Материалдар / Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу

Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
Тригонометриялық теңсіздіктерді бірлік шеңбер тәсілімен шешу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
1147
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

Қарағанды облысы, Теміртау қаласы, Ақтау кенті№29 жалпы білім беретін орта мектебі, коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Математика және физика пәні мұғалімі:Каленова Тамара Турдыбаевна



Ашық сабақ

Тақырыбы: «Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу»



Алгебра және анализ бастамаларыСынып: 10 «А»



















Пән мұғалімі: Каленова Т.Т.

















Теміртау 2017



Ашық сабақ жоспарыПән: Алгебра және анализ бастамалары.Сынып: 10Күні: __________Сабақтың тақырыбы: «Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу» Сабақтың мақсаты:1.Білімділік: Тригонометриялық формулаларды түрлендіріп теңсіздіктерді бірлік шеңбер қолданып шешуін үйрету.2.Дамытушылық: Тригономет. формулаларды қолдануда білік пен дағдыларын жетілдіру.3.Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.Сабақтың түрі : Бекіту сабақ.

Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:а) Сәлемдесу ә) Оқушылар тізімін тексеру б) Сабақтың мақсатын нұсқау

ІІӨткен тақырыпты қайталау:«Формулаларды еске түсіру»
















ІІІ. «Тиімді тәсілді үйренейік»:Слайд арқылы түсіндіріп өтіледі.Ал енді тригонометриялық теңсіздіктерді бірлік шеңберді қолданып шешуі тиімді жолдарын слайд арқылы көрсетіледі :







































І. 1. 1-сурет











2. ,

Жауабы: 2- сурет







3. 3-сурет Жауабы :













4.

Жауабы: 4-сурет













ІІ. 1.



5-суретЖауабы:







. 2.



Жауабы: 6-сурет





3-есеп.



Жауабы: 7-сурет







4-есеп.







Жауабы: 8-суретІІІ. 1.

Жауабы: 9-сурет



2.

Жауабы: 10-сурет











3. а)



Жауабы:

11-сурет

























4.

Жауабы: 12-сурет















IV. 1.



Жауабы: 13-сурет















2.



Жауабы: 14-сурет























IV «Білімді шыңдайық» .Бірлік шеңберді қолданып есептер шығару:









1. Теңсіздікті шеш:


  • Үйге тапсырма:














  • Сабақты қорытындылау:Сабаққа қатысқанына қарап бағалау.

    Үйге тапсырма: §11 №147, 148





































    САБАҚТЫң өзіндік ТАЛДАУЫКүні: _____ жыл_________ Сыныбы: 10 пәні: _МАТЕМАТИКА________________Мұғалім: Каленова Тамара Турдыбаевна______________________________________________________________Сабақтың тақырыбы: «Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу»
    Сабақтың элементтеріСабақты өзіндік талдау
    Оқу үрдісініғң негізі және мақсаттың қойылуы
    1Сабақтың мақсатын хабарлауыСабақ мақсатын хабарладым
    2Мақсаттың түсіндірілуі және оқылатын материалдың оқытылуыМақсат толық қойылып, сабақ кезеңдерін айттым.
    3Танымдық қызығушылықтарын дамыту/қолданбалы жағдайлар және т.б./«Формуланы еске түсірейік » бөлімінде оқушылардың танымдық қызығушылығын арттыру мақсаты сұрақтар бердім.
    4Сабақтың мәселелі-шығармашылық құрылымы«Тиімді тәсідмен шығарайық» бөлімінде тригонометриялық теңсіздіктерлің тиімді тәсілдері көрсетілді.
    5Оқытудың жағымды себептеріАКТ-ға бейімделуді үйреттім.
    6Өз еркімен жұмыс істеу Өз еркімен жұмыс жасатып ,формулаларды қалай есте сақтауын түсіндірдім..
    7Оқытуды ұйымдастырудың түріШығармашылыққа баулыдым..
    8Оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескеру, олардың білім және тәжірибе деңгейлеріне түзету жасау.Берілген тапсырмаларды орындатуда оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескердім. Есепте кеткен қателеріне түзетіп формулулурды естеріне түсірін оны есептер шығаруда қолдануына жағдай жасап,,математикалық тіл мәдениетін дамытуға көңіл бөлдім.
    9Оқушыларды саралап оқытудың жүзеге асуыА деңгейлі тапсырмаларды ауызша таратпа материалдар арқылы,В, С деңгейлі тарсырмаларды оқулықпен жұмыс жүргізу арқылы саралап оқыту жүзеге асырылды.
    10Пән бойынша арнайы біліктілікті қалыптастыру/тапсырмаға, тәжірибеге талдау жасау және құжатты безендіру, ой қорытынды жасау, болжам шығару/Формулаларлы сұрау арқылы оқушыларға өз ойларын толық жасауғ,математикалық тілде жеткізе алуға және өз ойларын қорытуға мүмкіндік жасадым.
    11Тәртіптіліктің, ұйымдастырушылықтың, қызығушылықтың көрінуіОқушыларға ұйымдасқан түрде жұмыс жасадым.
    Оқылған материалдың мазмұны
    12Оқылған материалдың ғылымилығы, оңай меңгерілуі / Оқушылардың жас ерекшеліктерінің ескерілуі/Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескердім.
    13Оқылған материалдың өзектілігі және оның өмірмен байланыстылығыТригонометриялық теңсіздіктерді шешу де бірлік шеңберді қолдану кез келген кез келген тригонометриялық теңсіздіктерді шешуде қолданатынын көрсеттім.
    14Оқу ақпаратының жаңашылдығы, проблемалылығы және жағымдылығыТиімді тәсілді қолдана отырып уақытты ұтымды пайдалануға есеп шығару жаңашылдығы болды.
    15Меңгеруге ұсынылған материалдың көлемінің ұтымдылығыАртық жүктеме болған жоқ.
    Сабақ берудің тиімділігі
    1617Уақытты қолданудың ұтымдылығыСабақта іс-әрекеттердің түрлерінің ауысу және кезекпен келуі, сабақ қарқынының оптималдығыУақытты ұтымды пайдаландым. Мақсатталған тапсырмалар кезекпен орындалды.
    18Көрнекіліктер және ТСОКомпьютер арқылы барлық мүмкіндіктерін пайдаландым.
    19Жұмыс әдістерінің тиімділігі және жаңашылдығыСұрақ-жауап, ауызша тапсырмалар компьютер арқылы көрсетілгені тиімді болды. Оқушылардың білімдерін бағалау парағы арқылы бағаланды.
























































    Ашық сабақ







    Тақырыбы: Рационал сандарды көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері













    МатематикаСынып: 6 «А»



















    Пән мұғалімі: Каленова Т.Т.

















    Теміртау 2014







    Ашық сабақ жоспары.Пән: математикаСынып: 6 « А »Күні: _28.11.2014 жыл__________Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды көбейтудің ауыстырымдылық,терімділік және үлестірімділік қасиеттердің орындалуы.Сабақтың мақсаттары:1)Білімділік: Рационал сандарды көбейтуде ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерді оқып үйренуде интерактивті тақта мүмкіншіліктерін қолданып,бағларлама материалдарының негізгі тақырыбы бойынша түсінік беру.2)Дамытушылық: Рационал сандарды көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік заңы оқушылардың топтық жұмыс істеуін,лоғикалық ойлау қабілетін дамыту,іскерлік дағдысын қалыптастыру. математика тілінің мәдениетін дамыту;3)Тәрбиелік: Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарап деңгейлік тапсырмаларын тест тапсырмаларын орындай білуге өзін және басқа оқушыларды бағалай білуге , дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.Сабақтың барысы:Сабақтың түрі: жаңа сабақСабақтың әдістері: Түсіндіру ,есептер шығару.Сабақтың көрнекілігі: интераактивті тақта ,үлестірмелі тест карточкалар, Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: а)сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын, қатысуын тексеру. Сынып оқушыларын топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.б)Үй тапсырмасын тексеру,№538- есептің шығарылуы.1)-63∙(7-11) =-63∙(-4) =2522)9,9∙(3-5) =9,9∙(-2) =-19,83)-2,2∙(8-3) =-2,2∙5=-114)(26-11)∙(-0,4) =15·(-0,4)=-65)(32-40) ·3,5=-8·3,5=-28Интераактивті тақтада жазылған есептің жауабы арқылы көрші отырған оқушы бірінің дәптерін бірі алып үй тапсырмасын тексеріп бағалайды.ғ) Сабақтың мақсатымен таныстыру.ІІ Өткен тақырыпты қайталау:«Миға шабуыл» Теорияны пысықтау.1)Рационал сан дегеніміз не? Ж: О саны, натурал сандар, натурал сандарға қарама-қарсы сандар, оң және теріс бөлшектер, оң және теріс ондық бөлшектер рационал сандар деп аталады,2)Ежелгі тарихқа үңілейік:VIІ ғасырда өмір сүрген үнді математигі Брахмагупта оң сандарды «мүлік», теріс сандарды «қарыз» түсінігімен байланыстырған. Оң және теріс сандарды қосу ережелерін былай айтқан: «екі мүліктің қосындысы мүлік», «екі қарыздың қосындысы қарыз».3)ЕЖЕЛГІ ЕРЕЖЕЛЕРМенің досымның досы-менің досым   (+Х)∙(+Х) =)+Х) Менің дұшпанымның досы-менің дұшпаным  (-Х)∙(+Х)=(-Х)Менің досымның дұшпаны-менің дұшпаным (+Х)∙(-Х)=(-Х)Менің дұшпанымның дұшпаны-менің досым (-Х)∙(-Х)=(+Х)4)Швейцариялық математик Леонард Эйлер теріс сандарды көбейтуді қалай түсіндірген?Ж: х˅ӀӀ ғасырда швейцариялық атақты математик және әрі механик ғалым Леонард Эйлердің түсіндіруі бойынша теріс санды теріс санға көбейтуді (-7) ∙5=-35. Онда -7-ге -5-ті көбейтсек -35 ,яғни көбейткіштердің біреуі қарама –қарсы санға өзгерсе көбейтінді де қарама-қарсы санға өзгереді деген.(-7)∙(-5) =355)Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- ******сан.Ж:теріс сан.6)Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді *****сан  болады.Ж.оң сан.7)Теріс көбейткіштер саны тақ болса, көбейтінді *****сан  болады.Ж: теріс сан8)Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- ******сан.Ж: оң санІІІ Жаңа тақырып:Көбейтіндінің ауыстырымдылық заңы: а·в=в·аКөбейтіндінің терімділік заңы: (а·в) ·с=а··с)Көбейтіндінің үлестірімділік заңы: (а+в) ·с=а·с+в·сІV Дамыту кезеңі. Ауызша орындалатын тапсырмалар. А деңгейлік есептер.№537 –есеп.1)7·( -3) =-21; 2)-15·( -4)=60; 3)-5·( -6)=30; 4)(-9)·( -4)=36; 5)(7)·( -9)=-63; 6)(-25) ·( 4)=-100.Тақтада орындалатын тапсырмалар: Есептер шығару:№528-есеп.1)-0,2·(-5)·3=1·3=32)-2,5·(-1,3)·4=(2,5·4) ·1,3=10·1,3=13№530-есеп. Коэффициенттерін тап.1)3а·(-8)= -24а; 3) -7с·(-3d) =21с d; 5)10m·(-0,5n)=-5mn;2)-5·b= -b; 4)-8·(-d) 770 ₸ - Сатып алу
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ