|
Пәні: Қазақ тілі № 46 Сабақтың тақырыбы: Түбір мен қосымша |
Күні: СЫНЫП: 3 |
|||||
|
Сабақ мақсаты |
3.2.3.1 мəтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыружəне жауап беру; 3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық жəнестилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету; 3.4.1.2 түбір сөзге -ы, -і дауысты дыбысынан басталатын қосымша жалғанған кездегі түбірдің өзгерісін сақтап жазу. |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: -мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтарға жауап береді, берілген сұрақтарды пайдаланып пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырады; -мұғалімнің қолдауымен жіберілген пунктуациялық, грамматикалық қателерді тауып, түзетеді; Оқушылардың көбі: -мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырады және сұрақтарға жауап береді; -сөзді орфоэпиялық нормаға сай айтады, түбір сөздегі -ы, -і-нің дауысты дыбыстан басталатын қосымша жалғанған кездегі өзгерісін сақтап жазу Оқушылардың кейбірі: -мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырады және өз жауабын негіздеп жауап береді; -жіберілген пунктуациялық, грамматикалық қателерді тауып, түзетеді; -сөзді орфоэпиялық нормаға сай айтады, түбір сөздегі -ы, -і-нің дауысты дыбыстан басталатын қосымша жалғанған кездегі өзгерісін сақтап жазады |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы Басталуы 2 минут |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа дайындығын тексеру |
|
|
|||
|
Үй тапсырмасы 7 минут |
Өзінің күн тәртібін құрастырып, жазып келу. Өз күніңді пайдалы немесе босқа өткіздің бе? Өткенді бекіту.(Ұ).«Сұрақ ілмегі» әдісі бойынша алдыңғы білімді пысықтау. Түбір сөз дегеніміз не? Туынды сөз дегеніміз не? Қосымша дегеніміз не? Қосымша нешеге бөлінеді? Қандай? Түбірлес сөздер дегеніміз не? Түбір мен қосымшаның жазылуы? |
Оқушылар бір-бірін тексереді және сұрақтарға жауап береді |
|
|||
|
Сабақтың ортасы 27 минут |
(МК; Ө; Ұ; Қ) Мәтін бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру. Проблемалық сұрақ: Мақсаты: сыни ойлау дағдыларын дамыту, өткен білімді қайта жаңғырту. 1. Уақыт өлшем бірліктері неліктен қажет? 2. Не себепті «Сағат» және «Уақыт» ұғымдары қатар жүреді? 3 Әрбір өткен мезеттің немесе бір минуттың адам өміріндегі маңыздылығы қандай деп ойлайсың? т.с.с. Оқушыларға өтілетін мәтіннің тақырыбы мен мазмұны болжатылады. -Мәтін не туралы болуы мүмкін? Оқылым. Оқулықтағы «Бір минут» мәтінімен жұмыс ұйымдастырылады. (МК) Мұғалім оқушы сұрақтарының неліктен? не себепті? қалай ойлайсың? мазмұнында болуын қадағалайды. Мысалы. Талғат бір минуттың да рөлі бар екенін түсінді ме?, Оны түсінуге не себеп болды? (МК) Мәтіндегі қарамен берілген сөздерге назар аударту, қайталап оқыту: кітабы, жауабы. Берілген сөздердің түбірін және қосымшасын тапқызу: кітап+ы=кітабы, жауап+ы=жауабы. Түбір сөзге -ы, -і дауысты дыбыстан басталатын қосымша жалғанған кезде өзгеретінін аңғарту. Ереже: Қосымша жалғанғанда кейбір түбір сөздердің жазылуы өзгереді: кітап - кітабы, парақ – парағы, әріп –әрпі, халық – халқы. Сергіту сәті! Бейнежазбадағы әуен ырғағымен билеу. (МК; Ө; Ж; Қ) Жазылым. 33-жаттығу. Мәтін мазмұнына өз ойыңды қысқаша жаз. Тапсырма 2. Сызбамен жұмыс. Сызбаға сәйкес сөздер тауып жаз. Түбір сөз+жұрнақ Түбір сөз+жұрнақ+жалғау Тапсырма 3. «Ішіне – сыртына» стратегиясы бойынша берілген сөздерден түбір сөздер мен қосымшалы сөздерді ажырату (түбір сөздерді шеңбердің ішіне, қосымшалы сөздерді шеңбердің сыртына жазу). Сөздер тізбегі: Ауыл-аулы, дауыс-даусы, орын-орны т.с.с. (Ө, Қ) 34-жаттығу. (МК) Оқушылардың бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, көлбеу, үзбей және біркелкі жазуы қадағаланады. (МК; Ө; Ж; Қ) 35-жаттығу. |
Мәтін бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырады және жауап береді. Оқушыларға өтілетін мәтіннің тақырыбы мен мазмұнын болжайды. Оқушыларды» топқа бөліп, «Үштік» әдісі арқылы мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырып, өз көзқарастарын білдіретін жауаптар беру ұсынылады. Жауап болатын пікірдің нақты, дәйектермен берілуін бағалайды. Топтар өзара бірін-бірі бағалау дескрипторы негізінде «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясы бойынша бағалайды. Мәтін мазмұнына өз ойыңды қысқаша жазады. Суреттегі сөздерді жұптастырып жазады. Жұптасқан сөздерді салыстырып, түбір сөздің жазылуын өзгерткен қосымшаны атайды. Сызбамен жұмыс жасайды. Сызбаға сәйкес сөздер тауып жазады. Жұппен жұмыс жасайды. Мақалда берілген қарамен жазылған сөздің түбірін тауып, қатесін түзетіп, көшіріп жазады. Қарамен берілген сөзді қатыстырып екі сөйлем құрастырады. Мұғалімінің көмегімен бір-бірінің қатесін тауып, түзетіп, орындалған жұмысты өзара бағалайды. |
Кесте
|
|||
|
Сабақтың соңы 4 минут |
Рефлексия. Ашық микрофон (Ө; Қ) Бос уақытында немен айналысатынын айту. (Ө; Қ) Өзін-өзі бағалау. Үй тапсырмасы: «Еріншектің ертеңі бітпес» өз көзқарасыңды білдіретін шағын мәтін құра.. Сабақтан игерген білімдеріне рефлексия жасату мақсатында жұмыс дәптеріндегі «Өз жұмысыңды бағала» тапсырмасы орындатылады. |
Бос уақытында немен айналысқанды ұнататынын айтып, өз ойын білдіреді. Егер оқушыға бәрі түсікті болса, Леп белгісін көрсетеді (!) - сабақты өте жақсы түсіндім. Егер жартылай түсінікті болса, Нүктені көрсетеді (.) - сабақты түсіндім, әлі де толықтырулар керек. Сабақ түсініксіз болса, Сұрақ белгісін көрсетеді (?) - маған көмек қажет. Бірінші тұрған «Сауатты жазу», екінші тұрған «Көркем жазу», дөңгелектері тиісті каранашпен бояйды. |
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Түбір мен қосымша 3 сынып
Түбір мен қосымша 3 сынып
|
Пәні: Қазақ тілі № 46 Сабақтың тақырыбы: Түбір мен қосымша |
Күні: СЫНЫП: 3 |
|||||
|
Сабақ мақсаты |
3.2.3.1 мəтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыружəне жауап беру; 3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық жəнестилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету; 3.4.1.2 түбір сөзге -ы, -і дауысты дыбысынан басталатын қосымша жалғанған кездегі түбірдің өзгерісін сақтап жазу. |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: -мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтарға жауап береді, берілген сұрақтарды пайдаланып пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырады; -мұғалімнің қолдауымен жіберілген пунктуациялық, грамматикалық қателерді тауып, түзетеді; Оқушылардың көбі: -мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырады және сұрақтарға жауап береді; -сөзді орфоэпиялық нормаға сай айтады, түбір сөздегі -ы, -і-нің дауысты дыбыстан басталатын қосымша жалғанған кездегі өзгерісін сақтап жазу Оқушылардың кейбірі: -мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырады және өз жауабын негіздеп жауап береді; -жіберілген пунктуациялық, грамматикалық қателерді тауып, түзетеді; -сөзді орфоэпиялық нормаға сай айтады, түбір сөздегі -ы, -і-нің дауысты дыбыстан басталатын қосымша жалғанған кездегі өзгерісін сақтап жазады |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы Басталуы 2 минут |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа дайындығын тексеру |
|
|
|||
|
Үй тапсырмасы 7 минут |
Өзінің күн тәртібін құрастырып, жазып келу. Өз күніңді пайдалы немесе босқа өткіздің бе? Өткенді бекіту.(Ұ).«Сұрақ ілмегі» әдісі бойынша алдыңғы білімді пысықтау. Түбір сөз дегеніміз не? Туынды сөз дегеніміз не? Қосымша дегеніміз не? Қосымша нешеге бөлінеді? Қандай? Түбірлес сөздер дегеніміз не? Түбір мен қосымшаның жазылуы? |
Оқушылар бір-бірін тексереді және сұрақтарға жауап береді |
|
|||
|
Сабақтың ортасы 27 минут |
(МК; Ө; Ұ; Қ) Мәтін бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру. Проблемалық сұрақ: Мақсаты: сыни ойлау дағдыларын дамыту, өткен білімді қайта жаңғырту. 1. Уақыт өлшем бірліктері неліктен қажет? 2. Не себепті «Сағат» және «Уақыт» ұғымдары қатар жүреді? 3 Әрбір өткен мезеттің немесе бір минуттың адам өміріндегі маңыздылығы қандай деп ойлайсың? т.с.с. Оқушыларға өтілетін мәтіннің тақырыбы мен мазмұны болжатылады. -Мәтін не туралы болуы мүмкін? Оқылым. Оқулықтағы «Бір минут» мәтінімен жұмыс ұйымдастырылады. (МК) Мұғалім оқушы сұрақтарының неліктен? не себепті? қалай ойлайсың? мазмұнында болуын қадағалайды. Мысалы. Талғат бір минуттың да рөлі бар екенін түсінді ме?, Оны түсінуге не себеп болды? (МК) Мәтіндегі қарамен берілген сөздерге назар аударту, қайталап оқыту: кітабы, жауабы. Берілген сөздердің түбірін және қосымшасын тапқызу: кітап+ы=кітабы, жауап+ы=жауабы. Түбір сөзге -ы, -і дауысты дыбыстан басталатын қосымша жалғанған кезде өзгеретінін аңғарту. Ереже: Қосымша жалғанғанда кейбір түбір сөздердің жазылуы өзгереді: кітап - кітабы, парақ – парағы, әріп –әрпі, халық – халқы. Сергіту сәті! Бейнежазбадағы әуен ырғағымен билеу. (МК; Ө; Ж; Қ) Жазылым. 33-жаттығу. Мәтін мазмұнына өз ойыңды қысқаша жаз. Тапсырма 2. Сызбамен жұмыс. Сызбаға сәйкес сөздер тауып жаз. Түбір сөз+жұрнақ Түбір сөз+жұрнақ+жалғау Тапсырма 3. «Ішіне – сыртына» стратегиясы бойынша берілген сөздерден түбір сөздер мен қосымшалы сөздерді ажырату (түбір сөздерді шеңбердің ішіне, қосымшалы сөздерді шеңбердің сыртына жазу). Сөздер тізбегі: Ауыл-аулы, дауыс-даусы, орын-орны т.с.с. (Ө, Қ) 34-жаттығу. (МК) Оқушылардың бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, көлбеу, үзбей және біркелкі жазуы қадағаланады. (МК; Ө; Ж; Қ) 35-жаттығу. |
Мәтін бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырады және жауап береді. Оқушыларға өтілетін мәтіннің тақырыбы мен мазмұнын болжайды. Оқушыларды» топқа бөліп, «Үштік» әдісі арқылы мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырып, өз көзқарастарын білдіретін жауаптар беру ұсынылады. Жауап болатын пікірдің нақты, дәйектермен берілуін бағалайды. Топтар өзара бірін-бірі бағалау дескрипторы негізінде «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясы бойынша бағалайды. Мәтін мазмұнына өз ойыңды қысқаша жазады. Суреттегі сөздерді жұптастырып жазады. Жұптасқан сөздерді салыстырып, түбір сөздің жазылуын өзгерткен қосымшаны атайды. Сызбамен жұмыс жасайды. Сызбаға сәйкес сөздер тауып жазады. Жұппен жұмыс жасайды. Мақалда берілген қарамен жазылған сөздің түбірін тауып, қатесін түзетіп, көшіріп жазады. Қарамен берілген сөзді қатыстырып екі сөйлем құрастырады. Мұғалімінің көмегімен бір-бірінің қатесін тауып, түзетіп, орындалған жұмысты өзара бағалайды. |
Кесте
|
|||
|
Сабақтың соңы 4 минут |
Рефлексия. Ашық микрофон (Ө; Қ) Бос уақытында немен айналысатынын айту. (Ө; Қ) Өзін-өзі бағалау. Үй тапсырмасы: «Еріншектің ертеңі бітпес» өз көзқарасыңды білдіретін шағын мәтін құра.. Сабақтан игерген білімдеріне рефлексия жасату мақсатында жұмыс дәптеріндегі «Өз жұмысыңды бағала» тапсырмасы орындатылады. |
Бос уақытында немен айналысқанды ұнататынын айтып, өз ойын білдіреді. Егер оқушыға бәрі түсікті болса, Леп белгісін көрсетеді (!) - сабақты өте жақсы түсіндім. Егер жартылай түсінікті болса, Нүктені көрсетеді (.) - сабақты түсіндім, әлі де толықтырулар керек. Сабақ түсініксіз болса, Сұрақ белгісін көрсетеді (?) - маған көмек қажет. Бірінші тұрған «Сауатты жазу», екінші тұрған «Көркем жазу», дөңгелектері тиісті каранашпен бояйды. |
|
|||
шағым қалдыра аласыз














