жаңа тақырып:Көбейтіндінің ауыстырымдылық заңы: а·в=в·аКөбейтіндінің терімділік заңы: (а·в) ·с=а·(в·с)Көбейтіндінің үлестірімділік заңы: (а+в) ·с=а·с+в·сІV Дамыту кезеңі. Ауызша орындалатын тапсырмалар. А деңгейлік есептер.№537 –есеп.1)7·( -3) =-21; 2)-15·( -4)=60; 3)-5·( -6)=30; 4)(-9)·( -4)=36; 5)(7)·( -9)=-63; 6)(-25) ·( 4)=-100.Тақтада орындалатын тапсырмалар: Есептер шығару:№528-есеп.1)-0,2·(-5)·3=1·3=32)-2,5·(-1,3)·4=(2,5·4) ·1,3=10·1,3=13№530-есеп. Коэффициенттерін тап.1)3а·(-8)= -24а; 3) -7с·(-3d) =21с d; 5)10m·(-0,5n)=-5mn;2)-5·
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ